Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere!
Sai siis soetatud endale pealkirjasnimetatud bemm...Ja küsimus selline,et milles võib viga olla,et pole jõudu tal.Esiteks laseb tihend läbi punaselt märgitud pildil mis tihend laseb läbi.
ja siis laseb ka läbi sisselaske kollektori tihend.Kas võib viga neis olla?
ja turbo tundub kah läbi olevat.õhulõdvik on kivikõva ja õli läheb sisselske kollektori..
turbo muidu ise käib ilusti ringi jms.
kuualguses plaan need tihendid äravahetada kas siis muutub ka minek?(õhulõdvik ja need 2 tihendit).
ilmselt tasuks ka vahetada õhufilter ja karterituule filter. õli võibki tulla karteri tuulest sest õhufilter ei lase korralikult õhku läbi,
see pumbatihend on seal vahel kust saab kütusekogust reguleerida. kui varem teinud pole siis võib sind paha üllatus ees oodata, näiteks ei lähe üldse käima või käib väga kõrge pöördega. aga tõmbe juurde saamiseks on see õige koht kust reguleerida. soovitan sul täpse asukoha ära märkida enne kui maha kruvid selle pumbakaane.
jõupuudus võib tulla ka sellest et voolik mis ühendab sisselaske kollet ja turborõhuandurit, on õli täis või lihtsalt puudu või mujale ühendatud.
turbo viga ma ei usus et on, muidu oleks kohuaeg karter kuival:D
edu!
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
villis21 kirjutas:ilmselt tasuks ka vahetada õhufilter ja karterituule filter. õli võibki tulla karteri tuulest sest õhufilter ei lase korralikult õhku läbi,
see pumbatihend on seal vahel kust saab kütusekogust reguleerida. kui varem teinud pole siis võib sind paha üllatus ees oodata, näiteks ei lähe üldse käima või käib väga kõrge pöördega. aga tõmbe juurde saamiseks on see õige koht kust reguleerida. soovitan sul täpse asukoha ära märkida enne kui maha kruvid selle pumbakaane.
jõupuudus võib tulla ka sellest et voolik mis ühendab sisselaske kollet ja turborõhuandurit, on õli täis või lihtsalt puudu või mujale ühendatud.
turbo viga ma ei usus et on, muidu oleks kohuaeg karter kuival:D
edu!
kontrollin kohe karterituulutuse ära.
tihendeid lasen vast siis ära vahetada ise ei julge näppida.
see voolik on jah muidu räbal ja praguline ja kivikõva.proovin miskit asemele leiutada.
turbost lekib siis õli...
täna tööjuures sai kanalil käidud ja sumbutajat natuke lapitud.kati lõpust võtsin lahti ja vaatasin et kat on suht täis tahma...kas ka selles võib olla põhjus et pole jõudu?
täna vaevu liikus sain mäest ülesse vaevalt 4janda käiguga.
esmaspäeval läheb tihendite vahetamiseks.
nii sai siis turbo vahetatud. aga ikkagi lekib turbost õli
huvitav... paremaks läks küll natuke. turbo vilet kuulda nüüd vähemalt
vaja veel kütusefilter vahetada,keerasin maha filtri ja umbesmisumbes.vaja vahetada ära ehk ka selles viga..
killer666 kirjutas:Kui kokkuhoid tähtis siis soovitan osta e28 filtrielemendi , kuna see on poole odavam. Erinevus selles , et sel pole all korki. 20€ vs. 10€
hinnavahe päris hull eks ma uurin jah esmaspäeval pean ostma ära.
killer666 kirjutas:Kui kokkuhoid tähtis siis soovitan osta e28 filtrielemendi , kuna see on poole odavam. Erinevus selles , et sel pole all korki. 20€ vs. 10€
killer666 kirjutas:Kui kokkuhoid tähtis siis soovitan osta e28 filtrielemendi , kuna see on poole odavam. Erinevus selles , et sel pole all korki. 20€ vs. 10€
öeldi et sama filter on..
Nu mõni ytleb , et kuu on päike.
e34 on filtri all kork , osadel käib seal vee andur , osadel on lihtsalt punn , millest saab vett välja lasta.
E28 on aga alt kinnine filter , m6lemad sama suured ja samade keermetega.
Kuidas sul üldse ta hommikul tööle läheb?
Kas poole pöörde pealt (nagu üks õige 2.4 peaks tööle minema) või kedrates ja taga sinine?
sest pihustid ei muuda väga minekut, vennal oli pihustid läbi, lagises ja puterdas kuid edasi läks ikka jõudsalt.
buumritossutaja kirjutas:Kuidas sul üldse ta hommikul tööle läheb?
Kas poole pöörde pealt (nagu üks õige 2.4 peaks tööle minema) või kedrates ja taga sinine?
sest pihustid ei muuda väga minekut, vennal oli pihustid läbi, lagises ja puterdas kuid edasi läks ikka jõudsalt.
käima läheb hommikul suht jamasti..ehk on süütes viga vms?sest eelmine omanik rääkis et keeras kütet peale vms..mina ei tea kus mis ja kuidas...jah sinine niikaua kuni soojaks läheb vms.tavaliselt kaua ei soojenda ja sõidan kohe ega näe mis sumpast tuleb..kui soe siis töötab ilusti ei puterda..aga jõudu netu.
buumritossutaja kirjutas:Kuidas sul üldse ta hommikul tööle läheb?
Kas poole pöörde pealt (nagu üks õige 2.4 peaks tööle minema) või kedrates ja taga sinine?
sest pihustid ei muuda väga minekut, vennal oli pihustid läbi, lagises ja puterdas kuid edasi läks ikka jõudsalt.
käima läheb hommikul suht jamasti..ehk on süütes viga vms?sest eelmine omanik rääkis et keeras kütet peale vms..mina ei tea kus mis ja kuidas...jah sinine niikaua kuni soojaks läheb vms.tavaliselt kaua ei soojenda ja sõidan kohe ega näe mis sumpast tuleb..kui soe siis töötab ilusti ei puterda..aga jõudu netu.
Kui mul oli e34 2.4tda siis ma ei saanudgi teda lõpuks väga kiireks, kutsusime teda porikärpseks.
palju muidu tippkiiruseks saanud oled?, endal kickdowniga ei jõudnudgi üle 110 kmh minna, gaasi maha lasid siis kogus vaikselt 140kmh
ei usu et süüte nurgas viga, seal võivad klapid veel ebatihedad olla ja pump ikka vana vast.
küsimus kuskohast saab peale keerata kütust ja maha?
sest eelmine omanik ütles et keeras juurde kütet vms.
ja on ehk ka mingeid õpetusi pumba regullimiseks..teeks ise proovi.. ja pumbal on üks mutter puudu mis peaks pumpa kinni hoidma. ise ma siin vaadanud ringi ja ei midagi tarka leidnud.
ja millest on tingitud ka see külmamootoriga sinine suits? ja raskelt läheb käima. soojalt ok.
mis asi on mapi juhe?
alguses kui vahetasin ja maksin peale siis olid pooled juhtmed laiali kõik seal...sai kokkulaotud...aga selle filtrijuures on üks pesa lahtine ja ka pumbajuures...kuskile ei oska need ühendada..
kui jõudu tagasi ei saa siis läheb auto lammutamiseks...minul juba kopp ees raha raisata. ja suurim asi mis kulub on närvid....
Vaatan siin telekat ja ise ka ei pane tähele mis lolli juttu kirjutan.
Mõtlesin mapi voolik. See peaks olema peenike voolik ja tulema sisselaske kollektori alt ja minema map andurisse.
Muidu mul selline jupp soodsalt müügiks pakud a, kui sul peaks see rikkis olema.
nonii eks tegin seal üht ja teist..
ja jõud on tagasi
aga nüüd on nii,et pöörded on natukene kõrged.. alla 1000 millimeeter on seier..
ja mootor natuke puterdab.
Rommi- kirjutas:nonii eks tegin seal üht ja teist..
ja jõud on tagasi
aga nüüd on nii,et pöörded on natukene kõrged.. alla 1000 millimeeter on seier..
ja mootor natuke puterdab.
Siis on pumakaas liiga peale lükatud. Tuleb panna nii , et pöörded on m6istlikud ja kui siis minekut ei tule , siis on ilmselt kuskil andurites viga , et ei antda piisavalt kütet peale.
musta viskab kah pärispalju..just käiguvahetusel.
ja huvitav ,et kütusekulu seier näitab sirgel suht 0 kulu annad gaasi siis umbes 2l sajale. aga kiirendades ja nii näitab omajagu..
Rommi- kirjutas:musta viskab kah pärispalju..just käiguvahetusel.
ja huvitav ,et kütusekulu seier näitab sirgel suht 0 kulu annad gaasi siis umbes 2l sajale. aga kiirendades ja nii näitab omajagu..
Siis järelikult aju arvab , et gaasi peaaegu ei antagi , st et pumbas oleva gaasi hoova järgi , aga kuna sa oled kaant paigast liigutanud , siis on see paigast ära.