BMW E34 530i V8 vs 525i R6
BMW E34 530i V8 vs 525i R6
Tere.
Auto ost ees ning küsimärke rohkem kui vaja.
Võibolla ma ei oska otsingut kasutada, kuid ei leinud ühtegi konkreetset teemat 3l V8 kohta.
Küsimused siis sellised, et mis mootoriga tegu, kas neid upgrade`ti ka vahepeal....nks 92 - 95. kui jah siis miks.
Ja kui suured on hoolduskulud. Kas samad mis 6silindrisel ainult et tuleb 2 küünalt juurde osta?
Praegu on vasikavaimustus peal ning ei tea mida teha...äkki maksab 8v hiljem valusalt kätte. (puhtalt heli päras vist ostaks selle )
Või oleks mõttekam võtta traditsiooniline 2.5. Mul pole iga kuu mingi 9k tagataskust võtta. Või piisab ka vähemast et 3.0 v8 ülal pidada?
Appua.
Auto ost ees ning küsimärke rohkem kui vaja.
Võibolla ma ei oska otsingut kasutada, kuid ei leinud ühtegi konkreetset teemat 3l V8 kohta.
Küsimused siis sellised, et mis mootoriga tegu, kas neid upgrade`ti ka vahepeal....nks 92 - 95. kui jah siis miks.
Ja kui suured on hoolduskulud. Kas samad mis 6silindrisel ainult et tuleb 2 küünalt juurde osta?
Praegu on vasikavaimustus peal ning ei tea mida teha...äkki maksab 8v hiljem valusalt kätte. (puhtalt heli päras vist ostaks selle )
Või oleks mõttekam võtta traditsiooniline 2.5. Mul pole iga kuu mingi 9k tagataskust võtta. Või piisab ka vähemast et 3.0 v8 ülal pidada?
Appua.
Viimati muutis kait, 17.03.2006 12:12 07, muudetud 2 korda kokku.
Re: BMW E34 530i V8
Mina küll ei kahtleks, kui ikka hing ihaldab siis võta ära.kait kirjutas:Praegu on vasikavaimustus peal ning ei tea mida teha...äkki maksab 8v hiljem valusalt kätte. (puhtalt heli päras vist ostaks selle )
Endal ka plaan v8 osta, kui auto müüdud saan aga 4.0, sest 3.0 jääb ikka nac lahjaks (pole küll omanud M60B30 aga 535 jäi
juba veidike lahjaks, kui ära harjud)
See mis välja oled valinud tunndub küll päris kobe nii, et go for it.
Kui korralik isendi osta, siis mingit erilist vahet ei ole.
Manuaalkastiga tuleb keskmiseks 13,5 maksimaalselt, seda normaalse sõidu puhul. Maanteel saab suvel ühtlase sõiduga alla 9 ja talvel ~9,5.
Reeglina parem varustus, tootmisaasta ja müümisel võimalus veidi kõrgemat hinda küsida.
4,0 on juba hoopis teises klassist.
Manuaalkastiga tuleb keskmiseks 13,5 maksimaalselt, seda normaalse sõidu puhul. Maanteel saab suvel ühtlase sõiduga alla 9 ja talvel ~9,5.
Reeglina parem varustus, tootmisaasta ja müümisel võimalus veidi kõrgemat hinda küsida.
4,0 on juba hoopis teises klassist.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Nikasil ploki asemel tuli Alusil'iga plokk. Eelistatud on viimane aga pole kuulnud, et siin kellelgi Nikasili kulumisega probleeme oleks olnud. Kütusena tuleks kindlasti kasutada 98't.
Automaadiga 530 võib pettumuse valmistada.
Automaadiga 530 võib pettumuse valmistada.
Viimati muutis raimo_r, 02.03.2006 13:11 30, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kui ma kirjutasin, et umbusaldan atm kasti siis mitte sellepärast, etkait kirjutas:ksjuures ma mingi kuu tagasi vihkasin automaati, nüüd ei taha manualile eriti mõelda enam
ma tahaks "õige mehe" kombel käsitsi vahetada käike vaid lihtsalt
jõle jama on kui keset pikemat sõitu lööb avariireziimi kasti (nii nagu siin raivol oli) ja ei saa enam edasi ega tagasi.
Manuaaliga on sellesmõttes julgem tunne.
Siit teemast saad ehk midagi...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=15646
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=15646
Mina ütleks, et kui juba otsustada V8 peale minna, siis võtta ka kõik, mis võtta annab. See +50kW ja +100Nm mis lahutavad 3.0 4.0-st on vägagi märgatavad. Muud kulud on pea samad (3.0 vs 4.0).
3-liitrine võrreldes 2.5l R6-ga nõuab ikka veidi rohkem: kaks plokikaant ja selle tihendit, 32 klappi ja 4 nukkvõlli, 8 küünalt ja süütepooli, 2 lambdat ja katti, kolm ketti (neist üks väga pikk), hunnik saalesid jne.
Märgiks ka ära, et praeguste külmadega ja kõva kohapeal käiamisega ei tule kulu alla 16l kuidagi (V8 ei ole linnaauto). Ja minuteada toodetakse Nikasili saksa turule siiani. Aga see ei ole eriline probleem ka, kui auto saksast pärit.
Teisalt olid V8 mudelid muidugi parema varustusega, baasvarustus oli pea sama, mis Executive mudelitel (nt. 4x el. aknad ja udutuled).
3-liitrine võrreldes 2.5l R6-ga nõuab ikka veidi rohkem: kaks plokikaant ja selle tihendit, 32 klappi ja 4 nukkvõlli, 8 küünalt ja süütepooli, 2 lambdat ja katti, kolm ketti (neist üks väga pikk), hunnik saalesid jne.
Märgiks ka ära, et praeguste külmadega ja kõva kohapeal käiamisega ei tule kulu alla 16l kuidagi (V8 ei ole linnaauto). Ja minuteada toodetakse Nikasili saksa turule siiani. Aga see ei ole eriline probleem ka, kui auto saksast pärit.
Teisalt olid V8 mudelid muidugi parema varustusega, baasvarustus oli pea sama, mis Executive mudelitel (nt. 4x el. aknad ja udutuled).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mis automaati puutub, siis olen mina valmis oma varasemast optimismist taganema, et pole sel 5-käigulisel automaadil häda midagi. Sellele teemale oli ülevalpool viidatud ka juba ja võimalus täpselt lugeda.
Ise saan täna oma auto põhjalikult remonditud kastiga tagasi. Sinna on siis pandud sisse see krdi korv, mis neil järgi annab, tugevdatud variant - seda nõrgemat enam uuena ei saagi. Ja nüüd peaks kestma kuni surmani.
OT: aga kuna kasti remondisoleku aja sõitsin ringi jeebiga ja see meeldima hakkas, sisi nüüd kindlas plaanis X5 ost ja see 540 kipub nagu üle jääma..
Ise saan täna oma auto põhjalikult remonditud kastiga tagasi. Sinna on siis pandud sisse see krdi korv, mis neil järgi annab, tugevdatud variant - seda nõrgemat enam uuena ei saagi. Ja nüüd peaks kestma kuni surmani.
OT: aga kuna kasti remondisoleku aja sõitsin ringi jeebiga ja see meeldima hakkas, sisi nüüd kindlas plaanis X5 ost ja see 540 kipub nagu üle jääma..
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Minu teda ei ole Eero kuskil kiirendamas käinud aga eks ta täpsustab ise.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
iga mootor jääb kunagi lahjaks. endal see kirutud 4,0 95a.(niklas) Siiamaale pole täheldanud mingeid hälbeid mootori töös.
Ja targad vastake miks peaks sõitma 98ga mitte 95 ga.
Kasutan juba viimased 5 aastat Statoili teenuseid ja tagumik ütleb et 95 euroultimaga liigub auto paremini kui 98 euroultimaga.
Ja targad vastake miks peaks sõitma 98ga mitte 95 ga.
Kasutan juba viimased 5 aastat Statoili teenuseid ja tagumik ütleb et 95 euroultimaga liigub auto paremini kui 98 euroultimaga.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Kui sa kahtled, kas valida 525 või 530 (v8), siis pigem soovitan sul nõudmisi natuke tagasi tõmmata ja 525 valida.
Kui sa aga valiks juba 3.0 või 4.0 vahel, siis pigem 4.0
Aga nagu priitv8 eespool mainis, siis tolle 525 hooldekulud on kindlasti väiksemad.
Eriti kui just linnas liigelda (jm hooldekulu silmas pidades).
Selles 5käigulises automaadis olen ka ise pettunud ning nagu näha, siis paistab see tõsine haigus ka E38'te küljes olevat. Muudkui loe ja imesta, et kellel see kast jälle tuksi läks.
Kolmeliitristel peab vist see kast vähe paremini vastu.
Kui sa aga valiks juba 3.0 või 4.0 vahel, siis pigem 4.0
Aga nagu priitv8 eespool mainis, siis tolle 525 hooldekulud on kindlasti väiksemad.
Eriti kui just linnas liigelda (jm hooldekulu silmas pidades).
Selles 5käigulises automaadis olen ka ise pettunud ning nagu näha, siis paistab see tõsine haigus ka E38'te küljes olevat. Muudkui loe ja imesta, et kellel see kast jälle tuksi läks.
Kolmeliitristel peab vist see kast vähe paremini vastu.
530d
100% identsed kastid need ei ole. 4.0 all on küll pmst sama kasti tugevdatud versioon. Aga jah, miskipärast pole nendest 5HP30 muredest 5HP18 juures suurt midagi kuulda.Raivo kirjutas:Kolmeliitristel peab vist see kast vähe paremini vastu.
3.0 - A5S310Z (ZF.i 5k kast 5HP18, 310Nm)
4.0 - A5S560Z (ZF.i 5k kast 5HP30, 560Nm)
Ja veel kütusekulust rääkides (miks ma ütlen, et V8 [tegelikult suvaline suurem mootor] pole linnaauto) - kõige hullemini kulutab ta kütet kohapeal tühikäigul käies (minu oma 1.6-2.2 l/h). No ja praegu ei kannata just kuskil seisva mootoriga autos istuda ju, lisaks väga väikene keskmine edenemiskiirus Tallinnas, seega ka 16l/100-le.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
põlemistemperatuur on kõrgem, tekib vähem jääkaineid, eelkõige väävlit mis sellele nikasilile hea ei ole.Henrik88 kirjutas: Ja targad vastake miks peaks sõitma 98ga mitte 95 ga.
Kasutan juba viimased 5 aastat Statoili teenuseid ja tagumik ütleb et 95 euroultimaga liigub auto paremini kui 98 euroultimaga.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
ei 2,5 on päris mõnus, kere kuidagi jässakas on aga see r6 teeb head tööd.Margus525i kirjutas: Pole sellel kahepoolesel häda midagi.
Hoolitsevat kätt ja mõistlikku meelt, ning sõidurõõmu küllaga.
Loodab siis varsti näha ja käega katsuda.
Tervitades,
Margus.
Edit: ega juhuslikult 93a. masinaga tegu pole...
hele liist ja valge nahk...
mingid viisakamad rattada alla saab siis näitan...heheh.
aga ja 93 aasta...valge (helehelehall pigem) nahk ...aga misasi on hele liist?