3. leht 5-st

Postitatud: 28.07.2007 22:00 04
Postitas qpi
No jõudis keegi koju ka :D ? Järelkaja ehk :) ?

Postitatud: 28.07.2007 22:03 40
Postitas Ice
Üritus oli väga ok, tänud korraldajatele. Sellest laserajavõtust sai vist küll viimast võetud :)
Silweri ja Lille "duell" oli päris cool, oleks võinud lasta isegi rohkem jutti sõita neil aga reeglid on reeglid. Seekord siis Silwer kiirem, mälu järgi 0,5seki.
Kuna esimene voor sai oma Audiga 70s. aega sõidetud ja Xjan oli mingi null koma kaugusel, siis teiseks vooruks sai oma vihmaslikkidel(!!) rõhk alandatud 1,5bari peale ning asutud jahtima paari peanahka. Õnnestuski sõita 69s. aeg aga kolmandal kiirel ringil peale essi sai liiga välja kaldutud ning tabatud nii 120km/h kiiruse peale äärekivi algusserva, mis oli seal väga kõrge. Selle tulemusena käis tõsine litakas, mille tõttu maki raam lendas oma teed (!!) ning käiguvahetustuli tahtis roolikarbiga koos sama teha. Ainuke asi, mis teda kinni hoidis, oli signatulukese juhe. Ma olin täiesti kindel, et nüüd on rehv lõhki ja velg pooleks. Rool oli täiesti viltu peal- sild paigast. Lisaks on juhipoolne velg võrreldes teise poolega liikunud u. sent tahapoole. Samas OZ Ultraleggera pidas litakale hästi vastu, sõites maanteel ei visand ega midagi. Kerge vibra on aint sees aga see võis tulla ka rehvidest.
Ühesõnaga annab autot seal lõhkuda küll isegi sellise suht pisikese sõiduveaga aga eks liigne agarus maksab alati kätte.

Postitatud: 28.07.2007 22:13 59
Postitas patrik
minule oli see esimene "rajapäev"
võtsin hästi rahulikult et mitte midagi ära lõhkuda. mulle meeldis

Postitatud: 28.07.2007 22:51 53
Postitas erik78
Tore oli, eriti Huvitav oli M5`e triftimist vaadata. Lõpupoole juba ta sõit meenutas isegi ringrada. :lol:

Tänud korraldajatele, hea töö.


Erik
Z3

Postitatud: 28.07.2007 22:57 26
Postitas MESHUGGAH
Mõnus oli. Suur Aitäh organisaatoritele. Järjekordselt sain teada, et pole seal slikkideta ja difri lukkustuseta midagi teha. Saugal olin esimest korda, tulemusega rahul. Mis juhtus NR.25 autoga punane 328kupee esimeses voorus? Sõitsin talle järgi boksi teele, pärast selgus, et me pidime veel kolm ringi sõitma, khm, krt, oleks ma rajale jäänud oleks nigui nii ajavõtt sassis. Ja ajavõtt oli täna imelik. Rada on väga huvitav. Järgmine aasta olen kohal juba lühema ülekannega, diffriga, slikkidega ja Piduritega. :D

Postitatud: 29.07.2007 09:17 16
Postitas truumu
patrik kirjutas:minule oli see esimene "rajapäev"
võtsin hästi rahulikult et mitte midagi ära lõhkuda. mulle meeldis
Kas keegi kilowattidega Sinu lähedale ka jõudis? :D
Rinkat on sellise masinaga vist suhtkoht raske sõita(papu kogu aeg ringi)?

Postitatud: 29.07.2007 10:37 37
Postitas stennis
sai ka läbi käidud ja asja uuritud :)
päris huvitav oli !;)
Kiidusõnad Uue M5 omanikule kes väga laheda drifti lasi :D.
ega end ära lõhkund kui rajalt väljas käisid ??

Postitatud: 29.07.2007 11:10 57
Postitas AARE540
Ise olin just too hetk eemal, oli targemat teha see hetk ;) :P, kui see M5 seal pöörast pani, olevat ikka päris hull olnud, ei tea, ei oska sellisest lõhkumisest midagi suurt arvata...
Pärast oli vend tükk maad rahulikum, kuid tundus, et tagarehviga midagi ikka juhtus, selline kahtlane laperdav heli tekkis juurde...

Truumule niipalju, et toosama M5 oma 373kwga oli vast kõige kangem asi seal :D

Postitatud: 29.07.2007 11:17 46
Postitas MESHUGGAH
Õnneks ei lõhkunud ta midagi. Ainult rehv tegi velje peal ühe tiiru. Kummiremont pani selle tagasi kohe. Tegelt naljakas, mees ütles et hullu panema ei hakka, ise aga lülitas kõik stabiilsus kontrollid ja seadmed välja nii et jäid 507 jõudu ja tema üks ühe vastu. Auto oli ka programmeritud kõige jaigema reziimi. Ja oli ta seal esimest korda. Klotsid olid ka läbi ja kummid siledad.

Postitatud: 29.07.2007 13:07 57
Postitas Kristallik
Tore üritus, huvitav rada :)
Kahju, et ajavõtuga olid probleemid. Teist korda sõitsin palju kiirem, kui esimest, aga arvestusse läksid ainult 2 ringi :( Pidurid peaaegu surid viimasel ringil.

Postitatud: 29.07.2007 13:08 53
Postitas Silwer
Esimene voor:
Pilt

Teine voor:
Pilt

Edetabel:
Pilt

Postitatud: 29.07.2007 13:21 08
Postitas Hry_89e30
Esimene rajapäev minu jaoks,eks v ärevus algul oli,aga juba roolis olles lihtsalt sõidad.
Eriti meeldisid S (3-4k.) ja tagumine torbikutest shikaan (3k.),tippkiiruseks ehk 150 tuli,peaks õppima konkreetsemalt pidurdama.
Esimeses setis rapsisin ja möllasin nagu rohkem,vilet ja raginat ikka tuli,spinn kah 4-l ringil,aga õnneks murul ei käinud.
Teises setis tulid ilusamad kaared,näiteks tagumine pikk kurv,aga Nm tundsin puudust.

Piduritega ei juhtunud midagi,ees DS2500 klotsid (tänud atoy Markole,kes nad mulle kiirelt sebis) ja Castroli Response vedelik.

Rehvid on terved,esimestel servad mustendavad ja pisut näritud on,tagumised nagu ennegi (z-iga sõitnud mees ütles,et järelikult olen liiga aeglane :) v rõhku palju).

B8 Sprint/H&R all the way :cool: ...rada oli päris konarlik,aga ratas jõudis ilusti järgi.Hea meel,et ostes rahast kahju polnud.

Tänud korraldajatele ja sõidukool läheb edasi.

Postitatud: 29.07.2007 13:43 39
Postitas e36forever
Tundub, et e60 m5-ga oleks võimalik juba puhtalt hea sõitjaga Sauga ringil esikoht kinni panna, isegi tänavarehvidega :cool:
Muidu väga head ajad nii E.Lille, kui ka Silweri poolt. Ilm oli kogu ürituse vältel kuiv?

Postitatud: 29.07.2007 13:47 59
Postitas Silwer
Kõigepealt tahan tänada kõiki abilisi. Mart ja Indrek kes turvasid rada, Aaro kes lehvitas ruudulippu, Herdys kes aitas aegasid märkida tabelisse ja Kimmo kes aitas registreerimise ja autasustamisega - ilma teie abita poleks see üritus toimuma saanud... :)

Siis tahan tänada kõiki osalejaid. Minu suurimad kartused enne üritust olid: a) kohale ilmub alla 20 osaleja. b) keegi keerab rajal auto korralikult kooki. Õnneks kumbki nendest kartustest ei täitunud... :)

Ajavõtusüsteem ei olnud meil ideaalne, kuna ei võimaldanud auto tuvastamist. Samas oli see ikkagi palju parem kui on meil olnud selle aasta eelmistel etappidel - kui möödasõite ei olnud siis näitas ta ka täpset aega. Loodetavasti arendatakse seda süsteemi veelgi edasi ja tulevikus saab ehk ka autode tuvastamise teha transponderitega.

Lisaks siis tänud Honda klubile - koostöö sujus väga hästi ja see raja kahepeale rentimine aitas meil vähendada ka kulusid mis muidu Sauga rajal ürituse korraldamisega kaasnevad.

Ajakavast ei suutnud me kinni hoida aga sõita said vast kõik piisavalt. Loodetavasti pakkus Sauga EstRing (ikkagi päris ringrada) väheke vaheldust Rapla kardirajal sõitmisele. Järgmine aasta plaanime korrata EstRingil sõitmist.

Kui jõuame siis see aasta püüame teha veel kaks üritust. Üks üritus on planeeritud Rapla rajale ja teine uuendatud Tabasalu rajale. Millal need üritused toimuma saavad ei oska veel öelda.

Postitatud: 29.07.2007 14:00 02
Postitas Silwer
e36forever kirjutas:Tundub, et e60 m5-ga oleks võimalik juba puhtalt hea sõitjaga Sauga ringil esikoht kinni panna, isegi tänavarehvidega :cool:
Muidu väga head ajad nii E.Lille, kui ka Silweri poolt. Ilm oli kogu ürituse vältel kuiv?
Jah, ilmaga meil vedas ja vihma ei tulnud.

Ma arvan et see M5 juht on juba päris hea sõitja - vaata kui ühte auku ta suutis oma ajad sõita. Pane kasvõi Märtin sinna m5 rooli - 4 sekundit on sellel rajal ikka terve igavik ja seda nii naljalt ikka ajast maha ei võta.

Postitatud: 29.07.2007 15:02 31
Postitas Indrek_M
Kuna shikaanis oli torbikute püstipanekut ainult alguse poole ja hiljem juba tahtis igavus tappa, siis klõpsisin mõned pildid.

Üldiselt ütleks, et ei midagi põnevat kuna põnevamate hetkedega koos kaasnes jooks torbikuid paika sättima ja polnud aega pildistada :)

Kusjuures juba enne shikaani võetud trajektoorist oli aru saada, et kas võib pildistada või tuleb torbikute juurde joosta neid püsti panema.
Uskumatult kiiresti võtsid shikaani miskipärast esiveolised - Rover ja VW Corrado.
M5 ja Z3 olid ka väga kiired - raske oli üldse kaameraga pihta saada :lol:

Ja noh - vastu päikest ja kiirelt liikuvad objektid pole just minu seebikarbi tugevaim külg, nii, et ärge udu pärast piltidel näkku lööge - see pussukas ei suuda lihtsalt kiiremini fokuseerida. Eriti lahedalt on välja kukkunud viimane pilt Z3-st, kus ainult esituli ja number on fookuses, muu kaob udusse :lol:

Postitatud: 29.07.2007 16:56 11
Postitas xjan
Lõin kokku ka B-klassi koondtabeli kolme etapi lõikes.

Pilt

Postitatud: 29.07.2007 18:18 36
Postitas mart154
Pole tänuväärt :)
Oligi päris lõbus :cool: rollerimeestele sai selgeks tehtud, et BMW-d on ikka palju ägedamad kui Hondad. Nad jäid isegi nõusse :P

Siis sai mingile vanale seletatud, et "näe, seal on üle 300kw M5. ja seal 250kw cabrio... ja need kaks e30-t (m3 ja 328 ;) ) on lihtsalt väga kiired..." aga vana arvas vastu, et küll need on ikka rullnoka autod ja kiitis Sigulli :P

Jään järge ootama! Eriti Tabasalus :) Loodetavasti saan ka rikkaks ning suudan oma rondi sõidukorda saada :D
ANNETUSED TERETULNUD ;)

Loodetavasti on järgmine aasta veel Sauga sõidetav.
Kiires kurvis küll tulid asfaldist väga kergelt tükikesed välja ja lendasid ülepea :(
Silwer kirjutas:Kõigepealt tahan tänada kõiki abilisi. Mart ja Indrek kes turvasid rada, Aaro kes lehvitas ruudulippu, Herdys kes aitas aegasid märkida tabelisse ja Kimmo kes aitas registreerimise ja autasustamisega - ilma teie abita poleks see üritus toimuma saanud... :)

Siis tahan tänada kõiki osalejaid. Minu suurimad kartused enne üritust olid: a) kohale ilmub alla 20 osaleja. b) keegi keerab rajal auto korralikult kooki. Õnneks kumbki nendest kartustest ei täitunud... :)

Ajavõtusüsteem ei olnud meil ideaalne, kuna ei võimaldanud auto tuvastamist. Samas oli see ikkagi palju parem kui on meil olnud selle aasta eelmistel etappidel - kui möödasõite ei olnud siis näitas ta ka täpset aega. Loodetavasti arendatakse seda süsteemi veelgi edasi ja tulevikus saab ehk ka autode tuvastamise teha transponderitega.

Lisaks siis tänud Honda klubile - koostöö sujus väga hästi ja see raja kahepeale rentimine aitas meil vähendada ka kulusid mis muidu Sauga rajal ürituse korraldamisega kaasnevad.

Ajakavast ei suutnud me kinni hoida aga sõita said vast kõik piisavalt. Loodetavasti pakkus Sauga EstRing (ikkagi päris ringrada) väheke vaheldust Rapla kardirajal sõitmisele. Järgmine aasta plaanime korrata EstRingil sõitmist.

Kui jõuame siis see aasta püüame teha veel kaks üritust. Üks üritus on planeeritud Rapla rajale ja teine uuendatud Tabasalu rajale. Millal need üritused toimuma saavad ei oska veel öelda.

Postitatud: 29.07.2007 19:37 45
Postitas siim_s
Üritus oli võimas :)

Film sellest päevast valmis ka just:
Video ~100mb
http://templiryytel.eu/BMW_CUP_SAUGA.wmv

Peale üritust touimunud ebatsensuursed aktid ei ole siin videos seotud EBK üritusega ja leidsid aset omaalgatuslikult tundmatute isikute poolt.


Edu!

Andmeedastusmahu piirangu tõttu ei pruugi antud video pidevalt saadaval olla

Postitatud: 29.07.2007 20:02 25
Postitas Silwer
Mis paganama asi seal video lõpus on?

Postitatud: 29.07.2007 21:18 26
Postitas E28
krt, see rinka värk hakkab üha rohkem meeldima, kuigi auto hakkab vaikselt ära surema, siis tunub et peab ta taas ellu äratama ja asja tõsiselt võtma hakkama. Näeme siis järgmisel etapil

Postitatud: 29.07.2007 22:17 28
Postitas Tauri
video veel vaatamata aga tundub, et oli igati tore üritus. Osalejate hulk oli ka täitsa OK .

Ootaks veel pilte :)

Postitatud: 29.07.2007 22:23 53
Postitas Jaanus_P
pildid... rohkem ei olnud aega klõpsida ja kurv oli ka pildistamiseks vale :oops:

Postitatud: 29.07.2007 23:03 35
Postitas ruut
Silwer kirjutas:Mis paganama asi seal video lõpus on?
Kust need rullnokad välja ilmusid? Ma nagu sellist masinat rajal ei märganud. Teinekord võiks parkimisplatsil kõvatamise asemel oma oskusi rajal demonstreerida.

Postitatud: 29.07.2007 23:04 04
Postitas Ice
Siim_s: thnx, et ka "külalisesinejad"videosse sisse jätsid, väga cool.
Seal video lõpus see e30 tegi omale uue "raja"...

Postitatud: 30.07.2007 00:12 15
Postitas siim_s
Ice kirjutas:Siim_s: thnx, et ka "külalisesinejad"videosse sisse jätsid, väga cool.
Seal video lõpus see e30 tegi omale uue "raja"...
BMW club korraldas oma üritust ikka rajal ja see mis "aia" taga toimus see on juba midagi muud huvitavat
Samas fännid võivad igasugusi lollusi teha peale üritusi, selleks on (peaks olema) enamus kohtades väljas politsei

Postitatud: 30.07.2007 00:19 15
Postitas Silwer
Lihtsalt lõika palun see video kaheks eraldi jupiks. Muidu jääb inimesele kes kohal ei käinud mulje et sedasorti üritusega oligi tegemist nagu seal lõpus näidatakse... :)

Postitatud: 30.07.2007 00:35 39
Postitas xjan
Hry - vaata nüüd hoolega videot ja näed, mis sa oma autol esimese asjana muutma pead ;)

Postitatud: 30.07.2007 00:44 52
Postitas AARE540
Krt sellised vennad nagu need tatirullid seal videos- tõsiselt haige teema :evil: Huvitav on see, et peale selliseid üritusi on enamusel kohe mingid paugupillid, seda muidugi enda arust -panin ka sõitude ajal stardikoridori kõrval oleval kruusaplatsil tähele, et just kruusa peal hakkasid autod jubedalt astuma, küll oli seal üks vahtralehega E34 ja üks E38, pragunenud ja väljakitkutud naeltega talverehvidega, mis kruusadrifti tegid...
Uhh, kuidas ma sellist värki ei kannata...

Muuseas, Siim, hea küll, video videoks, aga selle lõpus olevate tatirullide tõmblemise ''muusika'' valikuga panid küll täkkesse...

Postitatud: 30.07.2007 00:59 36
Postitas Tarmo
Me ka Kimmo ja Arnoga vaatasime seda kummipõletamist seal ja mõtlesime , kas minna ütlema midagi või mitte.
Aga kuna see oli meist piisavalt kaugel siis ei hakanud minema.