BMW Autocrossing 2005

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
Märt
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 28.01.2003 14:53 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Märt »

See on vist Lill ? Hästi panite :)
Pilt
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Mainitud kodaniku M3 jah :D
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

hanno kirjutas:
Tarmo kirjutas:Minu tagasihoidlik küsimus:
Kas seegi pilte ka tegi ja kus neid näha saaks ??? :cool:
Ootame ka Kopsi pilte

Mul on...teate küll, see probleem, et ei ole pilte kuhugi üles visata.
Enda piltide kohta ütlen ma seda, et kahjuks kõige teravamad momendid jäid aparaati jäädvustamatta :cry: (teravate momentide all pean silmas eelkõige kollase "mõmmi abi" piruetitamisi). Enamus pilte pidin veel ka vastu päikest tegema. Kuid mõni normaalne pilt õnnestus ka ikkagi teha.

Üritusest ka natuke. Korraldus oli väga tasemel ja üldine meeleolu oli ka väga mõnus.
Kasutaja avatar
RNT
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 04.03.2003 21:07 22
Asukoht: Pealinn
Kontakt:

Postitus Postitas RNT »

Rahva ja autasustamise pildid on Raudroosi galeriis .
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

rustang kirjutas:Kas ajad netti üles ka riputatakse?
Tulemused üleval siin> http://www.rally.ee/?a=a061&i=2335
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

Sai ka rajale ring peale tehtud ja mõned pildid klõpsitud. panen paar tükki siia ka;
Pilt
Pilt
Pilt
Selle masina ringi aega oleks ka huvitav teada :)
Pilt
kokku tuli viimase sõiduga ja raja ringiga 150 pilti ja neid kõiki siia ei ole mõtet panna :| .
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Kui kedagi huvitab, siis esimeses voorus selliste spinnide põhjus oli see, et taga olid liiga jäigad vedrud ja see põhjustas igas kurvis külglibisemist, kuna juba kurvi keerates hakkas auto kohe külge tassima. Teises voorus panime pehmemad vedrud taha, aga siis läks juba närvide nahka see et esimeses tagasipöördes jälle rohu peal käisin ja sealt enam minema ei saanud. Kokkuvõttes oli tore üritus ja edu ka järgmisel aastal selle korraldamisel. Minu poolt veel kõikidele autasustatud tegelastele Palju õnne.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

meeste mängud :D

Pilt
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

silver kirjutas:Kui kedagi huvitab, siis esimeses voorus selliste spinnide põhjus oli see, et taga olid liiga jäigad vedrud ja see põhjustas igas kurvis külglibisemist, kuna juba kurvi keerates hakkas auto kohe külge tassima. Teises voorus panime pehmemad vedrud taha, aga siis läks juba närvide nahka see et esimeses tagasipöördes jälle rohu peal käisin ja sealt enam minema ei saanud. Kokkuvõttes oli tore üritus ja edu ka järgmisel aastal selle korraldamisel. Minu poolt veel kõikidele autasustatud tegelastele Palju õnne.
mnjah, rajaääres oli kohe pilt selge, et miskit on mäda...ise esmapilgul arvasin et 2 varianti, kas juht pingutab gaasiga liialt(madalad käigud ja liialt kõrged pöörded-ja rehvid ei jõua järgi) või siis et lihtsalt tagumised rehvid juba suht läbi omadega et ei suuda momenti vastu võtta...sest esiots pidas ilusti,
siis kui aga šikaani jõudis, hakkas tagaosa pidurdamisel liiast põksuma ja see omakorda tõmbas rattaid jõnksutades maast lahti, ühesõnaga pidurdus venis pikaks ja oli ka suisa ohtlik-võrreldes hr.Lille M3 pidurdust, mis oli lausa esmaklassiline(piduritest-vedrustusest-amortidest lähtudes), seega võis tõesti süü vedrudes ollagi, sest teine sõit asi nii hull enam polnd, aga kas rehvid olid ikka korralikud või juba kasutatuna ostetud!?
(just tagumised), muidu mootor laulis ilusti ja kiirust oli omajagu, kerge kere ka muidugi...

Silweri E30-ga võrreldes, siis enne šikaani oli tal kiirus suurem, aga samamoodi nagu Kaido S'i E36'l tikkusid pidurid alt vedama, masinad "venisid" šikaani, kuid M3 tuli, pidurdas ja kiirendas, nagu nööriga tõmmatult;) Muidugi ma ei tea mis settingud/rehvid kellelgi olid jne, aga see silmaga nii nähtav oli....
ilma autota
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

No need stock pidurid midagi erilist sellisel üritusel ei ole, ikka nii 1500 kg peal ja nii edasi

Kuigi võrreldes jaapani pereautodega, mida mul on 4 tk pidada tulnud, on bemmi stockpidurid veel väga head
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Siim_K kirjutas:Silweri E30-ga võrreldes, siis enne šikaani oli tal kiirus suurem, aga samamoodi nagu Kaido S'i E36'l tikkusid pidurid alt vedama, masinad "venisid" šikaani, kuid M3 tuli, pidurdas ja kiirendas, nagu nööriga tõmmatult;) Muidugi ma ei tea mis settingud/rehvid kellelgi olid jne, aga see silmaga nii nähtav oli....
M3 on jah "tiba" paremad pidurid. Esimest korda sõites olin ma lausa ehmatunud kui sitasti mu pidurid pidurdavad. Opentrack'il olid pidurid hoopis paremad, eks see pidurite viletsus oli tingitud Laki Autost ostetud odavatest Taani päritolu piduriklotsidest (Opentrackil olid AP Lockhead klotsid).

TQHQ foorumist soovitati kasutada Ferodo DS seeria klotse. Uurin praegu nende hindasid, kuna midagi on ikka vaja pidurdamise parandamiseks ette võtta (suuremate ketaste kasutamine tähendaks ka suurema velje ja rehvi kasutamist aga see ajab juba kulud päris lakke).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Tuli välja et Ferodo DS klotse E30 jaoks ei tehtagi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

Silwer kirjutas:Tuli välja et Ferodo DS klotse E30 jaoks ei tehtagi...
muidugi võiks kasutada parimaid klotse mida annab, aga minu arust võiks proovida näiteks 14"slikke ja velgesid...just sellisel lühikese rajal nagu pärnus on... 14 velg reeglina kergem, rehv kergem-aga pidurdusjõud suureneb...usutavasti tuleb ka kiirendus tiba parem, kuid samas läheb mootori power nendele ratastele jällegi liiga suureks siis!?
et hakkab "tühja käima" ja külge kurvides loopima...aga pidurdus läheb kindlasti paremaks...
ilma autota
Kasutaja avatar
RNT
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 04.03.2003 21:07 22
Asukoht: Pealinn
Kontakt:

Postitus Postitas RNT »

Silwer kirjutas: Opentrack'il olid pidurid hoopis paremad, eks see pidurite viletsus oli tingitud Laki Autost ostetud odavatest Taani päritolu piduriklotsidest (Opentrackil olid AP Lockhead klotsid).
Ma usun, et juba punane Ferodo muudab pilti oluliselt, racing sildiga asjadest rääkimata. Need ferodod maksavad 400 krooni komplekt.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ma kardan, et 14" slikk ei kõlba, kuna külgpidamist jääb sellise diameetri puhul väheseks ja pidurdusjõule ka kasuks ei tule. Võibolla kõlbab see miniautodele @ jaris või miski selline.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

mina olen tähele pannud, et ühe silindriga ketaspidurite puhul (nagu bmw seeriapidurid) paraneb pidurdustõhusus märgatavalt, kui enne vajalikku pidurdamist 5-6 korda täie jõuga pidurdada

nt e28 esipidurite suutlikkus on igapäevasõidu jaoks vähe overkill, juhtub see, et esipidurid pidurdavad vaid ühe klotsiga (silindri poolsega) ja suport ise liikuma ei hakkagi

tagapidurid jäävad linnasõidul niikuinii tasapisi kinni

pidurdada enne nii, et korralikult klotsi kärsahaisu tunda on ja pidurdus on midagi muud

seejuures hakkavad rattad üllatavalt ühtlaselt pidurdama

neid sõrmi ja pukse võid ükskõik millega määrida, kui ikka asi ei ole päris uus, siis hakkab vaikselt kinni jääma

näiteks kulutavad piduriklotsi otsad ühte kohta supordi liugtees lohu sisse ja takerduvad sinna, pärast pidurid peavad ebaühtlaselt või jäävad peale
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Kui sa enne vajalikku pidurdust suudad veel 5-6 korda tõhusalt pidurdada, siis sõidad liiga aeglaselt.

Minul on stock pidurid, kuid sooritust segas pigem säästumarketi rehvijooks - kuumast peast läheb nii vedelaks, et lihtsalt ei pidurda. Võrreldes Silveritega pidin pidurdama hakkama 2 korda varem - kogu selle pulli peale polnudki aeg nii kehv.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

ei ei, ma pidasin silmas seda, et keskmised tänavapidurid vajavad enne sellist üritust väheke lahtisõitmist

minu pidurid alustasid pidurdamist kuskil poolel maal

ehk enne üritusele tulekut oleks arukas mõned korrad 60-0 teha, hakkavad kõik kinni jäämise peal olevad tükid liikuma korralikult

mul naise autol on pidevalt see häda, et kui mina sellega vahetevahel liigun, siis kisub tugeval pidurdamisel või on pidur selline...tuim

teed kuskil tühjal teel mõned täispidurdused ilma eriliselt plokkimata ja peale seda pidurdab nii, et silmamunad kipuvad lendu minema.

ühe kolviga piduritel on lihtsalt takerdumise komme
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Te kohe oskate iga teema tehniliseks ajada :D

Aga minule üritus meeldis.
Kohtunikuna oli hea kogu aeg sõite jälgida, ning kuna endal oli kogu aeg ka tegevust siis ei hakanud ka igav ning kõik sõidud sai ära nähtud.
Positiivne oli loomulikult see et ca pooled autodest olid seekord BMW-d.
Järgmine aasta kindlasti prooviks platsis olla, iseasi kas raja ääres või raja peal.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8459
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

mis sa seal rajaääres passid iga aasta ,
tule mõnikord ikka rajale ka :D
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
atec
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 18.06.2005 23:18 02

Postitus Postitas atec »

kas väikese ringi ajad ka ülesse pannakse? Tahaks neid ka näha.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Tarmo kirjutas:mis sa seal rajaääres passid iga aasta ,
tule mõnikord ikka rajale ka :D
Esimene aasta ei käinud, olin tööl.
Teine aasta käisin, olin pealtvaataja
Kolmas aasta käisin, olin kohtunik.
Neljas aasta tulen, olen _________

Täida lüngad :)
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

hanno kirjutas:
Tarmo kirjutas:mis sa seal rajaääres passid iga aasta ,
tule mõnikord ikka rajale ka :D
Esimene aasta ei käinud, olin tööl.
Teine aasta käisin, olin pealtvaataja
Kolmas aasta käisin, olin kohtunik.
Neljas aasta tulen, olen _________

Täida lüngad :)
lisan ka paar sõna,

kaks varianti on seda suurt rada sõita:
kas lähed võidu peale
või hobi korras...

isiklikult ei näe mõtet oma armast bmw'd ringrajal piinata, et kuskil tagant poolt kohti rebida ja selleks bena kulutada;
kui sõita siis juba võidu peale, et raha asja ette läheks, aga see nõuab juba rohkem finantsi...

Muidugi tärkas mul idee:) ...rentida mõnda sportlikumat masinat, mis juba selle eesmärgiga ehitet... nagu rallispordis seda tehakse!
aga kas selliseid masinaid pakkuda on, on iseasi...

Muidugi võiks klubi ehitada 2-3 ühesugust/identset bmw'd nt e30 kerega mingised iS'id või 2.5-sed, mootorid ja kastid standardid aga kere kergeks, puurid sisse, LSD'd jne Ühe masina hinnaks tuleks kuskil
30-40 000 ja ilmselt kestaksid päris kaua...
ja siis teha nt. BMW CUP'i III või IV sõitu, iga sõiduga kasseerida miskised 300-400-500 eeku, allkirjad lõhkumise vastu(väljasõitudel, otsasõitudel vms), leida klubist mõned entusiastid kes oleks heategevuslikult(või sümboolse tasu eest) neid masinaid hooldama ning oleks vist väga vahva... ise küll oleksin nõus selliseid summasid maksma, et saada korralik võistlus pidada ja küllaltki võrdsetes tingimustes!!!

aga noh, see tuli hetke mõttena ja kindlasti on siin palju AGAsid jne
kuid loomult oleks üsna "kutsuv" ja oma igiliikur jääks rahus kojusõitmiseks;)

parimatega
siim
ilma autota
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Siim_K kirjutas: ja siis teha nt. BMW CUP'i III või IV sõitu, iga sõiduga kasseerida miskised 300-400-500 eeku, allkirjad lõhkumise vastu(väljasõitudel,
siim
Ideel on jumet, samas arvan, et korra renditasu oleks reaalselt kusagil 3kEEKi lähedal. See võimaldaks ka minimaalselt kulumaterjale nagu õli ja bensiin. Samas väheneks huviliste arv eesti oludes miinimumini. Iseasi on kui keegi enda tarvis ehitatud masinat nö finantsolukorra leevenduseks ajuti rentida tahaks, arvestades, et reaalseid kulusid nagunii tagasi ei saa.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

tõesti 3-500 eest oma autot võiks vaid lubada üheks kiirenduseks ja viisakaks mahapidurduseks, teades kui palju lõbusõidu auto maksab ei ole mõtet naljapärast kedagit teist sõidutada. 30 000 eest saad ilma puurita ja tegemata masina, millega saab paar ringi ehk ilma muredeta sõita.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

Cardo kirjutas:tõesti 3-500 eest oma autot võiks vaid lubada üheks kiirenduseks ja viisakaks mahapidurduseks, teades kui palju lõbusõidu auto maksab ei ole mõtet naljapärast kedagit teist sõidutada. 30 000 eest saad ilma puurita ja tegemata masina, millega saab paar ringi ehk ilma muredeta sõita.
...noh-jah, hindade jms üle saab alati vaielda, aga ei maksa ajada seda masinat liiga kalliks(loe võimsaks jms), ma ei räägi ju siin miskisest rinka/ralli masina rentimisest...

no iseenesest ei pea ju puure ka masinatel olema, lihtsalt osta 2-3-4 stock masinat, nende koned jms üle vaadata, sillad paika, kered pahnast puhtaks, üks iste sisse... võibolla ongi ilma puurita mõttekam :idea:
sel juhul siis teha kiiretele radadele miskised shikaanid vms vahele...

klubilised-asjalikumad siinkohal teeksid kiired arvutused, kalkuleeriksid masinate maksumuse/kulu ühele masinale ühel võistlusel (nt. 10 sõitjat ühel 10 teisel masinal), panna hind paika ja kasseerida raha :roll:

tagamõttena... saaksid klubilised võibolla ennast aktiivsemalt näidata ja rohkem sõbralikumalt lävida... ja linna/maaliikluskultuur areneks asjalikumaks jne

ok, kui enamuse arvates mõte utoopiline...las ta siis jääda,

aga vahva oleks ikkagi :cool:
ilma autota
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Nagu hr.Muhv juba mainis on idee hea...
See teema on vist õige natukene vale koht kus sellest kirjutada jne.
samas ise otsin ka praegu võimalust, et tuua saksast üks 318IS ära 91a. oma...
Konkreetne isend maksab u. 20k aga kui oleks tehnikatundlik seltskond ja nad kõik võtaks omale miskise nädalakese, et saksa sõita ja asjad välja vaadata siis saab ka odavamalt usun.
Soetamisest alates tekib juba rida uusi küsimusi, kus hoida, kes vastutab, kas kõik maksavad, jne.
Iseenesest oleks mina käsi küll sõitma ja ka selle eest maksma :cool:


praegu veel...

hr. Kohmakas ;)
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

See rentimise idee on hea aga kahjuks ei tasu see rendileandjale ennast ära. Aga nagu Are juba mainis saab Saksamaalt sellise hobiauto endale suhteliselt mõistliku hinnaga osta.

See mõistlik hind on muidugi suhteline mõiste. Vaadates hetkel Mobile.de lehelt 85-90 aasta kupee 325i, siis korralike eksemplaride hinnad algavad seal praegu u. 2000 eur (31293 eek), millele lisandub:

Toomine: 8000 eek
Arvele võtt: 1600 eek
Esmane hooldus ja pisivigade parandus: 3000 eek
Rehvid: 6000 eek
Signa + immo (kui kavatsetakse autot ka aegajalt igapäevaselt kasutada): 5000 eek
Aastane kindlustus: 3000 eek

Kokku siis: 57893 eek
Ilma signata: 52893 eek

+ veel ülevaatus kah...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Siim_K kirjutas: kaks varianti on seda suurt rada sõita:
kas lähed võidu peale
või hobi korras...

isiklikult ei näe mõtet oma armast bmw'd ringrajal piinata, et kuskil tagant poolt kohti rebida ja selleks bena kulutada;
kui sõita siis juba võidu peale, et raha asja ette läheks, aga see nõuab juba rohkem finantsi...
Kui ainult võidu peale minna, siis piisabki ainult Tennost, Lillest, Argest Subaruga ja paneme ka Silweri juurde.
Ülejäänud võivad koju jääda.
Tunnistan ausalt üles, et isegi kui raha oleks palju, siis ei võistleks ma esikoha pärast.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

hanno kirjutas:Kui ainult võidu peale minna, siis piisabki ainult Tennost, Lillest, Argest Subaruga ja paneme ka Silweri juurde.
Ülejäänud võivad koju jääda.
Millest selline arvamus? Ega siis keegi neist ei ole sündinud võidusõitjaks...
Nad on lihtsalt rohkem sõitnud ja harjutanud. Ja ega ilma harjutamiseta see sõit välja ei tulegi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Vasta