mis mootoriga e34 valida

Erinevad BMW mudelid
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Kaldun arvama, et on sattunud lihtsalt väga tallatud isendid.
Korraline hooldus ja mõistlik sõidustiil seda motot küll selle ajaga ei tapa.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Anc kirjutas:mootor on pirtsakas, tahab agaralt investeeringuid. ehk siis mootor on kehv ja seetõttu ka hooldada kallis.
Minu kunagisel ca 300 KKM sõitnud E36-l oli mootor ainuke asi, mis normaalselt töötas. Isegi oli vist VANOSEGA TU variant. Loomulikult sai kohe veepump metallrootoriga pandud ja üle ei tohi lasta kuumeneda. Kui veel korraliku bensuga sõidad, küünlaid ja fitreid vahetad, head õli kasutad ja iga 15K järel vahetad (mis peaks ka teiste mootoritega elementaarne olema)ei tohiks mootoriga midagi juhtuda, kui ise talle just tala ei pane (nt külmalt lollusi ei tee :shock: )
truumu

Postitus Postitas truumu »

marks kirjutas:Kaldun arvama, et on sattunud lihtsalt väga tallatud isendid.
Korraline hooldus ja mõistlik sõidustiil seda motot küll selle ajaga ei tapa.
Jutt jumala õige, kuid kahjuks meie autoturul kohtab korralikku M50 mootorit üha harvem.
Palju on kaasa aidanud lit/lät naabrid oma gaasisüsteemidega ja Eesti jaoks müügiautode "kokkuklopsimisega"(nagu türklased Saksas).
Kurvaks teeb ka see, et inimene ostab oma viimase veeringu eest toreda auto ja siis, kui rahad otsas, ei jäksa isegi korralikku õli motosse valada...
Võiks ju soetada sellise hinnaklassi liikuri, mida suudad ka korralikult üleval hoida, mitte ainult välja osta.
Ehe näide oli lähiminevikus E30, millest väga vähesed on täie elu ja tervise juures hetkel.
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

Normaalne ju.

Olen nõus väitega, et paljudel m50 tel kolisevad hüdrotõukurid nu ja kas siis ongi see kõik see pirtsakus ve mis see kasutaja Anc siin kipitas. Omal sellse mootoriga auto juba pea neli aastat olnud ja vahetanud pole ma mitte midagi peale õli, õli- ja õhufiltri, termostaadi ning veepumba mis lihtsalt vanadusest ära lagunes, tuleb seda ju iga autoga ette.

Ma ei saa aru milleks on vaja hakata kohe ilastama siin kui endal pole sellist isendit ja pole kogemusi kui midagi saunas maride ja mannide käest kuuled siis räägi seda järgmistele maasadele mitte ära hakka siin foorumis teise margi esindajana kohe tartka panema.
Nagu sa näed pole sul siin teemas ühtegi poolehoidjat seega arvan see teema on selles kontekstis ennast ammendanud.


Rahu kõigile siinviibijatele ja edu edaspidises!!!
Kasutaja avatar
Tom524td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 14.08.2005 21:20 22

Postitus Postitas Tom524td »

endal 524td 89 maantel 7 linnas 8-9 oleneb kuida vajutada ise olen rahul selliste kuludega pole siin häbeneda midagi :lol:
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

alts20: tähendab... minul tõesti ei ole m50b25 mootoriga e34... aga mu teine pool sõidab sellega igapäevaselt ringi. sõidan ise ka teinekord. jõudu on loomamoodi, edasi astub, vbl ei viska kepse kotti ka niipea aga koliseb kui elajas :) vahepeal läks korra mootori sisepesu ja poolsündiga paremaks aga... see kestis kuskil paar päeva.
Naisel on bemm :p
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Anc kirjutas:alts20: tähendab... minul tõesti ei ole m50b25 mootoriga e34... aga mu teine pool sõidab sellega igapäevaselt ringi. sõidan ise ka teinekord. jõudu on loomamoodi, edasi astub, vbl ei viska kepse kotti ka niipea aga koliseb kui elajas :) vahepeal läks korra mootori sisepesu ja poolsündiga paremaks aga... see kestis kuskil paar päeva.

Ja see loomulikult tähendab, et e-34 M50B25 ongi sellised ???
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

tundub et ikka jube hea mootor on. kus nüüd need mehed on kes nutavad selle kallal?

iga .. kiidab oma.. :lol:
Naisel on bemm :p
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Anc kirjutas:tundub et ikka jube hea mootor on. kus nüüd need mehed on kes nutavad selle kallal?

iga .. kiidab oma.. :lol:

Mulle sinu mured, küll oleks lihtne elada... :lol:
Tee oma kaasa auto moto korda ja tunne rõõmu.
Edu.
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

bmw 524td väga vastupidav mootor ja 85kw
bmw 525td sama peaaegu, mis 524
525tds väga hea mootor, kui leiad isendi, mis töötab ja jääbki töötama...
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Mul on ka M50 2,5 probleemidest siis nii palju, et minu oma rikub lambdat see vist nende eripära kuna lambda suht kehva kohapeal. Uue lambdaga töötab kuskil kuu ja siis hakkavad probleemid uuesti. Katsetan nüüd järgmiseks teiste väljalaske kollektoritega ja panna lambda mootorile lähemale. Ka see töö maksab.
Aga mootori enda kohta ei oska midagi halba õelda, jookseb kenasti.

Minu oma muidugi on E36 ja ma ei tea kuidas E34 see lambda aretatud on.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Selle lambda jaoks oli minu teada mingi ECU softiparandus, et ei hakata kohe teda kütma. Probleemi põhjustajaks on "termošokk".
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

V8 ruulib... minu arvamus :cool:
indrek999
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 29.08.2005 15:34 37

head og vead

Postitus Postitas indrek999 »

Palun seletage, mis on E34 peamised vead? Seejuures mootori osa välja jättes (sellest on siin juba piisavalt juttu olnud).

Sillad? Kere? Amordid? Elekter?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ise mainiks ka veel natuke juurde M50B25 mootori kohta. Lambdajutt on jama... tõenäoliselt jah ECU softiteema. Ainuke valuline punkt mootori juures ongi hüdrotüukurid, mis peale 200-300k'd tahaksid saada vahetamist.

Ise sattusin küll ka veidi trööbatud isendi otsa, kuid veidi sisse ladudes, saab ka sellest korraliku looma.

Kui mootorit hästi hooldad ja unarusse ei jäta, töötab asi väga korrektselt.
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Re: head og vead

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

indrek999 kirjutas:Palun seletage, mis on E34 peamised vead? Seejuures mootori osa välja jättes (sellest on siin juba piisavalt juttu olnud).

Sillad? Kere? Amordid? Elekter?
võlusõna: ära osta raibet
mõni mees muud ei tee, kui remondib, sest hoidis 10 kilo kokku ja otsis turult kõige odavama. teine mees vahetab õli ja valab ainult bensiini paaki + aknapesu vedelikku (kui hakkab otsa saama) ja kiidab taevani
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: head og vead

Postitus Postitas toivoku »

diisel osta mees diisel 524td soeta, kytte kulu mingi 6l sajale :D käisin 14 liitriga haapsalus ja tagasi ära + kohapeal väike kiirendus ja värgid olid :D , enam rohkem rahul ei saakski olla, kui hooldad hästi ja annad korralikku jooki talle siis kõik tiptop :) esi sild jah see mure laps ja tagasilla puksid ka :P . aa ja kui auto kaua kaua seisnud siis kipuvad ka tagumised pidurikettad otsa saama :S .
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

priitv8 kirjutas:Selle lambda jaoks oli minu teada mingi ECU softiparandus, et ei hakata kohe teda kütma. Probleemi põhjustajaks on "termošokk".
Kes oleks see mees kes sellise asja minu autoga ette võtaks? UM ei pidanud sellega tegelema!
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

kalju kirjutas:Mul on ka M50 2,5 probleemidest siis nii palju, et minu oma rikub lambdat see vist nende eripära kuna lambda suht kehva kohapeal. Uue lambdaga töötab kuskil kuu ja siis hakkavad probleemid uuesti. Katsetan nüüd järgmiseks teiste väljalaske kollektoritega ja panna lambda mootorile lähemale. Ka see töö maksab.
Aga mootori enda kohta ei oska midagi halba õelda, jookseb kenasti.

Minu oma muidugi on E36 ja ma ei tea kuidas E34 see lambda aretatud on.
Äkki sellest abi sulle http://www.auto-diagnostika.ee/index.php?lk=10
truumu

Postitus Postitas truumu »

Viimase aja Boschi lambdad ei ole enam nii vastupidavad :(
Nähtavasti valmistajatehased asuvad vales kohas.
Oleme katsetanud M50 mootori peal teisi B-andureid(Itaalia, Rootsi ja Jaapani toodangut)
Kõige parema graafiku andis japs ja pole ükski veel tagasi tulnud.
Maksavad ca. 1000.-
Muidugi on lambda pikaealisuse tagatiseks korras mootor...
Igasugune kõrvaline ollus(õli, tosool, pihustamata kütus) tapab anduri päris kiiresti ära.
Vasta