K: BMW E46 330 i/d/xi/xd
Jah, tema E39 530d on manual ja mina olen see õnnetu , kelle E39 528i on ka manual. Lisaks on 530 d touring ehk tühimass on +200 kg võrreldes minu bensukaga. Olin ka paadunud diislivihkaja enne kui selle 530-ga sõitu tehti, aga tuleb maailmavaateid paranadada. Ütleme nii, et reaalses elus on 3.0 diisel igas asendis bensukast üle, kui juba auto on liikuma saanud. Joonejooksu tegemisel on diisli lühike esimene käik miinus, aga möödasõidud käivad see eest nagu oleks leivalabidaga selga antud. Pakun, et möödasõidukiirendusel on 3-ne diisel enam-vähem võrreldav 4-se bensukaga. 2.8se Bensukaga võib kasvõi kolvijäljed kapoti siseküljele lasta, aga mööduvat diislit kinni ei pea.
Nagu RNT ütles tuleb kütusekulu lisaboonusena ja mitte väiksena Enda ajalugu on 70% linnasõiduga suvel 13.5 ja talvel 16 (lühikesed tööotsad). Kui juba kasvõi keskmise 10 peale saaks oleks põhjust kõvasti välja teha.
Looma tõmme, madal kütusekulu ja odavad lisahobused, no aru ma ei saa aru, milleks üldse bensukaid tehakse
Nagu RNT ütles tuleb kütusekulu lisaboonusena ja mitte väiksena Enda ajalugu on 70% linnasõiduga suvel 13.5 ja talvel 16 (lühikesed tööotsad). Kui juba kasvõi keskmise 10 peale saaks oleks põhjust kõvasti välja teha.
Looma tõmme, madal kütusekulu ja odavad lisahobused, no aru ma ei saa aru, milleks üldse bensukaid tehakse
Raivo kirjutas:Paluks siiski rohkem kommentaare teemas küsitud autode kohta, kui ainult kütusekulu infot.
Neid kui palju mingi auto kütet võtab on meil siin juba päris palju olnud.
Aitäh
Terve artikkelAutoBildEesti kirjutas: Tüüpvead:
---------------------------------------------
Peaülekanne võib õli lekitada, undab mootoriga pidurdamisel.
Diiselmootorid on väga vastupidavad, kuid rikkeid esineb turbolaadurites ja ühisanumpritsepumpades (330d). 320d tüüpveaks võib lugeda rivist välja minevat õhukulumõõturit.
Veermik ei kannata halbu teid - siis kuluvad kiiresti vedrupüstiku laagrid, käändtelje liigendid, esimeste õõtshoobade ja tagasilla puksid.
Elektroonika jukerdab aeg-ajalt: immobilaiser immobiliseerib sõiduki ebasobival hetkel. Ka navigatsioonisüsteemides ja telefoniliidestes esineb rikkeid.
Pidurid kuluvad kiiresti - kuid siin on peasüü juhi aktiivsel s6iduviisil.
"Kolmanda" tagasillaprobleem
---------------------------------------------
Enne 2000. aasta veebruari toodetud "kolmandatel" võib tagasilla kanduri ("abiraami") kinnitus kere küljest lahti murduda. Algstaadiumis annab häda endast märku mõradega põhjaplekis mõlema kinnituskoha ligidal. Kaugelearenenud haigus muutub häälekaks, eriti gaasi lisamisel v6i mahavõtmisel. Halvimal juhul tuleb kogu kinnituskoht põhjaplekis välja vahetada, BMW arvestab selleks tööks 35 tundi. Saksamaal võtab BMW osa kulusid "laiendatult" enda kanda, tasudes ka vanemate sõidukite remondist teatava osa.
Siin siis pisut infot turboprobleemi kohta...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Väike märkus X spetsiifiliste varuosade kohta.
Nimelt vaatasin elcats.ru -st järele et e46 X spetsiifilised osad samuti kallimad nagu e34 -l. Kiiremini minevad osad nagu pidurikettad on nad suutnud teha samasugused nagu tavalisel e46 -l. Aga esiamordid on erilised ja neid B osadena pole. Hind elcats.ru -s oli 240+ USD mis eestis teeb hinnaks 4000 EEK kanti.
Vana e34 -ga võib aretada amordi remontimist jms aga 3-4 aastat vana e46 -ga nagu ei ole ilus.
Samas kui tihti need amordid ikka läbi lähevad? Kui 50 000 km kestavad siis väga ei koti see 3000 EEK kallim hind.
Nimelt vaatasin elcats.ru -st järele et e46 X spetsiifilised osad samuti kallimad nagu e34 -l. Kiiremini minevad osad nagu pidurikettad on nad suutnud teha samasugused nagu tavalisel e46 -l. Aga esiamordid on erilised ja neid B osadena pole. Hind elcats.ru -s oli 240+ USD mis eestis teeb hinnaks 4000 EEK kanti.
Vana e34 -ga võib aretada amordi remontimist jms aga 3-4 aastat vana e46 -ga nagu ei ole ilus.
Samas kui tihti need amordid ikka läbi lähevad? Kui 50 000 km kestavad siis väga ei koti see 3000 EEK kallim hind.
Neliveolise üks omapäradest on 2cm kõrgem kliirents võrreldes tavamudeliga. Mida see annab, võib Tauri kirjeldada Samas on need kõrgemad vedrud timmitud kaunis jäigaks (eriti tagant). Kombineerituna 18" velgedega on kõikvõimalikud konarused seljale ikka kaunis tugevalt tunda.Silwer kirjutas:Olen jälginud siin seda kütuse vaidlust - minu puhul ei oma tegelikult tähtsust palju auto kütust võtab. Pigem on tähtsam veoskeem - tagaveoline vs. täisveoline.
Miinimum veljemõõt neil autodel on 17"
Touringu omapära on, et müratase on sees kõrgem. Seega on oluline summuti tagumise püti seisukord (uus 9000.-). Bensiini mudelil on lisaks seal üks kaval vaakumklapp kuhu tüüpselt ei tule kas vaakum peale või on klapp ise tuksis. Lõrin madalatel pööretel seega kindel. Varsti saan teada palju selle vaakumi üles leidmine UMis maksma läheb.
Soovitatakse kehvade teeoludega maades koheselt installida strutbar. Samas Eestis ei viitsi eriti keegi seda pisiasja müüa.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Üldiselt kui praegu tekiks ressurss endale igapäevaauto soetada, siis tõenäoliselt võtaks ka 2 või 3 liitrise diisli. Kütusekulu inimlikum ja edasi astub ka täiesti piisavalt. Seda tõestas mulle argov oma 530d'ga haapsalus Suht ühte auku minu autoga antud üritusel, kui mitte pareminigi edasi liikuv masin.
Ja automaadi võtaks. Linnas on ikka ülimugav sellega sõita. Suhtusin võrdlemisi eelarvamustega automaatkasti siiamaani, aga peale päevast sõitmist isa G400'ga linnavahel, arvamus muutus. Okei, antud masina kast on rämedalt uimane ja mitte kõige mõnusam selle koha pealt, aga automaat kui selline linnasõidul hakkas väga meeldima.
Ja automaadi võtaks. Linnas on ikka ülimugav sellega sõita. Suhtusin võrdlemisi eelarvamustega automaatkasti siiamaani, aga peale päevast sõitmist isa G400'ga linnavahel, arvamus muutus. Okei, antud masina kast on rämedalt uimane ja mitte kõige mõnusam selle koha pealt, aga automaat kui selline linnasõidul hakkas väga meeldima.
Ok, see 17 tolli miinimum veljemõõt on päris karm aga eks elab üle. Hakkan siis lähemalt piiluma neid neliveolisi ja ahvatlevama pakkumise korral ehk tarib mõne ka siia...
Vaatasin ka E36 M3 aga see ikka igapäevaliiklemiseks vast ei kõlba...
Vaatasin ka E36 M3 aga see ikka igapäevaliiklemiseks vast ei kõlba...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Täna sain siis teada, et neliveolistel on Oopeli käimar all...
... no päris nii hull see asi siiski ka pole, aga tootjaks on siiski GM. Põhiliselt tasub eristada facelifti eelset - so 9/2001 ja järgset kasti, kuna eelsel on sees paar väikest pulka, mis kipuvad teatud situatsioonis "piiks" minema. Aitab nende pulkade vahetamisest uuema tüübi kohastega. Juppe peab, aga eelpool mainitud põhjustel, ameerikamaalt otsima.
Ah jaa... üldiselt pidid ameeriklased automaate teha oskama...
... no päris nii hull see asi siiski ka pole, aga tootjaks on siiski GM. Põhiliselt tasub eristada facelifti eelset - so 9/2001 ja järgset kasti, kuna eelsel on sees paar väikest pulka, mis kipuvad teatud situatsioonis "piiks" minema. Aitab nende pulkade vahetamisest uuema tüübi kohastega. Juppe peab, aga eelpool mainitud põhjustel, ameerikamaalt otsima.
Ah jaa... üldiselt pidid ameeriklased automaate teha oskama...
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Kütusekulu arutelu lõpetuseks võin öelda nii palju ,et kunagi ei tasu tehasandmeid täie tõena võtta! Miks ,sest enamjaolt on autoajakirjanikud saanud testides vastakaid andmeid kütusekulu/kiirenduse kohta. Loeb ikka see mida sa ise reaalselt välja sõidad ,mitte nr'd mis tehase poolt antud.
Enamjaolt sõidan linnas ja hetkel on minu kütusekulu 7,5 keskmine ja autoks 530d manuaal 2001/2002. Maanteel saab hakkama ka 5-6L mis ei ole utoopia. Nii ,et diisli eelis bensiini mootori ees on täiesti reaalselt olemas. Nagu eelpool kõnelejad juba mainisid on diisli eelis vääne +mitu liitrit madalam kütusekulu ja sõites palju tuleb diisel kokkuvõttes ikkagi odavam ka tihedama hoolduse juures.
Enamjaolt sõidan linnas ja hetkel on minu kütusekulu 7,5 keskmine ja autoks 530d manuaal 2001/2002. Maanteel saab hakkama ka 5-6L mis ei ole utoopia. Nii ,et diisli eelis bensiini mootori ees on täiesti reaalselt olemas. Nagu eelpool kõnelejad juba mainisid on diisli eelis vääne +mitu liitrit madalam kütusekulu ja sõites palju tuleb diisel kokkuvõttes ikkagi odavam ka tihedama hoolduse juures.
Lancer EVOLUTION 9
See on huvitav. Kui mina pool aastat tagasi inspection II pärast UM'i astusin siis ütlesin ka et vahetage käigukasti õli ka ära kui auto juba siin on. Nemad ütlesid aga, et seda ei soovitata mitte mingil juhul. Ainult siis kui kastiga ilmnevad probleemid ning, et lifetime ongi selle kõige otsesemas tähenduses. Seda kinnitas ka hea sõber, kes seal töötab.Muhv kirjutas:See käib siis automaadi kohta. Manuaali polnud põhjust uurida. Mõlema kasti puhul kasutatavat "Liftime" õli soovitatakse sosinal siiski 100 000 km pealt vahetada.ZoojaPuhur kirjutas:kas see käib automaadi või manuali kohta?
http://www.mobile.de/SIDSBsE1ZLghcGrvdG ... 1192697138&
Väga haruldane asi müüki saabunud. Tegu siis Schnitzeri poolt eritellimusel valmistatud, prototüüp sarja kuuluva X-Road variandiga. Lisaks wide body kitile on ka kõrgem vedrustus (3 cm), rööbe 2cm laiem. Hind enam kui normaalne. Kui ma ei vihkaks niivõrd auto vahetamist lendaksin ise kohe järele.
Väga haruldane asi müüki saabunud. Tegu siis Schnitzeri poolt eritellimusel valmistatud, prototüüp sarja kuuluva X-Road variandiga. Lisaks wide body kitile on ka kõrgem vedrustus (3 cm), rööbe 2cm laiem. Hind enam kui normaalne. Kui ma ei vihkaks niivõrd auto vahetamist lendaksin ise kohe järele.
Pakun, et erilised on vaid vedrud ja amordid. Laiendatud rööbe on tõenäoselt vaid pisut teise offsetiga velje teema. (e39 veljed teeksid auto veel laiemaks)
Hind on samas suurusjärgus mitte eriliste masinatega. Diislid ongi odavamad kui bensiin.
Tähelepanu juhiksin veel asjaolule, et seal vahel on juba uue põlvkonna diisel - vaadake kilovatte. Seda kassid ostaksid
Sellist autot ei tohiks euroopas eriti palju liikuda, kuna pakett ei jõudnud nö täisvereliste hulka, jäädes vaid prototüübi staatusesse. Kunagi asja uurides öeldi, et saab vaid eritellimusel ja kaua oodates (st. tehakse vajadusel konkreetse kliendi tarvis)
Avarii kohta tõlgib altavista, et on kriimudega ja täiesti sõidukorras!
Hind on samas suurusjärgus mitte eriliste masinatega. Diislid ongi odavamad kui bensiin.
Tähelepanu juhiksin veel asjaolule, et seal vahel on juba uue põlvkonna diisel - vaadake kilovatte. Seda kassid ostaksid
Sellist autot ei tohiks euroopas eriti palju liikuda, kuna pakett ei jõudnud nö täisvereliste hulka, jäädes vaid prototüübi staatusesse. Kunagi asja uurides öeldi, et saab vaid eritellimusel ja kaua oodates (st. tehakse vajadusel konkreetse kliendi tarvis)
Avarii kohta tõlgib altavista, et on kriimudega ja täiesti sõidukorras!
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28