Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
99a polnud vist diislitel (e39, e46) ka dpfi vist...
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
See oli midagi sellist "Mul on ka bmw"...
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
kahjuks ei kesta saa 99a bmw ka igavesti
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Olen üsna kindel, et diisli ja bensuka DPF on erinevad ja bensukas niikuinii ei tahma seda DPFi täis nagu diislid.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
https://www.theguardian.com/environment ... -pollution" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokku puudutab see 12 miljonit sõidukit- kui sellest ka murdosa müüki tuleb, siis ujutaks see ilmselt euroopa soodsate diislitega üle aga enne peavad linnad need keelama.
Kokku puudutab see 12 miljonit sõidukit- kui sellest ka murdosa müüki tuleb, siis ujutaks see ilmselt euroopa soodsate diislitega üle aga enne peavad linnad need keelama.
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Pole olemas bensuka dpf, selle nimetus on ppf.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Ei keela neil seal keegi nied ära. Kuskil suurlinna südalinnas võib-olla, kuid terves Saksamaas kindlasti mitte.
Kujutad ette, et sa oled endale just uue uhke Porsche maasturi ostnud ja siis mingi poliitik ütleb, et enam sa sellega kodu sõita ei saa. Seal poliitikute ridades tehakse kähku korrektuurid sellisel juhul.
Kujutad ette, et sa oled endale just uue uhke Porsche maasturi ostnud ja siis mingi poliitik ütleb, et enam sa sellega kodu sõita ei saa. Seal poliitikute ridades tehakse kähku korrektuurid sellisel juhul.
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
sveitsis väiteks diisel poRsche maastureid enam arvele ei saa.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Selle vastu võetud seadusega on suurlinnadel õigus (mitte kohustus) kehtestada saastavatele diisel sõiduautodele sissesõidu keeld- seda saastamise piirmäära pole veel kindlaks määratud aga ma arvan, et see on kõik alla Euro 6.
Porsche enam ei tooda diiselmootoriga autosid ja alates 2014 kõik Porsche diislid on EURO 6, niiet neid see ilmselt ei puuduta ka.
Porsche enam ei tooda diiselmootoriga autosid ja alates 2014 kõik Porsche diislid on EURO 6, niiet neid see ilmselt ei puuduta ka.
toomik kirjutas:Ei keela neil seal keegi nied ära. Kuskil suurlinna südalinnas võib-olla, kuid terves Saksamaas kindlasti mitte.
Kujutad ette, et sa oled endale just uue uhke Porsche maasturi ostnud ja siis mingi poliitik ütleb, et enam sa sellega kodu sõita ei saa. Seal poliitikute ridades tehakse kähku korrektuurid sellisel juhul.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Saksamaal on juba tegelikult piirangud peal kesklinnadesse sõidul ja mõjutatud on peamiselt vanemad diislid, ilma tahmafiltrita euro3 masinad rohelist ökokleepsu ei saa ja "umwelt zone" märgi alt sisse sõita ei või. Bensukad peavad olema euro1 ja katalüsaatoriga. 2018 seisuga pole enam kollase ja punase kleepsuga midagi teha. Kleepsu puudumisel saab 80€ trahvi.
Umweltzonen in Deutschland
Umweltzonen in Deutschland
V8
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Okei "oma uue uhke x6-ga kodu ei saa" ... see Porsche vist sügab siin kohalikku rahvast vastu karva.
Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Jep, see ongi hetkel kehtiv kord, mille vastu võideldakse ja kui mõni linn suvatseb keelata kõik alla Euro 6, siis võibolla saavad oma linnaõhu puhtamaks, praegune Euro 4 on ikka naljanumber, meil kehtivaid norme ei hakka isegi mainima, meil võib sõita ükskõik millega.
Võrdluseks siis Pariisis kehtiv süsteem:
http://www.thisismoney.co.uk/money/cars ... icles.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Võrdluseks siis Pariisis kehtiv süsteem:
http://www.thisismoney.co.uk/money/cars ... icles.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
positiivne on see, et euroopast hakkab siis odavamalt vanu dislakaid siiakanti tulema. mõni autolammutuskoda hakkab ehk vasakpoolse rooliga masinaid rohkem tooma
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Tundub, et BMW vahelejäämine diisliheitmete manipuleerimisel on pigem aja küsimus ...
Spiegel Online: Bundesregierung geht bei BMW von systematischer Manipulation aus
BMW kutsub "vale tarkvara" tõttu hooldusesse 11 700 diiselmootoriga autot
Spiegel Online: Bundesregierung geht bei BMW von systematischer Manipulation aus
BMW kutsub "vale tarkvara" tõttu hooldusesse 11 700 diiselmootoriga autot
BMW teade hoolduskutse kohta tuli pärast seda, kui ajakiri Der Spiegel kirjutas, et BMW oli mõned oma autod varustanud tarkvaraga, mis muutis nende väljalaskegaaside koostist sõltuvalt sellest, kas autot testiti ametlikus laboris või kulges see avalikus liikluses. BMW esindajad on sellise petutarkvara kasutust alati eitanud.
V8
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Oot mismoodi?toomik kirjutas:Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
http://www.emissionsfinder.com/bmw-5-se ... ing-30cc-5" onclick="window.open(this.href);return false;
E39 on ikka Euro 3
E39 on ikka Euro 3
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
"Euro 4 oder Euro 3 + Partikelfilter" ...Ma®tin kirjutas:Oot mismoodi?toomik kirjutas:Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
Mul on saksamaal järelpaigaldatud DPF.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Jah?
Pane siia reg nr, saab vaadata kas ARK ka sama arvab: https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... Avalik.jsf" onclick="window.open(this.href);return false;
Pane siia reg nr, saab vaadata kas ARK ka sama arvab: https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... Avalik.jsf" onclick="window.open(this.href);return false;
toomik kirjutas:"Euro 4 oder Euro 3 + Partikelfilter" ...Ma®tin kirjutas:Oot mismoodi?toomik kirjutas:Euro 4 normi täidab isegi minu E39 ära, nii et ei näe probleemi ...
Mul on saksamaal järelpaigaldatud DPF.
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Väga huvitav, päris tõsiselt. See on mingi passiivne DPF siis? BMW esimese generatsiooni CR mootori juhtplokk ei tea DPF-i protsesside juhtimisest iseenesest midagi, PSA grupil mõned on.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Aga mind huvitab, kui palju TEGELIKULT kedagi huvitab see diiselvolksvaagengeit. Minu meelest on see nõme ja mõttetu saagimine mingite numbrite põhjal nagu Euroopa Liidus kombeks on. Minu jaoks on see üks teemadest, mis on nii mõttetu, et lausa vihale ajab. Eesmärgist ja põhjusest saan aru, aga arvan siiski, et aetakse ikkagi juuksekarva ka lõhki.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Mind huvitab see, et lõpuks ometi võetaks Eestis ka vastu seadused mis keelaks ülimalt saastavad autod ära- tõesti pole meeldiv sõita auto taga mis ajab nii metsikult põlemata kütuse tossu välja, et hingata pole midagi. Kui politseisse sellise tossava auto kohta teate teed, siis siiani on vastatud, et tegu on vana autoga mis võibki tossata selline väiklane mõttelaad ajab mind väga närvi. Kui selleks, et sellised risud teedelt ja tänavatelt kaoks on vaja numbreid taga ajada, siis olen kahe käega poolt.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Sellega olen ka mina igati päri, et veduri moodi tossavad vedurid, olgu selleks siis vanad Kamazid või "järeleaidatud" E60-d (:lol:) peaks ära kaduma. Mul oleks küll häbi, kui mul oleks ilus läikiv suurte velgedega ja pilkupüüdev, kuid paremat jalga sirutades mattuks kõik seljataga olev musta tossu. Minu silmis on need "tuunitud" asjad parajad peldikud.
Kuid see Dieselgate- need numbrid, mida taga aetakse, on minu arvates suht marginaalsed ja kusagil nõupidamistel välja mõeldud.
Kuid see Dieselgate- need numbrid, mida taga aetakse, on minu arvates suht marginaalsed ja kusagil nõupidamistel välja mõeldud.
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Ei tea. Mul oli autot ostes tähtis paber kaasas, et selline asi tehtud, ning aknal oli samasugune roheline kleeps.Ma®tin kirjutas:Väga huvitav, päris tõsiselt. See on mingi passiivne DPF siis? BMW esimese generatsiooni CR mootori juhtplokk ei tea DPF-i protsesside juhtimisest iseenesest midagi, PSA grupil mõned on.
Ma ise oleks ka selle poolt, et sellele, mis autol väljalaskest välja tuleb, suuremat tähelepanu pöörata, kuid ma näen siin kohe ohukohta. Keskmine lammas seostab heitmed automaatselt aastaarvuga, ning väga lihtne on tulema arusaam, et vanem, kui x aastat on ront. Võta aga omale uus auto liisingusse iga 3 aasta tagant, muidu oled huligaan, et oma panniga lumehelbekeste hingeõhku rikud. Kogu arenenud euroopa paistab praegu seda mentaliteeti olevat. Nii on ju mugav ja majandus ka kasvab, sest suurtel tehastel on vaja ainult uusi autosid treida.
Nüüd kohe kohe on tulemas uus "norm" heitmete mõõtmiseks. Vaatame, kuidas järgmine nutt ja hala selle üle lahti läheb, kuidas nende hübriidide, mida valitsused iga nurga peal soovitatavad, norm kütusekulu (ja sellega ka heitmed) kahe(kolme)kordistuvad. Enam ei saa 80% testist ainult aku peal läbi sõita, sest uus test on vahemaalt ligi poole võrra pikem, kui eelmine oli.
100m tahmalonti ja ameeriklaste rolling coal on teine teema. Sellised masinad võiks jah peale tahtliku tuunimise tuvastamist kuubikuteks (või noh, varuosadeks - oleme siiski rohelised) lükata.
Õnneks vähemalt Tartu kandis väga tihti ei näe enam selliseid masinaid.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Heitmenäitude manipuleerimise skandaali põhipoint on ikkagi ju see, et firma X müüb toodet ja väidab et see vastab etteantud saastenormidele, kuigi tegelikult saastab nelikümmend korda rohkem ja seda teadliku otsuse tulemusena. Sellist tegevust nimetatakse pettuseks, antud kontekstis ka kõlvatuks konkurentsiks.
See, kas euro-heitmenormides olevad numbrid on mõistlikud ja reaalsed või mitte, on hoopis teine teema.
Saksa võimud viisid BMW-s läbi kaks läbiotsimist
See, kas euro-heitmenormides olevad numbrid on mõistlikud ja reaalsed või mitte, on hoopis teine teema.
Saksa võimud viisid BMW-s läbi kaks läbiotsimist
V8
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Sellise definitsiooni järgi on hübriididega seda kõik autotootjad teinud ja alates sellest hetkest, kui esimene hübriid teststendi veeres. Ma tahaks näha, mis näoga BMW boss Tallinnas i8 rooli istub, kui ta 7.5 liitriga paagis Tartu poole teele saadetakse ja vahepeal tankida ei lubata.
Sellel teemal võibki vaidlema jääda, sest sisepõlemismootorite saasteheide ei ole konstant. See sõltub oi kui paljudest teguritest, ning kõiki tegureid saab väänata täpselt nii, nagu enda vaatenurga välja toomise jaoks kasulik on. Senikaua, kuni mingit mõistlikku, tegelikkusele vastavat, mõõtetsüklit välja ei töötata, ilmselt vaieldakse ka. See on bisnessile ainult kasulik ju kui konkurent meedia kurja pilgu all on.
Sellel teemal võibki vaidlema jääda, sest sisepõlemismootorite saasteheide ei ole konstant. See sõltub oi kui paljudest teguritest, ning kõiki tegureid saab väänata täpselt nii, nagu enda vaatenurga välja toomise jaoks kasulik on. Senikaua, kuni mingit mõistlikku, tegelikkusele vastavat, mõõtetsüklit välja ei töötata, ilmselt vaieldakse ka. See on bisnessile ainult kasulik ju kui konkurent meedia kurja pilgu all on.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Dieselgate, ka BMW pole süüst puhas.
Uus "dieselgate"? BMW kaevati USA-s heitgaaside petutarkvara kahtlusega kohtusseTarmoV12 kirjutas:Tundub, et BMW vahelejäämine diisliheitmete manipuleerimisel on pigem aja küsimus ...
Eraisikuist kannatanuid esindava advokaadifirma Hagens Berman väidab kohtupaberites, et heitgaaside tase on neis autodes rohkem kui 27 korda lubatust kõrgem ja see sai toimuda vaid tänu katkestusseadmete ja heitgaaside näitusid manipuleeriva tarkvara kasutamisele neid automudelites.
V8