BMW E34 M5 - arvamused
BMW E34 M5 - arvamused
Kuna peas mingid mõtted keerlevad eelpool mainitud autost, siis mõtlesin et lahkaks natuke seda teemat siin.
Vaadates pakkumisi hinnaga 100k kandis, leidsin, et pakkuda on ka üsna mitu 3.8 mootoriga isendit. Pildi peal kõik ilusad
Siit ka küsimus, et kumb oleks mõttekam, kas 3.6 või 3.8 ning kas need 18kw õigustavad ennast, et peaks 3.8't eelistama.
Ning kui suured erinevused neil mootoris on, ehk kui arvestada kõige mustemat stsenaariumit, et auto ära ostes tuleb ka midagi mootoris tegema hakata. Kas mootorijuppide hinnad võiks enam-vähem samast klassist olla, või on see suhe siiski pigem 3.6 kasuks.
Ning siia võiksid kõik kirjutada, kes asjast midagigi teavad. Ja Martti kui sul aega ja viitsimust on, äkki paned ka oma muljed siia kirja. Üht-teist ma mäletan muidugi ka su autost....aga kordamine on ju tarkuse ema
Vaadates pakkumisi hinnaga 100k kandis, leidsin, et pakkuda on ka üsna mitu 3.8 mootoriga isendit. Pildi peal kõik ilusad
Siit ka küsimus, et kumb oleks mõttekam, kas 3.6 või 3.8 ning kas need 18kw õigustavad ennast, et peaks 3.8't eelistama.
Ning kui suured erinevused neil mootoris on, ehk kui arvestada kõige mustemat stsenaariumit, et auto ära ostes tuleb ka midagi mootoris tegema hakata. Kas mootorijuppide hinnad võiks enam-vähem samast klassist olla, või on see suhe siiski pigem 3.6 kasuks.
Ning siia võiksid kõik kirjutada, kes asjast midagigi teavad. Ja Martti kui sul aega ja viitsimust on, äkki paned ka oma muljed siia kirja. Üht-teist ma mäletan muidugi ka su autost....aga kordamine on ju tarkuse ema
GS
Minu arvamus on, et mitte osta seda. Kui vaid tagaveoline ja E34 siis võtaks parem 540i ja kui täisveoline siis vaataks üldse S-seeria Audi poole.
Osta tavaline 2,2T Audi S4 või S6, minu käest saad 3 tuhandega chipi mis tõstab võimsuse u. 205kw ja väände umbes 450nm peale - saad endale auto mis on way kiirem, kui E34 M5.
Lisaks on ka Mobile.de's kaks Audi S6 SMS Revo S'i pakkuda. 375 hp ja 4wd on juba lõbus aga hind kah tiba suurem, kui sinu eelrave.
(Võta mobile search lahti, vali Audi ja toksi mudeliks Revo ja peaks leidma)
Kunagi olin sama valiku ees, kas Audi S4/S6 või BMW E34 M5 ja valisin Audi, ning ei kahetse seda.
See E34 M5 ei ole lihtsalt millegi poolest eriline - aeglane ja kallis parandada pealekauba...
Osta tavaline 2,2T Audi S4 või S6, minu käest saad 3 tuhandega chipi mis tõstab võimsuse u. 205kw ja väände umbes 450nm peale - saad endale auto mis on way kiirem, kui E34 M5.
Lisaks on ka Mobile.de's kaks Audi S6 SMS Revo S'i pakkuda. 375 hp ja 4wd on juba lõbus aga hind kah tiba suurem, kui sinu eelrave.
(Võta mobile search lahti, vali Audi ja toksi mudeliks Revo ja peaks leidma)
Kunagi olin sama valiku ees, kas Audi S4/S6 või BMW E34 M5 ja valisin Audi, ning ei kahetse seda.
See E34 M5 ei ole lihtsalt millegi poolest eriline - aeglane ja kallis parandada pealekauba...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Ei, M5 oli siis kiirem...Silwer kirjutas:Kas mitte 540i ei olnud kiirem? Või siis oli vahe marginaalne?
Edit:
teema 1 (teooria) http://www.streetrace.org/old_forum/vie ... ?tid=11044
teema 2 (praktika) http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=713
Carfolio:
1988 M5: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=31537
1994 M5: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=15246
1995 Audi S6 2,2T: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=19987
1996 Audi S6 Plus: http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=118943
S6 Plus andmed siis sarnanevad sellega milleks on võimeline tavaline chipitud S4/S6 2,2T. Chipitud S4 sõidab 1/4 miili ajaga 13,8-14,1.
1988 M5: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=31537
1994 M5: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=15246
1995 Audi S6 2,2T: http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=19987
1996 Audi S6 Plus: http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=118943
S6 Plus andmed siis sarnanevad sellega milleks on võimeline tavaline chipitud S4/S6 2,2T. Chipitud S4 sõidab 1/4 miili ajaga 13,8-14,1.
Viimati muutis Silwer, 26.11.2004 17:16 47, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Aegasid ei leidnud ja samuti ei leidnud ega ka mäleta mitu korda joonele pandi...kimmo kirjutas:Ei, M5 oli siis kiirem...Silwer kirjutas:Kas mitte 540i ei olnud kiirem? Või siis oli vahe marginaalne?
Edit:
teema 1 (teooria) http://www.streetrace.org/old_forum/vie ... ?tid=11044
teema 2 (praktika) http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=713
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
On jah, kuna neid on siin palju rohkem liikvel, kui M seeria bemme ja tänu sellele on nendele saada ka kasutatud varuosasid.
No ja lisaks eelnevale on enamik S-i juppe kasutusel ka nn. tava audidel...
Selle kohta, et S Audisid on rohkem liikvel annab aimu see, kui palju on neid Auto24-s müügil praegu:
Audi
S2 - 1tk
S4 -10tk
S6 - 9tk
BMW
M3 - 2tk
M5 - 1tk
No ja lisaks eelnevale on enamik S-i juppe kasutusel ka nn. tava audidel...
Selle kohta, et S Audisid on rohkem liikvel annab aimu see, kui palju on neid Auto24-s müügil praegu:
Audi
S2 - 1tk
S4 -10tk
S6 - 9tk
BMW
M3 - 2tk
M5 - 1tk
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tom kirjutas:Ja ehk kodanik Raivo tahab M5 osta selleks, et igal teisel matsil seda ei ole
Ja pealegi julgen ma nende Audide juhitavuses kahelda võrreldes M5ga.
Vabandan Raivo ees pideva OT pärast aga...
Auto24 andmetel on ZAZ veel haruldasem, kui M-seeria BMW, järsku tasuks hoopis selline muretseda?
Ja ei tohiks unustada ka Eesti kliima puhul iseloomulikku, et 9 kuud 12-st on ju vaid sitta suusailma.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ehhe, milline fleim vahepeal tekkis Üks on kindel, audit ma ei taha, juba sellepärast et ta on 4wd. Üks neliveoline mul juba on ja sellest täiesti piisab.
Mitte et mul põhimõtteliselt audide vastu midagi oleks, ei, mulle meeldivad nad küll. Aga ringrajal ikkagi 2wd. Ning turboga on ju kah igasugu hädasid, vaja teda alati jahutada.
Nii et jääme ikka M5 peale, ning tõsi, see auto on ikka oluliselt haruldlasem kui need S audid, millega pea iga mats tänaval ringi sõidab.
See M5 hääl tühikäigul ajab juba mul midagi k...aks Pöörded on mõnusalt 1000 lähedal ning juba kaugelt on aru saada, millise auto mootor töötab.
PS! See ei ole mingi fleimi õhutamine siin
EDIT: iseasi, kui mul oleks igapäeva autot vaja ning aastaringseks sõitmiseks.
Mitte et mul põhimõtteliselt audide vastu midagi oleks, ei, mulle meeldivad nad küll. Aga ringrajal ikkagi 2wd. Ning turboga on ju kah igasugu hädasid, vaja teda alati jahutada.
Nii et jääme ikka M5 peale, ning tõsi, see auto on ikka oluliselt haruldlasem kui need S audid, millega pea iga mats tänaval ringi sõidab.
See M5 hääl tühikäigul ajab juba mul midagi k...aks Pöörded on mõnusalt 1000 lähedal ning juba kaugelt on aru saada, millise auto mootor töötab.
PS! See ei ole mingi fleimi õhutamine siin
EDIT: iseasi, kui mul oleks igapäeva autot vaja ning aastaringseks sõitmiseks.
Viimati muutis Raivo, 26.11.2004 18:02 51, muudetud 1 kord kokku.
GS
Ma küll täpselt ei mäleta aga minu parimaks jäi koos reaktsiooniajaga 1/4 peal 14,0.. millegagi, seega ilma reaktsioonita peaks olema kuskil 13,4-13,3. Tegu oli 1990 aasta M5-ga, millel oli katalüsaatorid eemaldatud ja superchips peal. Ei usu et 205 kW chipiga Audi S4 eriti kiirem on?Silwer kirjutas:Carfolio:
S6 Plus andmed siis sarnanevad sellega milleks on võimeline tavaline chipitud S4/S6 2,2T. Chipitud S4 sõidab 1/4 miili ajaga 13,8-14,1.
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
Hehh, su M5 on siis pahade omanike kätte sattunud, Tapal ootasime kõik vägevat minekut, mida ei tulnudki
Mida mina arvan 3.6 vs 3.8 M5 kohta
No see touring on küll tore, aga vaata ikka hinda. Eriti kui erilist vajadust pole ja 3.8T maksab vaat et kolme 3.5 hinna. Pealegi ei usu, et see lisakaal just teravust lisab (+100 kg vähemalt).
Edasi sõltub rahakotist. Kui raha ei takista, siis loomulikult 3.8 - peale kW on siiski ka päris kena vahe Nm-s.
Kui rahakott piirab, siis on korralik 3.6, mitte pooletoobine 3.8. Põhivahe on see, et 3.8 on otsesüütega nagu M50 - kas aga tavalise mudeli poolid vms sinna sobivad ja kui ei, siis kuulujuttude järgi on see kulumaterjal-
et siis enne hinnad selgeks teha.....
Väliselt on neil vahet niipalju, et 3.5 on piipudega, 3.8-l on seal peal selline kitsas plastkaan.
Kui midagi pilbasteks lased, siis 3.6-le on juppe, mootorit, kaant, vms kasutatud kraami kindlasti lihtsam leida (võrdle tootmisarve).
Mootori sees on vahet niipalju, et 3.8 on pikema kolvikäiguga, aga plokk sama - st teised on väntvõll, kepsud ja kolvid. Ehk sisejupid ei klapi.
Kui mina selle valiku ees oleks 150 000 näpus, siis valiksin tipp-topp korras kontrollitud serviseajalooga 3.6. Olgu tal aasta kasvõi 1990, peaasi, et korralik. Kui seal midagi peetis on, siis ei tasu elu sees kokkuhoidu ära.
540 siiski M5-ga võidu ei jookse, kasvõi juba sellepärast, et M5-l on hoopis teravam peaülekanne. Väikse järelaitamise järgi usun, et jookseb kiireminigi veel.
Aga need vanad väsinud S audid on ju vana tuttav vene bandiitide lemmikriist (sellised revalis hulgi nähtud).
Muidu ei saa mainimata jätta, et M5 on ultimate testimony to M30 Ehk siis näide sellest, kuidas "suure, raske ja vanaaegse" 1965. aastal leiutatud alumise osaga asju teha saab
Mida mina arvan 3.6 vs 3.8 M5 kohta
No see touring on küll tore, aga vaata ikka hinda. Eriti kui erilist vajadust pole ja 3.8T maksab vaat et kolme 3.5 hinna. Pealegi ei usu, et see lisakaal just teravust lisab (+100 kg vähemalt).
Edasi sõltub rahakotist. Kui raha ei takista, siis loomulikult 3.8 - peale kW on siiski ka päris kena vahe Nm-s.
Kui rahakott piirab, siis on korralik 3.6, mitte pooletoobine 3.8. Põhivahe on see, et 3.8 on otsesüütega nagu M50 - kas aga tavalise mudeli poolid vms sinna sobivad ja kui ei, siis kuulujuttude järgi on see kulumaterjal-
et siis enne hinnad selgeks teha.....
Väliselt on neil vahet niipalju, et 3.5 on piipudega, 3.8-l on seal peal selline kitsas plastkaan.
Kui midagi pilbasteks lased, siis 3.6-le on juppe, mootorit, kaant, vms kasutatud kraami kindlasti lihtsam leida (võrdle tootmisarve).
Mootori sees on vahet niipalju, et 3.8 on pikema kolvikäiguga, aga plokk sama - st teised on väntvõll, kepsud ja kolvid. Ehk sisejupid ei klapi.
Kui mina selle valiku ees oleks 150 000 näpus, siis valiksin tipp-topp korras kontrollitud serviseajalooga 3.6. Olgu tal aasta kasvõi 1990, peaasi, et korralik. Kui seal midagi peetis on, siis ei tasu elu sees kokkuhoidu ära.
540 siiski M5-ga võidu ei jookse, kasvõi juba sellepärast, et M5-l on hoopis teravam peaülekanne. Väikse järelaitamise järgi usun, et jookseb kiireminigi veel.
Aga need vanad väsinud S audid on ju vana tuttav vene bandiitide lemmikriist (sellised revalis hulgi nähtud).
Muidu ei saa mainimata jätta, et M5 on ultimate testimony to M30 Ehk siis näide sellest, kuidas "suure, raske ja vanaaegse" 1965. aastal leiutatud alumise osaga asju teha saab
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kus kohas seda 14,0 aega mõõdeti ja millega mõõdeti?Martti kirjutas:Ma küll täpselt ei mäleta aga minu parimaks jäi koos reaktsiooniajaga 1/4 peal 14,0.. millegagi, seega ilma reaktsioonita peaks olema kuskil 13,4-13,3. Tegu oli 1990 aasta M5-ga, millel oli katalüsaatorid eemaldatud ja superchips peal. Ei usu et 205 kW chipiga Audi S4 eriti kiirem on?Silwer kirjutas:Carfolio:
S6 Plus andmed siis sarnanevad sellega milleks on võimeline tavaline chipitud S4/S6 2,2T. Chipitud S4 sõidab 1/4 miili ajaga 13,8-14,1.
Sedaan S4 2,2T sõitis vaid chipipituna 13,8 puhast aega ja seda ametliku ajavõtuga.
Mina leidsin sellise aja: http://www.porsche-club.ee/?id=735
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
See oli siis, kui peale bandiitide neid keegi osta ei jaksanud. Samuti oli E500 MB, 500SL MB, 600 erinevad variatsioonid ja ka E34 M5...Aare kirjutas:Aga need vanad väsinud S audid on ju vana tuttav vene bandiitide lemmikriist (sellised revalis hulgi nähtud).
Ma vaid ühe korra M5 sõitnud ja see oligi just eelnimetatud tegelaste oma. Antud isend keerati veel pärast kesklinnas kõvasti kooki vastu liinibussi. Kas seda ka pärast taastati - ei tea aga esiratas oli salongis...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Korraliku E34 M5 leidmine mõistliku hinnaga väga raske. Ega sakslasedki korralikke autosid odavalt ära anna. Isegi otsisin tükk aega 3,8l touringut kuid lõpuks loobusin ja jäin vana juurde.
Ise sõitnud 3,6-sega üle 3a. Üldiselt võib öelda, et vastupidavus on väga hea. Aga kõik ilmnevad vead pead kohe ära parandama, muidu pärast läheb remondi arve väga suureks.
3,6 mootorit loetakse töökindlamaks kui 3,8.
Karta pole mõtet suuri spidomeetrite numbreid, kuna paljud ca 90 aastate M5-d on sõitnud 300000 kanti ja pole mootoritel häda midagi.
Ise sõitnud 3,6-sega üle 3a. Üldiselt võib öelda, et vastupidavus on väga hea. Aga kõik ilmnevad vead pead kohe ära parandama, muidu pärast läheb remondi arve väga suureks.
3,6 mootorit loetakse töökindlamaks kui 3,8.
Karta pole mõtet suuri spidomeetrite numbreid, kuna paljud ca 90 aastate M5-d on sõitnud 300000 kanti ja pole mootoritel häda midagi.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Ajad on siin: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=736Silwer kirjutas:Aegasid ei leidnud ja samuti ei leidnud ega ka mäleta mitu korda joonele pandi...
Ilmselt peab siis 3.6 peale jääma. Ei ole mõtet hakata üle oma varju hüppama.
Mis need varuosa hinnad umbes on? Kui äkki meenub mõni asi, mis hiljuti vahetatud?
No eestis on juba 80k kanti siin neid müüdud, seega ehk 100k kanti saab juba natuke parema
Aga ma ei kujuta ette kes mulle mõne korraliku isendi suudaks ära tuua ning kuidas seda kõige parem üleüldse teha oleks...
Mis need varuosa hinnad umbes on? Kui äkki meenub mõni asi, mis hiljuti vahetatud?
No eestis on juba 80k kanti siin neid müüdud, seega ehk 100k kanti saab juba natuke parema
Aga ma ei kujuta ette kes mulle mõne korraliku isendi suudaks ära tuua ning kuidas seda kõige parem üleüldse teha oleks...
GS