Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Plaan soetada igapäevaseks kasutamiseks E46 diisel - kuna sellist pole enne olnud, siis ootan nõu, millist tasub vaadata? Kindlasti on soov leida sedaan, manuaal ning küsimus ongi - millise mootoriga valida? Nelikveo jätan ka kõrvale. Olen kuulnud, et osad mootorid (2,0 100 ja 110 KW on probleemsemad) - kas see lahjem 85 KW on OK? Või on ainuõige valik 150 KW 3,0?
Kel on kindla ajalooga pakkuda, võib mulle ettepaneku ka PS saata
Eks neid diisli "vigasid" ma suures piires tean ja mõned diisel BMW-d olnud ka, kuid kindlasti on erandid mida tasub vältida ning paremad versioonid, mida tasub vaadata - seega kel kogemusi paluksingi nende arvamust
Mina olen pigem seisukohal, et tuleks vaadata mootoreid ja kooslusi, mida turul rohkem on. See tähendab, et remont/hooldus/varuosad võivad soodsamaks osutuda.
3.0 135kw mootoreid ja sellele varuosi peaks lademetes olema. (E38,E39,E46 kõigil ju pmst sama mootor?)
Manuaal kasti ma välistaks (olen mugav) ja samas ilmselt on atm kasti detailid ka soodsamad, remondimehed kogenumad (loogika ütleb)
Ma olen ise pigem seda meelt, et kasutatud juppe mootorisse ja veel enam veermikku ei ole küll mõtet panna - seega palju neid 135kw-seid romulates on, see mind väga ei eruta . Ja manuaalkast on küll üldjuhul odavam remontida, kui sellega üldse miskit juhtuma peaks. Seega jään ikkagi veendumusele, et 150 KW ja manuaal.
Kas keegi oskab E46 kohta seda ka öelda, kui keeruline sinna püsikat külge aretada on? Kas piisab nö juhtnuppude lisamisest (ehk rool vahetada) ja programeerimisest või pole see nii lihtne?
Kas keegi oskab E46 kohta seda ka öelda, kui keeruline sinna püsikat külge aretada on? Kas piisab nö juhtnuppude lisamisest (ehk rool vahetada) ja programeerimisest või pole see nii lihtne?
Ma seda teist ei vaatakski, kui esimesega võrrelda.
Olen lugenud, et itaalia turgudele tehtud autod on natukene teistmoodi koostatud. (vist mingid torud ja lõdvikud jne)Et ei pruugi meie pakasega (mis on hetkel selline nagu ta on ) hakkama saada.
Kas keegi oskab E46 kohta seda ka öelda, kui keeruline sinna püsikat külge aretada on? Kas piisab nö juhtnuppude lisamisest (ehk rool vahetada) ja programeerimisest või pole see nii lihtne?
Ma seda teist ei vaatakski, kui esimesega võrrelda.
Kas keegi oskab E46 kohta seda ka öelda, kui keeruline sinna püsikat külge aretada on? Kas piisab nö juhtnuppude lisamisest (ehk rool vahetada) ja programeerimisest või pole see nii lihtne?
Kuno_T kirjutas:Selline leht näitab odomeetri manipuleerimise ilusti ära, kui on Eestis pikemalt olnud ja ülevaatustel käinud. Jätsin sinna ilusa näite ka (keri allapoole) http://af.ee/vin/WVWZZZ7MZTV026222/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eestlane ole läbi aegade läbisõitu ostnud ja lootnud,
et 10 aastat vana auto on alla kahesaja tuhande sõitnud.
Konkreetseid autosid ei oska kommenteerida aga alati on erandeid. Veidi OT aga näiteks mina sõidan aastas kuskil 20000 ja seegi jaguneb kahe auto vahel. Usun, et selliseid inimesi on veelgi aga vaja üles otsida
Kuna ise ka piilun vaikselt 46'tesi, siis kas vastab tõele et 110kw 2,0 diisel pidi vastupidavam olema kui too 100kw?
Ja kuidas sellle püsikaga siis jäi? nupud roolile ja kolm juhet nuppudest kuhu?
Martin1 kirjutas:Kuna ise ka piilun vaikselt 46'tesi, siis kas vastab tõele et 110kw 2,0 diisel pidi vastupidavam olema kui too 100kw?
Ja kuidas sellle püsikaga siis jäi? nupud roolile ja kolm juhet nuppudest kuhu?
Martin1 kirjutas:Kuna ise ka piilun vaikselt 46'tesi, siis kas vastab tõele et 110kw 2,0 diisel pidi vastupidavam olema kui too 100kw?
Ja kuidas sellle püsikaga siis jäi? nupud roolile ja kolm juhet nuppudest kuhu?
Martin1 kirjutas:Kuna ise ka piilun vaikselt 46'tesi, siis kas vastab tõele et 110kw 2,0 diisel pidi vastupidavam olema kui too 100kw?
Ja kuidas sellle püsikaga siis jäi? nupud roolile ja kolm juhet nuppudest kuhu?
Kõik oleneb auto hoolduskäigust jne. 110 kw on vähe reipsam, kui 100. Tüüpvead on neil mõlemil
No kõik nad on timm kui korras on
Isiklikult m47't väga ei tahaks kuna käib nagu rida 4 diislid ikka (loe: traktor), R6 vähe mahedam, kuid turul enamus E46d R4 dislad..