Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Töökaaslane väitis, et 524-al on parem minek(ca 3x), plokikaas paksem, ökonoomsem, vastupidavam ja üleüldse igas mõttes hea ja parem kui TDS, mida Teie selle peale kosta oskate?
otsingust leidnud igasugust huvitavat, aga vb keegi targemaks aastatega saanud ja oskab midagi kindlamat öelda...
Inimese moodi hooldades ei ole 2,4 ega 2,5 hullu midagi.
2,5 peaks ikka tunduvalt erksam olema, kuid kõik on sõltuv mihukse auto otsa satud.
Siiski pole mõeldid diislid rullnokkadele põhjakaasiga sõitmiseks, eks nad siis ole jah nõrgad(plokikaaned)
See 3x oli ilmselt veidi ülepaisutatud
Kui näiteks võtta 524td kiirenduseks 10 sek 0-100 km/h, siis peaks selle ''3x'' loogika kohaselt 525tds minema 0-100 umbes 3,5 sekundiga Milleks siis Ferrusid ja muid asju üldse tehakse, kui lihtlabane 525tds nii juba jookseb?
Ah et niipidi.. Krt miks ma siis kolmeliitrise bensuka veel ostsin, kui isegi selle andmetest 2.4 disla 2korda kiiremini astub, ja seda kindlasti veel küttekulu juures, mis kindlasti ei ületa 100le kilomeetrile 5 liitri piiri?
Hetkel liigun e34 524TD Manuaaliga ja ütleks et millegipärast läheb ta kohalt minema tunduvalt paremini kui 525tds manuaal e39 - kuid kui e39 -l hoida pöördeid sinna 2k kanti- siis probleeme pole...
Kusjuures niipalju kui ise proovind ja kuulnud olen, lähevadki td-d paremini kohalt, kui tds-d (nii 524td, kui ka 525td). Õnneks automaadiga seda probleemi pole