E65 730d õlitase?
E65 730d õlitase?
Selline asi, et õlitase tõuseb liiga kõrgele ja nelja tuhande km läbimisel linnasõidul viis kuud sõitu siis min tasemest üle max taseme? Lasin välja kuskil liitri õli, et saada min max vahele see tase...
Kas kellegilgi on veel sellist jama olnud sellise mootoriga?
On mingi lahendus sellele?
Kui dpf filtri põletamine jääb pidevalt pooleli kas see põhjustab sellise koguse disla sattumist karterisse?
Kas kellegilgi on veel sellist jama olnud sellise mootoriga?
On mingi lahendus sellele?
Kui dpf filtri põletamine jääb pidevalt pooleli kas see põhjustab sellise koguse disla sattumist karterisse?
e65 07 730d
Re: E65 730d õlitase?
DPFi probleem väga suure tõenäosusega (autol on kindlalt DPF olemas?)
Roni Pärnu mnt-le ja sõida ühtlaselt 15min ühte otsa ja 15 min tagasi.
Varjatud menüüs veendu, et temperatuur tõuseb 90-ni.
Põletamise ajal peaks veel veidi kõrgemale minema.
Kui temp 85-st edasi ei lähe, siis on tarvis mõlemad termostaadid ära vahetada,
Ära venita. Mõnisada liigset kilomeetrit pekkis õliga võib sul meele väga kurvaks teha.
Sõidad ainult linnavahel? Siis on jama majas.If the regeneration is unsuccessful due to an insufficient driving cycle the extra fuel injected into the cylinders will not burn and will drain into the sump. As a result, oil quality will deteriorate and the level will rise.
Roni Pärnu mnt-le ja sõida ühtlaselt 15min ühte otsa ja 15 min tagasi.
Varjatud menüüs veendu, et temperatuur tõuseb 90-ni.
Põletamise ajal peaks veel veidi kõrgemale minema.
Kui temp 85-st edasi ei lähe, siis on tarvis mõlemad termostaadid ära vahetada,
Ära venita. Mõnisada liigset kilomeetrit pekkis õliga võib sul meele väga kurvaks teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E65 730d õlitase?
Kui tihti ta tahab sul seda filtrit põletada ? Minul tahtis lõpus igapääv ja tekkis sama asi ,õli tase läks koguaeg üle maksimumi .kylamats kirjutas:Selline asi, et õlitase tõuseb liiga kõrgele ja nelja tuhande km läbimisel linnasõidul viis kuud sõitu siis min tasemest üle max taseme? Lasin välja kuskil liitri õli, et saada min max vahele see tase...
Kas kellegilgi on veel sellist jama olnud sellise mootoriga?
On mingi lahendus sellele?
Kui dpf filtri põletamine jääb pidevalt pooleli kas see põhjustab sellise koguse disla sattumist karterisse?
323i e21
Re: E65 730d õlitase?
Samal autol läbi käidud tee. Peamiseks probleemi põhjuseks ilmselt:
1. Väsima hakanud tehnika (nt pihustid jms, mis panevad auto rohkem tahmama) ja lisaks ka väsinud tahmafilter, mis aina kiiremini ummistus ning päris tühjaks ennast enam ise ei suutnud põletada.
Tahmafiltri läbipesu tõi vaid mõneks kuuks probleemile leevendust.
2. Lühikesed otsad, mis ei sobinud tahmapõletusrežiimidega; ehk siis tõenäoliselt jätsin auto pidevalt seisma just siis, kui tegelikkuses olid just täidetud vajalikud tingimused (temp jne) DPF regeneratsiooniks, seetõttu jäi tahmafiltri regenereerimine ilmselt korduvalt ja korduvalt mul pooleli.
Kusjuures, auto ei loginud mul kunagi isegi DPF ummistumise viga; ja ka liigset tahmamist ei tuvastatud hilisemate kontrollide käigus; kuid õlitaseme (loe: diisli ja õli segu tase) tõus mootoris oli kohati isegi väga järsk ja kiire tulema.
Esinduslik lahendus siinkohal oleks ilmselt esmalt veenduda, kas mootori poolel on kõik viisakas ja miski ei põhjusta liigset tahmamist. Kui mootori pool korras ja ei ole liigset DPFi täistatistamist, oleks siin esinduse lahenduseks uue DPFi paigaldamine (eeldades, et vana filtri ressurss lihtsalt otsakorral on ja reaktsioonid filtri kärjes ei toimu enam piisavas ulatuses).
Mitte nii väga esinduslik (loe: taskukohasem) lahendus on laialt levinud DPF-eemaldus, mille kohta leidub palju informatsiooni. Aga palun, ka sel juhul, kontrollida mootori pool üle ja vajadusel kõrvaldada liigse tahmamise põhjused, sest kohati on see lihtsalt rõve, mis meie tänavatel toimub.
PS! Ära tõesti sõida autoga tuimalt edasi, kui kütus karteris on.
Ise vahetasin autol 6000 km jooksul 4 korda õli, kui sama teemaga jändasin.
1. Väsima hakanud tehnika (nt pihustid jms, mis panevad auto rohkem tahmama) ja lisaks ka väsinud tahmafilter, mis aina kiiremini ummistus ning päris tühjaks ennast enam ise ei suutnud põletada.
Tahmafiltri läbipesu tõi vaid mõneks kuuks probleemile leevendust.
2. Lühikesed otsad, mis ei sobinud tahmapõletusrežiimidega; ehk siis tõenäoliselt jätsin auto pidevalt seisma just siis, kui tegelikkuses olid just täidetud vajalikud tingimused (temp jne) DPF regeneratsiooniks, seetõttu jäi tahmafiltri regenereerimine ilmselt korduvalt ja korduvalt mul pooleli.
Kusjuures, auto ei loginud mul kunagi isegi DPF ummistumise viga; ja ka liigset tahmamist ei tuvastatud hilisemate kontrollide käigus; kuid õlitaseme (loe: diisli ja õli segu tase) tõus mootoris oli kohati isegi väga järsk ja kiire tulema.
Esinduslik lahendus siinkohal oleks ilmselt esmalt veenduda, kas mootori poolel on kõik viisakas ja miski ei põhjusta liigset tahmamist. Kui mootori pool korras ja ei ole liigset DPFi täistatistamist, oleks siin esinduse lahenduseks uue DPFi paigaldamine (eeldades, et vana filtri ressurss lihtsalt otsakorral on ja reaktsioonid filtri kärjes ei toimu enam piisavas ulatuses).
Mitte nii väga esinduslik (loe: taskukohasem) lahendus on laialt levinud DPF-eemaldus, mille kohta leidub palju informatsiooni. Aga palun, ka sel juhul, kontrollida mootori pool üle ja vajadusel kõrvaldada liigse tahmamise põhjused, sest kohati on see lihtsalt rõve, mis meie tänavatel toimub.
PS! Ära tõesti sõida autoga tuimalt edasi, kui kütus karteris on.
Ise vahetasin autol 6000 km jooksul 4 korda õli, kui sama teemaga jändasin.
Re: E65 730d õlitase?
Õige. Võiks jah alguses pihustitega asja selgeks teha.
Kui viga on seal leitud ja lahendatud, siis peale tahmafiltri pesu
on garanteeritud, et asi läheb märgatavalt ja piisavalt paremaks.
Kui viga on seal leitud ja lahendatud, siis peale tahmafiltri pesu
on garanteeritud, et asi läheb märgatavalt ja piisavalt paremaks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E65 730d õlitase?
tänud, et mulle siin saite vastata, eks vahetan siis selle õli kiiremas korras ära
pihusteid peaks vist kontrolli viima mingi aeg, sest ei tea ju kas tahmavad, inpaga vaatasin neid näite soojalt pihustiel ja ei olnud nagu väga hullud, aga ega tea. selective mass adjustment tühikäigul: cylinder 1 -0,01 cylinder 2 -0,68 cylinder 3 -0,04 cylinder 4 -0,43 cylinder 5 0,71 cylinder 6 0,50
mootori temp ikka läheb 90 c kast läks 92 c
seda ma ei tea palju ta seda põletust teeb siis ja kas jääb koguaeg pooleli...
muidu vigasid eriti ei ole autol, kliima vent ainult annab viga vahel ( 41f1 elect fan control), aga kui kliimaga ei sõida siis ka viga pole. Ainukene asi mis täheldasin, oli kui pöördeid kohapal hoida 1300 kandis siis kerge vahelduv vibra on tunda keres, kõrgematel pööretel vibra kaob.
aga kas see sellele dpf põletusele mõjub ei tea.
pihusteid peaks vist kontrolli viima mingi aeg, sest ei tea ju kas tahmavad, inpaga vaatasin neid näite soojalt pihustiel ja ei olnud nagu väga hullud, aga ega tea. selective mass adjustment tühikäigul: cylinder 1 -0,01 cylinder 2 -0,68 cylinder 3 -0,04 cylinder 4 -0,43 cylinder 5 0,71 cylinder 6 0,50
mootori temp ikka läheb 90 c kast läks 92 c
seda ma ei tea palju ta seda põletust teeb siis ja kas jääb koguaeg pooleli...
muidu vigasid eriti ei ole autol, kliima vent ainult annab viga vahel ( 41f1 elect fan control), aga kui kliimaga ei sõida siis ka viga pole. Ainukene asi mis täheldasin, oli kui pöördeid kohapal hoida 1300 kandis siis kerge vahelduv vibra on tunda keres, kõrgematel pööretel vibra kaob.
aga kas see sellele dpf põletusele mõjub ei tea.
e65 07 730d
Re: E65 730d õlitase?
Vaata pihusteid uuesti nii:
pane D käik, hoia pidurit kõvasti peal ja natukene vajuta gaasi.
Vaata näite ja väga vaikselt tõsta pöördeid. Tuhandeni võid julgelt minna.
Ära üle poole minuti järjest nii tee.
Kui ükski number +/- 2-st üle ei lähe, siis on tõesti huvitav. Leia
sõber kes vahib arvutit ja sõida autoga. Uuri, mis numbreid näitab madalatel
pööretel ja suuremal koormusel (aeglane kiirendus madalatel pööretel).
Kui sa varjatud menüüd viitsid lahti teha, siis peaksid märkama, mil auto
põletama hakkab. Ja proovi ka pikem sõit teha jälgides temperatuuri.
Õhufilter vaheta ka ära järgmise õlivahetusega.
See vibra vihjabki sellele, et ühtlaselt need pihustid ikkagi ei pihusta.
pane D käik, hoia pidurit kõvasti peal ja natukene vajuta gaasi.
Vaata näite ja väga vaikselt tõsta pöördeid. Tuhandeni võid julgelt minna.
Ära üle poole minuti järjest nii tee.
Kui ükski number +/- 2-st üle ei lähe, siis on tõesti huvitav. Leia
sõber kes vahib arvutit ja sõida autoga. Uuri, mis numbreid näitab madalatel
pööretel ja suuremal koormusel (aeglane kiirendus madalatel pööretel).
Kui sa varjatud menüüd viitsid lahti teha, siis peaksid märkama, mil auto
põletama hakkab. Ja proovi ka pikem sõit teha jälgides temperatuuri.
Õhufilter vaheta ka ära järgmise õlivahetusega.
See vibra vihjabki sellele, et ühtlaselt need pihustid ikkagi ei pihusta.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E65 730d õlitase?
õli vahetatud.
vaatasin veel neid näite ja maantekiirusel kuskil 1500 pöörde juures sooja mootoriga:
1. 0,39 2. -1,4 3. -0,07 4. 0,61 5. -0,02 6. 0,52
kohapeal olid näidud D peal siis nagu sa soovitasid mingi tuhande pöörde peal
1. 0,53 2. -0,54 3. -0,01 4. -0,17 5. 0,02 6. 0,21
ma ise arvan, et see teine pihusti siis natuke kahtlane...
vaatasin veel neid näite ja maantekiirusel kuskil 1500 pöörde juures sooja mootoriga:
1. 0,39 2. -1,4 3. -0,07 4. 0,61 5. -0,02 6. 0,52
kohapeal olid näidud D peal siis nagu sa soovitasid mingi tuhande pöörde peal
1. 0,53 2. -0,54 3. -0,01 4. -0,17 5. 0,02 6. 0,21
ma ise arvan, et see teine pihusti siis natuke kahtlane...
e65 07 730d
Re: E65 730d õlitase?
Ei no numbrid on ilusad, kuid see ei tähenda, et kõik 6 pihustit ei ole ühtlaselt pekkis.
Võid proovida ikkagi pikemat otsa, kuid kui tase jälle tõusma hakkab, siis oleks vaja
ikkagi tõsisemalt investeerida asjasse. Lisaks pihustite stendimisele ja vajadusel
restaureerimisel tuleks arvutiga üht teist peale parandust selgeks õpetada pihustite kohta.
Võid proovida ikkagi pikemat otsa, kuid kui tase jälle tõusma hakkab, siis oleks vaja
ikkagi tõsisemalt investeerida asjasse. Lisaks pihustite stendimisele ja vajadusel
restaureerimisel tuleks arvutiga üht teist peale parandust selgeks õpetada pihustite kohta.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E65 730d õlitase?
no ma ise usun, et piezo pihusteid nagu ei restaureeri kuskil naljalt, need ikka natuke täpsemad ja neil naljalt ei vahetata vist otsi kuskil firmas kus pihusteid stenditakse?
kas kõrgsurve pumba lekkimine on harv juhus?
kui mootori moodulisse selle kliima vendi viga tekib, kas on võimalik, et see katkestab selle dpf põletuse?
kas kõrgsurve pumba lekkimine on harv juhus?
kui mootori moodulisse selle kliima vendi viga tekib, kas on võimalik, et see katkestab selle dpf põletuse?
e65 07 730d
Re: E65 730d õlitase?
arnis, ma tahaks ka teada, kus Sa piezoelektrilisi pihusteid remontimas/taastamas käid?
Bosch ei ole neile senini isegi suutnud pihustiotsa varuosana saadavaks teha, rääkimata siis töökodadele vastavatest remontaparatuuridest.
DPF regeneratsiooni staatust varjatud menüüst niisama lihtsalt näha ei tohiks. Kaudsel meetodil sain mina varjatud menüüst aimu, mis hetkel DPF põletus lahti läks, järgnevalt. Kui maanteel sõites stabiilse kiiruse ja püsikaga, jälgisin temperatuuri ja see oli 91-92 kraadi ning kui järsku ronis 95-96 kraadi peale, mida muidu naljalt ei kohtagi, siis toimuski DPF põletus, kuna protsessi käigus läheb rikkama kütusesegu tõttu mootori temp kõrgemaks.
Kõige kindlam sõita koos diagnostikaga ning jälgida regeneratsiooni staatust; vajadusel anda regeneratsiooni alustamiseks ise käsk. Sellest ka siin foorumis korduvalt jahvatatud.
Jah, eksisteerub ka variant, et kõrgsurvepumba otsatihendi vahelt lekib kütust karterisse. Enda autol sai see võimalus esimese asjana likvideeritud, kuid viga (õlitaseme tõus/kütus mootoris) jäi alles. Kui harv juhus see on, ei oska öelda, aga ilmselt mingi aja peale see tihend võib tõesti ära väsida. Välismaa foorumitest on nagu selliseid juhtumeid ikkagi silma jäänud. Samas arvan, et see KSP otsatihend kestab oluliselt kauem kui DPF meie oludes.
Kliima süsteemi ja -ventilaatori toimimine/staatus ei ole DPF regeneratsiooni eelduseks. Küll aga on näiteks eelsüüteküünlad, mille vead võivad tahmafiltri põletust pärssida.
DPF regeneratsiooni alustamiseks on järgmised eeldused: mootori temperatuur >75 kraadi; kütust >10L; mootoriõli tasemega oli ka vist üks eeldus seotud (liiga madala korral ei lase ilmselt), lisaks veel ootab auto justkui hetke mil sõidad ühtlase kiirusega ja koormus eriti ei kõigu. Vähemalt see auto linnas foorist foorini vajutades naljalt põletama ei tohiks hakata, aga ei viitsi praegu seda DPFi eelduste jms kirjandust välja otsida; huvi korral leiad selle netist koheselt.
Kahtlustan, et kylamats, Sinu autol on DPF pigem lihtsalt ära väsimas. Pihustid doseerivad küll võrdselt ja normi piires, seega käiguühtluse viga ega muud sarnast üles ei tule, kuid samas ei ole need pihustid enam tõenäoliselt uueväärsed ja võivad vabalt kõik ühtlaselt veidi üle doseerida, mis sümbioosis väsinud tahmafiltri kärjega hakkabki aina enam nöökima, liiga tihedalt ummistuma, liiga tihedalt filtrit põletama.
Bosch ei ole neile senini isegi suutnud pihustiotsa varuosana saadavaks teha, rääkimata siis töökodadele vastavatest remontaparatuuridest.
DPF regeneratsiooni staatust varjatud menüüst niisama lihtsalt näha ei tohiks. Kaudsel meetodil sain mina varjatud menüüst aimu, mis hetkel DPF põletus lahti läks, järgnevalt. Kui maanteel sõites stabiilse kiiruse ja püsikaga, jälgisin temperatuuri ja see oli 91-92 kraadi ning kui järsku ronis 95-96 kraadi peale, mida muidu naljalt ei kohtagi, siis toimuski DPF põletus, kuna protsessi käigus läheb rikkama kütusesegu tõttu mootori temp kõrgemaks.
Kõige kindlam sõita koos diagnostikaga ning jälgida regeneratsiooni staatust; vajadusel anda regeneratsiooni alustamiseks ise käsk. Sellest ka siin foorumis korduvalt jahvatatud.
Jah, eksisteerub ka variant, et kõrgsurvepumba otsatihendi vahelt lekib kütust karterisse. Enda autol sai see võimalus esimese asjana likvideeritud, kuid viga (õlitaseme tõus/kütus mootoris) jäi alles. Kui harv juhus see on, ei oska öelda, aga ilmselt mingi aja peale see tihend võib tõesti ära väsida. Välismaa foorumitest on nagu selliseid juhtumeid ikkagi silma jäänud. Samas arvan, et see KSP otsatihend kestab oluliselt kauem kui DPF meie oludes.
Kliima süsteemi ja -ventilaatori toimimine/staatus ei ole DPF regeneratsiooni eelduseks. Küll aga on näiteks eelsüüteküünlad, mille vead võivad tahmafiltri põletust pärssida.
DPF regeneratsiooni alustamiseks on järgmised eeldused: mootori temperatuur >75 kraadi; kütust >10L; mootoriõli tasemega oli ka vist üks eeldus seotud (liiga madala korral ei lase ilmselt), lisaks veel ootab auto justkui hetke mil sõidad ühtlase kiirusega ja koormus eriti ei kõigu. Vähemalt see auto linnas foorist foorini vajutades naljalt põletama ei tohiks hakata, aga ei viitsi praegu seda DPFi eelduste jms kirjandust välja otsida; huvi korral leiad selle netist koheselt.
Kahtlustan, et kylamats, Sinu autol on DPF pigem lihtsalt ära väsimas. Pihustid doseerivad küll võrdselt ja normi piires, seega käiguühtluse viga ega muud sarnast üles ei tule, kuid samas ei ole need pihustid enam tõenäoliselt uueväärsed ja võivad vabalt kõik ühtlaselt veidi üle doseerida, mis sümbioosis väsinud tahmafiltri kärjega hakkabki aina enam nöökima, liiga tihedalt ummistuma, liiga tihedalt filtrit põletama.
Re: E65 730d õlitase?
DPF, olenemata, et tootja määrab sellele eluea (olgu see 150 000 või 250 000 km)
tegelikult niisama naljalt ära ei koole. Ummistub? Jah. Puruks läheb? Jah, aga
sõel jääb sõelaks ja põlema tahm siiski hakkab.
Vennal KSP simmer läks, mootor kottis üsna kiiresti (vähem kui kuu kindlasti).
tegelikult niisama naljalt ära ei koole. Ummistub? Jah. Puruks läheb? Jah, aga
sõel jääb sõelaks ja põlema tahm siiski hakkab.
Vennal KSP simmer läks, mootor kottis üsna kiiresti (vähem kui kuu kindlasti).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E65 730d õlitase?
Ma soovitaks viia auto kontrolli kus vaadatakse täpselt mis viga on ,lihtsalt õli vahetus ju probleemi ei lahenda .
Enda autoga käisin patriku juures ja dpf oli otsas ,tegelikult pöörati mu tähelepanu sellele juba eelnevalt ,et põletus protsesse on liiga palju .
Enda autoga käisin patriku juures ja dpf oli otsas ,tegelikult pöörati mu tähelepanu sellele juba eelnevalt ,et põletus protsesse on liiga palju .
323i e21
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: E65 730d õlitase?
Kui palju on siis normalne .
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: E65 730d õlitase?
DPFi sage põletus on märk : a) palju tahma b) filter on suures osas täielikult ummistunud.
Viimase puhul aitab ainult käsitsi pesemine (regenereerimistsükkel ummistunud sõela
sektsioone praktiliselt ei põleta). Esimese puhul on vaja mootor korda teha.
Viimase puhul aitab ainult käsitsi pesemine (regenereerimistsükkel ummistunud sõela
sektsioone praktiliselt ei põleta). Esimese puhul on vaja mootor korda teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: E65 730d õlitase?
Tahmab palju millal kogu aeg või kui tugevalt vajutada järsku ja siiski kui tihti on normalsed põletamise korrad ja kui palju on tiht. Sooviks teada igaks juhuks et oleks siis ka midagi jälgida .Diisli võib ju tühikäigule tiksuma jääta kui korraks kuhugi lähed ,või see tühi käigul ei põleta?
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: E65 730d õlitase?
Kui sul dpf vahel siis ta ei tahma sul üldse ,vähemalt sa ei näe seda tahmamist.Dpf-ile ei pidanud üldse hea olema kui palju kohapeal tiksub ja mulle ööldi diagnosti käigus et liiga tihti põletab .Hiis kirjutas:Tahmab palju millal kogu aeg või kui tugevalt vajutada järsku ja siiski kui tihti on normalsed põletamise korrad ja kui palju on tiht. Sooviks teada igaks juhuks et oleks siis ka midagi jälgida .Diisli võib ju tühikäigule tiksuma jääta kui korraks kuhugi lähed ,või see tühi käigul ei põleta?
Samas maanteel sõites ei vahetanud mul käiku madalale kui põletas, sellest sai kohe aru ja selline nagu piduri kärsakas oli ka
323i e21
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: E65 730d õlitase?
Huvitav asjandus miskit talle ei soobi,siis ma ei imesta üldse miks BMW -d linna vahel kiirust ülletavad . Mulle tundub et sellele mootorile ei meeldi siis ka 90 püsikas tikksumine .
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.