TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides

Moderaatorid: MargusA, Ander, Henri.

Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 11.03.2011 23:51 16

Mida siis kõige alustuseks vaja on.

Kindlasti peab sul olema arvuti millel on peal WIN XP. Vähemalt 1 GB ram ja mingi 30 GB vaba ketta ruumi.
Arvuti võiks olla ainult selle jaoks mõeldud. Enne igasugust installi peavad välja lülitatud olema Antiviirused, Firewallid ja kõik muu säärane.
Mis kaablitega asi toimib.

1. Kui sul on vanem masin (e36, e34, e32 kaasa arvatud algusaastate e39 ja e38 ja vist ka e46) mille diagnostikaks on vaja ADS kaablit, siis oskaks soovitada sellist kaablit.

http://www.doitauto.de/index.php?language=en&products_id=161&cat=31
See kaabel sobib samamoodi ka uuematele. Aga kaabel on läbi com-pordi arvutiga ühenduses, seega vajab vanemat arvutit millel on com port. Mingid üleminekud ja sellised asjad ei ole just väga usaldusväärsed, kuna ei kipu alati töötama. Omast kogemusest tean öelda, et ilma com pordita ei ole nii usaldusväärne, kui võiks olla.

Kui kellelgi on huvi selle kaabli vastu, siis mul on kaks tykki. Kuna neid ei kasuta siis võib need raha vastu vahetada.

2. Uuematele masinatele oli vist a la 1998 kuni 2005 või 2007 aasta autodele sobib see kaabel. Kas see oli 2005 või 2007 kust edasi läheb vist juba D-Can Interface.Seda pole vajadust olnud uurida ja proovida, kuna need alles suht uued autod ja endal ega sõpradel pole sellist.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280637617435&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Seda kaablit müüb ebays kasutaja cable-shack. See on usb kaudu arvutiga ühenduses ja sobib kasutada väga edukalt ka uuemate arvutitega. Tean kuna olen isegi mootori aju sellega üle programmeerinud, ja selle poole tunni jooksul mis see arvutil aega võttis, ei esinenud ütegi probleemi.


Nüüd siis TSI -de juurde.
Ma üritasin need mõlemad teha nii lihtsaks kui võimali, ja puust punaseks ja eesti keelede, aga ma usun et esmaskordsel võib siiski tekkida probleeme. Et kui ei saa hakkam, siis palun kirjutada mulle täpselt mis koha peal jäid stoppama ja millest aru ei saanud jne jne. Siis oskan vähe paremini aidata.

1. Esiteks pead sa endale arvutisse installima INPA/EDIABAS -e.

Õpetus siin http://www.frameco.ee/dis/INPA-EDIABAS%20install%20_EST_.pdf

Kui sellega oled hakkama saanud siis tuleb GT1 install. Mis on natsa keerulisem.

Õpetus siin http://www.frameco.ee/dis/EasyDISv44install%20_EST__.pdf


Esialgu piisab, kui on küsimusi või soovitusi kuidas miskit õpetust muuta, siis andke teada. Üritan neid faile vastavalt vajadusele muuta ja uuesti üles laadida.



Ning lisaks ka mõned muud interfaced mida oleme proovinud ja mis me nendest arvame.

* Pasoft 1.36 - suht mõttetu kuna see annab veakoodid ainult HEX-ina ning nendele vastust leida on väga raske, kui üldse võimalik. (Mõeldud autodele e39, e38, e46 kuni nende ehitus lõpuni välja)

* Pasoft 1.40 - see on juba tunduvalt asjalikum mõeldud samadele autodele, aga veakoodid on juba ingliskeelsed ja ilusti loetavad. Palju võimalusi üleüldiselt moodulites andmete muutmiseks. Näiteks saab teha webasto seisusoojendiks.Saad kõrvalistuja sensormati välja progeda kui seda iga poole aasta tagant vahetada ei viitsi. Kui sul on spidol manipulatsiooni täpike siis saad VIN koodi LCM-is ära muuta et see täpike kustuks, jne jne jne. See on kasulik asi juba.

* pasoft 2.01 on mõeldud uuema kerega autodele nagu e60 , e61 jne. saite vist aru küll juba.
Aga see on põhimõtteliselt sama mis pasoft 1.36 (Ainult et uuema kerega autodele) , ei soovita ja midagi tarka sellega teha ei saa.

* KWP2000 pluss
See on asjalik asi varuks siis kui sul on plaanis Mootori aju üle progema hakata GT1-ga. Või üldse ennem kui teed miskit auto mootori ajuga.
Laed mootori aju teatud osa alla ja salvestad kuhugi kindlasse kohta ää .

Mina ise tegin oma auto DDE korda pärast seda, kui selle totaalselt peeti keerasin.

Ükskõik millise interfacega sa tööd parasjagu teed, pead sa kindel olema, et sa tead mida teed
. Kui sa ei ole kindel oma tegemistes, siis katkesta, ja küsi kasvõi minult, või maximaatorilt üle. Ma loodan et keegi oma autod nüüd tuksi ei keera. Kuna siin vist suht palju infi korraga üleval. Ja kui kellelgi tekib probleeme või on midagi tuksi keeranud, siis abi võib vabalt ja tasuta (Telefoni teel vähemalt) küsida. (Kui meil on kiire siis me lihtsalt ei vasta)


Eks jään siis tagasisidet ootama, et kes on omal selle tööle saanud nende õpetuste järgi, ja kas on üldse huvilisi siukeste TSI-de kohta.


NB! Kindlasti on paljudel selline küsimus, et kust saaks kõik need programmid ja installikad mis selle jaoks vaja läheb. Kellel on soovi siis võtke ühendust PS-i teel ja saadan lingi.

Edu
Viimati muutis TimoA, 14.03.2011 10:42 01, muudetud 3 korda kokku.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2472
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 12.03.2011 14:42 08


vahur_s
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 11:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Postitus 12.03.2011 16:44 49

Mõned soovitused XP kohapealt!
Kui kasutada on vanemat sorti läpakas ja kõvaketta mahtu on väga vähe (iga MB on arvel), siis soovitan interneti avarustest otsida TinyXP Rev09 - eXPerience, see on mooditud verisoon Xp'st, kus algsest on alles jäetud üksnes vajalik, igasugune üleliigne tilulilu on välja roogitud. Ise kasutan seda ja INPA jooksutamisega pole probleeme esinenud.
Kui kasutate XP' kus mingeid muudatusi ei ole installi failidesse sisse viidud, soovitan XP'l igasugused üleliigsed vaikimisi taustal jooksvad teenused seisma panna, see tagab et arvuti jõudlust ei kasutada mitte vajalike tilulilude jooksutamiseks. Kuidas ja mida teha, selle kohta mõned näpunäited siit.

Kui kellelgi Easy DIS v44 BASE VMwares virtuaalmasin tehtud võiks selle kuhugi üles laadida, sellisel juhul jääks osa tööd ära.

VMware v.6 asemel võib proovida ka tasuta kätte saadavat VMware playeri viimast versiooni (3.××), sellel on juba ka võimalus luua ise virtuaal masinaid.

TimoA, kas BMW DiagHead emulatorit pole vaja kui DIS üle INPA interface kasutada?

Aga tubli töö oled ära teinud TimoA!!

Edit:
Tundub et TinyXP Rev09 on natuke liiga palju ära nuditud, mõnda asja ei lase installida. Sellest sain ümber nii, et insallisin lauarvutisse ja siis kopeerisin info läpakasse ringi.
Viimati muutis vahur_s, 18.01.2012 21:16 29, muudetud 1 kord kokku.

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 12.03.2011 20:24 07

vahur_s kirjutas:Kui kellelgi Easy DIS v44 BASE VMwares virtuaalmasin tehtud võiks selle kuhugi üles laadida, sellisel juhul jääks osa tööd ära.


See VMwares valmis tehtud virtuaal masin võtab ju mingi 19 GB ruumi. annab ikka üles laadida ja alla laadida. :) Mõeldes kui kaua aega kulub selle alla laadimisele, siis tundub suht , kuna selle BASE installimine on kõige lihtsam selle asja juures.

TimoA, kas BMW DiagHead emulatorit pole vaja kui DIS üle INPA interface kasutada?


Emulaatorit ei ole vaja. Mina pole seda kunagi kasutanud. pole vaja läinud.
Kui installida täpselt minu tehtud õpetuste järgi siis ei ole vaja. Kuskilt interneti avarustest jäis silma, et emulatorit läheb vaja siis kui sa installid näiteks GT1-V44-EasyDIS-Base asemel GT1-V52-Base-CD või siis kasutad Softing Translaatorit Fisteri asemel. Ütlen siin ka seda et kui keegi tahab isegi seda versiooni GT1-V57-Programs-ENG endale installida (Seal enam programmeerimise võimalust ei ole), siis seda saab ka teha täpselt minu õpetuste järgi GT1-V44-EasyDIS-Base peale. Kõik muu on täpselt sama, ainult et sul on vaja siis tõmmata GT1-V44-Programs-ENG asemel GT1-V57-Programs-ENG

Volum kirjutas:http://www.upload.ee/image/1187932/P3120778.JPG
selline variant ei sobi kuhugi?


See on jah see pasoft 1.36 me ostsime selle kunagi ammu kõige esimesena endale. :)

Ma ei mäleta küll täpselt aga, midagi vajalikku sellega teha ei saanud küll.
Vea koodid HEX-ina jne jne..
Viimati muutis TimoA, 13.03.2011 13:06 31, muudetud 1 kord kokku.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2472
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 12.03.2011 20:31 33

Juhtmestikuga on mingi kasu?

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 12.03.2011 20:34 15

Võibolla on kell juba palju
Ma ei saanud su küsimusest aru kahjuks :)

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2472
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 12.03.2011 21:27 12

No se pilt mis ma postitasin, kas sellest juhtmestikust mingit kasu on? :)

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 12.03.2011 21:52 55

Volum kirjutas:No se pilt mis ma postitasin, kas sellest juhtmestikust mingit kasu on? :)


Meie oleme kõik siiamaani alles hoidnud, aga vaja pole läinud küll ühtegi teise kaabli otsikut. Ainuke otsik mis sul kunagi tarvis võib minna, on üleminek OBD-lt 20 pinnisele

padrun
Huviline
 
Postitusi: 44
Liitunud: 09.10.2010 19:52 41

Postitus 13.03.2011 20:20 54

Tervist! See kaabli asi hakkas huvitama, endal e34 ja 39 majapidamises, pole harvad need päevad kui jupp kaablit puudu on? Et mis hinnaks ja kus asub?
Ette tänades
Meelis

autodeost.myyk@mail.ee

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11633
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 14.03.2011 02:41 04

Ideaalne teema! Endal olemas nii Carsofti interface kui ka INPA OBD/ADS interface + XP ja COM pordiga rüperaal - kui ilmad soojemaks lähevad siis peab siia tagasi pöörduma :cool:
DCANi tuge pole esialgu veel soetanud.

truumu
 

Postitus 14.03.2011 10:23 27

TimoA kirjutas:....
Mina ise tegin oma auto DDE korda pärast seda, kui selle totaalselt peeti keerasin....

.....Ükskõik millise interfacega sa tööd parasjagu teed, pead sa kindel olema, et sa tead mida teed.....



See tuleks suuurelt, rasvaselt ja punaselt välja tuua, Timo

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 14.03.2011 10:42 59

Punaselt ei oska, :) aga rasvaselt sai nüüd tehtud.

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6173
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 14.03.2011 12:13 59

TimoA kirjutas:Punaselt ei oska, :) aga rasvaselt sai nüüd tehtud.


Nüüd peaks see piisavalt punane olema ;)

aise
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 12:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus 14.03.2011 14:47 29

TimoA kirjutas:
vahur_s kirjutas:Kui kellelgi Easy DIS v44 BASE VMwares virtuaalmasin tehtud võiks selle kuhugi üles laadida, sellisel juhul jääks osa tööd ära.
See VMwares valmis tehtud virtuaal masin võtab ju mingi 19 GB ruumi. annab ikka üles laadida ja alla laadida. :) Mõeldes kui kaua aega kulub selle alla laadimisele, siis tundub suht , kuna selle BASE installimine on kõige lihtsam selle asja juures.


DIS v57 koos v44 kodeerimise osaga on kokku 6GB, Progman on 22GB.

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 14.03.2011 15:04 15

aise kirjutas:
TimoA kirjutas:
vahur_s kirjutas:Kui kellelgi Easy DIS v44 BASE VMwares virtuaalmasin tehtud võiks selle kuhugi üles laadida, sellisel juhul jääks osa tööd ära.
See VMwares valmis tehtud virtuaal masin võtab ju mingi 19 GB ruumi. annab ikka üles laadida ja alla laadida. :) Mõeldes kui kaua aega kulub selle alla laadimisele, siis tundub suht , kuna selle BASE installimine on kõige lihtsam selle asja juures.


DIS v57 koos v44 kodeerimise osaga on kokku 6GB, Progman on 22GB.



Virtual Arvuti image failina on se siiski 18,635 GB......
Või mis moodi sa mõtlesid.

aise
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 12:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus 14.03.2011 15:28 18

see 18,6GB on DIS puhul virtuaalse masina ketta suurus, füüsilise masina kettal olev DIS image on 6GB.

Shadowray
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 421
Liitunud: 09.11.2007 08:46 19

Postitus 17.03.2011 14:57 44

Hei,

Olen kah KWP2000+ i uurinud ja tekkis küsimus, et kas see on õige asi? kahtlaselt odav tundub see olema. replica?

http://cgi.ebay.co.uk/KWP2000-PLUS-ECU- ... 2561ff1b31

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 17.03.2011 15:45 50

Ega meilgi ei ole originaal.
Samasugune toode ostetud ebayst. Siiamaani see ei ole veel ühtegi masinat tuksi keeranud. Toimib täpselt nii nagu peab. Aga jällegi, peab teadma 100% mida sa teed.... Niisama igaksjuhuks ei ole mõtet proovida, siis võib vabalt peppu keerata oma masina, nii et ei lähe käima ja igast võimalikud vea teated on displayl....

Shadowray
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 421
Liitunud: 09.11.2007 08:46 19

Postitus 17.03.2011 15:51 19

Selge selge - mis need võimalused on peetrisse keeramiseks? :D tundub, et sa oled kursis asjaga - mind huvitaks just see, et mootori tööd juhtivad tabelid saaks raudvaraga mingi hetk kooskõlla viia. (supercharge plaanid)

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 17.03.2011 16:08 46

Minul ei ole veel ühtegi korda tõrkunud, nii et minu puhul on töötanud ta 100 prossaliselt

villis21
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 120
Liitunud: 08.01.2011 14:28 03

Postitus 30.03.2011 08:53 25

palun selle adapteri hind ps ja kas programm ka kaasas?
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus 30.03.2011 12:02 24

Suurelt ja punasega tuleks ka ära märkida, et PASoft ei ole diagnostikaprogramm. Seega ei maksa ka 1.3.6-te maha teha. Oma tööd teeb ta väga hästi.
PASoft on auto müügiks ette valmistamise programm. Kuna pärit venest, siis võib ka aru saada, milles see ettevalmistamine seisneb.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

Maximaator
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 22:00 21
Asukoht: Kose

Postitus 30.03.2011 12:28 48

villis21 kirjutas:palun selle adapteri hind ps ja kas programm ka kaasas?


Softi saab tõmmata netist.

Adapteri hind on 60 euri. Üleminekut obd-lt 20 pinnisele kaasa anda ei ole.

Shadowray
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 421
Liitunud: 09.11.2007 08:46 19

Postitus 17.04.2011 23:08 08

Tekkis väikene ühilduvuse küsimus, et kas kwp2000 ühildub minu masina dme7.2-ga jutt käib siis hiina rahvavabariigi toodetest.

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 18.04.2011 06:26 08

ei ole proovinud aga nimekiri bäeb välja selline millega kindlasti ühildub..
See siis ainult BMW-de nimekiri

Series 3 (E46) 2.0 D (318d) Bosch DDE3.0
Series 5 (E39) 2.0 D Bosch EDC15
Series 3 (E36) 2.0 i Siemens MS41
Series 3 (E36) 2.5 i Siemens MS41
Series 3 (E36) 2.8 i Siemens MS41
Series 5 (E39) 2.0 i Siemens MS41
Series 5 (E39) 2.5 i Siemens MS41
Series 7 (E38) 2.8 i Siemens MS41
Z3 Roadster 2.0 Siemens MS41
Z3 Roadster 2.8 Siemens MS41
Series 3 (E46) 3.0 D Bosch DDE4.0
Series 5 (E39) 2.5 D Bosch DDE4.0
Series 5 (E39) 3.0 D Bosch DDE4.0
Series 7 (E38) 3.0 D Bosch DDE4.0
Series X5 (E53) 3.0 D Bosch DDE4.0
Series 5 (E46) 2.0i Siemens Ms43
Series 5 (E46) 2.5i Siemens Ms43
Series 5 (E46) 2.3i Siemens Ms43
Series 5 (E46) 2.8i Siemens Ms43
Series 5 (E46) 3.0i Siemens Ms43
Series 5 (E46) 3.2i Siemens Ms43
Series 3 (E36) 1.8 i Bosch ME5.2.1b
Z3 Roadster 1.9 Bosch ME5.2.1b

topfuel
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 15.09.2006 17:54 34
Asukoht: Tallinn

Postitus 19.04.2011 05:50 51

Peaks ka enda DIS-i korda tegema. Auto tuvastab ära ning Car/Key memoryt saab muuta, aga diagnostika pool ei tööta. Ütleb, et ei saa ühendust ühegi ajuga :roll:

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 19.04.2011 07:00 05

No aga vaata mu õpetus läbi, samm sammult, ja tee need asjad kõik ära, nii ediabase kui ka dis -i poole pealt. ma usun et siis hakkab ilusti tööle kah..

topfuel
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3207
Liitunud: 15.09.2006 17:54 34
Asukoht: Tallinn

Postitus 19.04.2011 13:36 34

Ma tegin muidu selle järgi
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=803202&page=14

Lehol on ka vist sama süsteemi järgi asi

TimoA
Huviline
 
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Postitus 19.04.2011 15:54 28

Peaks toimima ka selle järgi,

kui kõik on õieti tehtud,

Kas sa sealt scoadmin alt oled oma network adapterit kohandanud.

Kas sealt on need VM stet to not run
ja profiil Fisteriks pandud.

ja kas DIS-i alt UNIX keskonnas siis, oled muutnud faili ediabas.ini ja hosts

jne jne.. palju asju kus asi võib toppama jääda...

marko9bbb
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 385
Liitunud: 16.08.2010 17:59 24
Asukoht: Rakvere

Postitus 21.04.2011 17:02 13


Järgmine

Mine TSI - Tee See Ise

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot]