e 34 väntvõlli pöörete andur??...
e 34 väntvõlli pöörete andur??...
masinaks siis 525 141kw.et vahel,just soojast peast,kaob jõud nagu ära(lihtsalt kiirendusel nagu jõudu vähe,muidu ok),ja soojast peast vahest tühikäik kõigub,umbes 500-800 vahel,võtab auto õõtsuma kohe.
et küsimus siis kas võib väntvõlli andur ära olla?
otsingust nagu ei leidnud midagi sellist konreetset vastuseks.
vahetevahel on ka käivitamisega nii et esimesel käivitamisel ei lähe üldse,aga teisel käivitusel kohe käib(külmast peast siis,soojast peast ok)
tänud...
et küsimus siis kas võib väntvõlli andur ära olla?
otsingust nagu ei leidnud midagi sellist konreetset vastuseks.
vahetevahel on ka käivitamisega nii et esimesel käivitamisel ei lähe üldse,aga teisel käivitusel kohe käib(külmast peast siis,soojast peast ok)
tänud...
Viimati muutis marco505, 24.01.2008 03:28 26, muudetud 1 kord kokku.
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
Väntvõlli otsa andur vb seda ei tee. Endal oli 2.0 110kw mootoril see nässus ja oli nii, et ega käima ei läinud üldse, aga kui signaali jälle edastas ajule, siis läks käima ja loopis pöördeid seal 1500-2500 vahel edasi tagasi, tõmbles jne.
Aga nii oli ka, et sooja mootori seisma jätsid, siis pärast eriti käima ei tahtnud minna. Lõi pöörded üles 1500 peale tühikäigul ja kui ka korra gaaspedaali vajutasid, suri mootor välja ja pidin väga pikalt ootama, ennem, kui käima uuesti sain ja siis ka pikalt käiasin.
Lõpuks tuli välja, et viga oli mootori temperatuuri anduris.
Ja peale UM-s käiku ja vahetust mootor töötas väga ilusti.
Aga nii oli ka, et sooja mootori seisma jätsid, siis pärast eriti käima ei tahtnud minna. Lõi pöörded üles 1500 peale tühikäigul ja kui ka korra gaaspedaali vajutasid, suri mootor välja ja pidin väga pikalt ootama, ennem, kui käima uuesti sain ja siis ka pikalt käiasin.
Lõpuks tuli välja, et viga oli mootori temperatuuri anduris.
Ja peale UM-s käiku ja vahetust mootor töötas väga ilusti.
;) BMW 525i E34 93.a
minu autol oli väntvõlliandur läbi ja auto käitus nii:külma mootoriga polnud eriti probleeme aga soojalt oli nagu madalatel pööretel jõudu vähe ja kohapeal parkingu peal seistes vahest viskas ise pöörded korra ca 2500ni siis normi tagasi ja mingi hetk suri ära..vahetasin anduri ära ja enam pole lollitanud..aga kindlam oleks ikka diagnostikas ära käia sest väntvõlliandur minu e39 1998 a autole maksis 1400 eeki UMis
Ma ei saa aru, miks te üritate kuidagi lampi autot korda saada? Käige diagnostikas ära, tuleb odavam kui lampi juppe vahetada ja lisaks võib igasugu hädadest teada saada, mis hetkel veel ei nöögigi(vähemalt mitte arusaadavalt) Igasugu andureid ja muid elektroonika vigureid on tänapäeva autos nii palju , et ilma mõõtmata ei pruugigi sa viga üles leida ja raiskad lihtsalt raha juppide peale .
- burn-out2007
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 14.01.2008 23:06 29
- Asukoht: Tallinn
Kus sa küll nii kalli koha leidsid.burn-out2007 kirjutas:diagnost maxab 500 kr tund
Mine parem truumu juurde, seal hinnad palju sõbralikumad!
http://www.truumu.com