E39 soojendus puhur ei tööta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: Rain530, Henri., Madis.

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 25.12.2011 14:15 34

Nimelt lihtsalt sõidupealt kadus puhur tagant ära reguleerida saab temp jne aga ei puhu ainult sõiduajal puhub sooja õrnalt ,ühekorra samamoodi juhtunud siis piisas 10h aku klemm maha ja hakkas tööle seekord enam tööle ei lähe,nimelt reostaat vahetatud kuid asi ikka ei muutunud

Kaitsmed 20,23 korras.

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 25.12.2011 16:48 19

Soendusmootori harjad, või puksid läbi äkki :?

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 26.12.2011 00:06 49

Nii sai lahti võetud armatuur ja kõik muu soojendus mootor töötab,.

kaupo.k
Huviline
 
Postitusi: 187
Liitunud: 08.12.2007 18:40 41

Postitus 26.12.2011 10:54 41

Siil kontrollitud :?:

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 26.12.2011 15:11 03

Siil ongi ju reostaat ja seda on proovitud,panin siis auto käima ja mõõtsin palju tuleb voolu niiöelda puhuripistikust ,kui panna nagu kiirust juurde kliima blokist siis voldid tõusevad Max 4 volti .

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 26.12.2011 18:33 18

Kas reostaadi pistikusse ikka 12V jõuab?

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 27.12.2011 20:48 19

Sinna jõuab jah 12V proovisin siis täna kliimaaju /blokki vahetada ka sellest abi polnud.
Viimati muutis flatronE39, 28.12.2011 04:15 06, muudetud 1 kord kokku.

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 27.12.2011 23:25 18

Siis pole peale regulaatori e. final stage unit'i enam midagi vahetada/kontrollida.

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 28.12.2011 13:04 13

Üleval pool kirjas ,et siili ju proovinud vahetada panin oma siili teisel autole ja töötas.

hansu
Huviline
 
Postitusi: 1030
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: E39 Touring 530D man. M-Technik

Postitus 28.12.2011 13:21 04

Kas siili juures pistikust mootorile 12V peale andes läheb tööle?

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 28.12.2011 15:48 07

Siili sisse tuleb ainult 8.09 volti selles asi ongi ,et mootor ei lähe tööle

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 29.12.2011 13:05 34

Ülevalpool kirjutad, et "siili" tuleb 12V, nüüd on see juba 8,...V jutt natuke segane. Kui see 8V ka soendusmootorini jõuab, siis peab ta korras mootori korral kindlasti tööle hakkama.

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2332
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 29.12.2011 13:27 07

"Siili" pistikul on 5 klemmi. Mis klemmidelt see 8V mõõdeti? Ilmselt puhuri toiteklemmilt?
tel. 51 949 859

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 29.12.2011 14:57 10

Kõige peenemast mis tuli kliimaajust tuleb mul vool, sain teisel autol proovida kollase/rohelisse juhtmesse peab ka tulema 12v peale ja mul endal ei tule ,nüüd jõudsin juhtmedega kapoti alla ilmselt relee läbi ,täna saab teada.

flatronE39
Huviline
 
Postitusi: 26
Liitunud: 03.10.2011 18:28 46

Postitus 31.12.2011 04:44 59

Korras,lukku

iaanek
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 851
Liitunud: 02.05.2007 18:02 50
Asukoht: tallinn

Postitus 01.01.2012 00:36 32

flatronE39 kirjutas:Korras,lukku

Nii need asjad päris ei käi. Tehnilisi teemasid üldiselt järgmiseid abivajajaid silmas pidades ei panda lukku.
Palud siin abi ja ja arvad, et keegi ei tahagi teada, kuidas korda said?
Bayeri Moskvitš

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 28.01.2012 16:30 07

iaanek kirjutas:
flatronE39 kirjutas:Korras,lukku

Nii need asjad päris ei käi. Tehnilisi teemasid üldiselt järgmiseid abivajajaid silmas pidades ei panda lukku.
Palud siin abi ja ja arvad, et keegi ei tahagi teada, kuidas korda said?




sama siin , räägi ära mis relee kus kohas ära vahetasid või kuidas asi lahenes , endal praegu sama mure hea oleks lugeda kohe et mis ja kus endal praegu tuleb "siilini" väiksest juhtmest ainult 8 volti peale ja teistest ei tule midagi kaitsmed korras , kus asub relee kuidas kontrollida? puhur lõpetas töö täiesti lambist ja otse vooluga töötab ilusti pin 5 ja 1le pannes

Ramon
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 99
Liitunud: 05.03.2011 01:25 44

Postitus 28.01.2012 19:11 48

Oleks samuti huvitatud.
Endalgi vahel töötab vahel ei tööta.

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 28.01.2012 19:29 40

nii sai proovitud testriga ja tulemus selline et need juhtmed kus peaks reostaadini tulema pluss ja miinus (jämedad juhtmed kollane ja pruun ) näitas tester mul et 0,0 voolu ja se peenike juhe mis reostaadini tuleb seal oli 8v mõõdetud siis kui auto käis ja puhur põhjas , kui puhurit vaiksemaks panin muutus väikses juhtmes pinge. kus viga otsida ?? kus asub puhuri voolu relee? paremal karbis kapoti all või on kliimapaneel läbi ja ei anna releele käsku et vool peale anda?

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 29.01.2012 01:11 54

Kas kaitse F76 40A on korras?

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 29.01.2012 01:31 34

enn1 kirjutas:Kas kaitse F76 40A on korras?



Kus seda otsida tasuks? Ja äkki oskab keegi öelda kus se puhuri voolu relee asub masin 97a

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 29.01.2012 12:55 12

Skeemi järgi jookseb vool otse läbi kaitsme reostaati(siili). Kaitse ise on ühe pildi järgi kindalaeka kaitsmete juures, pisut teistest eraldi. Teisel pildil paistab see olema hoopis kindalaeka taga :?

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 29.01.2012 13:38 05

enn1 kirjutas:Skeemi järgi jookseb vool otse läbi kaitsme reostaati(siili). Kaitse ise on ühe pildi järgi kindalaeka kaitsmete juures, pisut teistest eraldi. Teisel pildil paistab see olema hoopis kindalaeka taga :?





Lammutasin kõik laiali kindalaegas eest ära jne leidsin ühe 50A kaitsme koos 4 ja releega sealt , kaitse terve ,releed tundusid head ,2 sarnast oli olemas proovisin ei muutnud miskit , sai teist kliimapaneeli proovitud ikka ei miskit ainuke vool mis tuleb on kliima paneelist väike juhe reostaadi juurde ja seal on 8 volti , mõistus otsas lähen proovin kas kaitsmesse ikka tuleb vool , kui ei tule siis on küll väga kahtlane asi praegu tundub ainuke loogiline asi olevat relees

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 29.01.2012 14:28 15

nii kindalaeka taga olevasse kaitsmesse ei tule voolu peale mis teha ?? pagassis olev voolu karp korras kõik sillad terved ja annavad voolu edasi . kellelgi soojenduse elektri skeemi ei leidu ??

edit: sai proovitud uue kliima paneeliga otse vool kollase rohelisse juhtmesse panna mis reostaati läheb , hakkas tööle ,(eelmine päev vana paneeliga ei hakanud) aga õige kaitsmest tulev vool ikka kadunud :0

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 29.01.2012 16:53 06


AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 29.01.2012 17:19 09

hmm ei loe sealt midagi välja kahjuks. aga hetkel siis seis selline et otsevool (kaitsmega) veetud reostaati ja kliima paneelist saab kiirust muuta puhuril ehk nagu toimib nii nagu enne aga siiski ajutine lahendus et kasutada saaks autot , aga kus otsida põhjust miks kaitsmeni vool ei tule mis asub kindalaeka taga

enn1
Huviline
 
Postitusi: 1847
Liitunud: 20.12.2007 12:32 36
Asukoht: Tartu

Postitus 29.01.2012 17:30 59

Vaata seda:http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp/SP0000009988.svg?m=e3902
hiire rullikuga peaks saama skeeme suurendada-vähendada(vähemalt mul Chrome laseb seda teha)

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 29.01.2012 18:23 25

kahjuks ma ei oska el skeeme lugeda väga hästi või mitte üldse ( Äkki keegi seletab kuidas asjale läheneda ja mis oleks võimalikud põhjused et kaitsmesse ei tule vool

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 29.01.2012 20:03 08

Nii aitäh skeemi eest väga hea koht.viskan kõrvalistuja istme välja ja seal all paistab olevat viga skeemi järgi seal üks nn harukarp ja ilmselt viga seal

AZL
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 01.10.2009 01:07 47

Postitus 30.01.2012 18:58 17

Pilt

sellese kaitsmesse siis ei jõua ikkagi vool ja pildil on millegi pärast 2 kaitset seal aga mul on üks ja 50A mitte 40A



http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp/SP0000009988.svg?m=e3902
ja sellel joonisel ei toimi millegi pärast X1018 pilt ja tundub nagu peaks sealt vool tulema kuna mul puudub kaitse F113 mis on sellel joonisel



Pilt
Ja sellel puhuri relee pildil on kaitse sama moodi nagu minu omal, aga releed ise ei ole sama moodi, mul samuti 4 releed ja üks on nagu puhuri oma moodi kuna jookseb kollane roheline ja punane must vist sisse ja ka seal ei olnud voolu ja releed asetsesid teist moodi kui pildil

Lisaks sai kõrvalistuja jalgealust harukarpi mõõdetud ja voolud käivad kenasti sealt läbi asub siis salongi polstri all kõrvalistuja jalge all.




Sellel pildil on sama kaitse hoopis F75 ??? mis paistab olevat hoopis välisradika ventika oma
mul on seal samas kohas sama kaitse mis ei olegi siis hoopis salongi ventika peavoolu kaitse kus siis salongi ventika oma on ??
Pilt
link joonisest
http://wds.spaghetticoder.org/us/svg/sp/SP0000001563.svg?m=e39


Mine 5 seeria (E12, E28, E34, E39, E60, F07, F10)

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole