Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mis bemmil on õhu ja diisli filtrite vahetusvälbad? Kusagilt ei leia kahjuks ja kompuutri järgi vahetamine las nendele, kes seda teenust teenindusest ostavad.
Audil oli 30k v 2 aastat, pakun, et bemmil u sama v pikem nagu praegu moodsad rohetraditsioonid.
Kone on 2020 2ne disla.
Tänud ette!
Ette nähtud tehasepoolt diislil väike hooldus 30000 km tagant või 2 aastat, siis on mootori õli, filter ja mikrofilter.
Suur hooldus 60000 või 2 aastat, sellisel juhul õli, õlifilter, mikrofilter, mootori õhufilter ja kütusefilter. Üldiselt kattub siis ka vehicle check. Muidugi mootoril võiks teha vaheõlivahetusi 15000 km järel.
Reaalsus on ka see, et kilomeetrid ei jookse intervalliga 1:1. Auto kalkuleerib ise ka suurel määral kilometraazi hoolduseni olenevalt sõidustiilist, külmkäivitustest jms.
Eesti kütusel pole häda midagi (kui tangid Circle k milesPLUS). Ma ise sõitsin järjest sama kütusefiltriga 5 aastat (ligi 100k km), aga sel aastal vahetasin kütusefiltri sest oli pikk käivitus aga polnudki filtri viga (x5 siis)
Muidugi kui tankida kahtlastes kohtades (olerex jne) siis teine asi.
Tauri_V kirjutas: ↑09.04.2023 19:54 52
Ette nähtud tehasepoolt diislil väike hooldus 30000 km tagant või 2 aastat, siis on mootori õli, filter ja mikrofilter.
Suur hooldus 60000 või 2 aastat, sellisel juhul õli, õlifilter, mikrofilter, mootori õhufilter ja kütusefilter. Üldiselt kattub siis ka vehicle check. Muidugi mootoril võiks teha vaheõlivahetusi 15000 km järel.
Reaalsus on ka see, et kilomeetrid ei jookse intervalliga 1:1. Auto kalkuleerib ise ka suurel määral kilometraazi hoolduseni olenevalt sõidustiilist, külmkäivitustest jms.
30kkkm (~15kkm vahe õlivahetus)
Õli/õlifilter
Salongi filtrid
Salongi siseõhu mikrofilter
F15-l (diisel) mootroriõli 10 000km (esinduses), kütusefilter 20 000km (esinduses), mootori õhufilter 30 000km (ise vahetan), salongifiltrid 3tk 20 000km (ise vahetan). Lisaks sai ostes kohe tehtud k.kasti õlivahetus x2 (ise vahetasin), sildades, vahekastis ja pidurites (esinduses). Neid viimati mainitud õlisi plaanis 60 000km välbaga lasta. Täpselt sama välbasüsteemi kasutasin aastaid ka E53 (diisel) puhul.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Mart_L kirjutas: ↑10.04.2023 08:44 05
Neid viimati mainitud õlisi plaanis 60 000km välbaga lasta. Täpselt sama välbasüsteemi kasutasin aastaid ka E53 (diisel) puhul.
Krt polegi ainuke siis.
Kert11 kirjutas: ↑09.04.2023 23:47 02
kui tangid Circle k milesPLUS
Garantiilise Fordi kütusepumpa sain vahetada. Filter kinni ja pump musta muda täis.
kui juba filtrite peale jutt läks, siis mis brändi filtreid soovitate E53 masinale? (salongifilter, mootori õhufilter, õlifilter)?
Mul tuli seest välja Blue Print brändiga mootori õhufilter ja hoolduses öeldi, et see on kehva ja ei sobi sellele autole, et parem oleks MAHLE filter.
Kui ma kõik filtrid edaspidi Mahled panen siis okei?
E39 530dga sai 7,5 aastaga proovitud igast brände, nii kõige odavamaid kui ka kõige kallimaid ja ütlen ausalt, et vahet küll kuskil ei tundnud masina töös. Kui nad käes olid, siis oli vahe sees kvaliteedis küll jah odavatel ja kallimatel. Hiljem kui jäid silma internetis mingid krässu läinud õlifiltrid, siis hakkasin hoiduma kõige odavamast kraamist. Hetkel E53/E46 saanud MANN filtreid.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
"Garantiilise Fordi kütusepumpa sain vahetada. Filter kinni ja pump musta muda täis." - kõik oleneb mis autoga ajaloos tehti. Kui tutikast peast ainult ühes kohas tangitud siis peaks muidugi vaatama osta sellele kohale, aga kui käidud suvalistes kohtades ja siis ühe korra minna teise kohta ja kohe pärast seda filter täis, siis põhjus ikka varasemates valikutes
Kert11 kirjutas: ↑10.04.2023 10:01 34
kui juba filtrite peale jutt läks, siis mis brändi filtreid soovitate E53 masinale? (salongifilter, mootori õhufilter, õlifilter)?
Mul tuli seest välja Blue Print brändiga mootori õhufilter ja hoolduses öeldi, et see on kehva ja ei sobi sellele autole, et parem oleks MAHLE filter.
Kui ma kõik filtrid edaspidi Mahled panen siis okei?
Blue print on vist ainuke peale knechti kes on suutnud teha m57 ōhufiltri, millel ei lagune ōhukulumōōtjasse sisenev krae. Originaalis olev mann aga lagunes