´M52B20 heitgaasi test
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 25.03.2013 01:17 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i 1997
- Asukoht: Põlva
´M52B20 heitgaasi test
Hei!
Et oma mõttele kinnitust saada, panen ka siia heitgaasi testi tulemused enne ja pärast katalüsaatori vahetust.
Enne vahetust
test 1
780p/min
CO 0.267
CH 337
test 2
2540p/min
CO 0.815
CH 292
Lambda 1.021
Pärast vahetust
test 1
780p/min
CO 0.109
CO2 12.49
02 3.88
CH 354
Lambda 1.182
COvrai 0.130
test 2
2480 p/min
CO 0.269
CO2 13.07
O2 2.90
CH 184
Lambda 1.129
COvrai 0.302
See COvrai on mis?
Ja kes pakub, mis viga võiks olla? Hetkel on teada, et summutis on enne katalüsaatorit 2 1mm2 suurust auku. Üks ebatihe koht ka peale kati. Võib sellest näidud sassi lüüa? Või sisselaske torud ja vaakumid üle kontrollida? Küünlad kah üle kontrollida kindlasti.
Aga veel? Ideid?
Ette tänades,
Sten
Et oma mõttele kinnitust saada, panen ka siia heitgaasi testi tulemused enne ja pärast katalüsaatori vahetust.
Enne vahetust
test 1
780p/min
CO 0.267
CH 337
test 2
2540p/min
CO 0.815
CH 292
Lambda 1.021
Pärast vahetust
test 1
780p/min
CO 0.109
CO2 12.49
02 3.88
CH 354
Lambda 1.182
COvrai 0.130
test 2
2480 p/min
CO 0.269
CO2 13.07
O2 2.90
CH 184
Lambda 1.129
COvrai 0.302
See COvrai on mis?
Ja kes pakub, mis viga võiks olla? Hetkel on teada, et summutis on enne katalüsaatorit 2 1mm2 suurust auku. Üks ebatihe koht ka peale kati. Võib sellest näidud sassi lüüa? Või sisselaske torud ja vaakumid üle kontrollida? Küünlad kah üle kontrollida kindlasti.
Aga veel? Ideid?
Ette tänades,
Sten
Re: ´M52B20 heitgaasi test
CH maru kõrge ehk põlemata kütust ja lambda kõrge ehk kütusesegu lahja. Küünlad okeid? Mootor ei lonka?
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 25.03.2013 01:17 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i 1997
- Asukoht: Põlva
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Õrn lonkamine on tunda. Summuti augud said kinni, kõik süütepoolid korras, küünlad said prooviks teised peale, kuid lonkamine tundub sama. Eelnevalt olid küünlad õrnalt valged, mis viitab kah lahjale segule.
Avastasin aga, et sisselaskekollektori küljes olevatest vaakumitest ühe otsas pole midagi (PILDIL NR 1). See S.A.S õhu pump on milleks üldse??
Kas on võimalik, et sealt vaakumist tõmbab nii palju õhku peale, et kõik jama hakkab sealt? Iseenesest tunduks justkui loogiline. Hetkel sisselaske pool maha kakutud ja pole toda jõudnud pimedaks teha veel, et katsetada. Ehk täna/homme.
Avastasin aga, et sisselaskekollektori küljes olevatest vaakumitest ühe otsas pole midagi (PILDIL NR 1). See S.A.S õhu pump on milleks üldse??
Kas on võimalik, et sealt vaakumist tõmbab nii palju õhku peale, et kõik jama hakkab sealt? Iseenesest tunduks justkui loogiline. Hetkel sisselaske pool maha kakutud ja pole toda jõudnud pimedaks teha veel, et katsetada. Ehk täna/homme.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 25.03.2013 01:17 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i 1997
- Asukoht: Põlva
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Praeguseks on sisendõhu osa üle käidud ja vajalikud kohad tihendatud. Tuulutused vaatan lähipäevil üle, siis tahaks korraks arvuti kah taha panna ja uus tiir ÜVl proovida.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 25.03.2013 01:17 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i 1997
- Asukoht: Põlva
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Jõudsin täna arvuti sappa susata.
4 viga
2. Lambda
Õhulugeja
Sisendõhu temp. andur
Paagi tuulutuse klapp
4 viga
2. Lambda
Õhulugeja
Sisendõhu temp. andur
Paagi tuulutuse klapp
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 25.03.2013 01:17 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i 1997
- Asukoht: Põlva
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Volum kirjutas:Mis vead täpsemalt?
Eelnevas postis kirjas.
Sisendõhu temp näitas live datas stabiilselt 114 kraadi
Õhulugeja ei reageerinud üldse.
Lambda kohta ei mäleta näitu enam.
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Ma küsin mis vead täpsemalt, veakoodid, kirjeldused jne. Anna teada, kui hakkame tegelema ennustamisega. Millega veakoode loed? Ega mitte ometigi delphi taolise asjandusega?
Buumer Auto / 56826000
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Kui lambda sensori viga aktuaalne,siis ju osaline segu reguleerimine ei toimi!
Ei peagi heitgaasid paigas olema.
Vaata kumb sensor läbi on ja vaheta ära! Osta korralik uus!
See kas peale seda segu(lambda) paigas on saad vaadata live datast,
Lambda anduri signaal peab min ja max vahel pendeldama!
Kui nii toimib,siis lambda näit TÜV testi enamasti lubaud piirides.
Loomulikult saaks seda ka segukellaga mööta,kuid eeldan,et sul seda pole!
Samamoodi pole vast ka gaasianalüsaatorit!
Alles siis kui lambda näit paigas,vöiks CO-ga tegelema hakata!
Väga paljud hakkavad kohe katalüsaatorist pihta,kui segu paigast! Ega kat. segu reguleeri!
Ei peagi heitgaasid paigas olema.
Vaata kumb sensor läbi on ja vaheta ära! Osta korralik uus!
See kas peale seda segu(lambda) paigas on saad vaadata live datast,
Lambda anduri signaal peab min ja max vahel pendeldama!
Kui nii toimib,siis lambda näit TÜV testi enamasti lubaud piirides.
Loomulikult saaks seda ka segukellaga mööta,kuid eeldan,et sul seda pole!
Samamoodi pole vast ka gaasianalüsaatorit!
Alles siis kui lambda näit paigas,vöiks CO-ga tegelema hakata!
Väga paljud hakkavad kohe katalüsaatorist pihta,kui segu paigast! Ega kat. segu reguleeri!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 25.03.2013 01:17 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i 1997
- Asukoht: Põlva
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Vahva, et kõik siin nii targad on.
Katalüsaator läks vahetusse juba sellepärast, et vana oli konkreetselt TÜHI!
Üsna loogiline, et vahetan lambda läbi, kui see läbi on.
Aga siinkohal paluks teema sulgeda.
Katalüsaator läks vahetusse juba sellepärast, et vana oli konkreetselt TÜHI!
Üsna loogiline, et vahetan lambda läbi, kui see läbi on.
Aga siinkohal paluks teema sulgeda.
Re: ´M52B20 heitgaasi test
Teema sulgemine on tasuline teenus. 25 eurot!