DPF FILTER
Re: DPF FILTER
Mis vahendeid pesuks kasutada tuleks? Erinevates videodes on igal ühel erinevad vahendid. Olen kuulnud, et piduri puhastusvahendit ja bensiini on kasutatud, on ka spets vahendeid. Mõni peseb külma veega, mõni väidab et 60 kraadise veega, olen näinud ka suruõhuga puhastamist.
Re: DPF FILTER
Jääkülm vesi on esimene samm. Survekaga niikuinii ei saa asja täiesti puhtaks.
Küll aga võib sellest piisata, et auto sundpõletamist suudaks teha.
Enne kui survepesu lõpule saab viidud, võiks solistada tervet DPFi ämbris vees
nii, et DPF täituks ja tühjeneks veest korduvalt. Ehk vette ja välja, vette ja välja.
Ei soovita suvalist keemiat kasutada. Ka DPF on katalüseerivate materjalidega kaetud.
Kõige tähtsam on kärgi mitte ära lõhkuda, sh veejoaga. Ja ülesandeks on kärgedesse
augud sisse saada. See, et kärje seinad on paksu kihiga kaetud, on täiesti okei.
Suruõhuga pestes tuleb kasutada tõsist kaitsemaski.
Tegu on kantserogeense jamaga, mida tuleb miljon korda rohkem kui päevanorm.
Siis kui kogu protsess on lõpetatud, tagasisurve on eeskujulik ja rohkem sundpõletust
ei tehta, tuleb vahetada mootoriõli ja filter!
Küll aga võib sellest piisata, et auto sundpõletamist suudaks teha.
Enne kui survepesu lõpule saab viidud, võiks solistada tervet DPFi ämbris vees
nii, et DPF täituks ja tühjeneks veest korduvalt. Ehk vette ja välja, vette ja välja.
Ei soovita suvalist keemiat kasutada. Ka DPF on katalüseerivate materjalidega kaetud.
Kõige tähtsam on kärgi mitte ära lõhkuda, sh veejoaga. Ja ülesandeks on kärgedesse
augud sisse saada. See, et kärje seinad on paksu kihiga kaetud, on täiesti okei.
Suruõhuga pestes tuleb kasutada tõsist kaitsemaski.
Tegu on kantserogeense jamaga, mida tuleb miljon korda rohkem kui päevanorm.
Siis kui kogu protsess on lõpetatud, tagasisurve on eeskujulik ja rohkem sundpõletust
ei tehta, tuleb vahetada mootoriõli ja filter!
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
dpf ei paista läbi. katsed seda läbipaistvaks muuta lõpevad kõlbmatuks muutumisega.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: DPF FILTER
Kaitsevahendite jutt on siinkohal väga asjalik.
Dpf kärg on nii kõva et seda survekaga lõhkuda ei ole võimalik. Aga enne peaks veel vaatama, et kärjel sisse põlenud auke poleks. Siis pole sellega midagi peale hakata. Peale pesu on vastusurve saanud niipalju madal, et auto pole vajalikuks pidanud põletusprotsessi alustamist. Peale tööprotsessi lõppu tuleks arvutiga veakoodid nullida ja veenduda et kõik muud mootori tööd puudutavad näidud oleks normide piires.
Dpf kärg on nii kõva et seda survekaga lõhkuda ei ole võimalik. Aga enne peaks veel vaatama, et kärjel sisse põlenud auke poleks. Siis pole sellega midagi peale hakata. Peale pesu on vastusurve saanud niipalju madal, et auto pole vajalikuks pidanud põletusprotsessi alustamist. Peale tööprotsessi lõppu tuleks arvutiga veakoodid nullida ja veenduda et kõik muud mootori tööd puudutavad näidud oleks normide piires.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: DPF FILTER
Mul on hakand linnas ummikus olles DPF põletama. (DPF põletust kuuleb ära sellise imeliku "lörina" järgi kus siis sumpa heli on teistsugune..) Ning tavapärase 92c asemel läks temp selleks perioodiks 97 peale. Pildilt näha, pöörded seal 600 kandis, ehk siis ummikus passimine. Ehk siis isegi linna sõiduga saab DPF põletama, eeldusel et sõit kestab ikka pikemat aega kui 5 minutit (näiteks 1 tund linna sõitu, kus siis ülemistestest mustakale ja seejärel kesklinna tiptunni ajal vms)arnis kirjutas:Küll aga ei tea, kuidas DPF käitub pooletunnises ummikus, kui mootor soe, kuid
pöörded üldjuhul alla tuhande.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: DPF FILTER
Mina sain auto seda filtrit põletama lennukal. Paar kiiremat otsa lennuväljal ja auto summuti hakkas tossama ja oli tunda väävli lõhna. Peale seda läks minek tunduvalt paremaks ja enam ei ole DPF errorit ka ekraanile visanud.
Re: DPF FILTER
Krt, loomulikult. 25L/100km on nii palju kütust, et summutisse
peaks jõudma piisavalt palju sooja tahma süttimiseks ilma tsüklita.
Kui juba tahm süttib, siis läheb asi suht pauguga põlema, ärge
ainult välja suretage mootorit.
Ainsaks tingimuseks on muidugi see, et filter pole nii umbes, et auto
ei võtagi hoogu sisse enam. Ja tugeval ummistusel on sellist meetodit
kasutades suurem risk sõelad puruks lükata, aga see ainult teooria, mingeid
praktilisi teadmisi mul sellega pole.
peaks jõudma piisavalt palju sooja tahma süttimiseks ilma tsüklita.
Kui juba tahm süttib, siis läheb asi suht pauguga põlema, ärge
ainult välja suretage mootorit.
Ainsaks tingimuseks on muidugi see, et filter pole nii umbes, et auto
ei võtagi hoogu sisse enam. Ja tugeval ummistusel on sellist meetodit
kasutades suurem risk sõelad puruks lükata, aga see ainult teooria, mingeid
praktilisi teadmisi mul sellega pole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 30.08.2015 22:15 38
Re: DPF FILTER
Tere
Auto mootorituli ja veojõukontrolli märgutuli põleb ja CHECK VSC on ees. Tegin bluetooth seadmega diagnostika (ELM2 ja Torque programm androidile) ja ütleb Particulate trap efficiency below threshold bank või siis Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold, mis siuliselt peakski tähendama, et tahmafilter on umbes. Mismoodi ma saaksin selle sundpõletama panna või mis seadet/programmi kasutama, et sõidu ajal veakoode kustutada?
Tänud
Auto mootorituli ja veojõukontrolli märgutuli põleb ja CHECK VSC on ees. Tegin bluetooth seadmega diagnostika (ELM2 ja Torque programm androidile) ja ütleb Particulate trap efficiency below threshold bank või siis Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold, mis siuliselt peakski tähendama, et tahmafilter on umbes. Mismoodi ma saaksin selle sundpõletama panna või mis seadet/programmi kasutama, et sõidu ajal veakoode kustutada?
Tänud
Re: DPF FILTER
Kas sõidad kogu aeg linnaotsi?
Kui ei, siis tähtsam oleks tahmatekitajast lahti saada.
Kui ei, siis tähtsam oleks tahmatekitajast lahti saada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 30.08.2015 22:15 38
Re: DPF FILTER
Ei sõida koguaeg linnaotsi. Mootori märgutule lõi põlema just maanteel, sõidul Tartust Tallinnasse. Ja varem samal päeval sai sõidetud vastupidine ots e. siis Tallinnast Tartusse. Aga auto oli seisnud kasutuseta u kuu kuni poolteist. Mis võiks olla tahmatekitajaks?
Re: DPF FILTER
Kui mootoris mingeid muid veakoode pole salvestunud, siis rohkem kui
95% tõenäosusega on väsinud pihusti (või isegi mitu) selles süüdi.
Arvutiga saab alati vihjeid, mis võiks olla. Kui mitte midagi nagu viga ei
ole, siis pigem pihusti. Muidugi võib olla veel palju lihtsamad probleemid,
näiteks võiksid varjatud menüüst (foorumis on teema olemas) kontrollida,
kas jahutusvedelik jõuab ilusti 90-ni (või vähemalt 88-ni) maanteel.
Kui ei, siis kiiremas korras vahetada MÕLEMAD termostaadid.
95% tõenäosusega on väsinud pihusti (või isegi mitu) selles süüdi.
Arvutiga saab alati vihjeid, mis võiks olla. Kui mitte midagi nagu viga ei
ole, siis pigem pihusti. Muidugi võib olla veel palju lihtsamad probleemid,
näiteks võiksid varjatud menüüst (foorumis on teema olemas) kontrollida,
kas jahutusvedelik jõuab ilusti 90-ni (või vähemalt 88-ni) maanteel.
Kui ei, siis kiiremas korras vahetada MÕLEMAD termostaadid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: DPF FILTER
Minul oli näitest termostaadi viga. Maanteel sõites jäi mootori temp 83 kraadi juurde.
Kui arvutiga sõites sund põletama panna siis jäi see asi kuidagi pendeldama. Hakkas põletama ja siis ei põletanud, jälle hakkas põletama ja siis ei põletanud enam.
Peale termostaadi vahetust sai maanteele mindud. Nüüd asi kõvasti parem kui enne
Kui arvutiga sõites sund põletama panna siis jäi see asi kuidagi pendeldama. Hakkas põletama ja siis ei põletanud, jälle hakkas põletama ja siis ei põletanud enam.
Peale termostaadi vahetust sai maanteele mindud. Nüüd asi kõvasti parem kui enne
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
- martinifoto
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 18.06.2011 13:36 04
- Peamine sõiduk: Škoda Octavia II
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
Vana teema, aga kas on seal mingit vahet, kas proovida panna esialgu sundpõletamisele ja siis seejärel vajadusel hakata veakustutamismeetodiga pihta või minna kohe viimast teed pidi? Küsimuse põhjuseks see, et puudub BMW-spetsiifiline tarkvara.
Re: DPF FILTER
Kui vead sees, siis põletama ei hakka.
- martinifoto
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 18.06.2011 13:36 04
- Peamine sõiduk: Škoda Octavia II
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
Sellest olen aru saanud, aga kas on mingit vahet, kui maksan meestele 100€ ja nad üritavad kohapeal põletada ning vajadusel aktiivselt kustutades või teen ma seda viimast kohe ise ilma sotti lauda ladumata?
Re: DPF FILTER
UMis lastakse mingit kallist puhastusvahendit filtrisse. Ise põletades saad ka asja korda.
Re: DPF FILTER
See sundpõletuse käsu andmine vist pole tõesti vajalik, veakoodi tuleb niikuinii sõidu ajal pidevalt kustutada. Üks sõber ostis mingi väikese veakoodide lugemise-kustutamise testri ja sai väidetavalt sellega samamoodi põletuse tehtud, veakoodi pidevalt kustutades.
- martinifoto
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 18.06.2011 13:36 04
- Peamine sõiduk: Škoda Octavia II
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
Võin ka nüüd kinnitada, et selle veateate kustutamisega sain DPFi korda (loomulikult pärast termostaatide vahetust). Ei tasu remontide udujuttu uskuda, et odavam on DPF kohe välja võtta.
- mafeikin17
- Huviline
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
- Peamine sõiduk: bmw 530 G31
- Asukoht: tallinn
Re: DPF FILTER
2018 on see aasta. Millal pidid ülevaatused dpf filtrit kontrollima hakkama.
Re: DPF FILTER
Eile käisin ülevaatusel ja öeldi, et järgmise aasta ehk 2018 maist pididh hakkama dpfi kontrollima euro 5 ja euro 6 nõuetega autodel. Kuidas nad selle kindlaks teevad ja kas see tähendab nüüd seda, et dpfe hakatakse massiliselt ostma?
Re: DPF FILTER
Seega kui sul on euro3 nõudega auto millel oli dpf aga nüüd eemaldatud saad ikka läbi?
Vähemalt minu e60 2.5 diisel (torud puhtad) on üv-d puhtalt läbinud ja keegi ei ole midagi öelnud.
Ja kuidas see kontroll siis täpsemalt käib?
Visuaalselt vaatavad?
Diagnostika?
Vähemalt minu e60 2.5 diisel (torud puhtad) on üv-d puhtalt läbinud ja keegi ei ole midagi öelnud.
Ja kuidas see kontroll siis täpsemalt käib?
Visuaalselt vaatavad?
Diagnostika?
BMW E60 525D
Re: DPF FILTER
Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: DPF FILTER
Öeldi, et mingi spets masina saavad millega mingeid gaase mõõdavad, aga mind huvitab kuidas nad kindlaks teevad varasema dpfi olemasolu.
Re: DPF FILTER
Auto passis ju kirjas kas euro 3 või 4. Kui kirjas euro 4, siis igal juhul dpf-ga. Muidu ei puhuks seda euro nelja normi välja.
Re: DPF FILTER
Sõbral ja mul e53 2005-2006 euro3 DPF-gasigaelmar kirjutas:Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
Re: DPF FILTER
Honda N22A mootor oli ilma tahmafiltrita Euro 4.entusiast kirjutas:Auto passis ju kirjas kas euro 3 või 4. Kui kirjas euro 4, siis igal juhul dpf-ga. Muidu ei puhuks seda euro nelja normi välja.
Re: DPF FILTER
Minul e60 2007 2.5 130kw ja aasta alguses sain puhtalt läbi(järgmine 2019 ), passis heitmenormi plank on tühi ainult V.7 Co2 g/km - 208 märgitud. Peaks euro 3 ikka olema, sest küsisin millistele normidele vastab ja meelde jäi euro 3 millega on kõik normis.Liia kirjutas:Sõbral ja mul e53 2005-2006 euro3 DPF-gasigaelmar kirjutas:Euro 3 ei ole DPF'iga, Euro 4 on. Ilmselt nad hakkavad DPF'i olemasolu kontrollima nii diagnostikaga kui visuaalselt.
Visuaalne kontroll - kõik näib nii nagu peab ja selleks et näha midagi peaksid summuti alt võtma
Diagnostika - Veakoodid puuduvad või mida nad seal veel puurivad?
BMW E60 525D
Re: DPF FILTER
No minul auto aastast 2005. 3.0 160kw ja passis ilusti euro 4. Ja on dpf-ga
Re: DPF FILTER
E46 2004 lõpp ja 2005 on ka euro 4 pandud, aga dpfi pole juba tehasest. Kuigi dpf tuli on armatuuris olemas Mul omal 06 530d ja dpf on eemaldatud, ei teagi mis järgmine aasta siis tegema peab, tõesti dpfi alla ostma?