Very big block BMW

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Very big block BMW

Postitus Postitas Aare »

Selle kõrval kahvatuvad kõik ameerikamaa suured mootorid.

BMW 801. Ladies and gentlemen :cool:

Töömaht 41,8 liitrit :cool:
14 silindrit
Kolvikäik x silindri läbimõõt : 156x156 mm
Surveaste 6,5
Kaks klappi silindri kohta, mõlemad naatriumtäidisega
Mootori kaal 1228 kg
Bensiini otsepritse
Vee-metanoolipritse
Võimsus sõltuvalt mudelist 1700 kuni 2100 hobujõudu :cool:
Selline võimsus saadi 2700 rpm :shock:
Kaheastmeline puhur
Hüdroelektriline mootori aju (Komandogerät), mis suutis sättida segu ja süüdet :shock:
Kõik see mõeldi välja 1942

Pilt
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

tee kah midagi sarnast..kui väljaarvutada ehk jagada jyudu kaaluga siis jääb peaegu jaotus nii 2hobust-1kilo
tänastel mootoritel ehk 1hobune 1 kilo
324td ....hea asi:) eriti touring
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Lennukimootoritel 1 hk/1kg ei suuda lennukit õhku normaalselt tõsta. Seal on suurem hj/kg suhe kui automootoris
Pealekauba veel see, et tegu on radiaalmootoriga, kus plokk on vaid väntvõlli tolmukaitse eest ning kergeid/kalleid metalle on seal omajagu

Selle moto eelis konkurentide ees oli see, et kogu juhtimine käis üheainse kangida (gaas), ülejäänu tegi elektroonika/elekter. Teistel olid eraldi nupud segule, propi sammule jne.

Muidugi kolvikiirus on seal meeletu, kui pöördeid taga ajada
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

xeon kirjutas:tee kah midagi sarnast..kui väljaarvutada ehk jagada jyudu kaaluga siis jääb peaegu jaotus nii 2hobust-1kilo
tänastel mootoritel ehk 1hobune 1 kilo
Oot-oot..kas BMW R6 kaalub üle 200 kg??? :shock:
Üle 200 hobujõu ju tänapäeval suht tavaline teema juba...
Tean, et arvestatakse auto kaalu ja hobujõudude suhet, kui mingit sportlikku näitajat...aga mootori kaalu ja hobujõu suhet pole enne küll kuulnud...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Ja just praegu sain aru, et ka xeon rääkis ilmselt ju lennukimootoritest :oops:
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Lennukil on õhku tõusmiseks vaja vähemalt 1,4 hj/kg suhet, sest mootorid on seal väga suured. Alla 1 hj/kg ei pidanud tõusmagi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

see on loomulik jah..seda raskust peab ju yles t6stma
kui oleks ainult mootori raskus siis ta t6staks ennast, aga veel lennuki mass...nii et
seda lennuki mootorit vyiks dragstari ehitusel kasutada(vabandus kui valesti kirjutasin)
see paneks nii soomlastel ära et nad timmiks oma mottoid veel 5 aasta:)
324td ....hea asi:) eriti touring
Vasta