3. leht 5-st

Postitatud: 04.05.2008 21:24 09
Postitas Kristalik
Tänud korraldajatele ;)

Postitatud: 04.05.2008 21:35 32
Postitas Ain
Minu pildid saabuvad mõningase hilinemisega :oops:
Aga enamus on juba harjunud sellega... :lol:

To pprz: sa suutsid hõbedased jälle pildile saada, aga seekord lõhnakuuske ei olnud :P

Postitatud: 04.05.2008 22:01 42
Postitas reno325
selline küsimus, miks te ei pea arvestust v-klassis? Kas auhinnad on kallid või on mingi muu probleem?
Eiki oli minu silmis ainuke au mees ja tuli oma mitte tänavakõlbuliku autoga kohale ja regas ennast ka v-klassi. Ilmselt liituks enam autosid v-klassiga kui olukorda tiba muuta ja asi läheks ka vähe huvitavamaks ;) selline on minu arvamus :)
üritus korralduse ja kulgemise poolest igati bro ;)

Postitatud: 04.05.2008 22:23 53
Postitas Silwer
V-klassi kui sellist tegelikult ei eksisteerigi. V tähendab - väljaspool arvestust.

Postitatud: 04.05.2008 22:35 23
Postitas reno325
ok ma sain aru siiani et tegu vabalkassiga, millel ei ole autode tootja, kubatuuri ja modifikatsioonide piiranguid

arvestuse pidamine ei võtaks ju tükki küljest :)

Postitatud: 04.05.2008 22:53 19
Postitas Silwer
Ei võta tõesti, eks mõtleb siis selle peale. Samas me seda üritust osalejate arvu poolest väga suureks ka ei soovi ajada. Kui on liiga palju rahvast siis venib üritus väga pikaks ja ei ole enam kellelegi huvitav.

Postitatud: 04.05.2008 23:12 57
Postitas reno325
tore kui võtate asja kaaluda :)
ürituse kulgemise ajaga te hätta ei jää, täna saite ju kenasti hakkama ;)

Postitatud: 04.05.2008 23:23 11
Postitas xjan
Vabaklassi mehed võivad neid punkte niisama ka ju kokku arvutada :), ega sellest midagi oluliselt ei muutu (miskit aasta kokkuvõtet ei ole?) ja diplomeidki jagati V-klassi sõitjatele ("postuumselt" kuna nad olid lahkunud platsilt autasustamise alguseks). See, et miski purk õliollust auhinnaks on, ei ole vast eriti suure kaaluga, et sõitmas käia-või mitte.

Postitatud: 05.05.2008 00:02 04
Postitas MESHUGGAH
Ei noh soitmas kaime ikka naljaparast. Rada on tehniline ja huvitav. Tabasalu on igavam.

Aitah muidugi Silwerile soojade sonade eest, aga võtan mutsi peast - ma teda Saugal ei saa veel moned aastad katte. Ja kui sponsoreid ei leia, siis mujal ka.

ImreR Ma teen vist oma autost ka eraldi teema. Minu autol on standard mootor, isegi ohufilter on tavaline, v.a. chip tjuuning (piiraja 7050rpm) mis annab umbes 13-15hp (kokku 150kw) ja standard kaigukast 3.15, Vedrustuse geomeetria on nagu M3 3.0 ainult et veidi jaigemad puksid.

Postitatud: 05.05.2008 00:13 35
Postitas maxo
Ja ühel tavaliselt "kiirel" M3-l ütlesid juba esimesel soojendusringil pidurid üles ja avaldus vale rehvivaliku tulemus.

Ja pealegi...kui kõik 6x nädalas rada käiks sõitmas nagu Nikita,oleks me kõik vähe kiiremad ;)

Postitatud: 05.05.2008 08:44 29
Postitas Marko S
Sai siis kohal käidud nagu ka eelnevatel kordadel.Mitte küll parankat keeramas,vaid nautimas ilma,sõitu ja pildistamist.Sujuvuse kohalt ei oska küll midagi öelda peale selle,et läks nagu lepase reega :)
Minult ka mõni PILT
Ärge kuupäeva vaadake,läks veidi nihu :P

Postitatud: 05.05.2008 12:13 27
Postitas meph
Kuradikurat, see subaru ei ole ikka minu maitse üldse :P

Loodetavasti järgmine kord millegi asjalikumaga rajal :)

Postitatud: 05.05.2008 14:01 04
Postitas Zipp
ebareaalne, jätsin sellise ürituse kuupäeva kahe silma vahele ja passisin eilse päeva tühja :shock: :cry:
tundub et rahvast oli palju ja üritus super! krt...

Postitatud: 05.05.2008 18:07 42
Postitas Cardo
Üks vahemärkus ka minultpoolt.
Austusest korraldajate vastu, oleks viisakas ehk teisisõnu eetiline korraldajal mitte olla pedestaali kõrgeimal kohal. Kapitalistlikus ühiskonnas on see korruptsiooni tunnus. Kuigi tegemist ei ole poliitikaga on selline K kohukese poliitika pisut muigamapanev.

See on minu seisukoht, austusest sõprade ees !

Postitatud: 05.05.2008 18:56 20
Postitas Tauri
ok- võtan seda ettepanekut naljana aga 100% sellist reeglit ei tule :)

Postitatud: 05.05.2008 19:52 02
Postitas Silwer
Cardo kirjutas:Üks vahemärkus ka minultpoolt.
Austusest korraldajate vastu, oleks viisakas ehk teisisõnu eetiline korraldajal mitte olla pedestaali kõrgeimal kohal. Kapitalistlikus ühiskonnas on see korruptsiooni tunnus. Kuigi tegemist ei ole poliitikaga on selline K kohukese poliitika pisut muigamapanev.

See on minu seisukoht, austusest sõprade ees !
Cardol on võimalus seda üritust minu asemel korraldada. Kui ei viitsi siis paluks mitte vigiseda. Järgmine üritus toimub 24.05.2008 ja kas siis on Cardo seda minu asemel korraldamas? Paluks kohe teada anda!

Postitatud: 05.05.2008 21:34 15
Postitas punalammas
Küsimus sõitjatele:
Kas orig piduritega Rapla rajal tõmbas pedali 3 ringiga pehmeks ka?

Postitatud: 05.05.2008 21:53 24
Postitas maxo
"Surnud" vedelikuga tõmbas 0,4 ringiga pehmeks,muidu pole ette tulnud.

pidurid

Postitatud: 05.05.2008 21:57 56
Postitas punalammas
Ehk siis uue vedelaga peaks suutma kolm ringi ära pidada stock pidurid E36-l?
Pole sõitnud rada stockiga kunagi.

Uurin, sest ikka plaan osa võtta järgm kord ;)

Postitatud: 05.05.2008 22:07 47
Postitas Aaro
Pole see asi nii hirmus midagi, esimesed korrad sõites nagunii ei arenda selliseid kiirusi et midagi kapitaalselt viltu läheb, kui endal aru peas. Ma vuristasin enda "teab aint jumal millal vahetati" pidurivedelikuga E36-ga eelmine aasta ja ei läinud midagi keema.

Re: klassid

Postitatud: 05.05.2008 22:29 03
Postitas Janek
punalammas kirjutas:et kui lahjas klassis on esimesed neli väga tihedalt ja siis tükk tühja maad, siis B klassis on ühtlaste tihedate vahedega edetabel.
Eks see sellepärast A klassis oligi nii et esimesed neli tänava slikkidega ja sealt edasi tavaliste tänavarehvidega sõitjad olid.On mille peale mõelda järgmisteks etappideks.

Postitatud: 06.05.2008 08:46 34
Postitas AndresS
punalammas kirjutas:Küsimus sõitjatele:
Kas orig piduritega Rapla rajal tõmbas pedali 3 ringiga pehmeks ka?
Ei juhtu Raplas korralike tavapiduritega midagi. Mina olen aastate jooksul seal igasuguste (pere)autodega nüüd kangutanud ja pole ühelgi korral õnnestunud pidurit hulluks ajada. Ja ühelgi neist pole olnud ühtegi performance pidurikomponenti küljes.
Saugal saab küll vanema vedeliku keema, kui kõvemini tallata.

Postitatud: 06.05.2008 10:25 15
Postitas ruut
Mina olen nii Raplas, kui ka Saugal sõitnud täiesti tavaliste piduritega ning pidurivedelik oli vähemalt 5-6a vana. Midagi hullu pole küll piduritega täheldanud.

Postitatud: 06.05.2008 10:59 13
Postitas MESHUGGAH
:D Poisid te pole vist tugevalt pidurdanud. Pidurdada tuleb viimasel hetkel ja taiega, siis on 3 ringiga pedaal vaga pehme ja kettad lillad. Aga aeg tuleb hea. Palju oluneb ka auto kiirusest sirge loppus.

Ja kodanik Cardo vist ei saanud aru, et Silwer oli poodiumil tanu oma autole ja oskustele, mitte selle parast et ta urituse korraldaja on.

Postitatud: 06.05.2008 11:20 30
Postitas ruut
MESHUGGAH kirjutas::D Poisid te pole vist tugevalt pidurdanud. Pidurdada tuleb viimasel hetkel ja taiega, siis on 3 ringiga pedaal vaga pehme ja kettad lillad. Aga aeg tuleb hea. Palju oluneb ka auto kiirusest sirge loppus.
Küsimus vist ongi selles, et mees ja auto on liiga aeglased. Ma just vaatasin pilte ja mingis kurvis mul pidurid korralikult suitsesid.
Peaks ennast järgmisel etapil mõne kiirema sõitja kõrvalistmele paariks ringiks kauplema.

Postitatud: 06.05.2008 13:04 27
Postitas tanele28
punalammas kirjutas:Küsimus sõitjatele:
Kas orig piduritega Rapla rajal tõmbas pedali 3 ringiga pehmeks ka?
Mul orginaal ketastega e36 compactil läksid 3 ringil pidurid suht pehmeks ja pärast oli ka näha, et pidurikettad tahtsid sinakaks muutuda (jahutuseta kettad siis).
Muidu oleks sama soov mis Ruudulgi kellegi kiirema kõrval istuda ja paar ringi teha saaks õigest sõidujoonest aimugi, enda sõidujoon oli küll rajal eriti jube suurema kaarega vist kurve võtta ei anna :?
Ja samas kui kellelgil plaan Raplasse harjutama minna ühineks heameelega.

Postitatud: 06.05.2008 13:21 06
Postitas Hans
Silwer kirjutas:Ei võta tõesti, eks mõtleb siis selle peale. Samas me seda üritust osalejate arvu poolest väga suureks ka ei soovi ajada. Kui on liiga palju rahvast siis venib üritus väga pikaks ja ei ole enam kellelegi huvitav.
Korraldajad võiksid paremini läbi mõelda vabaklassi olemuse BMW Cup üritustel. Jubedalt hakib Cupi ennast, eriti kui see vabaklassi stardijärjekord kilomeetri pikkuseks venib. Selline tunne tekkis vahepeal nagu kahel erineval üritusel viibiks. BMW Cup võiks jääda ikka BMW keskseks :) muidu varsti rajal ka sellel korral kõrvale jäänud biked.

Postitatud: 06.05.2008 13:22 49
Postitas AndresS
Eks see oleneb autost ka.
Minu käes olnud autod on kõik olnud väiksemapoolsete mootoritega ning nendega ei saa vast kurvide vahel nii suurt hoogu üles, et meeleheitlikult järgneva eel pidurdama peaks.
Kui ikka sobiliku trajektoori ja hooga auto kurvis püsib ja kitsaks kätte ei lähe, pole mõtet liiga palju pidurdada ka :lol:

Postitatud: 06.05.2008 13:26 58
Postitas MESHUGGAH
Erinevate autodega on ka trajektoor veidi erinev. Ma hea meelega soidaks koikidega kes soovib aga soovija autoga. Algul soovija ise roolis, vaatame vigu, siis istuks ise. Sama asja voivad korraldada kiiremad A, B ja V klassi osalejad. Alustada voiks istumis asendist. Ei taha palju enda peale votta, kusiks korraldajaid mida nad asjast arvavad. Akki teeks tund, poolteist enne soitu trenni ja siis voistluse?

Postitatud: 06.05.2008 14:54 09
Postitas punalammas
üsna vastakad arvamused:)
Asi on ikka vast jah selles mis hetkel ja kui kõvasti pidurdada.
Kui Raplas ehk saab pedali pehmeks, siis Saugal kardan küll, et peab pidureid lausa hoidma, et vedelik ei keeks.
Samas sõita tuleb ikka agressiivselt;)
Eks pühapäeval Pärnus ole näha...seal Alfasport Cup osavõistlus.