Üle 10 sekundi kohapeal tiksutamist pole mõtet teha.
Kõige parem on olla tagasihoidlik, kuniks temperatuuriseier
sinisele alani on jõudnud.
Mootori valik on tõesti väga ebaõnnestunud. Kui pedaal vajub
tihtipeale üle poole, siis kütusekulu ongi päris kõrgem. Antud
mootoriga aga tuleb piisavalt vajutada, muidu ei liigu.
viewtopic.php?t=20541" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaata spetsiifiliselt sellest menüüst, kui kõrgele jääb temperatuur
täpselt püsima, kas jääb 88-95 kraadi vahele?
Lisaks vaata veel üle, milline on kütusekulu kohapeal seistes tunni kohta.
Ehk test nr 4.1, milline on number P-käiguga ja milline D-käiguga.
Sooja mootoriga.
Siiski, 12 liitrit on üle mõistuse sellise konfiguratsiooniga, eriti veel kui
pole eriline tallaja.
Konditsioneeri sa praegu ei kasuta?