hastens kirjutas:Vahetasin tihendi ära kuid tundubki et tuleb kuskilt tagantpoolt....mis edasi?
siis tuleb pump maha võtta ja kõik tihendid ära vahetada.
hastens kirjutas:Vahetasin tihendi ära kuid tundubki et tuleb kuskilt tagantpoolt....mis edasi?
Pump kaltsuga kuivaks ja peegliga saad uurida kust tilgub.hastens kirjutas:Vahetasin tihendi ära kuid tundubki et tuleb kuskilt tagantpoolt....mis edasi?
Siis kui kauem seisab ja eelsüüdet annab, siis nagu lubaks, külmalt käivitades ei lubanud isegi. Lihtsalt käias.rainerboy kirjutas:mingi suretusklapiga kamm?
KAs pill käiates "lubab"?
sai nüüd seda varianti proovitud aga vist päris õigeks asja ei saa,kas jäävad pöörded peale või siis jääb segu lahjaks käivitub kehvalt kuidas oleks kõige parem paika saada ja kas peab pumpa ka keerama.Harri_K kirjutas:Tundub et tihendeid vahetas inimene kes pole sellega enne kokku puutunud, vähemalt bmw pumbaga. Tihendeid vahetades ei pandud enam "pumbapead" paika, on vaja 4 polti lahti keere ning salongi poole natuke liigutada ning auto elab jälle. Mitte ülemised vaid alumised poldid, tähikuga käivad lahti.gaiar kirjutas:täna siis sai nati enda auto murega lähemalt tutvust teha ühe targema inimese kaasabil ja selgus ,et vaja kõrgsurve pumbast kütet juurde reguleerida aga kas ja kuidas seda teha võimalik ongaiar kirjutas:tere mul sellinne mure 525 dts-iga 105kw ,et peale pumba tihendite vahetust autol nagu jõud kadunud ja suht tihti käiguvahetusel või seismajäädes ja pöörete tühikäigule langedes sureb auto välja ja kui käivitada siis läheb kohe uuesti paugust käima oskab keegi nõu anad.ja vahest pöörded ka kõiguvad.nt kui kont järgi lülitada.
qpi kirjutas:Bmw 525tds 1992 aastast. Probleem järgmine:
Sõitsin 100km/h püsikaga ja järsku kadus vedu tagant ära. Punane hüüumärk läks armatuuris põlema, auto suri välja ja enam ei käivitu. Kontrollisin, et pihustitesse küte jõuab, st. küttepump peaks OK olema? Mis välja pakute?
Nojah, minu viga, sõna "natuke" tähendab ca 0.1mm, ehk siis kui näed silmaga, et VIST pumbapea liikus siis tuleb juba kinni keerata, ei tohi 1mm kaupa liigutada, siis jäävadki pöörded peale või ei lähe üldse käima. Keerata pole pumpa vaja, lihtsalt 4 polti lahti(mitte kõige pealmised va üks polt) väike kops ja olemas.gaiar kirjutas: sai nüüd seda varianti proovitud aga vist päris õigeks asja ei saa,kas jäävad pöörded peale või siis jääb segu lahjaks käivitub kehvalt kuidas oleks kõige parem paika saada ja kas peab pumpa ka keerama.
ok tänud,aga äkki oskad ka vastata miks pöörded vahel kõiguvad nt rooli keerates või tuled põlema pannes,esineb seda just siis kui mootorile tühikäigul koormust rakendada.Harri_K kirjutas:Nojah, minu viga, sõna "natuke" tähendab ca 0.1mm, ehk siis kui näed silmaga, et VIST pumbapea liikus siis tuleb juba kinni keerata, ei tohi 1mm kaupa liigutada, siis jäävadki pöörded peale või ei lähe üldse käima. Keerata pole pumpa vaja, lihtsalt 4 polti lahti(mitte kõige pealmised va üks polt) väike kops ja olemas.gaiar kirjutas: sai nüüd seda varianti proovitud aga vist päris õigeks asja ei saa,kas jäävad pöörded peale või siis jääb segu lahjaks käivitub kehvalt kuidas oleks kõige parem paika saada ja kas peab pumpa ka keerama.
Pumbapeas mida reguleerisid on nn rajad kulunud, ei saa ühendust ning hakkab lollitama. Audi/volkar hakkab nõkutama 1000-2000rpm aga tds kohapeal ja 1000rpm kandis ja vb ka mujal. Kuskil mingi aeg pakuti uut pead 5.8k eest aga ei mäleta enam midagi sellest.gaiar kirjutas: ok tänud,aga äkki oskad ka vastata miks pöörded vahel kõiguvad nt rooli keerates või tuled põlema pannes,esineb seda just siis kui mootorile tühikäigul koormust rakendada.
Robska kirjutas:Üks küsimus. Kui soojalt( temp on keskel, seisab 1-2h) käivitamine on raske ja see tekkis pmt ühe hetkega, siis mida kontrollida? lugu siuke,et üks õhtu sai ühest parklast teise kimatud ja pmt kohe jätsin auto seisma. Hiljem ohh imet, vaatasin,et ei lähegi käima,aga ikka läks lõpuks. Ja kui kaua käijab ja lõpuks käima läheb, siis teeb hetkeks pesuehtsat traktori häält . Ilmselt tambib silindrid kütet nii täis vms. Külmalt, kui võtit puutud, käib. Kui paar minutit seisab, läheb ka ilusti, nii nagu alati. Ja asi veel siukene, et kogaueg ei jää käijama. Vahepeal on see probleem ja siis jälle pole. autoks 98a tds manuaal kastiga.
pigem kontrolli üle etteande pump ja kütte filter enne kui süüte kallale lähed sest,ega süüde iseeneset paigast ei lähe ja kui asud tallinnas siis võin sul arvutiga süüte ja muud vead üle vaadata,kui huvi siis kirja.Robska kirjutas:Üks küsimus. Kui soojalt( temp on keskel, seisab 1-2h) käivitamine on raske ja see tekkis pmt ühe hetkega, siis mida kontrollida? lugu siuke,et üks õhtu sai ühest parklast teise kimatud ja pmt kohe jätsin auto seisma. Hiljem ohh imet, vaatasin,et ei lähegi käima,aga ikka läks lõpuks. Ja kui kaua käijab ja lõpuks käima läheb, siis teeb hetkeks pesuehtsat traktori häält . Ilmselt tambib silindrid kütet nii täis vms. Külmalt, kui võtit puutud, käib. Kui paar minutit seisab, läheb ka ilusti, nii nagu alati. Ja asi veel siukene, et kogaueg ei jää käijama. Vahepeal on see probleem ja siis jälle pole. autoks 98a tds manuaal kastiga.
gaiar kirjutas:pigem kontrolli üle etteande pump ja kütte filter enne kui süüte kallale lähed sest,ega süüde iseeneset paigast ei lähe ja kui asud tallinnas siis võin sul arvutiga süüte ja muud vead üle vaadata,kui huvi siis kirja.Robska kirjutas:Üks küsimus. Kui soojalt( temp on keskel, seisab 1-2h) käivitamine on raske ja see tekkis pmt ühe hetkega, siis mida kontrollida? lugu siuke,et üks õhtu sai ühest parklast teise kimatud ja pmt kohe jätsin auto seisma. Hiljem ohh imet, vaatasin,et ei lähegi käima,aga ikka läks lõpuks. Ja kui kaua käijab ja lõpuks käima läheb, siis teeb hetkeks pesuehtsat traktori häält . Ilmselt tambib silindrid kütet nii täis vms. Külmalt, kui võtit puutud, käib. Kui paar minutit seisab, läheb ka ilusti, nii nagu alati. Ja asi veel siukene, et kogaueg ei jää käijama. Vahepeal on see probleem ja siis jälle pole. autoks 98a tds manuaal kastiga.
Ma lasin näiteks kütusefiltrist väljaminevasse voolikusse pudeliga kütte sisse. Tea palju aitas, aga midagi ikka.aleks mart kirjutas:Tervist,
Selline probleem,et vargad tõmbasid auto kütusest tühjaks(525tds),nüüd uus kütus sees ja vaja käima panna,kuid
kus asub õhu väljalaskmis klapp kütusetorustikust,või on ainus võimalus mõned pihustid veidi lahti keerata käivitamise hetkel?
Ettetänades,
Aleks.
Sann kirjutas:Olen lugenud kõik leheküljed antud teemas läbi, kuid ikkagi jääb arusaamatuks,et kuidas vahet teha pumbapea ja pumba alumise osa rikkest? Mõlema korral tahab mootor soojalt pikka kävitust saada.
Leho kirjutas:Sann kirjutas:Olen lugenud kõik leheküljed antud teemas läbi, kuid ikkagi jääb arusaamatuks,et kuidas vahet teha pumbapea ja pumba alumise osa rikkest? Mõlema korral tahab mootor soojalt pikka kävitust saada.
ainult pumba alumise otsa puhul tahab pikemat käivitumist.
Kaan ei mõjuta eriti käivitumist.
Osad räägivad üht juttu, teised aga teist.Kui nukk ja vänt ei ole omavahel paigas siis loomolikult mõjub. Kuid kui peale külma vee peale kallamist käima läheb siis see küll nukk- ja väntvõlli omavahelist asendit ei muuda nii et siis ilmselt pumba pea kulunud.
Töö seisneb
Pumba mahavõtmises ja tagasipanetus
Uus jäotuspea 2468336013 4600 kr.
Kõik tihendid mis pumbas on vahetada 250kr + 30kr +25 kr
Kaan paika
Tööaeg 4 tundi 10 min Tunni hind 590 kr
Kui pumbal muid kahjustusi ei ole kui kulund pea siis hind 7350 krooni
Pump saab defekteeritud peale lahtivõtmist. Ehk kui pump lahti siis selgub kas saab ainult pea vahetamisega hakkama
Ainult pumpasi ei võta vastu. Võtame ise pumba autolt maha ja paneme tagasi siis on kindel et kõik on korraqlikult tehtud.
Nii ongi, veninud kett muudab ka pritsenurka hilisemaks. Endal oli põhisüüdlaseks just see, miks pikalt käivitus.Sann kirjutas: Osad räägivad üht juttu, teised aga teist.