TSI: e60/e61 esitule oranz led pirnide "äratus"

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides

Moderaatorid: MargusA, Ander, Henri.

Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3246
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Asukoht: Laagri
Peamine sõiduk: BMW E60 530XI 200kw

Postitus 13.02.2014 13:40 28

S1lv3r kirjutas:Lambist ei põle vasakul tulel oranz "kulm"
Ainult 3 ledi hõõguvad. Pistikusse tuleb korralik vool peale, ilmselt viga siis tule poolne. On keegi jauranud sama teemaga? Esmapilgul google vastust ei andnud, peab rohkem kaevama...



Mikimaal väga on väga pop need oranzid ledid vahetada valgete/siniste vastu - http://e60.5post.com/forums/attachment. ... 1231277571

Endale selline lahendus ei meeldiks aga tähendab siis et neid on võimalik vahetada kui ledid peaksid mul läbi olema. Samas leidsin sellise variandi:

This is what I've done so far:
1) Sprayed some Würth contact/anti-moisture agent into the eyebrow through the power connector
2) Removed the headlight
3) Rolled the headlight all over to get the liquid everywhere
4) Rolled the headlight again to drain the excess liquid out (through the power connector)
5) Attached the eyebrow power connector to an external adjustable power source
6) Then I gave the LEDs the "requested" 12V. Only those two lightened up again.
7) Raised the output up to 20V and all the LEDs lightened up --> lowered the volts down to 12V --> all LEDs still working Now I've been giving that 12V to the eyebrow LEDs for 3 hours and now all of them lighten up when I disconnect and reconnect the power at 12V .


Lihtsalt ja eestikeeles.

Vaja on 2 juhet(hea oleks kui kummikattega klemmid otsas) ja 24V kuskilt saada(endal oli selline booster kus sai valida 12V/24V)

*Võta led´i pistik küljest ära.
*Juhtmed mis varem valmis varutud. Ühed otsad led´i pistiku külge(siin ongi hea kui on kattega klemmid, et omavahel kokku ei puutuks!) ja teised otsad 24V klemmide külge.

Enda autol lasin mõnda aega 12V peal tiksuda kui keerasin 24V peale. Juhtmeid hoidsin peal kuskil 5-8min.
Asi hakkas toimima kuid mingiaeg kustustid taas. Siis tegin sama protsessi uuesti kuid 24V lasin peal olla ca 20-30min.
Hetkeseisuga üle 4 kuu korralikult ledid põlenud.




Pilt
Pilt


Antud juhend on ainult tööteostaja enda vastutusel!!!
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

mellar
Huviline
 
Postitusi: 23
Liitunud: 12.06.2012 15:09 32
Peamine sõiduk: BMW 530d 2004

Postitus 14.10.2014 12:41 16

Tundub et ka minu auto "kulmule" mõjus sama protseduur. Hetkel vähemalt töötab. Mina küll kasutasin labori toiteplokki, kus nii vool kui pinge on piiratavad/jälgitavad. Alguses hakkas tööle kuskil 18v juures ja kannatas ka 31 lühiajaliselt välja. Kõrgemat pinget ei proovinud. 22v hoidsin u 10 minutit peal. Vähemalt maha küll midagi ei põlenud, nii et saab siis näha kauaks tööle jääb!?

mel1
Huviline
 
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 22:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D

Postitus 18.11.2014 11:25 37

Tundub viieste tüüpviga olevat.

mel1
Huviline
 
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 22:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D

Postitus 18.11.2014 18:36 31

Maailm ei ole täiuslik kaasaarvatud konstrukorid :D

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4083
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 18.11.2014 19:06 56

Sul jälle kiusukas, eksole (?) ;) Minu lemmikvastus on see, et ainult ideed on täiuslikud - kõik teostatavad mateeriaga seostuv aga ebatäiuslik. Antud juhul BMW disainimaja konstrukori idee on osaliselt realiseerimata jäetud ehk käiku läksid kellegi X komponendid, mille parameetrid ei püsi PWM jaoks tolerantsides. Pinge tõstmisega saadakse vajalik modulatsioonimuutus, mis "ravib" selle loogikaahela. Võimalik, et mingi Jaapani tont jättis integraalskeemi tootmisprotsessi juures 1 keemilisel komponendil natuke vähem/rohkem toimida ja ongi tagajärg see, et BMW foorumis TSI teema. Hea, et niigi on läinud ütlen selle peale.
Muide 24V on palju, max 21V võib kasutada. Algne allikas märgib kuni 20V ja põhjusega ei ole tark seda ületada.
Kuno_T kirjutas:Mind huvitab see, kuidas sellised tüüpvead tekitatakse konstruktorite poolt.

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4083
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 18.11.2014 19:19 00

Sest nii saab seda kõike tarkvaraliselt oluliselt kiiremini ja lihtsamalt opereerida. Vaja läheb samapalju vaskjuhet nagu talupoegade Ford T mudelitel.:D

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4083
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 18.11.2014 19:29 14

Selgitus on tehnoloogiate realiseerimisel, mis võimaldab vähendada BMW kaalu 20-40kg vaskjuhtmete arvelt.
Unistada ikka vaja. Mõne meelest Roswell II on vaja, sest kõik meie tänane radikaalne tehnoloogia pärineb Roswell I asjaoludega seonduvaga. :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Roswell_UFO_incident

S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3246
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Asukoht: Laagri
Peamine sõiduk: BMW E60 530XI 200kw

Postitus 19.11.2014 01:08 38

Midagi oleks ju valesti kui miski igavesti kestaks ;)

Enamus inimesi läheb ostab autole uue tule/tuled ja asi korras. Ja keegi saab jälle kasumit tänu sellele...
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4083
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 19.11.2014 01:53 52

Liigume selle prahi jutuga OT suunas aga 7 ja 5 seerial olid/on suuremad probleemid "tüsedusega". E38 areng E65-le ja E39 minek E60-le muutis ainuüksi tänu vaskjuhtmete vähendusele kõige lahjemal mudelil vähemalt 20kg. E65 sai dieeti tänu valguskaablile.
Kaalufaktor on autotööstuses pidevalt tähelepanu all ja seda eriti seoses EV-dega. Jaapanlased vaatavad tõsiselt alumiiniumi poole ja seda juba mitmeid aastaid (peamiselt hübriidide tõttu). BMW-l on koos Münheni Ülikooliga rakendusuuringute faas. Tesla plaanib selle kasutusele võttu juba homme jne. Samas aga alumiiniumi kasutusega kaasnevad jällegi uued nõrgad kohad ning keegi peab nagunii ka need kinni maksma.:D Kuno saab siis kriitikameele "uut toitu".;) Evolutsioon ei jää seetõttu toimumata ja sinised silmad on pigem maitse asi. Kõigest mõned lendartiklid nendel teemadel:
http://www.dailytech.com/BMW+Looks+to+Replace+Copper+Wire+With+Aluminum+in+Its+EVs/article20858c.htm
http://www.motor.com/article.asp?article_ID=1934
https://automotiveiq.wordpress.com/2011/03/15/the-evolution-from-copper-to-aluminum-%E2%80%93-are-you-ready/

greger123
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 509
Liitunud: 28.12.2008 17:12 16
Asukoht: Saue-Tallinn-Kohila

Postitus 22.03.2015 14:51 28

Nii tegin siis sama värgi endaomaga. Ei saanud asja. kas peaksin ka tulede mooduli accaounteri ära nullima, et asi tööle hakkaks.

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4083
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 22.03.2015 15:50 07

Moodul ei puutu asjasse. Led-id on surnud või siis midagi läks selles protseduuris teisiti.

maarekl
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1290
Liitunud: 18.08.2006 14:15 58
Asukoht: Voru

Postitus 19.09.2015 21:12 34

aga mis siis teha kui, need juhtmed katki, mis sinna led-ile peale tulevad. Ja juhe just kõige sitema koha pealt ära ussitanud. nimelt sealt alt kust mingi kummi luti seest välja tulevad. mis seal kummi luti all on kas saab mdagi vahetada või aretada?

mellar
Huviline
 
Postitusi: 23
Liitunud: 12.06.2012 15:09 32
Peamine sõiduk: BMW 530d 2004

Postitus 15.10.2015 14:03 59

saad juhtmed väljast poolt ka vedada. vaatasin ühe katkise tule pealt et pistiku kontakti numbrid on 7 ja 8.
seda pre facelift mudelil. poolused ilmselt tuleb juba multimeetriga kindlaks teha või juhtme värvi järgi.

kirst
Huviline
 
Postitusi: 39
Liitunud: 19.07.2013 01:27 09
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E61 530d AT

Postitus 03.11.2015 16:14 49

Ka minul taaselustamine ei aidanud.

Minul 3 tükki lihtsalt sutsu hõõguvad, kui 12 peale lasin, hakkasid kõik hõõguma. Kui 24 peale lasin, olid kõik ilusad eredad. Peale poole tunnist hoidmist 24 peal põlesid ka ilusti aga kahjuks vaid tund aega. Olen sama asja proovinud nüüdseks 2 korda. Ilmselgelt ei aita.

Kui aga ned LED'id surnud on, siis nende vahetus vist väga lihtne tegevus enam ei ole? Tuli tuleb täiesti lahti lammutada? kellelgi kogemusi?

rom33
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 47
Liitunud: 21.11.2004 13:40 00
Asukoht: Espoo
Peamine sõiduk: BMW 520D E60

Postitus 05.12.2016 21:58 10

Tere
Kas kellelgi on infot kus saaks oranz led kulmu tuled?
Ebay pakutakse ainult valgeid.

Tänud

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 323
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: E92 330d

Postitus 01.11.2017 23:24 53

Proovisin siis ka endal. 3 ledi ainult põles 12,4v peal, panin siis 2 akut jadamisi, sain 24v ja põlesid kõik nii 10min, siis panin 12v tagasi ja ikka 3 ledi ainult põles, järgmine kord hoidsin kauem, nii 30-40min, kuid asja ikka ei saanud. Kellegilt nõu? Või ei saagi sellest tulest elulooma enam?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4083
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 02.11.2017 01:36 26

Siis läks isegi hästi, et maha ei põletanud. Oli öeldud, et 20V juures ära piirata. Kui see küpsetus läbi tehtud siis polegi enam muud, kui uued tuled vaja.

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 323
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: E92 330d

Postitus 02.11.2017 19:32 41

ttsys kirjutas:Siis läks isegi hästi, et maha ei põletanud. Oli öeldud, et 20V juures ära piirata. Kui see küpsetus läbi tehtud siis polegi enam muud, kui uued tuled vaja.


Üks pool siiski kustus, aga see selleks. Polnud võimalust kuskilt see 20v saada, eelnevalt ka teised 24v peale lasknud ja ei põlenud miskit maha, ei põlnud ka sellel. Kuskilt lugesin, et kui doonortuli osta, siis saab need ledid ümber siirdada? Või liiga keerukas tegevus?

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4083
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 02.11.2017 19:47 12

Probleem on tuleklaasi kahjustusteta eemalduses.


Mine TSI - Tee See Ise

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole