BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Kas keegi oskab aidata, on keegi sellelt müüalt varem ostnud? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1889159" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas on usalusväärne?
Kas üldse tasuks selline isend soetada?
Äkki keegi oskab aidata?
AITÄH!
Kas on usalusväärne?
Kas üldse tasuks selline isend soetada?
Äkki keegi oskab aidata?
AITÄH!
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Müüja kohta ei oska midagi öelda, aga kui ta vin-koodi avaldaks siis saaks juba midagi kontrollida.
Kui bensiinikulu välja kannatad, siis on ju tegemist väga mõnusa autoga.CHEF kirjutas:Kas üldse tasuks selline isend soetada?
V8
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
See bensiinikulu hakkab mingi aeg ajudele käima, võta parem diisel.
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Selleks peab raha päris omajagu olema, et vana X-i pidada....
M3 EVO Coupe - under construction ;)
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Kusjuures linnakulu on 4,4 täiesti talutav aga maanteel võtab mõttetult paljukarl1 kirjutas:See bensiinikulu hakkab mingi aeg ajudele käima, võta parem diisel.
135kW diisel on üsna uimane võrreldes 4,4'ga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
See on ikka igaühe personaalne teema, palju kütuse peale ollakse nõus kulutama. Diislitel on omad probleemid, see on üldteada.karl1 kirjutas:See bensiinikulu hakkab mingi aeg ajudele käima, võta parem diisel.
Aga ametlikud numbrid on 11,1l/100km maantee, 18,8l/100km linn. raskema jalaga ja laiema 315 rehviga sõidetakse ka 13-ga maanteed ja 20+ linna
Aga kui keegi pole veel tähele pannud, siis bensiin on odav praegu.
Pole väga vahet, kas pidada vana viiekat, seitsmekat või iksi, kulukad on nad kõik, kui juhtub hooldamata eksemplar kätte .. no X puhul võivad lisaks tulla võimalikud veovõllide ja vahekasti probleemid.TõnuS kirjutas:Selleks peab raha päris omajagu olema, et vana X-i pidada....
V8
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Hakkab juba vaiskelt selginema. Muidu jah diislit ma ei taha, selles ma ammu kindel.
Kui siis ainult bensiin.
Aga oskab öelda palju hoolduskulud sellisel isendil läheks?
Õlivahetused, veermikul kulumised? Elektroonika töötab kenasti?
Ja see vahekast, see neil tüüpvigadest?
Kui siis ainult bensiin.
Aga oskab öelda palju hoolduskulud sellisel isendil läheks?
Õlivahetused, veermikul kulumised? Elektroonika töötab kenasti?
Ja see vahekast, see neil tüüpvigadest?
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
3,0 manuaalkastiga oleks ka arvestatav valik. 3,0 automaadiga võtab vist peaaegu samapalju kui 4,4.
Filtrid maksavad enam vähem samasse auku kõikidel autodel, õli läheb 8 liitrit, karterituulutus on probleemne esimeste pakastega, uksed ei taha lahti/kinni käia pakasega. Vanostega võib olla jama kui õlivahetustega on kott lohinal lastud. Minu arvamus on muidugi kujunenud ainult ühest omatud X5'st aga olles eelnevalt omanud ka mudeleid E34,E36,E38,E39,E46,E61 ja mõnda nendest mitu korda, siis võin õelda, et E53 oli nendest üks hullemaid oma probleemidega.
Filtrid maksavad enam vähem samasse auku kõikidel autodel, õli läheb 8 liitrit, karterituulutus on probleemne esimeste pakastega, uksed ei taha lahti/kinni käia pakasega. Vanostega võib olla jama kui õlivahetustega on kott lohinal lastud. Minu arvamus on muidugi kujunenud ainult ühest omatud X5'st aga olles eelnevalt omanud ka mudeleid E34,E36,E38,E39,E46,E61 ja mõnda nendest mitu korda, siis võin õelda, et E53 oli nendest üks hullemaid oma probleemidega.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
No bensiin odav jah, paagitäie pealt võidad lausa paar euri ju, oh seda õnne
20 arvestada ikka normaalselt sõites.
Aga ukselinkidega talvel pidev häda, vahekastil mingi plastmassist hammakas kulub, turbiinid vigased, tagarattad vajuvad lääpa, vanosed hakkavad häält tegema, roolilatid jne.
20 arvestada ikka normaalselt sõites.
Aga ukselinkidega talvel pidev häda, vahekastil mingi plastmassist hammakas kulub, turbiinid vigased, tagarattad vajuvad lääpa, vanosed hakkavad häält tegema, roolilatid jne.
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
nii aga need uksed, need siis ei lähegi kinni, või ei tule lahti?
Mis külmaga seal siis nii hulluks läheb, et räägitakse see neil tüüpviga mis on jama.
Ja üleüldse sellise raha eest siis saab hea x5-e või peaksin vaatama uuemat alates 2007+?
Ootan teie abi!
Mis külmaga seal siis nii hulluks läheb, et räägitakse see neil tüüpviga mis on jama.
Ja üleüldse sellise raha eest siis saab hea x5-e või peaksin vaatama uuemat alates 2007+?
Ootan teie abi!
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Kui sul on raha, et osta 2007- X5 siis muidugi osta see.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Ma ei taha küll pahatahtlik olla vaid lihtsalt elu on näidanud seda, et kui Sa uurid, palju sellise X-i - olgu siis vanema või uuema - hooldus maksab, siis on targem see ostmata jätta X-i pidamine on kallis, X-i hooldus on kallis jne. Ainuüksi juba rehvid on kallid... Kui kulud olulised, siis pigem vaata X3-e, jääb kütuseraha ka alles
M3 EVO Coupe - under construction ;)
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Ei jää kinni tavalisiselt ja kui katki lähevad lingid, mis nagunii juhtub, siis väljast sisse ei saagi.
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Endal soov nii osta x5, pole varem seda omanud, aga krt see kerekuju ja kõik meeldib.
Arvamusi loomulikult on erinevaid.
Aga tuleb ikka edasi uurida, ja omenikega suhelda, et mida siis tegelikult müüakse, ja taustauuring autotele teha.
Loodame et leiab mõne isendi siin lähiajal, millel kõik korras, ja hooldatud korrapäraselt.
Tänan Teile abi eest!
Olen nüüd targem kui enne!
Arvamusi loomulikult on erinevaid.
Aga tuleb ikka edasi uurida, ja omenikega suhelda, et mida siis tegelikult müüakse, ja taustauuring autotele teha.
Loodame et leiab mõne isendi siin lähiajal, millel kõik korras, ja hooldatud korrapäraselt.
Tänan Teile abi eest!
Olen nüüd targem kui enne!
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Aga nüüd siis viimane küsimus, milles tahaks täitsa aru saada.
Kui nüüd minna x5-te, vaatama siis mida ma KINDLASTI peaks vaatama/uurima/proovima? On mõni viga, mis saaks jälile tänu asjalikule uurimisele?
Ilusat jõuluaega
Kui nüüd minna x5-te, vaatama siis mida ma KINDLASTI peaks vaatama/uurima/proovima? On mõni viga, mis saaks jälile tänu asjalikule uurimisele?
Ilusat jõuluaega
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Võta X-seeria alafoorum ette ja hakka populaarsemaid teemasid läbi lugema
viewforum.php?f=43" onclick="window.open(this.href);return false; >>sorteeri vastuseid/kahanev.
viewforum.php?f=43" onclick="window.open(this.href);return false; >>sorteeri vastuseid/kahanev.
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Soojalt soovitan absoluutselt kõik elektrilised seadmed/lisad läbi proovida, alates kliima ja soojendusmootor,parkimisandurid kuni istmete kõik funktsioonid. Olles omanud 2 aastat x5-e, siis enamus remontidest on olnud elektroonika osas, mis ei ole sugugi odavam näiteks silla juppidest
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Aga see küsimus ka, mis siis ikka hooldused maksavad?
Õlivahetused?
Veermikul olevad kuluosad?
Palju peaks arvestama aastas parandustele?
Aitäh!
Ilusat jõule!
Õlivahetused?
Veermikul olevad kuluosad?
Palju peaks arvestama aastas parandustele?
Aitäh!
Ilusat jõule!
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Eks olene läbisõidust.Õlivahetus pole küll kallim tavalisel autol.Töö ju pm sama.
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
varuosad tiba kallimad ikka või siis palju kallimad x5-l?
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Amordipadjad u.20e soodukaga lemförderid
Õõtsad mingi 60e/tk
Silikonpuksid u.20e lemförderid
Lääbapuksid 7e/tk umbes
Kõvera õõtsapuksid 10e lemförderid
Tavalised hinnad minu arust
Muidugi siis tuleb arvestada vahekastiõli, sillaõlid jne, aga neid sa ju ei vaheta igakuu
Ja see 4.4 on bensukatest suht lollikindel vist, mul kunagi oli E38 4.4. Ainuke on see, et õlipumba poldid pead üle vaatama, et poleks karterisse kukkunud või niisama lahti
Õõtsad mingi 60e/tk
Silikonpuksid u.20e lemförderid
Lääbapuksid 7e/tk umbes
Kõvera õõtsapuksid 10e lemförderid
Tavalised hinnad minu arust
Muidugi siis tuleb arvestada vahekastiõli, sillaõlid jne, aga neid sa ju ei vaheta igakuu
Ja see 4.4 on bensukatest suht lollikindel vist, mul kunagi oli E38 4.4. Ainuke on see, et õlipumba poldid pead üle vaatama, et poleks karterisse kukkunud või niisama lahti
Viimati muutis Autojupid, 25.12.2014 19:04 02, muudetud 1 kord kokku.
E53 X5 M57N 2004
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Autojupid kirjutas:Amordipadjad u.20e soodukaga lemförderid
Õõtsad mingi 60e/tk
Silikonpuksid u.20e lemförderid
Lääbapuksid 7e/tk umbes
Kõvera õõtsapuksid 10e lemförderid
Tavalised hinnad minu arust
Muidugi siis tuleb arvestada vahekastiõli, sillaõlid jne, aga neid sa ju ei vaheta igakuu
siin jah kõik peamised osad ära toodud mis kuluvad.
Tänan!
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Oleneb ju millega võrrelda.CHEF kirjutas:varuosad tiba kallimad ikka või siis palju kallimad x5-l?
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Neid hindasid vaadates, siis keskmise palgaga eestlane peaks hakkama saama küll kui igakuu midagi vahetada, mitte siis kui kõik kolinal vahetamist vajab
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Aga see ole iga autoga niipd5wmd kirjutas:Neid hindasid vaadates, siis keskmise palgaga eestlane peaks hakkama saama küll kui igakuu midagi vahetada, mitte siis kui kõik kolinal vahetamist vajab
Nipet-näpet jõuab, aga kui vaja kohe suurt teha siis võib raskeks minna.
Võiks kohe korraliku masina saada, oleks sellega kohe korras
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Endal nüüdseks olnud 2006a x 1,5a. Ostsin oli ls 218l nüüdseks 250k ümber. Selle aja jooksul vahetatud ees rooliotsad, šarniirid mida saab suurel õõtsal eraldi vahetada ja õõtsapuksid said meyle hd. Ülejäänu lemförder. Välja vahetatud osad olid originaalid veel. Lisaks said piduri kettad ja klotsid uued kõik. Kuna tuttav varuosamüüja siis kokku oli see juppidena kuskil 600 eur. Tööraha oli suht väike selle kõrval. Peale seda um sillakontroll ja veermiku reguleerimine ja rohkem vigu ei tuvastatud. See remont sai tehtud suht kohe peale ostmist. Nii et tegelikult pole hullu.
Minu masina põhihädad on olnud seotud diiselmootoriga. Põhimõtteliselt olen suht lühikese ajaga pidanud vahetama enamus mootori tööga seotud detaile. Nende peale on kulunud koos tööga umbes 4k.
Auto eestist muidu uuena ostetud ja olnud ühe isiku käsutuses.
Kokkuvõttes pole hullu midagi kui ei pea tegelema diislile omaste jamadega. Veermiku detailide hinnad e39 hinnaklassis ja kui paned korralikud asjad alla, siis kestab mu meelest väga hästi. Uste külmumist olen saanud vältida enne külmasid lukkude ja lingimehhanismide õlitamisega. Viimase aastaga on rooste hakanud purema tagaluugi nurka ja ühte tagumist ust alt äärest. Õnneks sama värvi detailide saadavusega pole veel probleeme ja hinnad soodsad. Rehvide hinnad on ka mõistlikud kui kasutad 18 tollist velge, siis 600-700e saab mõnest kohast tuntud brändi rehvid alla.
Minu masina põhihädad on olnud seotud diiselmootoriga. Põhimõtteliselt olen suht lühikese ajaga pidanud vahetama enamus mootori tööga seotud detaile. Nende peale on kulunud koos tööga umbes 4k.
Auto eestist muidu uuena ostetud ja olnud ühe isiku käsutuses.
Kokkuvõttes pole hullu midagi kui ei pea tegelema diislile omaste jamadega. Veermiku detailide hinnad e39 hinnaklassis ja kui paned korralikud asjad alla, siis kestab mu meelest väga hästi. Uste külmumist olen saanud vältida enne külmasid lukkude ja lingimehhanismide õlitamisega. Viimase aastaga on rooste hakanud purema tagaluugi nurka ja ühte tagumist ust alt äärest. Õnneks sama värvi detailide saadavusega pole veel probleeme ja hinnad soodsad. Rehvide hinnad on ka mõistlikud kui kasutad 18 tollist velge, siis 600-700e saab mõnest kohast tuntud brändi rehvid alla.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Peres on olnud 2003 PFL X5 3.0d (135kw) ja manuaal kastiga isend 7 aastat ja tegeletud on saanud selle aja jooksul ainult veermikuga, seda ka mitte palju ja igast tüüpvead ka muidugi aga mootor ja selle komponendid on selle aja jooksul väga hästi vastu pidanud, ei mingeid pihusti teemasid, turbo jamasid ja muid diisliga seotud probleeme, kõik nii nagu ostes oli ja töötab siiani siidiselt ja alati poolest pöördest läheb tööle masin. Ostes oli läbisõit 140000km kandis ja hetkel autol ees 260000km. Huvi pärast võin kokku lüüa kogu summa mis on autole kulunud selle aja jooksul kui see peres on olnud kuna arved on kõik siiani alles, rehvid on muidugi need mis panevad tugeva põntsu kui neid vaja vahetada.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
135/142kw on kuidagi vastupidavam, 160kw mootoritega on juba rohkem jama. Õli välbad neil 30k km ja sellest tulenevad keti purunemised. Foorumiski läbi käinud mitu keti purunemise teemat. 2005 tuli ka dpf ning kui pihustid kehvad, siis see ka koheselt umbes ja kui tahad süsteemi taastada, siis nõuab jällegi omajagu raha. See muidugi teemas välja juba kuna teemaalgataja tahab bensukat kindlasti.
Ise eelistaks ikkagi facelifti. Nelikvedu juba x-driviga, see ikka väga palju etem kui vana süsteem. Plussiks siis veel, et vahekast on ka juba palju tugevam pandud. Muid lapsevigu ka kõvasti ravitud.
Ise eelistaks ikkagi facelifti. Nelikvedu juba x-driviga, see ikka väga palju etem kui vana süsteem. Plussiks siis veel, et vahekast on ka juba palju tugevam pandud. Muid lapsevigu ka kõvasti ravitud.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
sander k kirjutas:135/142kw on kuidagi vastupidavam, 160kw mootoritega on juba rohkem jama. Õli välbad neil 30k km ja sellest tulenevad keti purunemised. Foorumiski läbi käinud mitu keti purunemise teemat. 2005 tuli ka dpf ning kui pihustid kehvad, siis see ka koheselt umbes ja kui tahad süsteemi taastada, siis nõuab jällegi omajagu raha. See muidugi teemas välja juba kuna teemaalgataja tahab bensukat kindlasti.
Ise eelistaks ikkagi facelifti. Nelikvedu juba x-driviga, see ikka väga palju etem kui vana süsteem. Plussiks siis veel, et vahekast on ka juba palju tugevam pandud. Muid lapsevigu ka kõvasti ravitud.
Ise tahaks ikka bensiini osta, kogu aeg olnud ja sama jätkaks ka edasi.
Seal müügis ka 2000 a. facelift, see juba sobib ka?
Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW
Facelift tuli MY2004 ehk siis 2003 lõpust võivad ka olla faceliftitud. 2000 on lihtsalt esiosa ära vahetatud, eks igaüks võib ise arvata miks.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC