rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
Küsimus sportpüti/muffler delete jms kohta. Soov oleks saada hääli mehisemaks, aga 3000+ pöörete juures. Linnas 1500-2000 juures võiks jääda pigem vaikseks. Kas on mingi erinevus sportpüttidel ,et mis pööretel hääled valjumaks muutuvad?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas SMG käigukasti osas on erinevusi kui auto US vs EU versiooniga?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
mis autost jutt?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oli keegi, kes müüs veljepolte ja flantse.Ei mäleta enam teda ,oleks vaja polte.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3098
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kasutajat S1lv3r mõtled ehk?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
Parimvelg.ee
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: rubriik "rumal küsimus"
Elu halvim kogemus Rakvere Vianoris.
Soovisin siis orignaal poltidest 20mm pikemaid .
Müüja soovitusel järeldasin et saan keermelati ja lõikan ise pikkuse parajaks .
Näidati sobivat polti ,küsisin kas mõõdaks pikkuse.Öeldi peale vaates et peaks sobima .
Siis tuli keegi tark kontoris ja ütles et bmw erinevad poldid .Ütlesin et 14x1.25x28mm.originaal.
Kas flantsid ja velg kaasas siis saaks proovid .
Selle peale soovisin neile head päeva ja läksin minema.
Soovisin siis orignaal poltidest 20mm pikemaid .
Müüja soovitusel järeldasin et saan keermelati ja lõikan ise pikkuse parajaks .
Näidati sobivat polti ,küsisin kas mõõdaks pikkuse.Öeldi peale vaates et peaks sobima .
Siis tuli keegi tark kontoris ja ütles et bmw erinevad poldid .Ütlesin et 14x1.25x28mm.originaal.
Kas flantsid ja velg kaasas siis saaks proovid .
Selle peale soovisin neile head päeva ja läksin minema.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
www.parimvelg.ee aitab sind, saad õiged poldid ja flantsid.seppa kirjutas: ↑23.09.2022 12:46 09 Elu halvim kogemus Rakvere Vianoris.
Soovisin siis orignaal poltidest 20mm pikemaid .
Müüja soovitusel järeldasin et saan keermelati ja lõikan ise pikkuse parajaks .
Näidati sobivat polti ,küsisin kas mõõdaks pikkuse.Öeldi peale vaates et peaks sobima .
Siis tuli keegi tark kontoris ja ütles et bmw erinevad poldid .Ütlesin et 14x1.25x28mm.originaal.
Kas flantsid ja velg kaasas siis saaks proovid .
Selle peale soovisin neile head päeva ja läksin minema.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ootan S1lw3ri vastus ,ostan temalt kui saab.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Nonii, mul väga huvitav kont pureda.
M57D30TOP Esimene silnder on seninmaani 2x kaotanud kompresiooni ja siis tuleb tagasi.
Enne kui kaane maha võtan. kellelgi mingeid ideid pakkuda?
Selles silindris oli sees väga halb pihusti, see sai välja vahetatud ja umbes 10minutit peale pihusti vahetust tekkis see probleem esimest korda(külge läks tehase remanufactured pihusti). Mitu nädalat läks mööda. Jõudsin kompresiooni mõõtmiseni ja sain aru, et seier isegi mitte ei hüppa.(auto seisis kogu aja).
Lükkasin sondi sisselaskekanalitesse, et äkki miskit sinna kukkunud ja takistab klapi sulgumist. Niipalju kui näha oli, siis kõik korras. Täiesti lambist proovisin veelkord autot tööle ja kõik oli korras.
MIngi 2 kuud äkki mööda läinud ja käisin täna sõidul. 110 alas järsku hakkas ilgelt tossama ja vahele jätma. Jõudsin koju tegin teste, esimene silnder jälle 0. Kontrollisin kõik teised, 6es oli 20, ülejäänud 26bari(minu seadmega).
Mootoril on ca 4 aastat tagasi kaas maha käinud, vahetati väljalaske juhtpuksid, lõigati klapid, mina ise sooveldasin klapipesad.
Proovin suruõhu ja tossupulgaga, kas äkki klapist puhub tagasi(suruõhu lasin eelsüüteküünla avast sisse). Ei saanud nagu aru, samas nagu swirlflapsi sisselaske avast nagu keerutas tossu.
Õli korgi lahti tehes ei olnud ka kuulda, et suruõhk karterisse jõuaks.
Tegin julgustüki ja panin mootori koos manomeetriga käima. 1. silindri sisselaske kanaleid kaltsuga kordamööda ja korraga pimedaks tehes hakkas manomeeter vaikselt rõhku näitama, kui kell seisma jäi tühjendasin rõhust. Paar minutit nimodi teinuna hakkas mootor juba normaalselt käima ja ükshetk oli asi korras. Manomeetril 32bari tühipöördel. Kontrollisin järgmisel silindril sama asja ja rõhk oli sama näiduga töötaval mootoril.
Kuhu saab kompresioon kaduda? Klapi lahti kiilumine ei kõla loogilisena. Sama võõrkeha 2x nagu tekkida ja kaduda ka mitte. Kolb katki olla ei saa, sest siis ei tuleks rõhk tagasi. Mingi hüdrotõukuri teema äkki?
M57D30TOP Esimene silnder on seninmaani 2x kaotanud kompresiooni ja siis tuleb tagasi.
Enne kui kaane maha võtan. kellelgi mingeid ideid pakkuda?
Selles silindris oli sees väga halb pihusti, see sai välja vahetatud ja umbes 10minutit peale pihusti vahetust tekkis see probleem esimest korda(külge läks tehase remanufactured pihusti). Mitu nädalat läks mööda. Jõudsin kompresiooni mõõtmiseni ja sain aru, et seier isegi mitte ei hüppa.(auto seisis kogu aja).
Lükkasin sondi sisselaskekanalitesse, et äkki miskit sinna kukkunud ja takistab klapi sulgumist. Niipalju kui näha oli, siis kõik korras. Täiesti lambist proovisin veelkord autot tööle ja kõik oli korras.
MIngi 2 kuud äkki mööda läinud ja käisin täna sõidul. 110 alas järsku hakkas ilgelt tossama ja vahele jätma. Jõudsin koju tegin teste, esimene silnder jälle 0. Kontrollisin kõik teised, 6es oli 20, ülejäänud 26bari(minu seadmega).
Mootoril on ca 4 aastat tagasi kaas maha käinud, vahetati väljalaske juhtpuksid, lõigati klapid, mina ise sooveldasin klapipesad.
Proovin suruõhu ja tossupulgaga, kas äkki klapist puhub tagasi(suruõhu lasin eelsüüteküünla avast sisse). Ei saanud nagu aru, samas nagu swirlflapsi sisselaske avast nagu keerutas tossu.
Õli korgi lahti tehes ei olnud ka kuulda, et suruõhk karterisse jõuaks.
Tegin julgustüki ja panin mootori koos manomeetriga käima. 1. silindri sisselaske kanaleid kaltsuga kordamööda ja korraga pimedaks tehes hakkas manomeeter vaikselt rõhku näitama, kui kell seisma jäi tühjendasin rõhust. Paar minutit nimodi teinuna hakkas mootor juba normaalselt käima ja ükshetk oli asi korras. Manomeetril 32bari tühipöördel. Kontrollisin järgmisel silindril sama asja ja rõhk oli sama näiduga töötaval mootoril.
Kuhu saab kompresioon kaduda? Klapi lahti kiilumine ei kõla loogilisena. Sama võõrkeha 2x nagu tekkida ja kaduda ka mitte. Kolb katki olla ei saa, sest siis ei tuleks rõhk tagasi. Mingi hüdrotõukuri teema äkki?
Süda on BMW.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4284
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas keegi kuskil Järvamaal nädalavahetusel rehve vahetab? 20'' 4tk.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui ma oma 2003 aasta e46 millel m47 mootor, tagapüti otsetoruks vahetan, hakatakse ülevaatusel vigisema ka?
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3098
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mingi pütilaadse toote jätad välisel vaatlusel siis mitte, lihtsalt toru neid ei rahulda tõesti.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3098
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jah. Kui ma lõpupüti toruga asendasin, siis öeldi et oleks siin mingi paun või kasvõi tühi kustuti oleks juba väga hästi.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: rubriik "rumal küsimus"
M57n2 170kw
Pihustilatini ei tule survega kütust, tilgub ainult.Etteandesurve on hea. Raili rôhk tuleb ainult pika käiamise peale ja kukub kohe maha peale starteri lôpetamist. Ksp kyljes olev rõhuandur tekitab ka sellist anomaaliat? Pump ise neil vist katki ei láhe nii?
Jama on peale mootori vahetust, ehk siis osade seisukorda ei tea. Latt koos otste anduritega on ainult vana mootori oma, ehk kindlalt töökorras.
Pihustilatini ei tule survega kütust, tilgub ainult.Etteandesurve on hea. Raili rôhk tuleb ainult pika käiamise peale ja kukub kohe maha peale starteri lôpetamist. Ksp kyljes olev rõhuandur tekitab ka sellist anomaaliat? Pump ise neil vist katki ei láhe nii?
Jama on peale mootori vahetust, ehk siis osade seisukorda ei tea. Latt koos otste anduritega on ainult vana mootori oma, ehk kindlalt töökorras.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
kui lati otsas olev regulaatr seisis paar päeva kuival, siis see võib vabalt rõhu lasta tagasivoolu.
Kuigi paar päeva seismist nii ära ei tapa, et täitsa läbi laseb, tavaliselt ei pea enam tonn bari juures vastu.
KSP mutter ikka tuugevalt kinni keeratud?
Kuigi paar päeva seismist nii ära ei tapa, et täitsa läbi laseb, tavaliselt ei pea enam tonn bari juures vastu.
KSP mutter ikka tuugevalt kinni keeratud?
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: rubriik "rumal küsimus"
Ksp-d ma puutunud pole. Kuivalt otseselt seisnud pole. Plaan oli jàrgmisena pumbal olev andur vahetada. Jàrgmisena pump ise kahtlusalune? Ei jôua ju lati endanigi survet, jàrelikult lati anduris ei tohiks ju asi olla?
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
lati otsas on regulaator ja andur, regulaator surnud, siis kütus läheb vabajooksuga tagasivoolu.
Minu panus on ksp kasjakk.
Kasp küljes pole andur vaid flow control valve, ehk regulaator.
Minu panus on ksp kasjakk.
Kasp küljes pole andur vaid flow control valve, ehk regulaator.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pane pumba väljundtoru külge tavaline pihusti (näiteks 100 kW M47 oma). Kui see pihustab, on pump loodetavasti korras.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui latini kytus ei jôua, siis ei saaks see pihusti variant ju toimida minu arust. Ilma kütuseta.
Aga kas 170kw variandile sobivad ainult selle starterid, vanemate omad ei làhe? Bmwfans nii nàitab igatahes.
Selline mulje on praegu, et starter on ära surnud selle suure proovimise peale ning ei ketra piisavalt kiiresti. 110 pööret ainult ja hääl on kahtlane.
Aga kas 170kw variandile sobivad ainult selle starterid, vanemate omad ei làhe? Bmwfans nii nàitab igatahes.
Selline mulje on praegu, et starter on ära surnud selle suure proovimise peale ning ei ketra piisavalt kiiresti. 110 pööret ainult ja hääl on kahtlane.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Miks auto tööle pannes ja vàlja suretades rapub?
Mootoripadjad ja latiandurid môlemad vahetatud
Bmw e65 2007 3.0d
Mootoripadjad ja latiandurid môlemad vahetatud
Bmw e65 2007 3.0d
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pange end valmis sest te pole arvatavasti pikalt midagi nii rumalat näinud
E39 FL ei läinud enam immo maha ja arvasin, et tegu süüteluku põhjaga, tellisin ja ootasin aga 3 nädalat ja ei tulnud OE jupp kohale, siis sain forsist swagi oma, aga selle aja peale on aku tühjaks saanud. Sain autosse sisse, aga aku on tühi ja tänu pikale seismisele ka võtme aku tühi. Toidet saan aga võti ei keera ja immo karjub. Hetkel laen toas akut.
Kui rumal on minust see lisa immo sireeni juhe lõigata läbi, et ma saaks rahus istuda seal ja ootan kuni võti laeb?
Ootan igasuguseid mõtteid
E39 FL ei läinud enam immo maha ja arvasin, et tegu süüteluku põhjaga, tellisin ja ootasin aga 3 nädalat ja ei tulnud OE jupp kohale, siis sain forsist swagi oma, aga selle aja peale on aku tühjaks saanud. Sain autosse sisse, aga aku on tühi ja tänu pikale seismisele ka võtme aku tühi. Toidet saan aga võti ei keera ja immo karjub. Hetkel laen toas akut.
Kui rumal on minust see lisa immo sireeni juhe lõigata läbi, et ma saaks rahus istuda seal ja ootan kuni võti laeb?
Ootan igasuguseid mõtteid
Re: rubriik "rumal küsimus"
Väntvõlli otsas rihmaratas korras? K.kastil padjad korras?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: rubriik "rumal küsimus"
Seleta lahti lause: "Toidet saan aga võti ei keera". Üritad midagi otse panna? 3 nädalaga ei peaks veel ka võti tühjaks saama.pka kirjutas: ↑04.10.2022 17:39 02 Pange end valmis sest te pole arvatavasti pikalt midagi nii rumalat näinud
E39 FL ei läinud enam immo maha ja arvasin, et tegu süüteluku põhjaga, tellisin ja ootasin aga 3 nädalat ja ei tulnud OE jupp kohale, siis sain forsist swagi oma, aga selle aja peale on aku tühjaks saanud. Sain autosse sisse, aga aku on tühi ja tänu pikale seismisele ka võtme aku tühi. Toidet saan aga võti ei keera ja immo karjub. Hetkel laen toas akut.
Kui rumal on minust see lisa immo sireeni juhe lõigata läbi, et ma saaks rahus istuda seal ja ootan kuni võti laeb?
Ootan igasuguseid mõtteid
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 3637
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: rubriik "rumal küsimus"
Lõika läbi ja pane pärast kokku tagasipka kirjutas: ↑04.10.2022 17:39 02 Pange end valmis sest te pole arvatavasti pikalt midagi nii rumalat näinud
E39 FL ei läinud enam immo maha ja arvasin, et tegu süüteluku põhjaga, tellisin ja ootasin aga 3 nädalat ja ei tulnud OE jupp kohale, siis sain forsist swagi oma, aga selle aja peale on aku tühjaks saanud. Sain autosse sisse, aga aku on tühi ja tänu pikale seismisele ka võtme aku tühi. Toidet saan aga võti ei keera ja immo karjub. Hetkel laen toas akut.
Kui rumal on minust see lisa immo sireeni juhe lõigata läbi, et ma saaks rahus istuda seal ja ootan kuni võti laeb?
Ootan igasuguseid mõtteid
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
pka kirjutas: ↑04.10.2022 17:39 02 Pange end valmis sest te pole arvatavasti pikalt midagi nii rumalat näinud
E39 FL ei läinud enam immo maha ja arvasin, et tegu süüteluku põhjaga, tellisin ja ootasin aga 3 nädalat ja ei tulnud OE jupp kohale, siis sain forsist swagi oma, aga selle aja peale on aku tühjaks saanud. Sain autosse sisse, aga aku on tühi ja tänu pikale seismisele ka võtme aku tühi. Toidet saan aga võti ei keera ja immo karjub. Hetkel laen toas akut.
Kui rumal on minust see lisa immo sireeni juhe lõigata läbi, et ma saaks rahus istuda seal ja ootan kuni võti laeb?
Ootan igasuguseid mõtteid
Äkki viskaks selle lisa immo sealt vahetl minema terves tükkis. ilmselt saab ka auto siis tööle.
Süda on BMW.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
võtme laadimine ja immo ei oma mingit seost.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: rubriik "rumal küsimus"
Toivol on õigus, kuid hetkel on probleem selline: immo hakkab lõugama nii kui auto saab elektritoite tagasi, mida siiani pole olnud. Tookord sain selle "toite" teiselt autolt ja seejärel esimese asjana immo karjuma aga kuna võtme aku tühi siis ma ei saa muud teha kui selle toite lahti võtta sest muidu ta jääbki karjuma seni, kuni võti saab mingigi laetuse.
Hea meelega viskaks selle lisa immo sealt vahelt ära kuid keegi eelmistest omanikest selle sinna pannud ja ma reaalselt ei jaksa sellega tegeleda. Auto läheb talveks garaaži igal juhul.
Hea meelega viskaks selle lisa immo sealt vahelt ära kuid keegi eelmistest omanikest selle sinna pannud ja ma reaalselt ei jaksa sellega tegeleda. Auto läheb talveks garaaži igal juhul.