Minul homme kell 11 bronnitud Aga nägin isegi enda taga sõitmas seda musta (ja Soome numbriga) viiest...eriti mõnusad olid xenonrõngad (vähemalt tundusid olevat xenonid)HR.Reps kirjutas:Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?
BMW 5-seeria '2010 F10
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Viimati muutis TiitR, 31.03.2010 12:09 01, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Nägin ka rõngaid põlemas ja mega ilusad LED rõngad!
On the 8th day, God created boost.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Ah, et hoopis LED-id? Aga kenad olid ikkagiZipp kirjutas:Nägin ka rõngaid põlemas ja mega ilusad LED rõngad!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Värvi, taga- ja esispoileri jms pisiasjade järgi julgen arvata, et hoopis uus Alpina B5. Mitte ei usu, et M5 sellist stilistikat kasutaks.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2899
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Üks M5-e renderdus vahepeale:
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Minu paha jah, uimase peaga kirjutasin B5 asemel M5Muhv kirjutas:
Värvi, taga- ja esispoileri jms pisiasjade järgi julgen arvata, et hoopis uus Alpina B5. Mitte ei usu, et M5 sellist stilistikat kasutaks.
On the 8th day, God created boost.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Nii. Käidud ja proovitud. Mis ma ikka oskan öelda, kui, et nägu oli kogu aeg selline ja see 3,5i teeb ikka mõnusat urinat kiirendadesTiitR kirjutas:Minul homme kell 11 bronnitud Aga nägin isegi enda taga sõitmas seda musta (ja Soome numbriga) viiest...eriti mõnusad olid xenonrõngad (vähemalt tundusid olevat xenonid)HR.Reps kirjutas:Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?
Ja vanast e60-st polnud sealt küll enam midagi järel
P.S peale mind läks kohe Ain Mäeots proovisõidule...mul tuli kohe Jan Uuspõld ja minek tallinnast Tartusse meelde
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Sai ka käidud Um'is ning nähtud mõlemat masinat. Must ei tundund algul välimuselt midagi erilist, kuid kui sisse läksin siis See tumesinine nägi küll ikka väga väga kuri välja. Reaalses elus ikka väga ilus. Kindlasti mängib varustus auto puhul rolli ja kõik lisad, aga jah ... oleks vaid see mill üle
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Musta hind olevat üle 1,3 milliTarMoH kirjutas:Sai ka käidud Um'is ning nähtud mõlemat masinat. Must ei tundund algul välimuselt midagi erilist, kuid kui sisse läksin siis See tumesinine nägi küll ikka väga väga kuri välja. Reaalses elus ikka väga ilus. Kindlasti mängib varustus auto puhul rolli ja kõik lisad, aga jah ... oleks vaid see mill üle
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Mis mootoritega need seal on muidu?
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Peetris salongis olev isend peaks olema 523i 150kW
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
BMW puhul vähemalt niigipalju hea, et pole mingeid alamõõdulisi mootoreid ja bensukad kõik ika vähemalt 3 liitrit, mitte mingi 1.8 turbo vms. Ma ei usu et sellel 2 liitrisel turbodiislil mingi eriti pikk eluiga on. 20a see ikka ei kesta
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Tartu must oli 535i (turbo ) oli vist 225KW?oo7 kirjutas:Mis mootoritega need seal on muidu?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Jap 225 kw (306 hobust), kiirendus 6.0 s ja keskmine küttekulu 8,5 l/100km. Ise saan proovisõidule homme, eks siis muljetab.
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
oi oi...vot see on nüüd kuri
Bmw e39 523i ///M-sportpakett; Bmw e34 525i; Opel Calibra 2.0 i sport; Volkswagen Polo
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Mirko sa Pärnu UMi sõidule? see nädal suht vist jõudsis alles Pärnu F10. Täna päeval Tlns tulles nägin kohe Endla ees 535i ära lives ikka uskumatult ilus näeb välja
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Pärnu omasse jah, imelik, et isegi täna korraldatakse proovisõite. Ju siis on tahtjaid nii palju. Paar nädalat tagasi sai Riias nähtud ühte lumivalget 535-te, millele oli ette juba aretatud mingi spoila lisa moodi asi, mis rikkus auto välimuse ikka korraliklt ära.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Kusjuures (ei taha küll üht teist marki siia foorumisse toppida), kuid mul länkaril ka see elektriliselt regullitav õhkvedrustus ja toimib täitsa samalaadselt kui bemmi oma...kui comfort (2 astet), siis ikka mega pehme ja õõtsuv, kui aga sport (samuti 2 astet), siis paras trassil kulgedaMirko kirjutas:Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
huvitav...kiidavad ju just, et üli kiire reageermine pidi olema, igasugusele shiftingule (roolilt, kangiga) ja kick downile alluks ka nagu ruttu m5board.com proovisõitu 535iga youtube channelilt vaadates...mine või ise proovima, ainus mille taha asi hetkel jääks on autos olevad kaks pedaali ja autom.kastMirko kirjutas:Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Kohe näha et inimesed vabalthingavate pealt vist, see reageerimisaeg tõenäoliselt väike turbo lag mis isegi peaks sel mootoril pea olematu olema... vb suur kere võimendab seda, igatahes ise 335i liigelnud ja see oli küll väga terav, vaevalt uus hullem on.
On the 8th day, God created boost.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Ega see viivitus nii hull ka ei olnud, algul lihtsalt tundus, et võiks nagu vähe kiiremini reageerida, hiljem ei saanud enam arugi. Võib-olla jah seepärast, et harjunud vabalthingava bentsukaga. Käiguvahetus oli muidugi ülikiire ja sujuv. Endale "võtaks" selle 2.0 diisli, kilovatte ja väänet piisavalt, samas kütusekulu imeväike. Muidugi ei ütleks ära ka 5.0i-st.
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Lihtsalt infoks, et F10 535i peal olev mootor on uus N55, mis on siis ühe turboga ja käitub pisut erinevalt kui N54 (E90-E92, E60 535i ainult US turule, F01 740i) mis oli umbes sarnaste näitajatega, kuid kahe turboga. Uuel ka tagasi toodud valvetronic, mida twinturbol ei kasutatud. Lisaks veel niipalju, et vana 225kw twinturbo oli juba tehasest alahinnatud andmetga, õiged numbrid oleks pidanud olema tehaseseades umbes 245kw ja 420Nm (samuti ka väiksem turbo lag), uue puhul on numbrid umbes õiged, samuti ka tuunimispotensiaal on pisut väiksem, kui ei soovi lag-i suuredada. Samas otse sissepritse on hea ja ökonoomne.
Pole ise uut proovinud, N54 oli küll piisavalt ergas, kuid pole imestada kui lag on pisut olemas uuel, samas ökonoomsus jälle tasemel.
Pole ise uut proovinud, N54 oli küll piisavalt ergas, kuid pole imestada kui lag on pisut olemas uuel, samas ökonoomsus jälle tasemel.
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
N55 on twin scroll turboga. Pmst pooled silindrid puhuvad ühte ja pooled teist turbiini laba. Kompressori pool on ühine. Pikemalt kirjutab ja joonistab www.full-race.com. Usun see setup ei jää oluliselt twinturbole alla. Enne kui dyno võrdlusi näha pole tehase juttu ka muidugi ei usu
Ilmselt on nagu ka V8 biturbo puhul lühendatud oluliselt ülelaadimise torude pikkust, mis peaks tähendama paremat reageerimist gaasipedaalile. Sama heaks kui vabalt hingavat või sisselaske kollektoris oleva kompressoriga mootorit ikka nii ei saa.
Ilmselt on nagu ka V8 biturbo puhul lühendatud oluliselt ülelaadimise torude pikkust, mis peaks tähendama paremat reageerimist gaasipedaalile. Sama heaks kui vabalt hingavat või sisselaske kollektoris oleva kompressoriga mootorit ikka nii ei saa.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Alpine White + 20" =
Ei tundu üldse väga suured
Ei tundu üldse väga suured
On the 8th day, God created boost.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Sellel mustal proovikal, mis Tartus oli, sellel oli 17"Slava_323 kirjutas:Tõesti uus viiene on mega ja veljevalik hea. Ainuke mind paneb häirma see, et kui kunagi auto all oli 15 tolli velg ja kuni 18. Nüüd aga tehasest 20 tolli. Mis edasi saab... 24 - 26 ??? Vanemad kered nii 15 tolli kui ka 18 tolli rattaga nägi ilus näiteks e34. F10 ei kujutagi ette kui panna 16-17
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
Sellel proovikal olid 17" veljed ainult seetõttu, et meie teedel mugavam sõita oleks ja et keegi proovisõitu tehas neid peesse ei keeraks. Tehasest tuli see 535i 19" velgedega. Need 19" veljed olid sel hetkel, kui prooviauto Pärnus oli, teise demoauto(523i) all.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: BMW 5-seeria '2010: F10
F10 5-series Accessories Catalog'st mõned huvitavamad väljavõtted:
Sellised tuled valikus + tiib väga seks
Selline istmekate väga asjalik asi mitte touringuvendadele imo!(näiteks kas või talverehvide transportimisel vms)
Liistude valik:
Sellised tuled valikus + tiib väga seks
Selline istmekate väga asjalik asi mitte touringuvendadele imo!(näiteks kas või talverehvide transportimisel vms)
Liistude valik:
On the 8th day, God created boost.