
Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.
Sebastian85 kirjutas:Unustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine
ja puudulikud sõiduoskused
Ilves kirjutas:Ja E39 vastupidavusest pole endale mõtet illusiooni luua, sõida mõni aastake, siis räägi uuesti. Selleks ajaks oled jõudnud korduvalt vahetada ABSi andureid, esisilda remontida (loodetavasti garantiikorras), vahetada kliimaradika ventikat, tagasilla pukse, kliimaautomaatika "siili" ja mõne 500 kroonise siseukselingi katki murda
Kui joppab, siis ABS-i aju pole vaja remontida ja äkki kestab ka roolilatt
Henrik88 kirjutas:Jep turbo on tõesti nõrk koht diislitel. See aga tuleneb pigem omaniku lollusest.
Henrik88 kirjutas:Jep turbo on tõesti nõrk koht diislitel. See aga tuleneb pigem omaniku lollusest.
priitv8 kirjutas:Lisaks tuleks turbomootorile ka õli kallata, mida ju tänapäeval üsna keeruline teha on.
Ilves kirjutas:Sebastian85 kirjutas:Unustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine
ja puudulikud sõiduoskused
Jäärada vist on ainuke koht kus väga LSD puudumine ei häiri, ühtlaselt nõrk pidamine lubab ikka jõudu enam-vähem läbi mõlema ratta kanaliseerida. Pigem on bloki puudumine vastikult tunda märjal/kuival asfaldil kus sisemine ratas njuutonmeetrid õhku kütab ja tekitab tobedalt teravalt lõppevaid libisemisi.
Ilves kirjutas:priitv8 kirjutas:Lisaks tuleks turbomootorile ka õli kallata, mida ju tänapäeval üsna keeruline teha on.
Ehhee....sa viitad, et peaks kasutama midagi muud peale selle Kastoorõli, mida me sundkorras hooldusraamatute pärast kalli raha eest sisse paneme
Pagan, 2 nädalat tagasi kui Insp II tehti tahtsin ka 0W-30 asemel 5W-40 sisse lasta, aga tüüp leti taga tungivalt soovitas jätkata 0W-30-ga, et külmad ilmad ja ette nähtud ja pole hea teise klassi õli panna jaaniiedasi
Ja mõningaid väljamaa foorumeid lugedes arvatakse, et turbo laagritele on see isegi parem, kui paksemad õlid...mine võta nüüd kinni.
EDIT: Eks see turbo üks täiendav viitsütikuga pomm on, aga neid pommikesi on ju ka mitteturbotel. "Lapatsit" ei anna küll enne kui mootor normaalsoe on (kuigi sõltub "lapatsi" def-st, sest "lapats" tähendab minu mõistes täisgaasi). Talvel sõidan esimesed paar km ikka väga pehme gaasi/rahuliku koormusega. Eelmise saksmannist omaniku eest ei oska rääkida, mida ta 70kkm jooksul on korda saatnud, eks ajalugu näitab.
Ilves@jälle õlisegaduses
priitv8 kirjutas:Kas selle vastu mitte õige mootorivalik ei aita?Ilves kirjutas:... ja äkki kestab ka roolilatt
pirnikas kirjutas:priitv8 kirjutas:Kas selle vastu mitte õige mootorivalik ei aita?Ilves kirjutas:... ja äkki kestab ka roolilatt
Mis mõttes mooorivalik?Endal e60 525d ja peale 30000 km eesti võrratutel teedel öeldigi UM-is,et roolilatt vahetati ära.Kas roolilatt mingil määral seotud mootori võimsusega või on sul mingid muud argumendid???
Ehk tavaline tigureduktor.aise kirjutas:e39´l on 535 ja 540´l kasutusel selline asi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole