Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Autoks 525 TDS E34 - 95 aasta. Hakkas eile jama sellest, et auto suri sõidul välja.
Kuna diislit oli paagis ca 10 l arvasin, et viga võiks olla etteande pump.
Kuidas saan kontrollida kas paagisisene pump töötab, kas temal on kaitse ja kus, jne. Tänan ette.
tee paagi kork lahti ja pane kõrv sinna ligi ja siis lase kellelgi süüde sisse kruvida .siis kuuled kas uriseb nu mingi paar sekki .kui nii ei kuule roni pagassi seal riidemati all ta enamasti on
Proovisin,kuulasin, ei urise seal minu arvates midagi.
Mõtlesingi oma aruga, et enne kui välja hakata kiskuma, võibolla on kaitse läbi, aga kus selline kaitse võiks olla ja kas on paluks teadjatelt nõu.
Otsisin siit foorumist vanemaid teemasid ja sain õpetust, leidsin, et kui võtan välja pumba relee (kapoti all paremal pool karbis) ja ühendan kaks klemmi siis hakkab pump tööle, seega on probleem relees.
Nüüd on probleem kust saada seda releed.
See sait bensiinipumbast on ka diislipumpade kohta. Ma ise andsin taastamisse oma 525 TDSi etteande pumba, kuna ta mul kinni kiilus (paagis oli mustus), ja kaivitus ja tomme raskeks laksid. Ja paar korda tuhi kaigul valja suri.Nuud tootab, nagu peab-kaivitub kiirelt ja liigub jouliselt, nagu diisel ikka.
Kui sa sooja mootorit käivitad,siis mis momendil see pump tööle hakkab. Pärast esimese kilomeetri läbimist? Selle pumba ülesandeks on ainult abistada mootori külmkäivitamist.
Ma voin eksida, kuid minul ja tuttaval eelandepump tootab edasi ka tootaval mootoril. Void testida-vottes maha uhenduse pumbalt, voi relee valja ja naed, et toide on peal. Pluss-pumpade remondi meister (aastaid tegelb pumpadega) toestas seda sama.
lihtsalt vaata,kas voolud jooksevad peale igale poole ning kas filtrist lööb syydet keerates naftat või ei.ning proovi peale voolu löbi puhuda.Äkki klimp ees:d Edu igatahes.