E39 aku tuli vilgub

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: Rain530, Henri., Madis.

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 27.01.2010 20:31 34

tere selline mure et autox on E39 525 tds...nagu temaga muresid vähe lisandus veel üks .... sai siis üks õhtu sõitma mindud kui aku tuli hakkas põlema, vahe peal kustus ära ja siis uuesti. nii tegi iganatukese aja tagant kuni jäi täiesti põlema peale mida kustusid tuled ära ja viimaks jättis tee äärde.kuna ise auto alal suht võhik sooviks väikest abi!

marek555
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2222
Liitunud: 12.12.2005 13:12 29
Asukoht: Tartu

Postitus 27.01.2010 20:33 59

Aku laadimist ei toimu ehk genekas ei täida oma ülesannet.

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 27.01.2010 20:36 16

marek555 kirjutas:Aku laadimist ei toimu ehk genekas ei täida oma ülesannet.

mis tal viga võiks olla ? kas harjad läbi v6i midagi hullemat?

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 27.01.2010 21:10 48

sai siis hetk tagasi laadija abiga auto käima saadud, ilma et aku tuli põlema oleks jäänud. 5 minutit hiljem hakkas uuesti vilkuma ja kui gaasi vajutada kustus ära :D igav selle autoga ei hakka

Tauri_V
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 391
Liitunud: 30.01.2008 21:39 57
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: BMW 530d

Postitus 27.01.2010 21:12 05

Ilmselt harjad läbi.
BMW e39 530d 2003

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 27.01.2010 21:18 40

Taurivi kirjutas:Ilmselt harjad läbi.

keegi rääkis mingist tabletist ? kas selles ei v6i viga olla ja kas neid harju saab ise vahetada?

Tauri_V
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 391
Liitunud: 30.01.2008 21:39 57
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: BMW 530d

Postitus 27.01.2010 21:35 53

Tablett ehk siis pingeregulaator vahetatakse koos harjadega.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... parts_95a/

Siit det. nr 2.
BMW e39 530d 2003

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 27.01.2010 21:58 04

Taurivi kirjutas:Tablett ehk siis pingeregulaator vahetatakse koos harjadega.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... parts_95a/

Siit det. nr 2.

oskad veel ehk infot anda et kas harju saab ise vahetada ja palju nende hind on ja ka pingeregulaatori hinda ka


ette tänades!

casio12
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 65
Liitunud: 09.08.2005 21:19 03
Asukoht: kohila

Postitus 27.01.2010 22:44 49

UM is uus pingeregulaator 95A generaatoril 1925.53 eeku ja 140A generaatoril 2446.33 eeku

Tauri_V
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 391
Liitunud: 30.01.2008 21:39 57
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: BMW 530d

Postitus 27.01.2010 23:03 11

Pingeregulaator ja harjad ühes tükis. Odavam on osta see jupp autovaruosade poest, UM'is ikka väga kallis see :o Ise vahetamine ei ole minuarvates väga raske.
BMW e39 530d 2003

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 29.01.2010 00:51 14

aga äkki keegi saadaks mingeid juhendeid kuda neid vahetataxe? tule reguleerimisvarraste vahetamisega sain ka hakkama arvan et paar tarkpead kokku ajada siis saaks selle ka tehtud :)

MRS75
Huviline
 
Postitusi: 87
Liitunud: 13.11.2006 11:22 28
Asukoht: lähemal

Postitus 29.01.2010 12:47 17

sinner kirjutas:aga äkki keegi saadaks mingeid juhendeid kuda neid vahetataxe? tule reguleerimisvarraste vahetamisega sain ka hakkama arvan et paar tarkpead kokku ajada siis saaks selle ka tehtud :)

mul endal sai just uus genekas peale.mul olid ka harjad kulunud aga mitte ainult,nimelt oli ära kulunud ka see rootori küljes olev pronksist harja "pesa"kuni võllini.nii,et mul tuli mõistlikum osta uus genekas.mul oli tegu VALEO genekaga.ma ostsin selle soomest 250 euroga+minu vana genekas ka neile. Muidu see harjade vahetus suht kerge üritus:esiteks võta aku +klemm maha,siis eemalda genekasse tulev +juhe(n:13võti),seejärel pistik(traadist stopperile vaja vajutada,asub pistiku all pool.seejärel geneka kinnituspoldid 2tk(n;13 võti)üks on üleval,kohe silmaga näha ja teine all vasakul pool,näpuga kobades leiad üles.mõlemad.Minu jaoks oli kõige jamam genekalt rihma maha saamine,kuna ise tegin seda alguses õues ja -10 kraadi juures.see rihma pinguti amort oli nii jäik et ei annud järgi.muud üle ei jäänud kui aku ööseks laadima ja hommikul käiasin mootori soojaks siis toimis nagu peab.geneka taga on kaks mutrit(n:8võti)mida oli kohe näha ja üks (n:6võti)mis oli minu genekal silikoni all peidus.kruvid need küljest ära ja ongi sul tablett koos harjadega käes.ausaltüelda oleks mul see harja "pesa" korras olnud oleks ma sinna "tableti" külge kerge vaevaga uued harjad tinutanud. Loodan,et minu kogemusest oli sulle abi,mis muud kui jõudu tööle.

ViljarT
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 41
Liitunud: 24.11.2009 23:55 32
Asukoht: Paide

Postitus 29.01.2010 23:04 16

harjad mingi 9-40 eeku natuke lammutamist ja tinutamist ning toimib

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 30.01.2010 16:37 34

MRS75 kirjutas:
sinner kirjutas:aga äkki keegi saadaks mingeid juhendeid kuda neid vahetataxe? tule reguleerimisvarraste vahetamisega sain ka hakkama arvan et paar tarkpead kokku ajada siis saaks selle ka tehtud :)

mul endal sai just uus genekas peale.mul olid ka harjad kulunud aga mitte ainult,nimelt oli ära kulunud ka see rootori küljes olev pronksist harja "pesa"kuni võllini.nii,et mul tuli mõistlikum osta uus genekas.mul oli tegu VALEO genekaga.ma ostsin selle soomest 250 euroga+minu vana genekas ka neile. Muidu see harjade vahetus suht kerge üritus:esiteks võta aku +klemm maha,siis eemalda genekasse tulev +juhe(n:13võti),seejärel pistik(traadist stopperile vaja vajutada,asub pistiku all pool.seejärel geneka kinnituspoldid 2tk(n;13 võti)üks on üleval,kohe silmaga näha ja teine all vasakul pool,näpuga kobades leiad üles.mõlemad.Minu jaoks oli kõige jamam genekalt rihma maha saamine,kuna ise tegin seda alguses õues ja -10 kraadi juures.see rihma pinguti amort oli nii jäik et ei annud järgi.muud üle ei jäänud kui aku ööseks laadima ja hommikul käiasin mootori soojaks siis toimis nagu peab.geneka taga on kaks mutrit(n:8võti)mida oli kohe näha ja üks (n:6võti)mis oli minu genekal silikoni all peidus.kruvid need küljest ära ja ongi sul tablett koos harjadega käes.ausaltüelda oleks mul see harja "pesa" korras olnud oleks ma sinna "tableti" külge kerge vaevaga uued harjad tinutanud. Loodan,et minu kogemusest oli sulle abi,mis muud kui jõudu tööle.

tänud sulle. vaatan vb on ml targem viia kellegi asjatundja juurde ikka :) aga üritamine on pool võitu

sinner
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 27.09.2009 13:13 35
Asukoht: soome/tln/järvamaa

Postitus 05.02.2010 15:17 38

keegi teab m6nda eraisikut v6i siis remonditöökoda kes teeb m6istliku hinna eest diagnostikat ja samas teeks geneka korda? :S paari kohta tehtud hinna pakkumised ja ulme summasid tahetakse :S

taurts
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 116
Liitunud: 25.06.2009 22:11 20
Asukoht: tallinn

Postitus 01.12.2012 23:23 37

kergitan siis uuesti teema ylesse... siin paar päeva tagasi hakkas akutuli vilkuma põlema pole jäänud aga vilgub õrnalt. kylmalt ei vilgu aga soojast peast küll.
täna sai sõitmas käidud ning avastasin et kuna tallinna tänavad on nagu ikka siis panin tähele et sai yle rautee hooga pandud ja siiis kadus vilkumine ära mingi paari km pärast tuli trammitee kust hooga yle sai pandud ning sel hetkel kui n.ö. yle sõitsin ja põrutas hakkas korraks uuesti vilkuma siis oli jälle mingi hetk rahulik ning siis rahulikult sõites pirita teel hakkas jälle vilkuma ... kas võib olla viga harjades või on ajamöödudes mõni juhe kuskilt lahti põrutanud.

autoks 98a 525tds

ette tänades taurts

acidmaze
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 194
Liitunud: 22.11.2010 19:09 08
Asukoht: tartu
Peamine sõiduk: E39 530D

Postitus 02.12.2012 00:20 13

aku andur on minu universaalil vähemalt akuklemmi küljes.. klemmid ja juhtmed võib jah ülle vaadata ja puhastada kui nimodi põrutamisele reageerib. generaatori tööd saab ju lihtsalt testri abil mõõta siis on kindel.. samuti näitab e39 varjatud menüü aku pinget/ laadimisvoolu. ise lasin tartus betooni tänavas geneka yle vaadata ja remontida.. võtsin geneka ise maha ja kysisid 40 eurot
530d

taurts
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 116
Liitunud: 25.06.2009 22:11 20
Asukoht: tallinn

Postitus 04.12.2012 10:36 13

probleem lahendatud

keneka kylge tuleb 3 juhet jäme pluss ja mingid 2 tykki mis lähevad pistikuga keneka kylge yks nendest peenikestest juhtmetest katki...


Mine 5 seeria (E12, E28, E34, E39, E60, F07, F10)

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole