BMW Cup III, Rapla ringrajal, 9. oktoobril, Tulemused

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
Vasta
marco80
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 10.08.2004 09:31 15
Asukoht: Rakvere, Tel.5142605

Postitus Postitas marco80 »

Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Need ju täitsa kaksikud :)
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

marco80 kirjutas:
Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Need ju täitsa kaksikud :)
peaaegu. Nagu ka inim-kaksikute puhul, tahavad ka nemad pisut teineteisest eristuda, et päris segamini neid ei aetaks :)
marco80
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 10.08.2004 09:31 15
Asukoht: Rakvere, Tel.5142605

Postitus Postitas marco80 »

Pille kirjutas:
marco80 kirjutas:
Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Need ju täitsa kaksikud :)
peaaegu. Nagu ka inim-kaksikute puhul, tahavad ka nemad pisut teineteisest eristuda, et päris segamini neid ei aetaks :)
Just-just :)
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

kellel huvi siis SIIT saab laadida PDF faili kõigi ringiaegadega!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
mcbill
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25.11.2002 21:12 28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas mcbill »

mõni pilt ka Riinu "sulest"
http://foto.kvt.ee/bmw
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

mcbill kirjutas:mõni pilt ka Riinu "sulest"
http://foto.kvt.ee/bmw
Minu tänusõnad Riinule, et ta oli ainuke, kes ka inimestest pilte tegi.
Liikuvate autode pildistamise koha pealt peaks natuke veel harjutama :), kuid ürituse inimliku poole pealt sai ka nüüd natuke aimu.

tack
Kasutaja avatar
mcbill
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 25.11.2002 21:12 28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas mcbill »

hanno kirjutas:
mcbill kirjutas:mõni pilt ka Riinu "sulest"
http://foto.kvt.ee/bmw
Minu tänusõnad Riinule, et ta oli ainuke, kes ka inimestest pilte tegi.
Liikuvate autode pildistamise koha pealt peaks natuke veel harjutama :), kuid ürituse inimliku poole pealt sai ka nüüd natuke aimu.
tack
ütlen tänusõnad edasi ja eks see ole ka normaalne, et naised on inimkesksemad kui mehed :roll:
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

Jah.Üritus oli lahe ja rahvarohke.Kuid mul tekkis küsimus aegade suhtes.Nimelt sai peale teise katse läbimist aegasi kaema minna-need mis siis stopperiga võetud.Aeg oli seal 65,5.OK.Hiljem aga selgus,et aeg hoopis 1.00-see siis arvutiga võetud.Küsisin ka hommikul Tauri käest,et mis värk on?
Tauri vastas,et ehk oli mõõtmise eksimus.

ise mõtlesin edasi nii - Eeldame ,et läbisin lõpujoone kiirusega a 60 km/h-see teeb u.19meetrit sekundis. Aeg paberil oli 56,5 -eksimus umbes 3 sek.Selle ajaga läbiksin 60 m. 60 meetrit on vist tiba suur eksimus ehk päris pikk maa.

Kui ma olen millestki valesti arusaanud või arvutanud siis palun parandage mind.
MOTT
Kasutaja avatar
RNT
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 04.03.2003 21:07 22
Asukoht: Pealinn
Kontakt:

Postitus Postitas RNT »

Sai ka ajaviiteks mõned klõpsud tehtud.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Timmu kirjutas:Nimelt sai peale teise katse läbimist aegasi kaema minna-need mis siis stopperiga võetud.Aeg oli seal 65,5.OK.Hiljem aga selgus,et aeg hoopis 1.00-see siis arvutiga võetud.Küsisin ka hommikul Tauri käest,et mis värk on?
Tauri vastas,et ehk oli mõõtmise eksimus.
stopperiga mõõtes on paratamatult viga tulemas! Eks nii ka juhtus. Just sellepärast ongi ajad ikkagi täpsemate mõõteristade mõõdetud. Stopperiga mõõtsime pidevalt selleks, et juhul kui ajavõtuga midagi peaks juhtuma siis oleks back-up olemas. paratamatult olid paljud võistlejad äärmiselt väljakannatamatud ja tulid kohe aegasid uurima- mis on täiesti arusaadav. Paratamatult juhtus siis ka olukordasid kus "huviliste" parv kogunes raja ja stopperiga mõõtvate inimeste vahele- aitab sellest kui 4 sellist tegelast seisab siis sul vaateväljas ja ops- ongi olemas - ca 2 seki II ringile minnes ja ca 2 seki II ringilt tulles :cool:

Õnneks pidas ajavõtt terve võistluse ja stopperi aegasid ei pidanud arvestama :!:

PS! Timmu sul on sirge kohta teoreetiliselt õige arvestus, kuid kuna kohe oli teil ees järsk kurv siis ajavõtu kohast hakkas juba pidurdusteekond ;)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
devilc
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 15.09.2003 16:34 03

Postitus Postitas devilc »

xjan kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea mis selle rajarekord ka on? Autoga sõites siis..
vist miskit 49 sekki on meelde jäänud
Päris 49 siiski ei usu, vähemalt 49.0 mitte. Aga 50.0-50.5 võivad kiiremad (Palm, Murakas) Evod sõita küll.

Ander@51.67 parim
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

devilc kirjutas:
xjan kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea mis selle rajarekord ka on? Autoga sõites siis..
vist miskit 49 sekki on meelde jäänud
Päris 49 siiski ei usu, vähemalt 49.0 mitte. Aga 50.0-50.5 võivad kiiremad (Palm, Murakas) Evod sõita küll.

Ander@51.67 parim
Rapla kardiraja rekordi omanik on Helmet Palm, kes kuuldavasti hiljuti sõitis uue rekordi seal, ehk siis sõitis oma rekordi üle. Aega ma kahjuks ei tea.
devilc
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 15.09.2003 16:34 03

Postitus Postitas devilc »

Pille kirjutas:Rapla kardiraja rekordi omanik on Helmet Palm, kes kuuldavasti hiljuti sõitis uue rekordi seal, ehk siis sõitis oma rekordi üle. Aega ma kahjuks ei tea.
Jah, aga ta sõitis sama süsteemiga, nagu Raplas ikka sõidetakse, et paigaltstart ja siis peaaegu kaks ringi ja lendav finiš. Niimoodi tuli mitteametlikuks parimaks 1:39.5. Minu senine parim on 1:42.5 ja ringiajad u. 51.5-52.0 vahele. Sellest ma Palmile seda u. 50.5 pakkusingi.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

devilc kirjutas:
Pille kirjutas:Rapla kardiraja rekordi omanik on Helmet Palm, kes kuuldavasti hiljuti sõitis uue rekordi seal, ehk siis sõitis oma rekordi üle. Aega ma kahjuks ei tea.
Jah, aga ta sõitis sama süsteemiga, nagu Raplas ikka sõidetakse, et paigaltstart ja siis peaaegu kaks ringi ja lendav finiš. Niimoodi tuli mitteametlikuks parimaks 1:39.5. Minu senine parim on 1:42.5 ja ringiajad u. 51.5-52.0 vahele. Sellest ma Palmile seda u. 50.5 pakkusingi.
Sa peaks vist Ando auto rooli istuma ning vaatama mis ajad siis veel tulevad :D
530d
Kasutaja avatar
simbanna
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 22.09.2005 18:27 04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas simbanna »

Pille kirjutas:Õed X-d said ka koos jäädvustatud, hea vanaduses neil meenutada :P

http://www.pilt.ee/view/600534/

Väga kenad pildid! :)
Mul on kuskil videos õed IX-d, aga pean vaatama, kuidas arvutisse saada.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

meph kirjutas:Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)
Ma ei arva seda...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
reno325
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 11.06.2005 18:01 20

Postitus Postitas reno325 »

meph kirjutas:Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)
minu arvamus läheb ka antud arvamusest mööda, sest kui täpne olla siis oli sellel üritusel kaks spetsiaalautot. :)
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

reno325 kirjutas:
meph kirjutas:Vaadates spetsiaalautode hulka, siis peab varsti hakkama mõtlema kolmanda klassi juurde tegemise peale :)
minu arvamus läheb ka antud arvamusest mööda, sest kui täpne olla siis oli sellel üritusel kaks spetsiaalautot. :)
lisaks veel, et need kaks spetsiaalautot ei ole ehitatud/kasutuses vaid ringrajal, vaid on väga efektiivsed ja kiired ka dragirajal. ;)

st. ma ka ei ühine mephi arvamusega.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

pigem tõestas antud üritus, et ka nende spetsiaal masinatega on võimalik võidusõita- ususn, et Reno ja Silwer veel oma kogemusi lihvivad ja ongi olemas :)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Lille masin oli tänavaauto? :)
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8456
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

see ei ole mitte lille masin.

Aga otseselt tänava auto see ei ole.
Seest tühi ja torud ka see.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Ega minu autogi ainult tänavatele mõeldud pole :P
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Tegelikult on asi nii.
Kollasesse said torud pandud peale Roosta RR üksaasta, kuna peale seda üritust hoidis autot koos sisuliselt ainult katuseplekk, siis sai mõeldud kas teine kere või kere tugevaks.
Kes arvab et kollane on mega turbo nitro ja kassi, Belaz-i ja... seades ja hj on nagu kuulujutud 200-400-ni, siis neile pettumuseks, et lakis on mõõdetud 170hj e. standard mootor. Surveastetki pole tõstetud. Ainsad asjad on teise programmiga aju ja sumps mis on suvaline toru alla keevitatud.(nukka laenasime ka korra) Esi ja tagasild on ka veidi täiustatud ja tugevdatud.
Need kes arvavad, et torud annavad hj juurde mega hulga, siis võtke u 40m toru ja lõigake see autosse tükkideks visake pagassi ja katsuge, tunduvalt parem minek on ja 100 hj on raudselt juures.
Sorry aga enam ei jõua, mingid vanad jälle leiavad et toru ja et mega hj ja teeme uue klassi, siis sõidab varsti igaüks üksi omas klassis ja on lahe????
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

silver sul võiks ju häbi olla seda kommenteerida, toru teeb kere jäigaks, plekki on täiega maha lõigatud, tagavararatta koobas on ju eemaldatud, juhtmed on üle isoleeritud väga kalli teibiga mis kaalub 3x vähem kui tavaline, auto on ju kollast värvi, kollase värvi erikaal teistega võrreldes on ju raskeim kui näiteks must, see viib raskuskeskme alla, ma ei tahaks rohkem saladusi avaldada, aga düno oli ju ka vihmase ilmaga ja pidamist oli raske leida, jõud käis rehvist üle ....

aga kui rohkem konkurente tahad eks võid ka viimase avalikustada kuidas kiiresti sõita saab ... gaasipedaal on ju paremal pool all nurgas
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Tegelikult see jutt käib juba 2003 a alates peale iga võistlust et teil on torud sees ja teeks teise klassi veel.
Torud sees annavad eelise kruusal, kus saab autoga hüppesse lasta, aga asfaldil on ju tavalise autoga u 50kg kaalueelis. Asfaldil sõites loeb rohkem see, kellel on hea või väga hea rehv. See kui näete piltide pealt ühel või teisel on ratas õhus ei tähenda, et sõidab kiiresti vaid pigem seda et esimene vedru on liiga pehme.
Enda poolt seaksin eeskujuks teistele Reno325 ja Silweri - sõidavad ja kiiresti.
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Vaadake eelmist postitust ja MOTT. Mis näiteks Eero autot puudutab, siis seal sõidavad hobujõud (mis Raplas juba segama hakkavad) ja tihend - usun et samal päeval käis rajal ca 10 autot,, mis aluse poolest Eero omast üle - ta pole sinnani veel jõudnud...
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

silver kirjutas:Enda poolt seaksin eeskujuks teistele Reno325 ja Silweri - sõidavad ja kiiresti.
Tänan komplimendi eest aga mina alles õpin veel sõitma... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

No juba läheb lahti.

Nendel käänulistel radadel on kõige olulisem asi ikka juht ja sõiduoskus. Ja veelkord sedasama.

Ja kas on siis oluline olla esimesel kohal, et selle nimel peaks klasse muutma? Hakatuseks piisab vist sellest, et kurikad püsti jäävad.

A@autocrossingu viimane koht
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
simbanna
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 22.09.2005 18:27 04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas simbanna »

Kas sellel aastal ka midagi toimub? Tahaks juba väga sõita ja rahvasprindi tingimused sel aastal nii karmid, et oma autoga sinna ei pääse enam :(
Vasta