Speedest 2004 lasnmäel.

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
Arno
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 28.02.2004 21:13 09

Speedest 2004 lasnmäel.

Postitus Postitas Arno »

Võistlus toimub 6.juuni 2004, Tallinnas Lasnamäel Laagna teel Mustakivi ja Varraku sildade vahelisel lõigul. Võistluskeskus ja ametlik teadetetahvel asuvad võistluspaigas. Võistlusraja kogupikkus on 1/8miili ehk 201.17 m. Võistlus koosneb eelsõitudest, mille aegade põhjal selguvad paarid. Edasine võistlus toimub eliminaatorsüsteemis, kus võitja pääseb edasi, kaotaja langeb välja.

Ajakava:
Neljapäev, 6.mai.2004
avaldatakse võistlusjuhend, algab võistlejate registreerimine
(max. 60 autot ja 40 mootorratast)

Laupäev , 5.juuni.2004
lõpeb võistlejate eelregistreerimine, 17.00 – 20.00, toimub mandaat ja võistlejate koosolek Tallinn Õismäe tee 46 A “Indiana Joe’s”.

Pühapäev, 6.juuni 2004
8.00 – 9.30 dokumentide kontroll, autode tehniline kontroll
10.30 – võistluste avamine
11.00 – esimese auto start

Võistlusklassid.
A - kuni 2000cm3
B - 2001–3000cm3
C - 3000 - 5000cm3
D - üle 5000cm3
E - bike
F - chopper

Ülelaadimist kasutavate sõidukite mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 1,7. Mitut ülelaadimismeetodit kombineeritult kasutavate sõidukite mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 2,9. Ülelaadimine tähendab turbo-, mehaanilist (kompressor) või keemilist (nitro) ülelaadmist.
Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 2. Ülelaadimist kasutava rootormooriga auto mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 3,4.

Klassis maksimaalselt lubatud töömahtu võib ületada kuni 3%

Bmw-d esindab kindlasti Kaido Krum (540) ja Eero Pesur ( 325 ix), viimaste andmete järgi ei saa Eero oma Turbo Bmw valmis, kahjuks.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ma pakun et veel osaleb Indrek Ando (Eero vana iX'iga) ning ka väike turbo Mazda, mis läheb B klassi.

Seega mõte osalemisest oma iX'iga on juba eos tabu teema :(

Aga vaatama ning kaasa elama lähen kindlasti :)
530d
adolfo C
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 13.02.2004 13:46 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas adolfo C »

Kindlasti tuleb ennast kohale vedada, seda enam et oma aknast rada peaaegu näha. Ma arvan et see kiirenduse aasta võistlus nr.1. Vaieldamatult kõige suurema vaatajaskonnaga võistlus. Negatiivne see et sel aastal piletiraha tahetakse, aga noh selle võib andestada, sest kui tasemel üritust ilma rahata ikka ei tee. Loodame asjalikku kommentaatorit kes on üle saanud USA autode vaimustusest ja märkab ka ehk teisi masinaid.
BMW E36 325i `93
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

adolfo C kirjutas:... Negatiivne see et sel aastal piletiraha tahetakse, aga noh selle võib andestada, sest kui tasemel üritust ilma rahata ikka ei tee...
Pealtvaatajatel on võimalus võistlust vaadata ka tasuta, seda "kanali" nõlvadelt ja territooriumi piirava ajutise aia tagant. Paremaks ja mugavamaks sündmuste ülevaateks soovitame aga osta käepael (100krooni), mis tagab sellel aastal juurdepääsu boksides seisvate võistlussõidukite juurde ja tribüünile (kohad on märgistamata).
allikas
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Mina osalen C klassis aga seda siiski Audiga - 1/8 miili ja Quattro peaks päris hästi sobima... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

adolfo C kirjutas:Loodame asjalikku kommentaatorit kes on üle saanud USA autode vaimustusest ja märkab ka ehk teisi masinaid.
Seda minagi loodan, et üks üritus kus ameeriklasi ei ülistata...
Rubic
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 23.04.2004 16:16 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rubic »

Mis asja raha tahavad tänavu või?
Nu loodame siis et aasta igavamast üritusest ka midagi asja saab...
Rubic
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 23.04.2004 16:16 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rubic »

Ei ole ka tasuline...on nagu varasemaltki et kui keskele tahad siis 100 eeku, muidu võid nõlvalt ikka niisama vaadata...
Lauri_M
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 10.11.2003 16:41 40
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Lauri_M »

arvatavasti tulen ka pealtvaatajate sekka :cool:
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Ise ka kohal ja üritame seekord esikoha ära tuua bike klassis :cool:
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

kahjuks jääb see kord vahele ....
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ei tule. 200m pärast pole mõtet autot lõhkuma hakata, kuivõrd esimese otsa kiirendus pole 5se kõige tugevam külg, pealegi pole peale Tapat isegi neid tagajärgi sõeltest koristada jõudnud. Eks hiljem.

Põhiplaanis on järgmine Raadi 1 km 17. juulil :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

põhimõtteliselt ei oska õelda kui "huvitav" see üritus just on... tulemused season'i arvestuses kirja ei lähe ja ajad on ka alati sekundi võrra haapsalu omadest näiteks aeglasemad olnud.. kõvemad tegijad lähevad kohale vaid sponsoritele reklaami tegemise pärast..
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

viimaste andmete kohaselt võistleb ka Veiko oma iX-ga :cool:
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Mis ütelda üldmulje üritusest positiivne kuigi haapsalu üritus oli efektsem mingil määral.
Veiko'l liigub masin üsna hästi kui ainult oleks 1'st 2'sele käigu vahetus korras, pead käigukasti lahti võtma ja ülelappama vahetama ikkagi sünkrod ära, NII EI SAA RALLIT SÕITA :P
Kaido oma sinisega võttis esimese koha, oli teada üldiselt et lootust pole, aga Lauri Camaro suri välja ja käima ei läinud, mis ka kindlustas kaidole Esimese koha, mis ütelda... Pisut ebaaus aga teiseltpoolt eks see tehnika vastupidavuse mäng käib ja kellel asi vastu peab see ka võitja.

Ülldiselt mul väga hea meel et suures klassis ka meie lemmik mark BMW sai esimese koha :respect
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Panen kolm pilti siia alla. Eriti keeruline pole mõistatada, kes kolmest on kõige väiksema raha eest kõige suurema võimsuse saanud:

7,5 ja 950 hp
Pilt

4.0 ja <500 hp
Pilt

3.0 ja <600 hp
Pilt

BMW või Supra mootori ehitamise kuludega saab sellised Camaroid 3-4 tükki ehitada. Et õpetlikud pildid, kes kavatseb läbi ussi m***i mingist 2.5 mootorist "tegijat" ehitada. Pole mõtet....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Et siis jutu mõte on see, et ei eurooplased ega jaapanlased lihtsalt ei ehita piisavalt suuri mootoreid?
Aga ma ei saa aru, miks USA autotootjad selle viimase lihvi alati auto omaniku kaela jätavad? Nad võiksid ju ise oma megaliitritest need hobujõud välja võtta?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Aga Camaro andis otsad ju... :?: :lol: BMW lasi uhkelt lõpuni :roll:
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Are kirjutas:Aga Camaro andis otsad ju... :?: :lol: BMW lasi uhkelt lõpuni :roll:
Täpselt nii :cool:

PILTE!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ise arvan, et selle 540 mootor teeb vältimatu paugu varem või hiljem. Ja väga kuluka paugu :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
juho
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas juho »

Et saada soodsalt hobuseid juurde, hakkame selle nimel Big Block'e peale panema? Ei lähe läbi :D Vähe kohatu võrdlus. Autod on niivõrd erinevad ja see on igaühe oma asi palju plekki sisse paneb, et kiirelt edasi minna. Aga see on õnnestunud ja vahet ei ole mis pleki eest (Lauri tänase päeva seisuga kindlasti rohkem kulutanud selle peale). Kui nii võtta siis big block ütles enne üless kui V8 :) Peace!!
One km 264km/h, one mile 287 km/h.
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Aare kirjutas:BMW või Supra mootori ehitamise kuludega saab sellised Camaroid 3-4 tükki ehitada. Et õpetlikud pildid, kes kavatseb läbi ussi m***i mingist 2.5 mootorist "tegijat" ehitada. Pole mõtet....
Minumeelest MÜTS MAHA meeste ees, kes pühendumisega ehitavad autosid, olenemata algmaterjali päritolumaast.
Ja pealegi, kui kõik ehitaksid ameerika masinaid, siis oleks ju IGAV - kas oleks huvitav vaadata kuidas näiteks järgmisel speedestil osaleks 30 autot ja kõik oleks a´la Camarod?
PS. Tee valgustusse ei peagi kerge (ja odav) olema :lol:
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

Eerik_K kirjutas:Mis ütelda üldmulje üritusest positiivne kuigi haapsalu üritus oli efektsem mingil määral.
Veiko'l liigub masin üsna hästi kui ainult oleks 1'st 2'sele käigu vahetus korras, pead käigukasti lahti võtma ja ülelappama vahetama ikkagi sünkrod ära, NII EI SAA RALLIT SÕITA :P
Eelsõitudes sujusid käiguvahetused küllaltki normaalselt aga just eliminaatoris ei tahtnud 2. käik hästi sisse minna. Indrekuga ja Mantaga sõites kaotasin ebaõnnestunud käiguvahetuse tõttu kõvasti aega. Ebaõnn :(
Eks siis tuleb sünkronisaatorid ära vahetada

Tänud Lauril L-ile!

Jäin üritusega rahule :)
BMW 850i -90
BMW 325i -89
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Aare kirjutas:Panen kolm pilti siia alla. Eriti keeruline pole mõistatada, kes kolmest on kõige väiksema raha eest kõige suurema võimsuse saanud:..
BMW?

Lauri auto küll vähese raha järgi ei lõhna, samuti mitte supra. Sellest bemarist tean ma kõige vähem.
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Aare kirjutas:Ise arvan, et selle 540 mootor teeb vältimatu paugu varem või hiljem. Ja väga kuluka paugu :cool:
Kinnitamata andmetel ongi tal mootor juba lahti võetud. Klapid ja kolvid üsna hädises seisus. Ta vist ei tea ise ka veel kindlalt, mis suunas autot edasi arendab.
Kuid kindlalt ei tea väita, pole ise näinud.
E32 750i (1994)
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Sõitjatest meeldis mulle eriliselt kiireaudi Hannese ur-Quattro valus minek. 200 meetri peal super-sooritus. 400 meetrit pole võib olla enam nii väljapaistev. Kuigi, eks aeg näitab.

Muljetavaldavad olid ka tsiklimehed. Hea on vaadata, millist autot on vaja selleks, et tsikliga sama aega sõita - Lauri 1000 hj Camaro ja Yamaha R1 sõidavad umbes samasse auku. Üks tsiklimees tegi finaalsõidus hoopis pulli, vehkis kätega, lasi pool teed tagarattas ja lõpus tõstis jalad ka tugedelt üles ja sõitis ikka aja veidi üle 8 sekundi.

Tõeliselt kõva sõidumees oli Yamaha R1-ga Kalev Teesalu, kes oli ainus mees, kes tegi mootorrattaga korraliku burnout'i, pikalt külg ees ja mõlemad jalad rahulikult jalatugedel. Hea tasakaal ikka mehel. Teistel tsiklimeestel oli kõigil kaks jalga kõvasti maas, kui kummi põletasid.
E32 750i (1994)
Kasutaja avatar
Alar_P
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 28.05.2004 11:30 42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Alar_P »

Kes kohal oli nägi kuidas ühe mehe alt tahtis tsikkel lihtsalt ära sõita :shock: Palju ei puudund äärekivist ja siis oleks kutt maoli maas olnud koos oma tsikkliga. Õnneks juhtus see stardis, kus kiirus polnud nii suur.
R4, R6, V6
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Eks see valgustatuseni jõudmine ole teema jah, ainult mõnes kohas on enne kasulik ringi vaadata enne tegutsemist. Viiekorruselise maja katuselt alla hüpates saad surma - aga kas selleks on ise seda katsetada vaja :?:

Kui pikemas plaanis asja vaadata, siis tegelikult on nii Supra kui 540 arendatud juba selle mõistliku piirini. 12,4-st 10,0 enam selle M60 mootoriga ei saa. Selleks tuleb siis, kui tingimata bmw olema peab - kasutada kas M10+T (kuni 5l klass) koos E10 või E21 kerega või M30+T+nt E21/E30 kere üle 5 l klassis. Mõlema kombinatsiooniga sõidetakse mujal alla 9 sek aegu.
Ülejäänud bmw mootorid on dragraces perspektiivitud. Ning loomulikult see E34 kere ei kõlba. PRaegu läheb ta lihtsalt dimensiooni, kus tal arenguperspektiiv puudub.

Kolmas variant on visata see M60 minema ja panna sinna asemele mõni suurem usa V8. BMW puristile on see vastuvõetamatu teema - aga näiteks Chevy 5,7 mootor annab mehhaanilise karbussi ja taskukohaste juppidega rahulikult 400 hj - ilma igasuguse harrastaja jaoks liigkeerulise või liigkalli elektroonilise puralurata, mis lisab rohkem kaalu kui võimsust.
BMW automaat on täiesti nui - sellega pole arendamine lihtsalt võimalik, kuna osi ei ole.

Semi-trailing tagasild tuleb sealt alt minema visata ja asendada sellise võimu jaoks ladder-tüüpi sillaga - praegu on autol ikka räiged pidamisprobleemid, kui 60 ft aegu võrrelda konkurentidega.

Et mis jutu moraal on - väheste teadmiste ja rahaga huvilisel ei tuleks laulda hoosiannat hüpersupermegagigaturboautodele ja pidada seda mingiks meeletuks teemaks - vaid kulutada see aeg ja raha, et hankida
lihtne suurem mootor ja sellele mõned suht odavad kiirendusabinõud - nitro, slikid jne. Ülejäänud raha võiks kulutada ka muude asjade peale, mitte matta seda sadade tuhandete kaupa dragrace jaoks perspektiivitutesse mootoritesse.

Mis hinda puudutab, siis selle supra maksumus on suurusjärgus 500 - 600 tuhat, sinine bemm samapalju. Selle musta camaro mootori ehitamine maksab kusagil 100 000 koos kõige vilede ja kelladega, käigukast ja käiguosa teist samapalju juurde. Kahjuks võidab kiirem, mitte keerukam auto.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Aare kirjutas:Selle musta camaro mootori ehitamine maksab kusagil 100 000 koos kõige vilede ja kelladega, käigukast ja käiguosa teist samapalju juurde.
Seda viimast, Aare, ma küll ei usu. Sobiva võimaluse avanedes uurin asja täpsemalt järgi, aga mu meelest oli see piir juba mõnda aega tagasi ületatud.
Vasta