F10 DPF 0 milage
F10 DPF 0 milage
F10l siis DPF eluiga järel näitab 0 km, viimane põletus oli 302km tagasi. Kas enam DPF ei põleta ennast ise või jätkab ikkagi põletust ? Kas sellega tuleks midagi teha või vaja nö uus DPF autole regada, et ise edasi põletaks? Samas tundub, et DPF ise veel toimetab.
Re: F10 DPF 0 milage
See on arvestuslik eluiga, mis nüüd läbi on. Saab ära nullida ja toimib edasi nagu varem, kui muid häireid ei ole.
56052094
Re: F10 DPF 0 milage
Mina olen sellest asjast aru saanud nii, et tuhk jääb filtrisse ja lõpuks saab täis, igavesti seega põletada ja nullida ei saa
Re: F10 DPF 0 milage
Kuidas kogemused on sellega, palju kilomeetreid saab sõita pärast nullimist?
See kindlasti sõltub auto tehnilisest olukorrast, et palju põletab õli jne.. Teoreetiliselt filtri mahutavus pidevalt väheneb tuha arvelt ja järjest tihedamini peaks hakkama põletused toimuma. Lõpuks läheb asi mõttetuks, diisel karteris ja filter pidevalt umbes.
See kindlasti sõltub auto tehnilisest olukorrast, et palju põletab õli jne.. Teoreetiliselt filtri mahutavus pidevalt väheneb tuha arvelt ja järjest tihedamini peaks hakkama põletused toimuma. Lõpuks läheb asi mõttetuks, diisel karteris ja filter pidevalt umbes.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: F10 DPF 0 milage
No mina soovitaks ntks Karla autost pakkumine võtta ja dpf läbi pesta.Kui just peas ei keerle dpfi eemaldus vms.
Seal selleks ettenähtud aparaat olemas ja siiani kõik aktiivsetest vigadest ja tulukestest lahti saanud.Filter eemaldatakse mehaaniliselt ja võib ka ise kohale minna demonteeritud jupiga.
Nagu teet ütles siis reaalselt filter täitub ja ummistub tuhaga millest auto omajõuga ei vabane.
Paljalt pesu ca 200-300 euri olenevalt siis suurusest?
Seal selleks ettenähtud aparaat olemas ja siiani kõik aktiivsetest vigadest ja tulukestest lahti saanud.Filter eemaldatakse mehaaniliselt ja võib ka ise kohale minna demonteeritud jupiga.
Nagu teet ütles siis reaalselt filter täitub ja ummistub tuhaga millest auto omajõuga ei vabane.
Paljalt pesu ca 200-300 euri olenevalt siis suurusest?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F10 DPF 0 milage
Tuha kogumine (tuhakogujasse) on rasketehnika DPF teema. See ei käi BMW sõiduautode kohta.
Nagu öeldi - DPF-le reset teha ja kõik ilus ja elu läheb selles punktis edasi. Ka maha kiskuda ega läbi pesta ei ole põhjendatud enne, kui vastusurve ok ning regen sagedus normis.
Nagu öeldi - DPF-le reset teha ja kõik ilus ja elu läheb selles punktis edasi. Ka maha kiskuda ega läbi pesta ei ole põhjendatud enne, kui vastusurve ok ning regen sagedus normis.
Re: F10 DPF 0 milage
Millest see filtri eluiga siis üldse täis peaks saama kui sinna midagi ei kogune?
Audi puhul mäletan päris kindlalt, et arvuti kuvab eraldi "tahma" ja "tuha" näitusid, viimane neist siis arvestuslikult grammides, sealt peakski tulema see filtri eluiga. BMW puhul ei mäleta praegu, aga vaevalt seal teisiti midagi on.
Audi puhul mäletan päris kindlalt, et arvuti kuvab eraldi "tahma" ja "tuha" näitusid, viimane neist siis arvestuslikult grammides, sealt peakski tulema see filtri eluiga. BMW puhul ei mäleta praegu, aga vaevalt seal teisiti midagi on.
Re: F10 DPF 0 milage
Kuidas see reset käib? DPF teema kallal näen ISTAs ainult kas Regereration või Register new DPF valikuid.
Re: F10 DPF 0 milage
otseselt ühtegi anomaaliat veel näinud ei ole DPF osas. pole ühtegi viga ega errorit ega midagi saanud, lihtsalt kontrollis öeldi et eluiga väike, kontrollisin, nüüdseks eluiga 0km ja viimane põletus 300km tagasi, mõtlesin et kas ta teeb ise edasi või peab resettima nö. Ja kust
Re: F10 DPF 0 milage
käisin just vaatamas, mõned näidud kahtlased, ala pressure ütleb Celsiusega jne ja huvitav on see et DPF vastusurve (kui õiget asja vaatan) oli negatiivne, see on normaalne või pigem võib kahtlustada et puhub otse läbi sealt, et vb DPF üldse jeed lastud? Nende näitude osas suht algaja veel
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F10 DPF 0 milage
Arvestuslik eluiga on antud materjalimassi füüsikalistele näitajatele. Arvestatud on protsessitsükleid, metoodiakt, parameetreid ja vanandust. Tahmakonteinerit, mis täitub ei ole ka Audil. See, mida mõõteblokkides kuvatakse on andurite kaudu saadavad teisendatavad mõõteväärtused. Mitte miski ei kaalu ega ei mõõda seal mingi anuma täitumist. Algoritmis on võrdlusandmed ja selle kaudu osatakse määrata need mainitud väärtused.
teet82 kirjutas:Millest see filtri eluiga siis üldse täis peaks saama kui sinna midagi ei kogune?
Audi puhul mäletan päris kindlalt, et arvuti kuvab eraldi "tahma" ja "tuha" näitusid, viimane neist siis arvestuslikult grammides, sealt peakski tulema see filtri eluiga. BMW puhul ei mäleta praegu, aga vaevalt seal teisiti midagi on.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F10 DPF 0 milage
Viimane.
voss123 kirjutas:Kuidas see reset käib? DPF teema kallal näen ISTAs ainult kas Regereration või Register new DPF valikuid.
Re: F10 DPF 0 milage
Mingit anumat loomulikult pole, aga kas mitte filtri "pimedate torude" põhja ei kogune see tuhk?ttsys kirjutas: Mitte miski ei kaalu ega ei mõõda seal mingi anuma täitumist.
Infot on suhteliselt vähe selle kohta. Mõned väidavad, et ka tuhk lendab välja filtrist, mõned jälle, et jääbki filtrisse. Üldse on palju mõttetut juttu selle kohta netis, keegi aru ei saa millestki. Kui kellelgi on sarnaselt selle teemaga filtri eluiga täis, siis enamasti soovitatakse termostaate kontrollida või midagi sellist, mis üldse asjasse ei puutu.
Kui see tuhk siiski jääb kas või osaliselt filtrisse ja võtab seal mingi ruumi enda alla ja nüüd see filter sellises olekus uueks nullida, siis loogiliselt on kogu süsteem sassis omadega.
Re: F10 DPF 0 milage
Mõistlik oleks filter alt võtta ja teha kas ise voolava veega nn läbi pesu või viia siis sinna töökotta kus spets masin.
Aga saab ka kodus ise teha. Panna ööks fairy vette likku. Siis lasta mõnda aega ühest otsast voolavat vett sisse. Siis teisest otsast ka.
Kõik see tehtud siis soovitatav filtrit väheke kuskil kuumas kuivata.
Filter alla tagasi, esialgu tuleb kõvasti vee auru summutist.
Voolav vesi toob selle jama sealt seest välja
Aga saab ka kodus ise teha. Panna ööks fairy vette likku. Siis lasta mõnda aega ühest otsast voolavat vett sisse. Siis teisest otsast ka.
Kõik see tehtud siis soovitatav filtrit väheke kuskil kuumas kuivata.
Filter alla tagasi, esialgu tuleb kõvasti vee auru summutist.
Voolav vesi toob selle jama sealt seest välja
TEL 57703395
Re: F10 DPF 0 milage
Offtopic, sorry: Mis mootoril, mis läbisõidu ja kasutuse juures asi hapuks läks?
Re: F10 DPF 0 milage
Arvestusliku eluea täitumisel ei ole vaja midagi läbi pesta ega termostaate vahetada, kui muid kaebusi ei ole (vasturõhud ok), sest filter ei ole ummistunud. Kui filter oleks tuhka täis, siis oleks ka vasturõhud loomulikult paigast ära ja sellega kaasnevad teised veateated. Samuti ei ole ühest läbisõidumäära antud teate kuvamiseks, kuna tsüklid ja kasutus kõigil erinevad.
Vag-i tuha täituvuse arvestus käib ju samamoodi vasturõhkude baasil ning läbipõletust lihtsalt ei aktiveerita, kui vasturõhk enam alla teatud piiri ei lange. Nagu ttsys kirjutas, siis reaalsuses ei kaalgu seal keegi midagi, vaid see on tuletatud vasturõhust.
Soovikorral võib muidugi erinevaid lisatöid antud nullimisega kaasata aga vajadust/nõudlust selleks ei ole.
Vag-i tuha täituvuse arvestus käib ju samamoodi vasturõhkude baasil ning läbipõletust lihtsalt ei aktiveerita, kui vasturõhk enam alla teatud piiri ei lange. Nagu ttsys kirjutas, siis reaalsuses ei kaalgu seal keegi midagi, vaid see on tuletatud vasturõhust.
Soovikorral võib muidugi erinevaid lisatöid antud nullimisega kaasata aga vajadust/nõudlust selleks ei ole.
56052094
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: F10 DPF 0 milage
Eks kõik oleneb kus autot kasutatkase ja kas käiakse ka vahel pikemalt sõidul,et protsess oma töö ära teeks.
Paljudel juhtudel on ka auto endapoolne viga mis dpfi tapab.Tuleks ülevaadata kõik lekked väljalaskes,pihustid,turbo ja termostaadid.
Kui kõik eelpool nimetatavad kriteeriumid korras on siis kestab ka filter pikalt.Enda vagil kellas 315 tuhat(2007) originaal dpf ja toimib enamvähem kenasti.
Natukene leidub ka netiavarusest infi ja videosi.
Siiski filtriavad ummistuvad? Surved muutuvad ja hakkab ka tihedamini põletama.
Pole küll otseselt bmw aga filtrist siiski.
https://www.youtube.com/watch?v=sMgUfpBhofs" onclick="window.open(this.href);return false; siit ntks alates 6.30 ju reaalselt näha mis toimub.
üks näide veel:
Alates 2.00
https://www.youtube.com/watch?v=LYB81AT_4zk" onclick="window.open(this.href);return false;
Seda jama tuleb sealt ikka väga isuga välja.
Seega mina soovitaks lasta puhastada..Enda tööloomal(vw t5) lasen ka varsti ehk selle protsessi ära teha sest põletus protsess on tihenenud ja kui põletus parasjagu toimub siis esimesega kohalt süstida siis teeb ikka parajat vingumis ja kahina häält.Peaks olema juba piisav märk sellest,et võiks tegelema hakata.
Paljudel juhtudel on ka auto endapoolne viga mis dpfi tapab.Tuleks ülevaadata kõik lekked väljalaskes,pihustid,turbo ja termostaadid.
Kui kõik eelpool nimetatavad kriteeriumid korras on siis kestab ka filter pikalt.Enda vagil kellas 315 tuhat(2007) originaal dpf ja toimib enamvähem kenasti.
Natukene leidub ka netiavarusest infi ja videosi.
Siiski filtriavad ummistuvad? Surved muutuvad ja hakkab ka tihedamini põletama.
Pole küll otseselt bmw aga filtrist siiski.
https://www.youtube.com/watch?v=sMgUfpBhofs" onclick="window.open(this.href);return false; siit ntks alates 6.30 ju reaalselt näha mis toimub.
üks näide veel:
Alates 2.00
https://www.youtube.com/watch?v=LYB81AT_4zk" onclick="window.open(this.href);return false;
Seda jama tuleb sealt ikka väga isuga välja.
Seega mina soovitaks lasta puhastada..Enda tööloomal(vw t5) lasen ka varsti ehk selle protsessi ära teha sest põletus protsess on tihenenud ja kui põletus parasjagu toimub siis esimesega kohalt süstida siis teeb ikka parajat vingumis ja kahina häält.Peaks olema juba piisav märk sellest,et võiks tegelema hakata.
Re: F10 DPF 0 milage
Kui õigesti mäletan, siis VAG kuvab eraldi "arvestusliku" ja "mõõdetud"tuha massi, esimene neist arvatavasti siis põletatud kütuse ja teine vasturõhu põhjal. Kui mõelda natuke filtri ehituse peale, siis ei saa ju ainult vasturõhu põhjal asja otsustada. Sest kui need pimedad torud hakkavad põhjast üles poole täis kasvama ja torust välja viiv ava on toru teises otsas, siis vasturõhu koha pealt ei ole nagu vahet, kas täis on 10 või 90 protsenti toru pikkusest, seni kuni külgava on veel vaba.
Edit: DPF-i põhimõttelistel skeemidel on tavaliselt kujutatud külgavasid ainult toru esimestes otsades, kui võtta mõni põhjalikum dokument, siis on kujutatud neid avasid kogu toru pikkuses. See viimane variant võimaldaks ka vasturõhu põhjal tuhamassi arvutada, ei teagi nüüd, et kumb variant õige on.
Siin on juttu VAG baasil: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_330.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: DPF-i põhimõttelistel skeemidel on tavaliselt kujutatud külgavasid ainult toru esimestes otsades, kui võtta mõni põhjalikum dokument, siis on kujutatud neid avasid kogu toru pikkuses. See viimane variant võimaldaks ka vasturõhu põhjal tuhamassi arvutada, ei teagi nüüd, et kumb variant õige on.
Siin on juttu VAG baasil: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_330.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: F10 DPF 0 milage
mida neist näitudest arvata muidu? Kui enne ostu patricku juures käisin ütles mälu järgi et DPF vastusurve oli 100mbar? nüüd paistab peale põletust, et on ca 3 mbar... ehk põletus veel aitab ilusti?