Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
ma ei saa autot kuidagi käima...aku tõmbab kogu aeg ära...nii pikka käivitamist tahab! kylma on ka päeval -27 kraadi öösel ligi -40 C...tahaks juba väga autot käima saada, õigemini oleks vaja!jama selles,et ei saa kuhugi sooja ka seda viia ja tõmmata ei julge!võib see eeter teha väga kylmale mootorile midagi halb ja kas tuleb kohe yhest korrast sõltuvus?
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-40 vast kuskil põhjas on. aga jah sellise külmaga saab dislast healjuhul juba seibe lõigata.
eetriga või oma mootori saata lihtsalt enneaegselt vanaduspensionile.
ja õigem oleks muretseda endale korralik aku, mis kannataks kah selliseid ekstreemtingimusi.
terv hannes
eetriga või oma mootori saata lihtsalt enneaegselt vanaduspensionile.
ja õigem oleks muretseda endale korralik aku, mis kannataks kah selliseid ekstreemtingimusi.
terv hannes
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
ei jõua jah...ma ise ka vaatan...et nagu suitsu kergelt tagant tuleb...aga ei ole siukest momenti, või kiirust,et käima lähex!325diisel kirjutas:kas mõtled puhast eetrit. seda küll ei tasuks kasutada -liiga kange. kui siis ainult nii et valad tilgakese kaltsule ja annad nuusutada. sellise külmaga läheb juba õli nii paksuks et starter ei jõua õiget ringiajamis kiirust arendada.
sest eeteris...on olemas aerosoolid siuksed täitsa myygis...ja keegi siin ütles et dislat ei saa sellega käima...minu arust see nagu rohkem disladele ongi mõeldud!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
nagu hiljaks jäänud minu jutt ,aga eks seda võib edaspidi ka tarvis minna.Eetriga käivitamisega on siis selline kala :1 kui starter ikka vedada ei jõua ,siis ta ikka käima ei lähe .
2. kui peaks ka äkki käima hüppama ,ei tule õlisurve korraga üles st.mootor käib kuivalt ,mis talle mitte head ei tee.
3.korduval katsetamisel jõuab põlemata kütus karterisse ,mis hukkab õli ära ja üsna kiiresti.
4. suhtkoht lihtne on üle doseerida ,mida kuuleb ka kõrvaga .
Kokkuvõtteks : korduval eetriga käivitamisel ootab kevadel ees mootori remont , üledoseerimise korral võib juhtuda ,et pole mida remontida ka enam ,nt .keps küljepealt väljas jne. Peaks silmas pidama ,et eetrit ei lasta läbi õhufiltri , üks kord on andeks antav ,aga igapäevane eetriga käivitamine mitte. aku mahtuvusega ka selline lugu ,ööseks tuppa sooja ,-10 kraadiga kaotab aku - 40% mahtuvusest ,kui ma nüüd õieti mäletan . Õiendan pidevalt suurte masinatega , lähedalt nähtuna see kõik proovitud.
2. kui peaks ka äkki käima hüppama ,ei tule õlisurve korraga üles st.mootor käib kuivalt ,mis talle mitte head ei tee.
3.korduval katsetamisel jõuab põlemata kütus karterisse ,mis hukkab õli ära ja üsna kiiresti.
4. suhtkoht lihtne on üle doseerida ,mida kuuleb ka kõrvaga .
Kokkuvõtteks : korduval eetriga käivitamisel ootab kevadel ees mootori remont , üledoseerimise korral võib juhtuda ,et pole mida remontida ka enam ,nt .keps küljepealt väljas jne. Peaks silmas pidama ,et eetrit ei lasta läbi õhufiltri , üks kord on andeks antav ,aga igapäevane eetriga käivitamine mitte. aku mahtuvusega ka selline lugu ,ööseks tuppa sooja ,-10 kraadiga kaotab aku - 40% mahtuvusest ,kui ma nüüd õieti mäletan . Õiendan pidevalt suurte masinatega , lähedalt nähtuna see kõik proovitud.
Nad väidavad jah nende balloonikeste peal ,et seal on lisa määrdeained jne. ,kuna eeter peseb silindri seintelt õli maha ,aga fakt on see ,et tegelikult üks mootori surm ta on. Eeter põleb ka tunduvalt kiiremini kui diisel , sellest see kole plagin ka käivitamisel . Eks need kõik tegurid , mis ma siin yles lugesin , kokku annavadki sellise tulemuse ja narkariks muudab ta mootori ka üsna kiiresti ,mis tuleneb minu arvamuse järgi täpselt sellest ,et eeter õlikile silindrist maha peseb ja üsna kiiresti selle hõredaks muudab . Mida hõredam mootor seda rohkem ta dopingut tahab ja mida rohkem annad ,seda kiiremini läheb veel hõredamaks ,nokk kinni -saba lahti , saba kinni - nokk lahti .
Veel niipalju ,et mingitel külmema kliima versioonidel vist ,täpselt ei mäleta , oli vanematel scaniatel ja volvodel ka vist eelpool mainitud eetri laskmise süsteem küljes . kuidagi peab muidugi seal ka neid käima saama ,aga seal ka võimsamad starterid ja ploki soojendused küljes ,aga pooldada ma sellist käivitamist küll kuidagi ei saa ,ka on väga lihtne niimoodi starter maha kõrvetada .
kett ikka ju! Alguses vedasin aeglaselt ja viies käik oli sees, et mootor vähe liikuma ja õlitama hakkaks. aga nii suurte külmadega enam siukest pulli autole ei tee...täis lõhkumine talvel see käivitamine, kui ikka -36C külma.jackpuuk kirjutas:Vedamisega on see teema ,et rihmaga mootoril võib rihm üle lüüa või katki minna , selle vastu on ainukene rohi enne siduri lahti laskmist starteriga mootorile mingidki pöörded peale lasta ja sidur tasakesi lahti .
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
Siin keegi eespool kirjutas, et eetrit mitte lasta õhufiltrisse. Mis on see teine alternatiiv kuhu saaks eetrit lasta? Auto siis 725TDS. Tundub, et eelsüüte küünlad on vist õhtal, nii kui külmaks läks siis enam käima ei saanud. Nüüd oleks hirmsasti vaja ta käima saada, sest töökotta teda vedada köie otsas ei taha, kuna automaadiga tegu. Mida veel võiks katsetada kui küünlad läbi? Mootorit soojendada millegiga?
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
no lase siis otse sisselaskesse, egr-i kaudublackjack kirjutas:Siin keegi eespool kirjutas, et eetrit mitte lasta õhufiltrisse. Mis on see teine alternatiiv kuhu saaks eetrit lasta? Auto siis 725TDS. Tundub, et eelsüüte küünlad on vist õhtal, nii kui külmaks läks siis enam käima ei saanud. Nüüd oleks hirmsasti vaja ta käima saada, sest töökotta teda vedada köie otsas ei taha, kuna automaadiga tegu. Mida veel võiks katsetada kui küünlad läbi? Mootorit soojendada millegiga?
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
Samas töökaaslane oma 1,9tdi Galaxyl kasutas 2-3 talve külmemate ilmadega pea koguaeg eetrit käivitamisel. Ei juhtunud mitte midagi. Nüüdseks pill müüdud, aga usun, et sõidab siiamaani
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
Kui saad mootori soojaks, läheb asi lõpuks käima. Kui elektrit saad lähedale, siis saab soojapuhuriga asja kuidagigi soojaks, pannes kapoti kinni/tekk peale.blackjack kirjutas:Siin keegi eespool kirjutas, et eetrit mitte lasta õhufiltrisse. Mis on see teine alternatiiv kuhu saaks eetrit lasta? Auto siis 725TDS. Tundub, et eelsüüte küünlad on vist õhtal, nii kui külmaks läks siis enam käima ei saanud. Nüüd oleks hirmsasti vaja ta käima saada, sest töökotta teda vedada köie otsas ei taha, kuna automaadiga tegu. Mida veel võiks katsetada kui küünlad läbi? Mootorit soojendada millegiga?
Iseenesest peale 5 minutit ketramist arvatavasti läheb lõpuks tööle ka -15-ga, ainult et selleks vaja täkku
kahelt autolt või stardiabi laadimisseadet. Kui saad mootori +5 peale, saad tööle poole minuti jooksul.
Iseenesest eetriga saab kiiremini. Kõige mugavam on vist pritsida läbi pisikese augu sisselaske kolle all,
mille sisse läheb turborõhu anduri voolik, mis tuleb korra ära võtta lihtsalt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 23.12.2008 22:46 50
- Peamine sõiduk: BMW e46 320D
- Asukoht: Tallinn
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
Kui õues -36 siis vist väga lihtsalt ei võta vist midagi seal kapoti all lahti.
Elektri puhuritega ka selline asi, et neile on pikendusega vaja voolu vedada, aga näiteks parabooli pealt ei taha juhe enam -20 ka maha tulla kuna isolatsioon muutub päris jäigaks.
Ja no 5min käita ja loota, et siis käima läheb
Kui ikka hädasti vaja siis törts eetrit õhuvõtust sisse ja peab käima minema.
Elektri puhuritega ka selline asi, et neile on pikendusega vaja voolu vedada, aga näiteks parabooli pealt ei taha juhe enam -20 ka maha tulla kuna isolatsioon muutub päris jäigaks.
Ja no 5min käita ja loota, et siis käima läheb
Kui ikka hädasti vaja siis törts eetrit õhuvõtust sisse ja peab käima minema.
-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
- Peamine sõiduk: F31 325d
- Asukoht: Paide
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
[quote="smi"]Kui õues -36 siis vist väga lihtsalt ei võta vist midagi seal kapoti all lahti.
Elektri puhuritega ka selline asi, et neile on pikendusega vaja voolu vedada, aga näiteks parabooli pealt ei taha juhe enam -20 ka maha tulla kuna isolatsioon muutub päris jäigaks.
Pane korraks puhur taha, ja juhe on pehme nagu...
kas aastal 2007 oli soomes nii külm?
Elektri puhuritega ka selline asi, et neile on pikendusega vaja voolu vedada, aga näiteks parabooli pealt ei taha juhe enam -20 ka maha tulla kuna isolatsioon muutub päris jäigaks.
Pane korraks puhur taha, ja juhe on pehme nagu...
kas aastal 2007 oli soomes nii külm?
BMW f31 325d 160kw 2014a
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
no lapimaal -40 ei ole probleem
Re: Mida halba võib teha eeter? 2,5 tds
Kõige lihtsam ja kiirem on valada kõrgsurvepumba ja pihustite peale ämber-paar kuuma vett ja TDS käivitub ka alla -30°C külmaga.
..