BMW autocrossingu järelkajad

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

BMW autocrossingu järelkajad

Postitus Postitas Muhv »

Nii, selleks aastaks siis jälle läbi!

Tahaksin isiklikult tänada UMi ja EBMWK-d suurepärase Ãŧrituse eest. Samuti kÃĩiki foorumi huvilisi, kes Ãŧrituse kordaminekule kaasa aitasid. Eriti muidugi Kaidot. Organiseerimine oli briljantne.

Samuti tänaksin veel eraldi Cardot hea vihje eest - "Ära sÃĩida nii korralikult". :D
Kasutaja avatar
Oliver P
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 21.02.2004 12:37 04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Oliver P »

Lahe Ãŧritus oli :!:

Kummipuru oli nii et maa mustas ja sÃĩitjaid ka piisavalt.
Mingi action käis koguaeg (vähemalt siis kui mina kohal olin)

Ootame huviga talve sest siis saan ise ka vast rajal natuke kÃŧlge libistada :)

Kuigi juba nÃŧÃŧd sai pisik sisse sÃŧstitud krt :evil:

Kaido kuidas tagasi sÃĩita oli kas rehvid olid väääga kandilised :)

Aare kuidas läks seekord?
KÃĩrvalt vaatajana tundus et see auto ei taha absoluutselt alluda juhile vÃĩi on vaja midagi veel seadistada?
Puhas sõidurõõm
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Väga lahe Ãŧritus ning korraldus 5+

Seekord siis oli rohkem "arbuuside" omavaheline rebimine. Tea kas Lill oleks suutnud sinna vahele end pressida?
Aga tundub et huvi aina suureneb ning rahvale Ãŧritus meeldis.

Enda panus jäi kÃŧll muidugi lahjaks...passisin niisama "tehnilise" juures ning raja ääres :oops: Ahjaa, tegelt hommikul aitasin veidike telki Ãŧles seada ikka kah..

Ning nagu Raide Ãŧtles, siis järgmine aasta kohtume jälle ;)
530d
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ajad tulid lausa naeruväärsed - 2,04 auku kÃĩik

Muidugi oli elus esimest korda ringrajal. Ise tunnen kÃŧll täiesti, et igasugu Lianade ja Galantidega sÃĩitmine rikub juhi ära - ja korraliku saksa muskliga enam sÃĩidetud ei saa. Minu koba ise on kindlasti 3-4 sekundit. Teist samapalju paneks kÃŧll veel mustri poolest sÃĩidukÃĩlblikud, aga tegelikult liiga vanad Pirelli P6000-d, mis kunagi rahalise kitsikuse tÃĩttu said kasutatuna ostetud. Selle sama haakumise taga on ka need igasugu 0-100 ajad jne. :?

Powerit oli rohkemgi kui sellel kitsal rajal vaja oleks olnud. SÃĩitsin ainult teise käiguga ja sellega saadaolevast jÃĩust piisas täiesti, et peale neid taskuid tÃŧkk aega peeglitest kummisuitsu paistis. Pluss siis sellest tagumisest 120 kraadisest nurgast need päeva driftid ka :cool:

Ise tagantjärgi tunnen, et auto minu sÃĩiduoskuse kohta liiga peru, sÃĩidad kogu aeg higitilk otsa ees ja kogu sÃĩidu ajal vist sellist hetke polnudki, kus auto rajaga paraleelne oleks Ãŧldse olnud.

Eile Ãĩhtul pimedas sai veel korra seadeid proovimas käidud, paari aasta vanuse pindamisega asfaldil joonistas teise käiguga 20 meetrit kummi maha kui pÃĩhja lajatada.

Edit
Praegu kiirelt kribades oleks salongikaameras selline pilt olnud
Start 2000 rpm, gaasiga meelitamine pidama saamiseks, kiiresti teine käik.
Esimene kurv, kummid vilisevad, kerged korrektsioonid rooliga. Enne esimest taskut pidurdus 100-40, äärekive lÃĩigates läbi, 40 pealt teisega pedaal pÃĩrandasse, kummid vilisevad megalt, peeglid sinist udu täis - tagumise kurvi esimene osa ok, tagumine terav nurk - 50 m drift, auto peaaegu pÃĩigiti, gaasi natuke tagasi, kiirelt otseks. Teine tasku umbes samamoodi nagu esimene.
jne...
Viimati muutis Aare, 04.09.2004 21:37 30, muudetud 1 kord kokku.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Mitte midagi isiklikku, aga kas E28 rinkal natuke kohmetuks oma suurusega ei jää?

Üldiselt soovitus, kui asi hakkas meeldima, siis vÃĩta osa OT Ãŧritustest...ning sellega tuleb vilumus...ning Ãŧkspäev avastad end juba slikke ostmas ning järgmist rahvasprinti ootamas :D
530d
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ei praeguse aja juures veel kohmakus ei häirinud nii väga - pigem ei saanud vÃĩimu maha ja auto jebis käes. Mul vend sÃĩitis väikesel ringil ja sÃĩitis minu eest viimase sÃĩidu (2.11) - kommentaar oli, et see E46 325 on minu auto kÃĩrval nagu lehma kell, uimane ja kergesti juhitav. E28 on nagu Ultimate Driving Machine :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Minu meelest ka mega Ãŧritus, aeg kÃŧll jäi mÃĩttetult nigelaks, kuid tähtis ei ole vÃĩit vaid osavÃĩtt :)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4223
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Meeldejääv ja tore Ãŧritus oli . Kui keegi oleks ka mulle Ãŧtelnud kuidas selle väikese raja sÃĩidukite käigukastiga Ãŧmber käiia oleks ehk lÃĩppaeg ka parem olnud .... ei saand mitte tagakurvist välja st. miks see auto 2 sekundit mÃĩtleb ma aru ei saand :), alles hiljem tehti mulle ka selgeks ja tänu Muhvile sain ka jÃĩukontrolli maha , sest sellega oli lausa naljakas sÃĩita. Siiamaani imestan selle Win95 tarkvaraÃŧle :P. Minupoolt on pakkuda 400 pildine album , kui keegi aitaks nad ka välja panna ja mÃĩned väljasÃĩidud jäid ka ilusti seeriafotona :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

MInu vaatest oli Ãŧritus mega, kui välja arvata see et mul olid jalad märjad ja kÃŧlm. Muidu piruette oli ilusaid ;) wirx tegi paar eriti kena pirukat :) Aare venna järelt pidin ka pulikaid korjama..
Aare ise ajab jama.. krt taga 3 ÅĄikaanis sa mitte ei lasnud gaasi maha vaid lÃŧkkasid lapatsi päris sÃŧgavale.. siis kui Ãŧritus lÃĩppes & me telke kokku panime ilmus lÃĩpuks käike ka välja.
ahjaa, kiidan meph'i woofrit :)
Koju jÃĩudsin nÃŧÃŧd ka ilusti tänud viltsile :)
Kasutaja avatar
indro
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 31.01.2003 02:34 14
Peamine sõiduk: Audi
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Pole kÃŧll bmw omanik aga kommenteeriks ka tiba teemat. Ise sai osa vÃĩetud sellest väikse ringi Ãŧritusest. Ja muidugi ei saa jätta mainimata, et oma seal saavutatud neljanda kohaga olen ma ka väga rahul. See oli esimene kogemus Ãŧldse analoogse auto ja loomulikult steptronic kastiga.
Kripeldama jääb kindlasti see, et mul polnud mÃĩistust peas see traction control ametliku osa käigus välja lÃŧlitada. Hilisem proovimine andis 1.5 sekundit parema aja.

KokkuvÃĩtteks Ãŧtleks seda, et väga tore ja hästi organiseeritud Ãŧritus oli. Jätakake samas vaimus!
Viimati muutis indro, 05.09.2004 11:46 57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kristjan_K kirjutas:MInu vaatest oli Ãŧritus mega, kui välja arvata see et mul olid jalad märjad ja kÃŧlm. Muidu piruette oli ilusaid ;) wirx tegi paar eriti kena pirukat :) Aare venna järelt pidin ka pulikaid korjama..
Aare ise ajab jama.. ahjaa, kiidan meph'i woofrit :)Koju jÃĩudsin nÃŧÃŧd ka ilusti tänud viltsile :)
Palju neid kurikaid siis pikali läks? Me just tegime eksperimendi, et tema sÃĩidab lahjema setingu ja ilma driftimata. Ajakontrollist sai sedasi aru, et 1 kurikas kirja läks?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

indro kirjutas: Kribeldama jääb kindlasti see, et mul polnud mÃĩistust peas see traction control ametliku osa käigus välja lÃŧlitada. Hilisem proovimine andis 1.5 sekundit parema aja.
See ei tähenda veel, et vÃĩistluse ajal see ka OFF ei vÃĩinud olla. Mul oli näiteks teise katse ajal autosse istudes DSC juba kenasti maas.
Arvan, et kui meid seal veel mÃĩned korrad keerutada oleks lastud, oleksime kÃĩik 40sek'i piiri alistanud.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4223
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Huvitaks , kas enne kui räägiti rajast mainiti ka kuidas seda autot kasutada ?? Ma ise jÃĩudsin siis kui oli juba autodesse istumise aeg. Enamik oli algul segaduses selle käigukasti käitumise suhtes. Ise sÃĩitsin nn.naisterahva setinguga esimese vooru ja kurikate vahel vahetas ise käike ja mingi tÃŧhi kuht oli pidevalt sees. Eks järgmisel aastal oleme kÃĩik juba targemad :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

minu pildid http://www.zone.ee/saugal/
ja veel Ãŧhed
http://www.rally.ee/?a=a021&b=625 leidsin pildid :D
mulle ka meeldis väga...hiljem peale seda piruetti oli kusjuures palju kindlam maantel sÃĩita...eks väikse kogemuse andis kindlasti juurde see 110-120kmh juures tehtud piruett. Enda ajast olin väga heal arvamusel, ei lootnud ausaltÃļeldes, et sellise tulemuse saavutan teistega vÃĩrreldes...eriti poschega
Kusjuures, see väljasÃĩit toimus DSC sisselÃŧlitatuna :roll: loodetavasti sai keegi sellel videole...tahaks väga näha kaugelt ka :P
Viimati muutis wirx, 05.09.2004 17:47 26, muudetud 2 korda kokku.
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
indro
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 31.01.2003 02:34 14
Peamine sõiduk: Audi
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Muhv kirjutas: See ei tähenda veel, et vÃĩistluse ajal see ka OFF ei vÃĩinud olla. Mul oli näiteks teise katse ajal autosse istudes DSC juba kenasti maas.
Arvan, et kui meid seal veel mÃĩned korrad keerutada oleks lastud, oleksime kÃĩik 40sek'i piiri alistanud.
Eks ta ole, järgmiseks aastaks pÃŧÃŧan seal kasutada olevate autode iseärasused endale juba enne Ãŧritust selgeks teha. Taolisel rajal on analoogsed "abimehed" pigem kahjuks, mitte kasuks. Ja selle vastu ma ei vaidle Ãŧldse, et paar katset veel ja kÃĩigi ajad oleksid olnud hoopis teisest puust.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Üritus oli tore, kuigi rajakohtunikuna sattusin kÃĩige igavamasse kurvi- kangesti oleks tahtnud kurikaid lähemale tÃĩsta :D

MÃĩned pildid tehti mu aparaadiga ka- peale jäi vaid Aivar
http://tp.alkohol.ee
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Tervitus.
Kõigepealt tänusõnad: tahaks tänada kõiki neid, kes klubi poolt kohtunikena kaasa lõid ja ürituse korralduse päästsid. Need vaprad on: Kimmo, Tauri, Kristjan K, Tarmo, Viljar V, Heikki ja Diana. Tulekahju kustutada aitasid veel klubi poolelt Raivo + mõned kodanikud, keda ma kahjuks ei tunne. Klubiga mitteseotud kodanikest tegid sama palju tööd ära Ako, Anne, Margus ja Rene. UMi poolt osalesid korralduses veel Eedo, Toomas, Henry, Kaupo ja Siim. Erilist agarust näitas üles veel Tõnu Kits, kes palgatud tööjõuna tegi kordades rohkem, kui oleks võinud eeldada. Tänud veelkord kõigile - ilma teieta oleks jäänud üritus pidamata.

Nüüd murepool - ürituse korralduses esines üksikuid kalasid, mis kõrvaltvaatajaile õnneks silma ei hakanud, kuid mis kõik tulenesid abiliste puudusest. Need kodanikud kes ise sõitjana osalesid ei tule arvesse - heategevusliku ürituse puhul on klubi tuntuse ja maine poolelt nii stardirivi pikendamine kui ka korralduse läbiviimine võrdse tähtsusega. Veel täna hommikul sain väga põneva pakkumise (sellest on veel veidi vara rääkida), mis UMi ja meiepoolse huvi korral ähvardab ürituse paisutada ca kaks korda kaalukamaks ja suuremaks kui senised. Sellest johtuvalt seisangi dilemma ees: ühest küljest tuleks asjast kohe kinni hakata, teisest küljest oli klubipoolsete inimeste (liikmed + huvilised) osavõtt üritusest äärmiselt leige, eriti kui vaadata suvepäevade ja muidu istumiste poolt tekitatud elvat huvi. Ilmselt ma tähtsustan kihutamise poolt üle - kuid samas on senine skeem (avatud võistlused) BMW klubide poolt kasutusel pea kogu maailmas. Täna peab otsustama - kas klubi esindusüritus on midagi Autocrossingu laadset või jõmin Peipsi äärsete mändide all. Vajalikud on mõlemad aga millises järjekorras? Igatahes suuremat üritust üleeilse meeskonnaga ära ei tee ja mitu aastat järjest enda tuttavaid ma ka ära kasutad ei saa. Kui üritus läheb plaanitud formaati, võib tööjõu ka palgata - aga mis puutuks asjasse siis EBK?

Vot sellised mõtted siis - ja veelkord tänud abilistele ja osavõtjaile.[/b]
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Rally.ee lehel kah väike kokkuvõte olemas-> http://www.rally.ee/?a=a009&b=2564 :)

Üldiselt pakuks et Autocrossingu laadne suurüritus on oluliselt tähtsamal kohal kui suvepäevad. Kuigi ka vastav "jõmisemine" tuleb maha pidada ;)
Aga ilmselt peab abiliste leidmisega veidi varem tegelema hakkam, küll siis saab ka piisava hulga vajalikke inimesi kokku.
530d
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ikka autocrossing :cool:

Tore on vahepeal teada saada, et kui kulutada kogu aur auto ehitamise peale, ei oska seda hiljem ohjata :?

Üritus võiks kindlasti suurem olla, iseasi, kuidas see läbi lükata.

Paar sõbralikku soovitust suurema osalejaskonna saamiseks

1. tehke seda ikkagi suvel - praegu jäävad pooled juba külma/vihma pärast tulemata

2. kõik võidusõidukalduvustega asi võiks olla eraldi klassis. Igasugu rahvaralli wrx-id, slikkidega ja tühjaks tõstetud golfid ei ole tänavaautod Samamoodi ei maksa ühte patta panna rahvaralli sõitjat ja tavaautojuhti. Või kasvõi eraldi arvestuses. Järgmine kord tuleb sul kokku
25 arbuusi ja tavajuhtid hakkavad jagama kohti 31-50 :shock: Nagu infost lugeda võis, oli asja eesmärk tavaautojuhtidele amatöörvõistlus, mitte 1+ M eelarvega subarufännide arveteklaarimine.

Nende rahvaralli autode ülevaatused (torud sees nt) on aga puhas fiktsioon, nagu me kõik teame. Seega ülevaatus ei saa olla klassidesse jagamise alus.

3. Kes poole võistluse peal leiavad teise sõitja (teise nime all) - need lähevad ikka stardijärjestuse lõppu, mitte ei trügi tühjadele numbritele vahele. Vaatad mandaadis, et 50 autot ja 45 on juba läinud, paned auto sooja ja järsku ilmub vahele tühjadele kohtadele mingi 20 tonti kinniteibitud numbritega :shock:

4. Kiiruse vähendamise taskud sirgetele võiks siiski põhirajale kurikatega maha märkida, mitte neid seisukohti kasutada - usun, et keegi ei rõõmusta velgede äralõhkumisega, kuna seal on siiski päris kõrge piirdeserv. Pealegi on selle ohutus ise kahtlasem asi kui 150ga kurvi minemine - kogu see koht on mingit paska (muld, rohi, kummitükid, kivid) täis ja äärmiselt libe ning auto katusele keerata on seal lihtsam kui suures kurvis. Või vähendada sirge kiirust nt 36m slaalomi mahamärkimisega. See lõhub igapäevaautot kindlasti vähem.

Muidu sügav kummardus korraldajatele :!:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Oliver P
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 21.02.2004 12:37 04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Oliver P »

Loomulikult tuleks rõhku panna analoogsetele üritustele!
Ja olen kindel et kui abilisi vaja siis neid ka leiab.Abiks oleks muidugi alati mingi pisike motivasioon seal raja ääres seista päev otsa :)

Täitsa huvitav oleks teada mis ettepanek sulle tehti siis ;)


Samas kõige selle juures ei tohi unustada et inimene tahab aeg-ajalt ka lõõgastuda ja jõmiseda :D
Puhas sõidurõõm
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Oliver P kirjutas:Abiks oleks muidugi alati mingi pisike motivasioon seal raja ääres seista päev otsa :)
Kohtunikele antigi ju minuarust BMW nokats ;) Ja kringlit vist kah... :lol:
530d
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Iseenesest oleksin mina ikka käsi. Ringrajal sõita mulle niivõinaa eriti ei meeldi, isegi kui ma seda teha saaksin (nagu Kaido ja Meph juba teavad ;)) Aga ma olen hea meelega kohal & abivalmis. Tänu sellele üritusele tean isegi et tark mõte on kaasa võtta kas kummikud või mingid kingad mis vett eriti läbi ei lase + seljakotitäis riideid :D
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Raivo kirjutas:
Kohtunikele antigi ju minuarust BMW nokats ;) Ja kringlit vist kah... :lol:
Anti, aga ma arvan et kui inimesed seda varem teadnud oleks, oleks paar abilist veel välja ilmund :)
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

To Kaido S:Kõigepealt vabandused minu poolt, et ei saanud oma panust anda. Loodan, et järgmine kord läheb asi natuke teisiti, siiani masendus peal, et ei saanud tulla :? Lihtsalt kõik asjad ei läinud nii nagu plaanisin :oops: Mind päris maha kanda veel ei tasu ja järgmisel üritusel olen 99% abiks ;)
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Mina kahe käega poolt sellist ürituste korraldamisel ja loomulikult ka sõitmisel.

Tuleb teha samamoodi , nagu tapa omc et terve klubi väljas , kes tahavad(selline poolkohustuslik.) Loomulikult võiks siis klubilistel stardimaks tiba väiksem olla , kuna oleme ka organisatoorne pool.

Järgmine aasta võiks hakata varem otsima kohtunikke ja kindlasti teha suuremat sorti kisa ka sõitmise pooolepealt.

minul seekord lihtsalt raha taha see asi jäi. :oops:

Aga mul isiklikult oleks heameel kui koostöös UM-iga saaks veel mingeid üritusi teha.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Mnjah - selle unustasin enne ära, et seoses ABSi jamamisega nüüd esirehvid kandilised - kui kellelgi on midagi pakkuda, siis mõõt on ideaalis 225/45 R17.

Vastused Aarele:
1. Suvel tahtsime seda teha meiegi, kuna rada ja Eedo Raide olid ürituste/kohustustega hõivatud, siis ainus kopromiss oli 4. september. Ilm oli iseenesest ju OK? Järgmine aasta soov kas juuni või juuli.

2. Need, keda sina tahad bännida, on ürituste rahakotiks ja neid tullakse sinna ka vaatama. Tavaautosid oli suurel ringil alla 10-ne, need üksi ei toida üritust ära. Tavakodanikele jääb sõidurõõm, kes tahab võrdsetel tingimustel sõita koha peale, siis neile on väike ring. Subaarikutele ja teistele 4WD aparaatidele tuleb järgmisel aastal eraldi klass.

3. Vahele lubati kokku neli autot: 2, kes esimeses voorus startisid lõpust läksid II voorus oma kohtadele tagasi. II voorus ei suudetud kahele nelikveolisele mõõta voolukatkestuse tõttu aega, need lasti siis kolmandas peale mossesid, muidu oleks kordussõit ja vooru sooritus olnud liiga lähestikku. Üks Golf (43) lasti ka uuele ringile miski vooru lõpus.

4. Slaalom suure kiirusega või siis kiire kurv on tavajuhile kindlasti ohtlikumad kui sirge pidurdus, shikaan ja kiirendus. Kes velje pärast põeb paneb teised veljed või sõidab varuga - ideaalset olukorda pole olemas.
Kasutaja avatar
Oliver P
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 21.02.2004 12:37 04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Oliver P »

See motivatsiooni jutt oli rohkem suusoojaks ja tegelikult on juba see tähtis et UM meid tunnustab natukenegi.
Oleme abiks kindlasti kui vähegi võimalik ja ma usun et kõik on seda meelt.


Rohkem aega teinekord varuda abiliste kogumiseks ja küll seda rahvast hakkab ka juurde kogunema kui väga tahta.
Puhas sõidurõõm
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ei, ma ei pidanud silmas bännimist, vaid tavaautode sõitjate motivatsiooni, mille tõstmiseks on väga tervitatav mõte siiski tänavasõiduautod ja ralliautod eri klassi panna.

Lihtsalt 1M autoga Murakas ja 25k maksva 300se omanik on siiski eri dimensioonid :roll: Las nad olla, aga spetsiaal on spetsiaal ja tänava on tänava. Muidu kaotab asi oma mõtte nagu rahvaralli tervikuna-hakkab rahakotiralli aeg....

Vaheletrügimisena pidasin seda silmas, et juba esimese vooru keskel ilmus välja umbes 15 autot, millele oli peale oma sõitu nt numbri 25 all
ilmus vaikselt peale number 45 ning kes rahulikult järgmise juhuiga järjekorda vahele tulid. Et üldiselt on hilinejatel viisakas oodata. Neid kahe numbriga autosid oli ikka way rohkem kui neli. Vähemalt esimene voor oli suur segadus. Lihtsalt repliigiks. :roll:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Toetan Aare rohkemate klasside sisseviimise mõttel. Las need subarud seal ilutseda, võistelda nendega ma küll ei taha. Kusjuures nende juhtidega võistelda on võimalik küll nagu näitas väikese raja kogemus.
Praegusel kujul ei kujuta ma küll ette, et suudaksin mõnd oma sõpra pereautoga veenda suurel rajal osalema, selgelt liiga raju. Samas mingile väikse raja sarnasele asjale tuleksid ilmselt mitmed mõnuga. Pärast hea saunas arutada, kes kõvem jne.

Kas klubi sünnipäeva saaks kuidagi sujuvalt crossinguga ühildada. Laupäev crossing, õhtuks randa ja pühapäev muljetamine?
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Nagu õeldud, tuleb 4WD klass eraldi juurde. Nn "ralliautode klassi" on praktiliselt võimatu teha, see eeldaks uusi tehnilisi tingimusi, mis omakorda oleksid äärmiselt rasked kirja panna ja kontrollida. Igasugune selline klasside lisamine teeb tegelikult üritusele kahju - pealtvaatajad ega sponsorid ei viitsi neid jälgida. Huvitab kiirus ja kiireim - mitte see, kes oli klassis E7 kolmas. Nn ralliautode määratlemisel on väga raske piiri tõmmata - kui oled kohapeal tehnilise pomo, siis kuidas sa teed kindlaks, kas STI on näiteks tehase aju või Prodrive paketigas? Praegu oli suurel rajal klasse kaheksa - kui teeks kolm tavaklassi pooleks (stock vs modifitseeritud) - siis suureneks auhinnafond pea 50%, aga kahe aasta kogemuse põhjal ei suudaks me tagada sellist klasside täituvust, et auhinnad üldse välja anda. Ja mille nimel - rajal oleks äkki 5 stock auto asemel neid 8? Rohkem neid ei tuleks - ma olen piisavalt tiirelnud mööda neid üritusi. Meie asi on teha üritus kiire ja turvaline & lüüa selle ümber lokku - nii, et startis oleks M3 ja M5, corvette ja 911 GT3. See toob publikut ja sõitjaid, mitte arutu arv klasse, kus peotäis sõitjaid. Kellel uhkus ei luba esikohta kaotada (enamasti on tegu jutumeestega) või nad kardavad auto pärast, siis neile on väike rada - see on Eestis seni ainuke taoline kogemus, kasutage see siis ära!
Vasta