Vile tuleb kapotialt ja ei leia, kuskohast.
Turbotorud, cooler jne ülekäidud, suruõhuga proovisin survestada ei kuulnud ühtki susinat, kuid alates 2500 pööret tekib mingi vilin, gaas lahti lasta siis kaob.
Vile tuleb kapotialt ja ei leia, kuskohast.
Kõiki lähteandmeid teades peaks siin saama lihtsasti välja arvutada:
Hitachi omasi ei soovita.agoy kirjutas: ↑04.08.2020 20:19 43 E36 m52b28, milliseid süütepooli osa? BmwFans näitab valikus bosch ja bremi. Kas sellised bremi omad on ka mingi mõistlik valik?
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 860t-bremi
või hoopis hitachi oma?
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 04-hitachi
Visco on üldiselt alati kui pole elektriventi...ainult kliimavendiga ei pruugi hakkama saada, eriti soojadel suvedel...mõned on loobunud viscost aga asendanud selle elektrivendiga.VeikoA kirjutas: ↑05.08.2020 21:33 49 Laia ringi küsimus
E36.
Kas Visco ventikas on kohustuslik või pigem hea lisa?
Et kui visco venti pole, siis hakkab seismisel üle kuumenema?
Läheb ka keema?
Või on visco vent niisama abiks jahutamisel ja radikas teeb ka seismisel töö ära, eeldusel et õhutatud ja kõik ok?
Elektrivent on ainult kondeka jaoks? Või rakendub ka jahutusradika temperatuuri liigsel tõusmisel?
Tänan.
Sama, nagu see siin: https://www.7-forum.com/forum/showpost. ... ostcount=9 ??