E34 518

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

E34 518

Postitus Postitas kimmo »

Lihtsalt huvi.. palju selline isend kütust neelab?
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

neelab? :shock:
pigem limpsib :D:D
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8446
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

ma saksa keelt ei jaga aga äkki siit leiad midagi

Modell:

518i
520i
520i 24V
525i
525i 24V
525ix
530i
530i V8
535i
540i V8
M5 3.6
M5 3.8

524td
525td
525tds
Versicherungsklassen:

17/32/16
19/32/16
19/32/16
21/33/14
21/34/19
20/34/19
22/34/19
21/36/23
23/35/19
23/38/28
23/40/37
23/40/37

23/37/20
23/37/20
22/37/25
Steuer:

195 € ( 91 € / D3)
216 € (122 € / E2)
216 € (122 € / E2)
271 € (127 € / D3)
271 € (153 € / E2)
271 € (153 € / E2)
325 € (184 € / E2)
325 € (184 € / E2)
379 € (214 € / E2)
433 € (245 € / E2)
390 €
411 €

576 € (370 € / E2)
576 € (370 € / E2)
576 € (370 € / E2)
Verbrauch:

8.2/10.9
9.2/13.6
8.3/11.6
8.5/13.1
8.2/12.1
9.0/12.4
9.2/15.9
9.8/14.6
9.8/14.6
9.6/17.2
9.4/18.1
9.7/17.3

6.6/9.4
6.9/9.3
6.9/9.1
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

lühidalt tehaseandmete järgi võtab 8.2/10.9
marxxx
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 18.11.2003 09:53 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas marxxx »

masendav... ja kiirendus on nagu sierral :D
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

marxxx kirjutas:masendav... ja kiirendus on nagu sierral :D
Arvasin, et masin vo "ökom" kuid siiski jääb suure kere liigutamiseks mootorist väheks... 518 vs 520 24V on ilmselgelt kaalukauss 6silindrilise poole viltu :P

Sierra kiirendusest ei tea midagi, kuid tehasenäitajad on 518-l alla 13 sekundi sajani:

518i '89-'93 M40 192 km/h 12.8sec 111hp
518i '93-'96 M43 198 km/h 12.5sec 114hp
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Ei ütleks ,et tegu nii hädise isendiga on. Kes peab lugu vähesest kütusekulust ja omab kerget gaasijalga siis ei nähe põhjust miks sellest ära öelda. Kiirendusel pole häda midagi ja sierraga on kohatu võrrelda.

Enda kogemustest tean öelda ,et kütust võtab tõesti vähe ja kiirendus oli kübeke kehvem kui 520'l kuid näiliselt sellest aru ei saa.
Viimati muutis Kristo_P, 24.09.2004 00:09 40, muudetud 1 kord kokku.
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

ja kui ükonoomsusest rääkida siis viimased kolm, vat need annavad ikka normaalseid andmeid ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
truumu

Postitus Postitas truumu »

ja kui Sierradest rääkida, siis Weberiga 2.0 tegi nii mõnelegi rullnokale pikalt ära :lol:
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8446
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

enne kui hakata vaatama 518 poole soovitaksin soojalt diisli peale mõelda.
kas siis 2,4td vüi 2,5tds

kiirendus täitsa olemas ja kütuse kulu on ka igati bro
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Risto_U
Huviline
Postitusi: 163
Liitunud: 25.06.2004 19:34 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Risto_U »

524td on päris hea ökopill ;)
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Teemaks oligi ökonoomseim 5seeria bensujoodik...
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8446
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

selisel juhul sorry for OT
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

paar kuud tagasi tõin saksast BMW 518 Touring-94 M43 mootoriga...keskmine kütusekulu oli saksast eestisse 7-7,5 liitri vahel...Tallinnas liikudes kulus kütust umbes 9,5 liitrit saja km kohta. Ja liigutab see 1,8 mootor seda suurt kere vägagi erksalt...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

24V 520ga on seda natuke nõme võrrelda, aga 12V 520st see auto maha küll ei jää. Paberite järgi on mootori moment isegi 520st suurem.

Ökoautoks käib küll. Ja kui see M40-värk korda teha, siis liigub see päris heaste. Naise 318i-l sai kunagi see klapivärk korda tehtud (kõik uued tükid) ja linnas käis sellisest keskmisest 323-st foori taga ikka pikalt paremini. 5se peal on muidugi teine muusika, kuid arusaam sellest, et 1.8 edasi ei lähe on loll jutt. Vanast kahesest läheb pareminigi veel.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

bmw = sõidurõõm...aga 1,8 ple sellega küll mingit seost kui see moto nii raskele kerele on tõstetud! Minu meelest on ka ohtlik sõita nii lahja mootoriga, kuna mnt möödasõidud ikka väga ekstreemseks kipuvad minema!!!
Märt
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 28.01.2003 14:53 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Märt »

Marko_J kirjutas:bmw = sõidurõõm...aga 1,8 ple sellega küll mingit seost kui see moto nii raskele kerele on tõstetud! Minu meelest on ka ohtlik sõita nii lahja mootoriga, kuna mnt möödasõidud ikka väga ekstreemseks kipuvad minema!!!
...no siis peab kodanik pigem autojuhtimist õppima.See on nüüd küll
veits narr,ajada liiklusoht väiksema mootori peale.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

jutt on tõsi mis tõsi...ma ikka tavaliselt suuremate mootoritega sõitnud e34 525 24V, praegu Saab 3,0 V6...ning korra sai tööautoga sõidetud, millel mootoriks mingi hädine 1,6 ning mnt-l ikka päris peavalu tekitasid need möödasõidud. Kõigepealt vaja vaadata kas 1km on tühja maad, ja seejärel siis üritada möödasõitu mis kulgeb nii aeglaselt et lükka või jalaga hoogu juurde!!! Ja kui peaks siis veel mõni lennuk vastu tulema mida ennem ei olnud seal eespool, siis asi ikka päris kriitiliseks läheb! Niisugust situatsiooni ei teki eales, kui mootori ja automassi suhe on õige...
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Jumala õige jutt Marko_J. Sõbra 1,8 riisiveskiga tuleb ka neid ohtlikke olukordi möödasõitudel päris tihti ette, sest auto lihtsalt ei liigu hoolimata sellest, et sees on mõni madalam käik ja pöördeid 5000+. Ja keskmine küttekulu tuleb tal samuti 10/100-le nagu minu M50B25-gi. Vahe on lihtsalt selles, et mina saan enamuse oma möödasõitudest ka 5. käiguga rahulikult sooritatud. Muidugi mõnele rahuliku sõidustiiliga sohvrile sobiks 518 vägagi hästi sest megasujuva sõiduga peaks kütusekulu 6-7 L piiresse jääma, mida mõne suurekubatuurilise masinaga on võimatu saavutada.
To Mckie: Kui on palju vastassuunas liiklejaid ja keegi sul 80-90-ga ees sõidab, siis alati pole aega ega kannatust oodata 20 km seda võimalust et kilomeetrise sirge peal vastutulijaid ei oleks ja saaks ohutult möödasõidu sooritada. Seepärast ei pea juhtimisoskusel midagi viga olema asi on rohkem juhi iseloomus, mida on suht raske muuta, kes sõidab rahulikult 100 km järjest 80-ga ära, kes hakkab kohe hambad ristis kahe rea vahelt läbi suruma. Mootori suuruse ja möödasõidu ohutuse suhe on lihtne: suurem mootor=lühem möödasõidutee=ohutum möödasõit
Märt
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 28.01.2003 14:53 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Märt »

Ei.Sõidu oskuse üks osa seisnebki minuarust selles,et sa suudad hinnata olukorda vastavalt oma sõiduki võimsusele.Olen sõitnud(omanud) nii 66kw,kui ka 184kw autoga,pole probleemi olnud.Ikkagi pole nõus ma sellega,et liiklusohtlikes olukordades on süüdi väike võimsus.Pigem ikka juht ja tehniliselt mitte korras sõiduk.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

tegelikult on teil mõlemal õigus ju.
aga selles suhtes, et on ju tegelikult ikka suur vahe kas sa sõidad 66kw masinaga või 184kw masinaga, just möödasõidul.
viimane suudab ka kiiruselt 100km/h kiiredada kordi paremini kui esimene.
sõides 66kw masinaga, sa võid küll näha, et ees on kilomeetri jagu tühja maad, aga kui sulle sõidab vastu mõni liiklushuligaan kiirusega pea 200km/h ja sina oled parasjagu mõne rekka kõrval, u keskel. siis on ikka suur vahe.
arvestades et möödasõidul kasvab kiirus kah kõvasrti üle 100km/h siis pole see kilomeeter eriti pikk maa..
sellekohapeal tulebki mängu see, kas sa suudad rekkast mööda sõita 10 sekudiga või venid temast mööda u. minuti...
kuidugi on ka pidurdamise variant, aga selliselt kiiruselt (rekkast möödasõit u. 140km/h st. 38.5m/sec) ja vastutulev sepp(200km/h = 55m/sec)niiet vahemaa kahaneb päris kiirelt. (93.5m/sec) lihtne matemaatika :):)
Rekka, liigub keskmiselt kiirusega 80km/h (üldjuhul, st. 22m/sec)
Et rekka taha saada pead sa pidurdama enda kiiruse 140'lt allapoole 80't
Et mööda saada on sul vaja tugevat kiirendust (66kw masinatel seda tavaliselt ikka pole)

Olgu, nüüdseks ei saa ma enam ise ka aru mis ma kirjutasin, niiet jään lootma et keegi teist saab aru :D
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

ei tea... siiamaani otsest probleemi küll ei ole oma 1.6 veskiga maanteel märganud... saab ka viiendaga mõõdasõidud tehtud kui väga vaja... samas kui käik või kaks laksata allapoole, pole absoluutselt mitte mingit probleemi möödasõidul... mis küll ei tähenda, et see kõik mugavam ei oleks suurema mootoriga. Aga sellega ma küll ei nõustu, et suurem mootor turvalisem oleks. Pigem mängib rolli ikka sõiduoskus. Sõiduoskamatu saab pigam suure mootoriga auto ümber puu keeratud lihtsamate meetoditega kui lahja mootoriga masina.

Kuigi kui ekstreemsustesse minna, siis 1.6L ilma turbota disla audi80 on küll juba selline masin, millega nii linnas kui maanteel kõigile ette jääb ja ka mõõdasõidud juba värdlemisi ohtlikuks muutuvad, sellise puhul vaja tõesti, et horisondini ees maantee vastassuunas tühi oleks.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

jah, peab taaskord mephiga nõustuma :D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Muideks, enamik 518i-dest oli kunagi Saksamaal kasutusel firmaautodena (fleet car) ja need sõitsid valdavalt linnade piires. Selle mõttega see E34 518 valmis tehtigi. Oluline oli kütusekulu linnas (mis on siiski bensukatest kõige väiksem) ning auto hind (mis on 5stest kõige odavam). Punkt. Bahnile sõitmiseks pole need kunagi loodudki. Ja saksa linnaliiklus on ikka way rahulikum kui nt Tallinnas. Ja ega linnas td või tds vähem ei võta. Eriti lühikeste otstega. Aga auto hinna vahel on 30% uuena. Seega 518 sihtgrupp on täiesti olemas ja selleks tarbeks on see väga hea - nt firma auto autojuhiga. Piisavalt suur salong, esinduslik välimus, väike kütusekulu linnas, odav kindlustus, odav (suhteliselt) ostuhind. Firmale, kelle auto sõidab aastas 20 000 linnas, ei tasu Saksa tingimustes elu sees mingi td või tds ostmine ära.

Kasutatud autode hinnangutes on tavaliselt 518 kohta kohe hoiatus - beware of tired ex-fleet cars.

Kohalikud rullarid lärmavad, et mõttetu, ohlik vms bull. EI OLE. Tasuks ikka natuke enda kärsast kaugemale vaadata ja aru saada, et foori tagant striitreissimine ei ole veel elu keskpunkt :evil:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Gerrit
Huviline
Postitusi: 147
Liitunud: 14.06.2004 21:48 38
Asukoht: Mustamägi

Postitus Postitas Gerrit »

miks te yldse maanteel mööda peate sõtma? võtke asja rahulikult , nautige loodust, jõuate 10-20 minutit hiljem kohale, aga tervelt.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8446
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

eile sõitsime naisega l-eestisse ja naine oli roolis.

Kui on lubatud sõita 100km/h siis naine seda ka tegi.
Ja kui sa sõidad 100km/h ja mingid soomlased arvavad et 80km/h on väga hea kiirus maanteel sõitmiseks ja nende seljataga on umbes 2km masinaid ja siis kui hakkad möödasõitu tegema ja mingi vend kes ei oska sõita möödub masinatest nagu ila kui ise tahaks ja suudaks temast üle või alt sõita, et võimalikult kiirelt ja ohutult see möödasõit lõpetada, siis tekib küsimus kas viga on puksis või masinas?

Samas olen ise veendunud et puks mängib suurt rolli seal roolitaga, aga olen kindel ka selles et kui masinal on norm mootor, mis seda jõuab edasi vedada ka suurematel kiirustel kui 50km/h on möödasõitmine ohutum.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kuulge mehed! Minge sõitke palun ühe korraliku e34 kere 518 -ga. Rõhutan veelkord korras autoga. See M40 või M43 mootor liigutab seda suurt kere väga erksalt, samas väikese bensiini kuluga. Samas vastab ka tõele Aare poolt räägitu, et 1,8 kulutab linnas kütust vähem kui öko pillid td ja tds. Ja kui võrdleme autosid ja mootoreid, siis ikka korras isendeid. Nii et kes pole E34 kerega BMW 518ga sõitnud, arvan isiklikult et teie arvamused ja hinnangud antud auto kohta ei ole kõige objektiivsemad. Loomulikult on suur mootor parem, suurem ja võimsam...samas väikese mootoriga autol on nina kergem ja tänu sellele teatud oludes juhitavus parem, kütusekulu väiksem jne. Et ühesõnaga E34 BMW 518 on hea auto selle jaoks, kes oskab eelpool nimetatud omadusi hinnata ja keda ei huvita see et iga foori taga peab suss all põlema. Kui vaja on võimalik ka seda antud mudeliga teha. Ja saksas autobahni peal liikus antud mudel väga nobedalt ja erksalt, tegemist oli veel muide Touringuga...
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Tere, ei soovita osta bmw 518, kuna see on bmw mõnitamine :( . Bmw-d on loodud sõitmiseks, mitte munemiseks; Samas kõik firmad teevad vigasid, sinna pole vist midagi parata.
Enivei, 4 silindriline mootor (8 või 16 v vahet pole) liigutab autot erksalt aint siis, kui talle on turbo peale pandud ise või tehases, ja turbo rõhk on jõhkralt ülesse aetud, tavaline 4 silindriline moto liigutab autot erksalt aint 1-se käiguga (juba teise käiguga ei jätku momenti lihtsalt), raske on nimetada erksaks liigutamiseks seda kui pedaal läheb juba 2-se käiguga põhja pööretel alla 2000 rpm, et sõiduk normaalselt liiguks.
Olen ise sõitnud nii opeli kui fordiga, mõlemil 2,0 l rida neli moto ja nad olid mõlemad surnult sündinud, kuna düno peal pole käind, siis ei oska öelda palju motodel jõudu alles oli (10 a vanad), aga 1-se käiguga kumm kuidagimoodi vilises isegi mõlemal autol kuiva asfaldi peal, ja märja asfaldi peal sai 2-se käiguga pedla põrandas (muidugist) driftida.
Samas see on üüratult nõme, kui peab kiirendama umbes 3000-4000 rpm vahel (jõumomendi piires), et kasutada mõne mannetu, mitte turbo 4-ja silindrilise mootori võimeid.
Minu meelest kõlbab 4 silindrit mootor motikale väga hästi, ja see 518 moto sobiks kindlasti mõnele maantee cruiser motikale, imo.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Sander kirjutas:Olen ise sõitnud nii opeli kui fordiga, mõlemil 2,0 l rida neli moto ja nad olid mõlemad surnult sündinud, kuna düno peal pole käind, siis ei oska öelda palju motodel jõudu alles oli (10 a vanad), aga 1-se käiguga kumm kuidagimoodi vilises isegi mõlemal autol kuiva asfaldi peal, ja märja asfaldi peal sai 2-se käiguga pedla põrandas (muidugist) driftida.
Misasjaga sa võrdled :shock: Opeli ja Fordi tavaline kahene mootor ei kannata isegi paljukirutud M40ga vähimatki võrdlust välja. Nende olematust vastupidavusest ja muust pole üldse mõtet rääkida.

Meelde tuli üliõpilasaeg, kus siis säästude ja õppelaenu abiga sai siis esimene korralik auto, 86 520i ostetud. Selline korralik. Toanaabril oli 2.0 Scorpio. Seda pidas ta heaks autoks senikaua kui talle väikese demo tegin. Pärast seda ei kuulnud ma ühtegi lauset Scorpio meeletust kiirendusest ega sellest, et 520 on alamotoriseeritud. Ja asfaldil täiega kiirendades jäid ka teise käiguga meetrised jutid maha. Loomulikult pole ta M5, aga samasuurte konkurentidega võrreldes on isegi 518 ikka klass parem auto. Sõida vahelduseks 1.6 se Mazda 626ga.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Tere, te vist ei saanud must aru, ma ei võrrelnud opeli ja fordi rida 4 motot, bmw rida 4 motoga. Ma lihtsalt avaldasin oma arvamust 4-ja silindriliste mootorite kohta; Minu teada tegi bmw endale nime võimsate 6 silindriliste mootoritega, mitte väiksetse rida 4-dega,; Nii et kui osta bmw on see minu meelest norm, et inimene ostab endale 6-e silindrilise motoga bmw, alla selle pole ju nagu mõtet? Rikkamad ostsid hoopis v12 bmw-sid :cool: Tänapäeval on ka V8 lisandunud bmw mootori valikusse, võib ka sealt midagi valida.
Milleks osta bensiinii motoga bmw kütuse säästmise eesmärgil? On olemas diisel bmw-d, ostku selline siis; 524td vms.
Ei saa mina aru sellest 518 mõtekusest, on olemas 318, las olla, see ju väikseim mudel (nüüd on ka 1 seeria olemas). 5 seeria peale pole ju alla 2,5L mõtet toppida, imo. Võibolla ma olen liiga nõudlik, ei tea.
Kui ostaks diisel bmw, siis midagi sellist: http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 752nm.html
Või: http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 600nm.html

Vähe rahulikum diisel oleks selline: http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 410nm.html
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Vasta