EBK Cup IV & BMW Autocrossing - 16.08.2008 - Tabasalu

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

EBK Cup IV & BMW Autocrossing - 16.08.2008 - Tabasalu

Postitus Postitas Silwer »

Võistlusjuhend: http://www.rally.ee/?a=a009&b=6642

Registreeru võistlusele (avatud kuni 15.08.2008 23:59): http://www.rally.ee/?a=a062&b=3511

Registreeritud võistlejate nimekiri: http://www.rally.ee/?a=a047&b=499

"BMW Autocrossing 2008 kuulub ka BMW Cup 2008 arvestusse. Kõigile selleks soovi avaldanud sõitjaile arvestatakse selle sarja raames punkte ka Autocrossingult. Punktide arvestust peab BMW Klubi ise ning avaldab selle foorumis vastavas jaotuses."

"Võistlusautod peavad vastama EAL Tehnikakomitees 26.02.2003 kinnitatud Rahvaalade Võistlusautode Tehnonõuetele (Avaldatud rahvasprindi Võistlusmääruse lisas). Link tingimustele: http://www.raudroos.ee/im/index.php?ss=IM&p=020
Autodega, millel on kehtiv EALi tehniline kaart, ei lubata startida."

* ehk siis slikiga rajale ei pääse. Tänavaslikki võib kasutada aga ta ei tohi olla sile. Mustri jääk minimaalselt 1,6mm. Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Keelatud on ka lõigatud turvisemustriga rehvide kasutamine. Täpsemalt lugege ülaltoodud lingilt.

"Lisa- ja ohutusvarustusest on lubatud võistluse ajaks eemaldada varuratas, tungraud, tõkiskingad, ohukolmnurk. Tulekustuti ja autoapteegi eemaldamine ei ole lubatud."

"Võistlusauto tehnoseisundit ja rehve võib korraldaja kontrollida iga vooru eel."
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
antti22
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 15.11.2002 23:17 59

Postitus Postitas antti22 »

Kas selline rehv vastab nõuetele? Mustri sügavus peaks olemas olema ilusti ja rahvaspordiüritustel pole ka EAL midagi öelnud ja lubatakse starti.
http://antti.avoterm.ee/evo/sauga/images/DSC_2405.JPG
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Arvan et reeglite järgi nagu sobib kui seda mustrit on seal ka ikka vähemalt 17% pinnast. Aga eks täpse vastuse annab vast Kaido Soorsk. Ta on esmaspäevast jälle arvuti lähedal.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Kui Kaido juba siia loodetavasti vastama hakkab, siis küsimus kõigi nende EBK CUPil sõitnud autode kohta, millel tagaistet ja uksepolstreid enam pole:

2.5.2 Esiuste algne või sama autotootja toodetud polster on kohustuslik. Kõik muu polsterduse võib eemaldada.
2.5.8 Istekohtade arv peab vastama registreerimistunnistusel näidatule.

Kas mehed peaksid asju ostma kiirustama, et need startisaamiseks autodele külge keerata?
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: EBK Cup IV & BMW Autocrossing - 16.08.2008 - Tabasal

Postitus Postitas Riivo »

Silwer kirjutas:"Lisa- ja ohutusvarustusest on lubatud võistluse ajaks eemaldada varuratas, tungraud, tõkiskingad, ohukolmnurk. Tulekustuti ja autoapteegi eemaldamine ei ole lubatud."
Võib vist lisada et juba mõnda aega ei ole autoapteek kohustuslikus ohutusvarustuses...
´17 4Drive
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

AndresS kirjutas:Kui Kaido juba siia loodetavasti vastama hakkab, siis küsimus kõigi nende EBK CUPil sõitnud autode kohta, millel tagaistet ja uksepolstreid enam pole:

2.5.2 Esiuste algne või sama autotootja toodetud polster on kohustuslik. Kõik muu polsterduse võib eemaldada.
2.5.8 Istekohtade arv peab vastama registreerimistunnistusel näidatule.

Kas mehed peaksid asju ostma kiirustama, et need startisaamiseks autodele külge keerata?
Suht tobe kui on olemas Cupi reeglid, reeglid mille kallal palju verd ja higi valati, siis teeme veel mingi rajaürituse kus kehtivad sootuks teised nõuded.

On kaks võimalust kas laenata sõbralt perekäru, tulemusi ei arvestata cupi lõplikus punktisüsteemis või boikoteerida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ei tasu veel erutuda. Peame asja Kaidoga veel arutama. Mina ka ei sooviks ühest autost teise istet paigaldama asuda.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Hans kirjutas:...või boikoteerida.
Mõlemad üritused on siiski samamoodi EBK üritused ning boikoteerimine ei anna sulle küll midagi. Eks SIlwer ja Kaido ja Tauri vaatavad asja üle ning teevad, mis võimalik.
MESHUGGAH
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 07.06.2006 23:12 56
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MESHUGGAH »

Selge ju, et teatud osa EBK soitjatest selliste reeglitega rajale ei tule, kuna reeglid on neile vastu.
kaarmaster-jaan
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.12.2007 19:50 44

Postitus Postitas kaarmaster-jaan »

see rehvi teema on natuke nutune...
kaarmaster jaan @ work
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Soodsatest kohtadest tellides ei jõua nüüd tõesti enam uued rehvid vist kohale, kuid kui kohalikele kirvemeistritele maksta, siis saab ju ka siit uued legaalsed rajarehvid omale alla osta.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Mis nali see nüüd on? Keset hooaega muudetakse lampi reegleid?

2008 BMW CUP hooaja alguses oli kaks nõuet:
1. Võistled nende rehvidega millega kohale sõitsid.
2. Ise tuleb kohale sõita.

Nõuded pidid kehtima vähemalt kolm aastat.

Kui eelnevaid nõudeid ei täidetud siis osalesid vabaklassis.

Mis kammajaa nüüd on?
Rehvid, apteegid, tehnilised kommisjonid, EAL kaardiga ei tohi osaleda jne. Ei viitsi seda jama lõpuni isegi lugeda... Ise ka aru saate mida teete ja kuidas ja kunas?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Silwer kirjutas:Ei tasu veel erutuda. Peame asja Kaidoga veel arutama. Mina ka ei sooviks ühest autost teise istet paigaldama asuda.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
maxo
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 27.01.2007 10:21 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas maxo »

Jap,andke teada!Mul puudub näiteks esiukse polster,muidu ei lähe lihtsalt uks kinni,kuna kasutan enda suurusele vastavat korvtooli!
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
s._ivasik
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.07.2008 08:05 07

Postitus Postitas s._ivasik »

jah, erutuda veel ei tasu, ehk saavad rapitud autod eraldi cup'i arvestuses rajale, aga eks paistab. Tegelikult on kysimus rohkem selles, et kui see on rahvasprindi yritus, peab sõitjatel olema sõitjalitsents. Mul on see olemas, kuid ylejäänud EBK Cup sõitjaile on see arvatavasti probleemiks.
Mulle isiklikult on suurim kysimus, et kas "suur" ring tuleb ka kaikaid ja kumme täis? See huvitab selle pärast, et mulle nikerdamine ei meeldi.
Ootan siis veel registreerimisega kuni uut informatsiooni tuleb.
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Ilusat õhtut
Kui tublid klubilised veidi kiviaega meenutavad, siis äkki tuleb meelde, et Autocrossing on oluliselt vanem üritus kui EBK Cup ja selle tehnilisi pole muudetud – need kaks üritust ühendati aga klubiliste enda soovil. Autocrossingul osalevad tänavaautod, EBK Cupi arvestuses on aga ka selliseid, mis ei mahu õieti ühegi kehtiva rahvaspordi sarja reeglitesse - see on puhtalt klubi enda siseasi. Neid kahte saab ühendada vaid järgneval viisil:

Autod, mis ei mahu autocrossingu reeglitesse, võistlevad EBK Cupi arvestuses ning nende aegu Autocrossingu tulemustes ei kajastata. Stardimaks on autocrossingu juhendi kohane (ikkagi heategevuslik üritus) ning auhindade loosimises osalevad suurel ringil ka EBK Cupi arvestuses osalevad autod.

Autod, mis mahuvad Autocrossingu reeglitesse sisse, võivad osaleda mõlemas arvestuses - selleks tuleb kohapeal registreerides panna end kirja mõlemas arvestuses - täiendavat stardiraha selle eest ei nõuta.

Kas selline versioon on vastuvõetav?
kaarmaster-jaan
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13.12.2007 19:50 44

Postitus Postitas kaarmaster-jaan »

Kaido S kirjutas:
Autod, mis ei mahu autocrossingu reeglitesse, võistlevad EBK Cupi arvestuses ning nende aegu Autocrossingu tulemustes ei kajastata. Stardimaks on autocrossingu juhendi kohane (ikkagi heategevuslik üritus) ning auhindade loosimises osalevad suurel ringil ka EBK Cupi arvestuses osalevad autod.
vot see on juba mehe jutt.
kaarmaster jaan @ work
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Samas, kui vähegi on võimalik ja lihtne teostada siis tasub teha auto selleks ürituseks ka Autocrossingu reeglitele vastavaks - siis on võimalik ka päris auhindadele sõita. Muidu on vaid Cup'i punktide kogumine, sõidurõõm ja loositud auhindade võitmise võimalus.

Lisaks ka see et erinevalt BMW Cup üritustest tehakse kõikidele autodele enne üritust tehniline kontroll ja kui leitakse autol ohtlikke vigu siis ikkagi rajale ei lasta (siin ei ole vahet kas Cup või Autocrossing arvestuses toimub sõit).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Saugal tohtis 160ga kihutada ilma, et kedagi mingisugune tehnline nüanss huvitas, Tabasalus sõidetakse kuskil kurikate vahel ca 90ga ja nüüd on paanika lahti. Tehniline kontroll ja muud timbulimbud jube vajalikud. Cupi reeglite välja kuulutamisel seda jura ei olnud. Siiani piisas oskustetst ja nutikusest. Nüüd läheb siis võidusõit raha peale...
Sõitke siis terviseks, mina selliste reeglite järgi rohkem BMW Cupil ei osale.
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Ma küll tehnilise korrasoleku kontrolli juraks ei nimetaks.
Ja üldse ei saa ma aru, miks inimesed ennast nii väikestest asjadest käima tõmbavad.
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas ImreR »

Valdek kirjutas:Saugal tohtis 160ga kihutada ilma, et kedagi mingisugune tehnline nüanss huvitas, Tabasalus sõidetakse kuskil kurikate vahel ca 90ga ja nüüd on paanika lahti. Tehniline kontroll ja muud timbulimbud jube vajalikud. Cupi reeglite välja kuulutamisel seda jura ei olnud. Siiani piisas oskustetst ja nutikusest. Nüüd läheb siis võidusõit raha peale...
Sõitke siis terviseks, mina selliste reeglite järgi rohkem BMW Cupil ei osale.
Kulla mees, palun rahune maha, mis sul sellest nii väga, tundub et tahad ise ülemäärase isuga võita? Asi on selles, et seal sõidetakse ka Eestis kehtivate rahvaspordi reeglite järgi, kusjuures vananenud reeglite, et asi oleks pisut lõdvam. Mina käin oma touringuga sõitmas praegusel hetkel rahvarallit ja neid tingimusi pole (isegi 2008 aasta reegleid) just keeruline täita. Milleks kisa? Asi on ju reklaamitud kui ametliku eal-i poolt heaks kiidetud võistlust. Kui on karmimad nõuded, siis peaks seda ju kahe käega tervitama, ohutus ennekõike(Saugast ei saa ka mina aru, ilma shikaanita seal :shock: , päris hulljulged inimesed).
EBK Kossutiim
maxo
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 27.01.2007 10:21 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas maxo »

Nomaitea...ma installisin korvi ja traksid ikka turvalisuse pärast,ja nüüd ma ei saa/tohi sõita,sest ma tänu sellele pidin eemaldama ühe uksepolstri...ja mitte heameelega,vaid puht füüsilistel põhjustel.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas ImreR »

Korviste ja ilma puurita auto ei ole ohutu. Peaksid ise ka arusaama miks see nii on. Kuigi vanad rahvasprindi nõuded seda lubavad, siis enam see nii olla ei tohi. Ilmselt antud üritusel siis ikkagi tohib olla?

Ma siiski arvan, et kõik saavad sõita, kõigil saab lõbus olema ja mis peamine, lastehaigla saab ka toetatud.
EBK Kossutiim
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Ka mina ei saa Valdeku probleemist aru - kõik on ju sama, välja arvatud stardimaksu suurus? Proovige panna end korraldaja rolli - tuleb Valdek tühjaksloobitud/arendatud autoga ning tema järel tuleb standardautoga teiseks kodanik N. Peale võistlust esitab N protesti, sest Valdeku auto pole tänavalegaalne - mille alusel ma peaksin seda protesti mitte rahuldama?

Ja veelkord: Cupi üritus Pärnus, nagu ka Open Tracki rajapäevad ning muud klubide väljasõidud on kitsa ringi siseasi - te võite ka 200-ga üksteisele vastu kihutada, see ei huvita kedagi. Selliste reeglitega (tehnilistega) üritust EAL ei registreeri, selliste reeglitega ei seo end ka UM. Nii Autocrossingu kui ka klubiliste ürituste puhul vastutavad traagiliste tagajärgede korral piloot (kui temast on vastutajat) ning ürituse korraldaja. Avalike ürituste puhul püütakse turvalisuse pärast võimalikke riske minimaalseks muuta, sellest ka ebamugavam formaat. Õigus - korviste on koos traksidega turvalisem, kuid vaid õige komplekti korral ja nõuetekohase paigaldusega. Olen näinud palju autosid, millel korviste ja tavaline võõ. Ostate soodsalt korvistme, kuid äkki saite ta seepärast nii soodsalt, et raskes laksus on istmeraam põrutada saanud ning just seepärast homologatsiooni lipik puudu? Sellise ürituse puhul pole võimalik kõigi autode nüansidesse kümneteks minutiteks põhjalikult süüvida, seepärast ka tänavaautodele suunatud reeglistik - kiiremini ning üheselt kontrollitav.
Kasutaja avatar
antti22
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 15.11.2002 23:17 59

Postitus Postitas antti22 »

Segaks natuke vahele. Et kui siin Kaido juba küsimustele vastab, siis kas eelnevaltm inu poolt lingitud pildil olevad rehvid sobivad sõitmiseks BMW Autocrossingul? See aasta nende rehvidega osaletud mitmetel Rahvasprintidel ja kordagi pole mingit probleemi olnud, kuid huvitab kas seal tekib probleem?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Valdek ei ole vist lihtsalt päris hästi aru saanud sellest EBK Cup ja Autocrossing ühisürituse mõttest. Eks ma siis hommikul helistan talle ja selgitan asja põhjalikumalt.

Maxo - miks sa sõita ei tohi? Ilma uksepolstrita sinu auto lihtsalt ei vasta Autocrossingul sõitmise arvestuse jaoks. Cup'i raames sõita ja punkte saab ikka koguda.

* Ma siiski ei saa ka Autocrossingu arvestuses sõita ja peab vaid Cup punktidele kihutama. Tagumise istme paigaldamine oleks veel lihtne aga originaal pidurisüsteemi paigaldamine läheb juba liiga keeruliseks...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Anttile: lõpliku sõna ütleb muidugi tehniline, kuid minu meelest on need rehvid lubatud. Need on pehme seguga rallislikid, kus FIA nõudel on mustrit vähemalt 18% rehvipinnast - tehnilised nõuavad 17% - seega: kui koorti vigastusi pole ning muster on OK, siis on need lubatud.
maxo
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 27.01.2007 10:21 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas maxo »

No niimoodi saab muidugi,vaidlus oli enne seda lahendust...valdavalt......aga siiski,mismoodi mu auto ilma papist uksepolstri,kuid korraliku tooli ja rihmadega varustatult ohtlikum on.Vahet pole siis kas minu või kaasvõistlejate seisukohast?Lisaks sellele vastutan nagunii iseenda eest,kui võistlen :? Muidugi kui põhimõtteline asi siis muidugi ;)
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Tool ja rihmad on antud ürituse kontekstist üldse väljas kuna mina küll ei leidnud neile mingeid piiranguid reeglites.

* Aga korviste koos traksidega on ilma puurita autos seetõttu ohtlik et "katuse" korral tuleb lagi sisse ja sinu turvavöö ja tooli kombinatsioon ei lase kehal sissetuleva katuse eest ära libiseda. Lõppeb selline pull tavaliselt ratastoolis istumisega kuna kaelast allapoole jääb keha murdunud kalalülide tõttu halvatuks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
maxo
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 27.01.2007 10:21 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas maxo »

Asi ongi erandites..
Originaaltooliga oli mul pea laes...õnnetuse puhul...
Korviga on laest puudu 10cm-kiiver...kumb on prem variant?Tooli ma ei saanud installida ilma uksepolstrit eemaldamata,mis aga on millegipärast probleemiks.
Võta üht ja viska teist...krt 2m inimesed tahavad ju ka võidu sõita :)
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
Vasta