Kuidas talvel ohutult sõita
Kuidas talvel ohutult sõita
Viimane AL on avaldanud jutukese, kuidas talvel ohutult sõita ja kuidas külglibisemisega toime tulla. Nagu ikka on autoriks nö "entusiast", kes räägib üldlevinud tõdedest, et vajutada sidur alla ja keerata rooli libisemise suunas. Kahjuks ei saa ta kuidagi ilma "õigete" sõiduvõtetega, mis on ilmselt ainult tema peas sündinud. Kõige parem oli teooria, kuidas libisema sattudes tuleb autot hoopis 10-15% kiirendada ja kuna maanteekiirusel 5-s käik seda ei suuda tuleb panna sisse 3-s . Samahästi võiks soovitada korra käsipidurit tõmmata, sest vahegaasist ei räägitud midagi. Või siis kohe juhatada lähima kabeli juurde koos köie ja seebiga. Õnneks küll öeldi, et tavaline inimene seda ei peaks kasutama jne, aga ikka leidub do-it-yourself tüüpe, kellele on ainult väljakutset idiootsustele vaja, et neid prakitkas rakendada.
Tuleb meelde kunagine MM saade, kus mingi "sõiduõpetaja" näitas kuidas shefid hädapidurdust teevad - litsus nr 46 kalossi korraga pidurile-gaasile samal ajal käike alla lapates ja ütles, et nii saab põdrast kõige paremini mööda Vaene põder.
Naiivne loota, aga meedia võiks veidi ka vastutada selle eest, mida nad trükivad. Eriti kui antakse juhendeid kuidas kodustes tingimustes pommi valmistada ja pärast imestatakse miks paugud käivad.
Muidu respect AL-le, aga kohati võiks toimetaja filter veidi tihedam olla.
Tuleb meelde kunagine MM saade, kus mingi "sõiduõpetaja" näitas kuidas shefid hädapidurdust teevad - litsus nr 46 kalossi korraga pidurile-gaasile samal ajal käike alla lapates ja ütles, et nii saab põdrast kõige paremini mööda Vaene põder.
Naiivne loota, aga meedia võiks veidi ka vastutada selle eest, mida nad trükivad. Eriti kui antakse juhendeid kuidas kodustes tingimustes pommi valmistada ja pärast imestatakse miks paugud käivad.
Muidu respect AL-le, aga kohati võiks toimetaja filter veidi tihedam olla.
Viimati muutis Ilves, 29.09.2005 11:41 06, muudetud 1 kord kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ise ka lugesin seda ja mõtlesin , et miks ei võetud testimiseks tehase seades masinaid.
Audi oli 17" velje ja sportvedruga , bmw oli sitas seisus sildageja vedrustusega ja mondeo tuli esimeseks .
Arumaeivõi
Audi oli 17" velje ja sportvedruga , bmw oli sitas seisus sildageja vedrustusega ja mondeo tuli esimeseks .
Arumaeivõi
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ka ise juhtusin seda artiklit lugema eile ja isiklikult minu arvamus on selline, et see sell, kes seal kasutatud BMWdega kokku puutub, on eriti bemmivaenulik inimene, sest niipalju kui mina olen AL kasutatud autode rubriigis BMWde kohta lugenud, on nad igavene sai ja mis kõik veel, E34 oli valitud täielikult parsaks lastud isend, E39 on jubedalt laguneva esisillaha ja sama ka E38 kohta, nüüd siis ka see. Võib jääda mulje, et BMW on halvim valik, mis üldse olla saab.
Aga mis puutub talvesõitu, siis minu arvates ei ole ühest reeglit, kuidas libeda tee ja külglibisemise puhul toimida, kõik sõltub kiirysest ja igasugu muudest teguritest ka. Kõige parem rohi selle väljaselgitamiseks- talvel jäärajale !!!;)
Aga mis puutub talvesõitu, siis minu arvates ei ole ühest reeglit, kuidas libeda tee ja külglibisemise puhul toimida, kõik sõltub kiirysest ja igasugu muudest teguritest ka. Kõige parem rohi selle väljaselgitamiseks- talvel jäärajale !!!;)
Reeglina on kõigil oma moodus kuidas asutot kurvis teel hoida, eks mõned põhitõed on, aga omad nipid on ikkagi välja kujunenud.
Muidugi kui on jääs tee ja sula (vesi jää peal), siis ei kipu ükski asi aitama, kui siis ainult väga aeglane sõidustiil. Seda viimast ma saan talveti tihti peale kogeda, kuna meie kandis on, kui teegi puhtaks saataksse.
Muidugi kui on jääs tee ja sula (vesi jää peal), siis ei kipu ükski asi aitama, kui siis ainult väga aeglane sõidustiil. Seda viimast ma saan talveti tihti peale kogeda, kuna meie kandis on, kui teegi puhtaks saataksse.
Mercedes EQS 450+ 2022
Re: Kuidas talvel ohutult sõita
MegairwIlvez kirjutas:Viimane AL on avaldanud jutukese, kuidas talvel ohutult sõita ja kuidas külglibisemisega toime tulla. Kõige parem oli teooria, kuidas libisema sattudes tuleb autot hoopis 10-15% kiirendada ja kuna maanteekiirusel 5-s käik seda ei suuda tuleb panna sisse 3-s . Õnneks küll öeldi, et tavaline inimene seda ei peaks kasutama jne, aga ikka leidub do-it-yourself tüüpe, kellele on ainult väljakutset idiootsustele vaja, et neid prakitkas rakendada.
Selle kohta võib ainult öelda, et entusiast üritas õpetada inimesi driftima talvel Mina võin ju nii teha, mul sõiduoskused olemas, aga jah.....
Megairw ikka
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Täiesti nõus.Cardo kirjutas:ÕNNEKS see jutt ei mõju mitte kellelegi, kuna sellistes olukordades loevad refleksid mitte trükimust, see mis paberil meenub alles maantekraavis või pilvepiiril.
Siiani olen auto stabiilseks tagasi ajanud ja hiljem mõelnud "mida kuradit ma tegin??" ja väga paljudel kordadel ei oska endale vastata
No see kõik tuletab ilmekalt meelde seda "kitsjänesrebane" juttu...
Kui satub ette siis mitte võimelda vaid otse otsa lasta, auto läheb katki aga ei käi kuskil kraavipervedel üle katuse vähemalt.
Talvega on sama lugu nagu Cardo juba mainis, kõik teevad ikka nii nagu alateadvuses õigeks peavad, kuigi see on reeglina vale kõik
Kirjutada võib igasugust soga kokku aga õpetab ikkagi liikuma teel turvaliselt; libedasõidu koolitus, auto tunnetamine ja oskus osata.
Oskus osata tuleb pidevast praktikast.
Targad hakkavad nüüd kõik meelega avatud teedel külge ise ette ajama
Mehed harjutama peab hakkama ja kaine pea säilitama ekstreemsustes
Kui satub ette siis mitte võimelda vaid otse otsa lasta, auto läheb katki aga ei käi kuskil kraavipervedel üle katuse vähemalt.
Talvega on sama lugu nagu Cardo juba mainis, kõik teevad ikka nii nagu alateadvuses õigeks peavad, kuigi see on reeglina vale kõik
Kirjutada võib igasugust soga kokku aga õpetab ikkagi liikuma teel turvaliselt; libedasõidu koolitus, auto tunnetamine ja oskus osata.
Oskus osata tuleb pidevast praktikast.
Targad hakkavad nüüd kõik meelega avatud teedel külge ise ette ajama
Mehed harjutama peab hakkama ja kaine pea säilitama ekstreemsustes
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!