Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
skiev kirjutas:Kui on head võtmed siis saab vahetada ka ilma kollektorit maha võtmata ja bochi küünlad pidasid vastu täpselt 2a eile vahetasin jälle välja
Huvitav mis võtmed sul on ? UM ütles mulle samuti nagu ka kõik teised, et ilma ei saa .
Saab vahetatud küll ilma et peaks kolektorit kitkuma,väheke ebamugav aga saab....kasutades väikest kärri ja pikkendusi,vahepeal läheb seda juppi ka tarvis sellist kardaaniristi taolist
kui vaja 58327654 Denis
E34 2,5 iA sedaan tumepunane, E36 1,8 iA sedaan must, E34 2,5 i univ.tumesin. E34 2.5 i (vaanos) sedaan helesin, E30 1.6i sedaan tumehall
Ei hakka uut teemat tegema, aga olen kuulnud müüte/hirmujutte küünalde lahti keeramise kohta. Pidada murduma ja keerme osa sisse jääma. On kellelgi kogemusi selliseks juhuks ja kuidas lahti murdunud küünal välja saada?
Tõenäosus küünalde murdumiseks pidi olema väiksem, kui kuuma mootoriga seda teha.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
shaakal kirjutas:Mul oli 5 küünalt läbi,peal olid bochi omad nüüd panin NGK küünlad on nende küünaldega kellegi probleeme olnud?
Sai ka küünlad vahetatud NGK omade vastu kuna poest soovitati pigem neid kui BOSCH'i. Igatahes pärast vahetus on sees veateade GLOW PLUG OR GLOW PLUG RELAY, mõõtsin küünalde takistused ära ja kõik normi piires, paistab et relee siis läbi läinud. Ei teagi nüüd kas siis NGK küünal ei meeldinud või milles see asi on.
skiev kirjutas:Kui on head võtmed siis saab vahetada ka ilma kollektorit maha võtmata ja bochi küünlad pidasid vastu täpselt 2a eile vahetasin jälle välja
Huvitav mis võtmed sul on ? UM ütles mulle samuti nagu ka kõik teised, et ilma ei saa .
Saab vahetatud küll ilma et peaks kolektorit kitkuma,väheke ebamugav aga saab....kasutades väikest kärri ja pikkendusi,vahepeal läheb seda juppi ka tarvis sellist kardaaniristi taolist
No mul kulus parimatel hetkedel ikka 3 kardaani. ( koht kõrgsurve pumba kohal on magustoit. ) Muidu määrisin küünlad ka vasemäärdega kokku, et käsitsi oleks hea võimalikult kergelt- ja võimalikult kaugele sisse keerata.
Soovituslikult peaks rakendama kinnitamisel 20Nm momenti, ei pea elu eest liiga sügavale ja kõvasti kinni keerama. Keerab s.tta sellele, kes neid paari aasta pärast vahetada tahaks.
Sai omal ka suurte külmade ajal ära vahetatud. Kõik küünlad olid kutud. Heikil mootor ilus puhas. Pesid ennem? Omal oli cooleri toru seest õline ja kui kollektori maha võtsin, siis ka plokipealt paras pasahunnik.
Saan ma õieti aru, et turbo kuseb läbi minu omal?
shaakal kirjutas:Mul oli 5 küünalt läbi,peal olid bochi omad nüüd panin NGK küünlad on nende küünaldega kellegi probleeme olnud?
Sai ka küünlad vahetatud NGK omade vastu kuna poest soovitati pigem neid kui BOSCH'i. Igatahes pärast vahetus on sees veateade GLOW PLUG OR GLOW PLUG RELAY, mõõtsin küünalde takistused ära ja kõik normi piires, paistab et relee siis läbi läinud. Ei teagi nüüd kas siis NGK küünal ei meeldinud või milles see asi on.
Kindel, et said poest just enda sõidukile mõeldud eelsüüteküünlad?
Mul ka küünaldega suht vedanud pole elu sees bmw-l vahetamna pidanud. -20 ei sõida ja soojemaga läheb alati ilusti käima. Kuid siiski tükivad kinni jääma, eriti kui on halvasti kinni keeratud kas nõrgalt või tugevalt ning koonus plokikaane sees vigastatud siis tahm pääseb vahele ning siis on nagu liivaga kinni.
Sai ostetud talvel Nemm autoaiast '-20 külmaga opel zafira 2.0 60kw ja kodus küünlaid vahetades selgus, et üks küünal sisse murtud. ei osanud sellist asja seal vaadata. Ahastus oli suur küll. Võtsin plokikaane maha ja lõpuks pidin puurima kõik välja, sest kõik nii õrnaks roostetanud, et juba õrnalt keerates pehmelt murdus ära(boshi küünlad)- jube töö oleks kui poleks tööriistu. Kokku tegin seda tööd 11 tundi. asemele panin ka boshi omad 4tk kokku umb. 700 krooni.
Valdek kirjutas:
Kindel, et said poest just enda sõidukile mõeldud eelsüüteküünlad?
Nii kindel kui üks tavaklient poest varuosa ostes olla saab. Tootekoodi järgi hiljem uurides kuskil neti kataloogis näitas ka, et sobib E39 530d 142kw. Peast täpset numbrit ei oska öelda, võin mõnipäev järgi vaadata.
Poes soovitatakse ikka kallimat kuid ise aastaid 2.5liitriseid masuudipresse omanud ning võin vabalt väita et BERU ja BOSCHI eelsüüteküünaldel vastupidavuse poolest erinevusi ei ole.