Tere lugu nüüd selline et mootori pöörded kõiguvad minimaalselt, kuid tahhomeetri näidust seda näha pole, pihustid tunduvad okeid peale 5. silindri kus näit on plussis 1.60mm3, hetkel välistaks latirõhu anduri, kuna veakoodi ei ole andnud, siiski diagnostika näitab Boost pressure sensor 0235, mis peaks olema sisselaske taga olev andur?
Sai ka sõbra auto pealt proovitud millel 142kw ja 5. silindri pihusti on tal samamoodi plussis 1.70mm3 ja Rail-pressure 348bar ja Pre-supply pressure 3.9bar mis püsivad paigal.
Siiski põhjaaluse pumba näit mis on 3.3bar, kas tuleks esimesene asjana vahetada põhjalune pump? kuna tehas ütleb et 3.8-4bar oleks õige?
Ja millest selline raili rõhu kõikumine nagu videol rõhk hüppab 255-307bar vahel?
Inpa annab ainukese veakoodi 565 Ladedruckfuehler
kuid minu autol siis selline vaade tühikäigul, videodel siis raili rõhkudest ja teine video pihusti näitudest
e39 m57 135kw rail rõhk kõigub
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1872
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
Re: e39 m57 135kw rail rõhk kõigub
Mul põhjustas e39 m57 motol pöörete kõikumist tühikäigul kõrgsurvepumba küljes olev rõhuklapp. veakoode enam ei mäletagi kas oli või mitte. Samuti on olnud juhuseid, kus latianduri(salongipoolses otsas) pistik on vigane ja samad anomaaliad tekkinud
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Re: e39 m57 135kw rail rõhk kõigub
Jah täitsa võimalik et viga võib olla ka kõrgsurvepumba küljes asuvas kütuserõhu regulaatoriga, saksa foorumites kirjutab, et viga võib olla ka filtris, filtri peal asuvas anduris ja isegi paagipumbas mis peab andma välja 1bar, kuigi filter vahetatud 1 kuu tagasi, nii et see välistatud Kas kuidagi inpaga saab mõõta ka paagipumba rõhku ja rõhu regulaatori väärtuseid?
Lisan ka uue video kus lasen pöörded 4000 rpm ja seal langeb siis etteande rõhk 2.60bar kui pöörded peal või nii peabki olema?
ja samas jõuab kütuselati rõhk ära käia ka 214bar ja samuti on kuulda videost mootori pöörete kõikumist, sain järgmise nädala teisipäeval aja diagnostiku juurde, ehk keegi saab aru ikkagi enne mis viga, kui hakkan siin uupi asju vahetama.
Lisan ka uue video kus lasen pöörded 4000 rpm ja seal langeb siis etteande rõhk 2.60bar kui pöörded peal või nii peabki olema?
ja samas jõuab kütuselati rõhk ära käia ka 214bar ja samuti on kuulda videost mootori pöörete kõikumist, sain järgmise nädala teisipäeval aja diagnostiku juurde, ehk keegi saab aru ikkagi enne mis viga, kui hakkan siin uupi asju vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 m57 135kw rail rõhk kõigub
Inpa ei ole kõlbulik nende mootorite diagnoosimiseks. Dis v ista.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: e39 m57 135kw rail rõhk kõigub
Inpaga saad sa mingisuguse info kätte,abiks on.
Alusta pigem pohjaalusest,see on tüpiline probleem nendel.
Su veakood laderdruck on suunaga turborōhu poole.
Kui ei ole kütust,ei ole ka boost ja ongi viga sees.
Kôige etem oleks testoga teha logis soll ja wert väârtustega,näed ära mis asjad mööda jooksevad
Alusta pigem pohjaalusest,see on tüpiline probleem nendel.
Su veakood laderdruck on suunaga turborōhu poole.
Kui ei ole kütust,ei ole ka boost ja ongi viga sees.
Kôige etem oleks testoga teha logis soll ja wert väârtustega,näed ära mis asjad mööda jooksevad