BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Tere!
Sai siis soetatud endale pealkirjasnimetatud bemm...Ja küsimus selline,et milles võib viga olla,et pole jõudu tal.Esiteks laseb tihend läbi punaselt märgitud pildil mis tihend laseb läbi.
ja siis laseb ka läbi sisselaske kollektori tihend.Kas võib viga neis olla?
ja turbo tundub kah läbi olevat.õhulõdvik on kivikõva ja õli läheb sisselske kollektori..
turbo muidu ise käib ilusti ringi jms.
kuualguses plaan need tihendid äravahetada kas siis muutub ka minek?(õhulõdvik ja need 2 tihendit).
Sai siis soetatud endale pealkirjasnimetatud bemm...Ja küsimus selline,et milles võib viga olla,et pole jõudu tal.Esiteks laseb tihend läbi punaselt märgitud pildil mis tihend laseb läbi.
ja siis laseb ka läbi sisselaske kollektori tihend.Kas võib viga neis olla?
ja turbo tundub kah läbi olevat.õhulõdvik on kivikõva ja õli läheb sisselske kollektori..
turbo muidu ise käib ilusti ringi jms.
kuualguses plaan need tihendid äravahetada kas siis muutub ka minek?(õhulõdvik ja need 2 tihendit).
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
ilmselt tasuks ka vahetada õhufilter ja karterituule filter. õli võibki tulla karteri tuulest sest õhufilter ei lase korralikult õhku läbi,
see pumbatihend on seal vahel kust saab kütusekogust reguleerida. kui varem teinud pole siis võib sind paha üllatus ees oodata, näiteks ei lähe üldse käima või käib väga kõrge pöördega. aga tõmbe juurde saamiseks on see õige koht kust reguleerida. soovitan sul täpse asukoha ära märkida enne kui maha kruvid selle pumbakaane.
jõupuudus võib tulla ka sellest et voolik mis ühendab sisselaske kollet ja turborõhuandurit, on õli täis või lihtsalt puudu või mujale ühendatud.
turbo viga ma ei usus et on, muidu oleks kohuaeg karter kuival:D
edu!
see pumbatihend on seal vahel kust saab kütusekogust reguleerida. kui varem teinud pole siis võib sind paha üllatus ees oodata, näiteks ei lähe üldse käima või käib väga kõrge pöördega. aga tõmbe juurde saamiseks on see õige koht kust reguleerida. soovitan sul täpse asukoha ära märkida enne kui maha kruvid selle pumbakaane.
jõupuudus võib tulla ka sellest et voolik mis ühendab sisselaske kollet ja turborõhuandurit, on õli täis või lihtsalt puudu või mujale ühendatud.
turbo viga ma ei usus et on, muidu oleks kohuaeg karter kuival:D
edu!
Bensiin on pintslite pesemiseks!
Diislis peitub jõud!
Diislis peitub jõud!
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
kontrollin kohe karterituulutuse ära.villis21 kirjutas:ilmselt tasuks ka vahetada õhufilter ja karterituule filter. õli võibki tulla karteri tuulest sest õhufilter ei lase korralikult õhku läbi,
see pumbatihend on seal vahel kust saab kütusekogust reguleerida. kui varem teinud pole siis võib sind paha üllatus ees oodata, näiteks ei lähe üldse käima või käib väga kõrge pöördega. aga tõmbe juurde saamiseks on see õige koht kust reguleerida. soovitan sul täpse asukoha ära märkida enne kui maha kruvid selle pumbakaane.
jõupuudus võib tulla ka sellest et voolik mis ühendab sisselaske kollet ja turborõhuandurit, on õli täis või lihtsalt puudu või mujale ühendatud.
turbo viga ma ei usus et on, muidu oleks kohuaeg karter kuival:D
edu!
tihendeid lasen vast siis ära vahetada ise ei julge näppida.
see voolik on jah muidu räbal ja praguline ja kivikõva.proovin miskit asemele leiutada.
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
turbost lekib siis õli...
täna tööjuures sai kanalil käidud ja sumbutajat natuke lapitud.kati lõpust võtsin lahti ja vaatasin et kat on suht täis tahma...kas ka selles võib olla põhjus et pole jõudu?
täna vaevu liikus sain mäest ülesse vaevalt 4janda käiguga.
esmaspäeval läheb tihendite vahetamiseks.
täna tööjuures sai kanalil käidud ja sumbutajat natuke lapitud.kati lõpust võtsin lahti ja vaatasin et kat on suht täis tahma...kas ka selles võib olla põhjus et pole jõudu?
täna vaevu liikus sain mäest ülesse vaevalt 4janda käiguga.
esmaspäeval läheb tihendite vahetamiseks.
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
kus asub kütusefilter?
kuulsin et selles võib kah viga olla
kuulsin et selles võib kah viga olla
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
kas mitte seal ei peaks olema kütusefilter?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Kütusefilter asub kapoti all vasakus nurgas. Sõel on paagis .
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
nii sai siis turbo vahetatud. aga ikkagi lekib turbost õli
huvitav... paremaks läks küll natuke. turbo vilet kuulda nüüd vähemalt
vaja veel kütusefilter vahetada,keerasin maha filtri ja umbesmisumbes.vaja vahetada ära ehk ka selles viga..
huvitav... paremaks läks küll natuke. turbo vilet kuulda nüüd vähemalt
vaja veel kütusefilter vahetada,keerasin maha filtri ja umbesmisumbes.vaja vahetada ära ehk ka selles viga..
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Kui kokkuhoid tähtis siis soovitan osta e28 filtrielemendi , kuna see on poole odavam. Erinevus selles , et sel pole all korki. 20€ vs. 10€
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
hinnavahe päris hull eks ma uurin jah esmaspäeval pean ostma ära.killer666 kirjutas:Kui kokkuhoid tähtis siis soovitan osta e28 filtrielemendi , kuna see on poole odavam. Erinevus selles , et sel pole all korki. 20€ vs. 10€
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
öeldi et sama filter on..killer666 kirjutas:Kui kokkuhoid tähtis siis soovitan osta e28 filtrielemendi , kuna see on poole odavam. Erinevus selles , et sel pole all korki. 20€ vs. 10€
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Nu mõni ytleb , et kuu on päike.Rommi- kirjutas:öeldi et sama filter on..killer666 kirjutas:Kui kokkuhoid tähtis siis soovitan osta e28 filtrielemendi , kuna see on poole odavam. Erinevus selles , et sel pole all korki. 20€ vs. 10€
e34 on filtri all kork , osadel käib seal vee andur , osadel on lihtsalt punn , millest saab vett välja lasta.
E28 on aga alt kinnine filter , m6lemad sama suured ja samade keermetega.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
oleks siis vaja täpseid andmeid mis masinaoma sobib sinna.
24 euri maksab minuomale. kui ei saa andmeid siis võtan tolle.
24 euri maksab minuomale. kui ei saa andmeid siis võtan tolle.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/4633/7025 ... 0,0/242784Rommi- kirjutas:oleks siis vaja täpseid andmeid mis masinaoma sobib sinna.
24 euri maksab minuomale. kui ei saa andmeid siis võtan tolle.
Millegipärast seda 524 ei paku , kuid keermed on samad. Poes muidugi v6id ju üle kontrollida.
Mina läksin niiviisi , küsisin poes filtri 20€ ja sis kysisin seda teist ka näha ja on samad keermed.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
sai ostetud ''24'' euri eest:D aga tehti soodukat sain 18 euki eest:Paga ei muutunud autol midagi paremaks:S
ehk siis nüüd järgmised on pihustid...
ehk siis nüüd järgmised on pihustid...
- buumritossutaja
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
- Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
- Telefon: 53739469
- Asukoht: Võru
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Kuidas sul üldse ta hommikul tööle läheb?
Kas poole pöörde pealt (nagu üks õige 2.4 peaks tööle minema) või kedrates ja taga sinine?
sest pihustid ei muuda väga minekut, vennal oli pihustid läbi, lagises ja puterdas kuid edasi läks ikka jõudsalt.
Kas poole pöörde pealt (nagu üks õige 2.4 peaks tööle minema) või kedrates ja taga sinine?
sest pihustid ei muuda väga minekut, vennal oli pihustid läbi, lagises ja puterdas kuid edasi läks ikka jõudsalt.
No ei ole paremat...
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Kui pihusteid soodsalt vaja , siis ma v6in müüa. .
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
käima läheb hommikul suht jamasti..ehk on süütes viga vms?sest eelmine omanik rääkis et keeras kütet peale vms..mina ei tea kus mis ja kuidas...jah sinine niikaua kuni soojaks läheb vms.tavaliselt kaua ei soojenda ja sõidan kohe ega näe mis sumpast tuleb..kui soe siis töötab ilusti ei puterda..aga jõudu netu.buumritossutaja kirjutas:Kuidas sul üldse ta hommikul tööle läheb?
Kas poole pöörde pealt (nagu üks õige 2.4 peaks tööle minema) või kedrates ja taga sinine?
sest pihustid ei muuda väga minekut, vennal oli pihustid läbi, lagises ja puterdas kuid edasi läks ikka jõudsalt.
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
mis on soodne?killer666 kirjutas:Kui pihusteid soodsalt vaja , siis ma v6in müüa. .
- buumritossutaja
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
- Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
- Telefon: 53739469
- Asukoht: Võru
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Kui mul oli e34 2.4tda siis ma ei saanudgi teda lõpuks väga kiireks, kutsusime teda porikärpseks.Rommi- kirjutas:käima läheb hommikul suht jamasti..ehk on süütes viga vms?sest eelmine omanik rääkis et keeras kütet peale vms..mina ei tea kus mis ja kuidas...jah sinine niikaua kuni soojaks läheb vms.tavaliselt kaua ei soojenda ja sõidan kohe ega näe mis sumpast tuleb..kui soe siis töötab ilusti ei puterda..aga jõudu netu.buumritossutaja kirjutas:Kuidas sul üldse ta hommikul tööle läheb?
Kas poole pöörde pealt (nagu üks õige 2.4 peaks tööle minema) või kedrates ja taga sinine?
sest pihustid ei muuda väga minekut, vennal oli pihustid läbi, lagises ja puterdas kuid edasi läks ikka jõudsalt.
palju muidu tippkiiruseks saanud oled?, endal kickdowniga ei jõudnudgi üle 110 kmh minna, gaasi maha lasid siis kogus vaikselt 140kmh
ei usu et süüte nurgas viga, seal võivad klapid veel ebatihedad olla ja pump ikka vana vast.
No ei ole paremat...
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
eem mäest ei taha kuidagi ülesse ronida....120 maanteel sirgel olen välja venitanud..rohkem pole proovinud. ei tea mis kammajaa on:S
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Soodne hind on sellin e, mis sa ise välja pakud.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
küsimus kuskohast saab peale keerata kütust ja maha?
sest eelmine omanik ütles et keeras juurde kütet vms.
ja on ehk ka mingeid õpetusi pumba regullimiseks..teeks ise proovi.. ja pumbal on üks mutter puudu mis peaks pumpa kinni hoidma. ise ma siin vaadanud ringi ja ei midagi tarka leidnud.
ja millest on tingitud ka see külmamootoriga sinine suits? ja raskelt läheb käima. soojalt ok.
sest eelmine omanik ütles et keeras juurde kütet vms.
ja on ehk ka mingeid õpetusi pumba regullimiseks..teeks ise proovi.. ja pumbal on üks mutter puudu mis peaks pumpa kinni hoidma. ise ma siin vaadanud ringi ja ei midagi tarka leidnud.
ja millest on tingitud ka see külmamootoriga sinine suits? ja raskelt läheb käima. soojalt ok.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
See eelmine omanik on tuntud teatud pettur ja valetaja. Tal pole põhjust valetada , aga ikkagi ajab alati mingit pada suust välja.Rommi- kirjutas: sest eelmine omanik ütles et keeras juurde kütet vms.
Kui sel el kaanega pump , siis keerad pumba kaane neli polti lõdvaks ja siis koputad mingi veerand mm kaant salongipoole. Siis läheb vast ägedamaks.
Ennem muidugi tasuks kontrollida üle , kas mapi juhe on kylles.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
mis asi on mapi juhe?
alguses kui vahetasin ja maksin peale siis olid pooled juhtmed laiali kõik seal...sai kokkulaotud...aga selle filtrijuures on üks pesa lahtine ja ka pumbajuures...kuskile ei oska need ühendada..
kui jõudu tagasi ei saa siis läheb auto lammutamiseks...minul juba kopp ees raha raisata. ja suurim asi mis kulub on närvid....
alguses kui vahetasin ja maksin peale siis olid pooled juhtmed laiali kõik seal...sai kokkulaotud...aga selle filtrijuures on üks pesa lahtine ja ka pumbajuures...kuskile ei oska need ühendada..
kui jõudu tagasi ei saa siis läheb auto lammutamiseks...minul juba kopp ees raha raisata. ja suurim asi mis kulub on närvid....
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Vaatan siin telekat ja ise ka ei pane tähele mis lolli juttu kirjutan.
Mõtlesin mapi voolik. See peaks olema peenike voolik ja tulema sisselaske kollektori alt ja minema map andurisse.
Muidu mul selline jupp soodsalt müügiks pakud a, kui sul peaks see rikkis olema.
Mõtlesin mapi voolik. See peaks olema peenike voolik ja tulema sisselaske kollektori alt ja minema map andurisse.
Muidu mul selline jupp soodsalt müügiks pakud a, kui sul peaks see rikkis olema.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
nonii eks tegin seal üht ja teist..
ja jõud on tagasi
aga nüüd on nii,et pöörded on natukene kõrged.. alla 1000 millimeeter on seier..
ja mootor natuke puterdab.
ja jõud on tagasi
aga nüüd on nii,et pöörded on natukene kõrged.. alla 1000 millimeeter on seier..
ja mootor natuke puterdab.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Siis on pumakaas liiga peale lükatud. Tuleb panna nii , et pöörded on m6istlikud ja kui siis minekut ei tule , siis on ilmselt kuskil andurites viga , et ei antda piisavalt kütet peale.Rommi- kirjutas:nonii eks tegin seal üht ja teist..
ja jõud on tagasi
aga nüüd on nii,et pöörded on natukene kõrged.. alla 1000 millimeeter on seier..
ja mootor natuke puterdab.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
musta viskab kah pärispalju..just käiguvahetusel.
ja huvitav ,et kütusekulu seier näitab sirgel suht 0 kulu annad gaasi siis umbes 2l sajale. aga kiirendades ja nii näitab omajagu..
ja huvitav ,et kütusekulu seier näitab sirgel suht 0 kulu annad gaasi siis umbes 2l sajale. aga kiirendades ja nii näitab omajagu..
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: BMW 524TDe34 85kw 91a mootorijõud?
Siis järelikult aju arvab , et gaasi peaaegu ei antagi , st et pumbas oleva gaasi hoova järgi , aga kuna sa oled kaant paigast liigutanud , siis on see paigast ära.Rommi- kirjutas:musta viskab kah pärispalju..just käiguvahetusel.
ja huvitav ,et kütusekulu seier näitab sirgel suht 0 kulu annad gaasi siis umbes 2l sajale. aga kiirendades ja nii näitab omajagu..
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa