BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Nõuanded sõiduki soetamisel
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

Kas keegi oskab aidata, on keegi sellelt müüalt varem ostnud? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1889159" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas on usalusväärne?

Kas üldse tasuks selline isend soetada?
Äkki keegi oskab aidata? :!:
AITÄH!
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2412
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas TarmoV12 »

Müüja kohta ei oska midagi öelda, aga kui ta vin-koodi avaldaks siis saaks juba midagi kontrollida.
CHEF kirjutas:Kas üldse tasuks selline isend soetada?
Kui bensiinikulu välja kannatad, siis on ju tegemist väga mõnusa autoga.
V8
karl1
Huviline
Postitusi: 2472
Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
Peamine sõiduk: E65 FL
Telefon: 56997849
Asukoht: Jüri

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas karl1 »

See bensiinikulu hakkab mingi aeg ajudele käima, võta parem diisel.
Kasutaja avatar
TõnuS
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 28.07.2005 09:59 01
Asukoht: Tallinn

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas TõnuS »

Selleks peab raha päris omajagu olema, et vana X-i pidada....
M3 EVO Coupe - under construction ;)
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3722
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas sigaelmar »

karl1 kirjutas:See bensiinikulu hakkab mingi aeg ajudele käima, võta parem diisel.
Kusjuures linnakulu on 4,4 täiesti talutav aga maanteel võtab mõttetult palju :?
135kW diisel on üsna uimane võrreldes 4,4'ga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2412
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas TarmoV12 »

karl1 kirjutas:See bensiinikulu hakkab mingi aeg ajudele käima, võta parem diisel.
See on ikka igaühe personaalne teema, palju kütuse peale ollakse nõus kulutama. Diislitel on omad probleemid, see on üldteada.
Aga ametlikud numbrid on 11,1l/100km maantee, 18,8l/100km linn. raskema jalaga ja laiema 315 rehviga sõidetakse ka 13-ga maanteed ja 20+ linna :P
Aga kui keegi pole veel tähele pannud, siis bensiin on odav praegu. :mrgreen:
TõnuS kirjutas:Selleks peab raha päris omajagu olema, et vana X-i pidada....
Pole väga vahet, kas pidada vana viiekat, seitsmekat või iksi, kulukad on nad kõik, kui juhtub hooldamata eksemplar kätte .. no X puhul võivad lisaks tulla võimalikud veovõllide ja vahekasti probleemid.
V8
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

Hakkab juba vaiskelt selginema. Muidu jah diislit ma ei taha, selles ma ammu kindel.
Kui siis ainult bensiin.
Aga oskab öelda palju hoolduskulud sellisel isendil läheks?
Õlivahetused, veermikul kulumised? Elektroonika töötab kenasti?
Ja see vahekast, see neil tüüpvigadest?
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3722
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas sigaelmar »

3,0 manuaalkastiga oleks ka arvestatav valik. 3,0 automaadiga võtab vist peaaegu samapalju kui 4,4.
Filtrid maksavad enam vähem samasse auku kõikidel autodel, õli läheb 8 liitrit, karterituulutus on probleemne esimeste pakastega, uksed ei taha lahti/kinni käia pakasega. Vanostega võib olla jama kui õlivahetustega on kott lohinal lastud. Minu arvamus on muidugi kujunenud ainult ühest omatud X5'st aga olles eelnevalt omanud ka mudeleid E34,E36,E38,E39,E46,E61 ja mõnda nendest mitu korda, siis võin õelda, et E53 oli nendest üks hullemaid oma probleemidega.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
karl1
Huviline
Postitusi: 2472
Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
Peamine sõiduk: E65 FL
Telefon: 56997849
Asukoht: Jüri

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas karl1 »

No bensiin odav jah, paagitäie pealt võidad lausa paar euri ju, oh seda õnne :mrgreen:

20 arvestada ikka normaalselt sõites.

Aga ukselinkidega talvel pidev häda, vahekastil mingi plastmassist hammakas kulub, turbiinid vigased, tagarattad vajuvad lääpa, vanosed hakkavad häält tegema, roolilatid jne.
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

nii aga need uksed, need siis ei lähegi kinni, või ei tule lahti? :D
Mis külmaga seal siis nii hulluks läheb, et räägitakse see neil tüüpviga mis on jama.


Ja üleüldse sellise raha eest siis saab hea x5-e või peaksin vaatama uuemat alates 2007+?
Ootan teie abi!
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3722
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas sigaelmar »

Kui sul on raha, et osta 2007- X5 siis muidugi osta see.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
TõnuS
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 28.07.2005 09:59 01
Asukoht: Tallinn

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas TõnuS »

Ma ei taha küll pahatahtlik olla vaid lihtsalt elu on näidanud seda, et kui Sa uurid, palju sellise X-i - olgu siis vanema või uuema - hooldus maksab, siis on targem see ostmata jätta :) X-i pidamine on kallis, X-i hooldus on kallis jne. Ainuüksi juba rehvid on kallid... Kui kulud olulised, siis pigem vaata X3-e, jääb kütuseraha ka alles :)
M3 EVO Coupe - under construction ;)
karl1
Huviline
Postitusi: 2472
Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
Peamine sõiduk: E65 FL
Telefon: 56997849
Asukoht: Jüri

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas karl1 »

Ei jää kinni tavalisiselt ja kui katki lähevad lingid, mis nagunii juhtub, siis väljast sisse ei saagi.
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

Endal soov nii osta x5, pole varem seda omanud, aga krt see kerekuju ja kõik meeldib.
Arvamusi loomulikult on erinevaid.
Aga tuleb ikka edasi uurida, ja omenikega suhelda, et mida siis tegelikult müüakse, ja taustauuring autotele teha.

Loodame et leiab mõne isendi siin lähiajal, millel kõik korras, ja hooldatud korrapäraselt.
Tänan Teile abi eest!
Olen nüüd targem kui enne!
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

Aga nüüd siis viimane küsimus, milles tahaks täitsa aru saada.

Kui nüüd minna x5-te, vaatama siis mida ma KINDLASTI peaks vaatama/uurima/proovima? On mõni viga, mis saaks jälile tänu asjalikule uurimisele?

Ilusat jõuluaega :P
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas Henri. »

Võta X-seeria alafoorum ette ja hakka populaarsemaid teemasid läbi lugema
viewforum.php?f=43" onclick="window.open(this.href);return false; >>sorteeri vastuseid/kahanev.
Kasutaja avatar
Mart_L
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 06.06.2006 19:39 39
Asukoht: Keila/Riisipere

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas Mart_L »

Soojalt soovitan absoluutselt kõik elektrilised seadmed/lisad läbi proovida, alates kliima ja soojendusmootor,parkimisandurid kuni istmete kõik funktsioonid. Olles omanud 2 aastat x5-e, siis enamus remontidest on olnud elektroonika osas, mis ei ole sugugi odavam näiteks silla juppidest :idea:
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

Aga see küsimus ka, mis siis ikka hooldused maksavad?

Õlivahetused?
Veermikul olevad kuluosad?
Palju peaks arvestama aastas parandustele?

Aitäh!
Ilusat jõule!
Kasutaja avatar
MargusA
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 3397
Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
Peamine sõiduk: e61
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas MargusA »

Eks olene läbisõidust.Õlivahetus pole küll kallim tavalisel autol.Töö ju pm sama.
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

varuosad tiba kallimad ikka või siis palju kallimad x5-l?
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas Autojupid »

Amordipadjad u.20e soodukaga lemförderid

Õõtsad mingi 60e/tk

Silikonpuksid u.20e lemförderid

Lääbapuksid 7e/tk umbes

Kõvera õõtsapuksid 10e lemförderid

Tavalised hinnad minu arust

Muidugi siis tuleb arvestada vahekastiõli, sillaõlid jne, aga neid sa ju ei vaheta igakuu

Ja see 4.4 on bensukatest suht lollikindel vist, mul kunagi oli E38 4.4. Ainuke on see, et õlipumba poldid pead üle vaatama, et poleks karterisse kukkunud või niisama lahti
Viimati muutis Autojupid, 25.12.2014 19:04 02, muudetud 1 kord kokku.
E53 X5 M57N 2004
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

Autojupid kirjutas:Amordipadjad u.20e soodukaga lemförderid

Õõtsad mingi 60e/tk

Silikonpuksid u.20e lemförderid

Lääbapuksid 7e/tk umbes

Kõvera õõtsapuksid 10e lemförderid

Tavalised hinnad minu arust

Muidugi siis tuleb arvestada vahekastiõli, sillaõlid jne, aga neid sa ju ei vaheta igakuu

siin jah kõik peamised osad ära toodud mis kuluvad.
Tänan!
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas Henri. »

CHEF kirjutas:varuosad tiba kallimad ikka või siis palju kallimad x5-l?
Oleneb ju millega võrrelda.
pd5wmd
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 16.03.2014 19:48 49

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas pd5wmd »

Neid hindasid vaadates, siis keskmise palgaga eestlane peaks hakkama saama küll kui igakuu midagi vahetada, mitte siis kui kõik kolinal vahetamist vajab ;)
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

pd5wmd kirjutas:Neid hindasid vaadates, siis keskmise palgaga eestlane peaks hakkama saama küll kui igakuu midagi vahetada, mitte siis kui kõik kolinal vahetamist vajab ;)
Aga see ole iga autoga nii :)
Nipet-näpet jõuab, aga kui vaja kohe suurt teha siis võib raskeks minna.
Võiks kohe korraliku masina saada, oleks sellega kohe korras :lol:
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas sander k »

Endal nüüdseks olnud 2006a x 1,5a. Ostsin oli ls 218l nüüdseks 250k ümber. Selle aja jooksul vahetatud ees rooliotsad, šarniirid mida saab suurel õõtsal eraldi vahetada ja õõtsapuksid said meyle hd. Ülejäänu lemförder. Välja vahetatud osad olid originaalid veel. Lisaks said piduri kettad ja klotsid uued kõik. Kuna tuttav varuosamüüja siis kokku oli see juppidena kuskil 600 eur. Tööraha oli suht väike selle kõrval. Peale seda um sillakontroll ja veermiku reguleerimine ja rohkem vigu ei tuvastatud. See remont sai tehtud suht kohe peale ostmist. Nii et tegelikult pole hullu.
Minu masina põhihädad on olnud seotud diiselmootoriga. Põhimõtteliselt olen suht lühikese ajaga pidanud vahetama enamus mootori tööga seotud detaile. Nende peale on kulunud koos tööga umbes 4k.

Auto eestist muidu uuena ostetud ja olnud ühe isiku käsutuses.

Kokkuvõttes pole hullu midagi kui ei pea tegelema diislile omaste jamadega. Veermiku detailide hinnad e39 hinnaklassis ja kui paned korralikud asjad alla, siis kestab mu meelest väga hästi. Uste külmumist olen saanud vältida enne külmasid lukkude ja lingimehhanismide õlitamisega. Viimase aastaga on rooste hakanud purema tagaluugi nurka ja ühte tagumist ust alt äärest. Õnneks sama värvi detailide saadavusega pole veel probleeme ja hinnad soodsad. Rehvide hinnad on ka mõistlikud kui kasutad 18 tollist velge, siis 600-700e saab mõnest kohast tuntud brändi rehvid alla.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
Sten.H
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
Asukoht: Sindi

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas Sten.H »

Peres on olnud 2003 PFL X5 3.0d (135kw) ja manuaal kastiga isend 7 aastat ja tegeletud on saanud selle aja jooksul ainult veermikuga, seda ka mitte palju ja igast tüüpvead ka muidugi aga mootor ja selle komponendid on selle aja jooksul väga hästi vastu pidanud, ei mingeid pihusti teemasid, turbo jamasid ja muid diisliga seotud probleeme, kõik nii nagu ostes oli ja töötab siiani siidiselt ja alati poolest pöördest läheb tööle masin. Ostes oli läbisõit 140000km kandis ja hetkel autol ees 260000km. Huvi pärast võin kokku lüüa kogu summa mis on autole kulunud selle aja jooksul kui see peres on olnud kuna arved on kõik siiani alles, rehvid on muidugi need mis panevad tugeva põntsu kui neid vaja vahetada.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas sander k »

135/142kw on kuidagi vastupidavam, 160kw mootoritega on juba rohkem jama. Õli välbad neil 30k km ja sellest tulenevad keti purunemised. Foorumiski läbi käinud mitu keti purunemise teemat. 2005 tuli ka dpf ning kui pihustid kehvad, siis see ka koheselt umbes ja kui tahad süsteemi taastada, siis nõuab jällegi omajagu raha. See muidugi teemas välja juba kuna teemaalgataja tahab bensukat kindlasti.

Ise eelistaks ikkagi facelifti. Nelikvedu juba x-driviga, see ikka väga palju etem kui vana süsteem. Plussiks siis veel, et vahekast on ka juba palju tugevam pandud. Muid lapsevigu ka kõvasti ravitud.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
CHEF
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 14.10.2014 02:04 01
Peamine sõiduk: BMW 530

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas CHEF »

sander k kirjutas:135/142kw on kuidagi vastupidavam, 160kw mootoritega on juba rohkem jama. Õli välbad neil 30k km ja sellest tulenevad keti purunemised. Foorumiski läbi käinud mitu keti purunemise teemat. 2005 tuli ka dpf ning kui pihustid kehvad, siis see ka koheselt umbes ja kui tahad süsteemi taastada, siis nõuab jällegi omajagu raha. See muidugi teemas välja juba kuna teemaalgataja tahab bensukat kindlasti.

Ise eelistaks ikkagi facelifti. Nelikvedu juba x-driviga, see ikka väga palju etem kui vana süsteem. Plussiks siis veel, et vahekast on ka juba palju tugevam pandud. Muid lapsevigu ka kõvasti ravitud.

Ise tahaks ikka bensiini osta, kogu aeg olnud ja sama jätkaks ka edasi.
Seal müügis ka 2000 a. facelift, see juba sobib ka? :roll:
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: BMW x5 2002 bensiin, automaat 4.4 210kW

Postitus Postitas sander k »

Facelift tuli MY2004 ehk siis 2003 lõpust võivad ka olla faceliftitud. 2000 on lihtsalt esiosa ära vahetatud, eks igaüks võib ise arvata miks.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Vasta