Kui sul on üleliigne 960K ehk M3 CSL
Kui sul on üleliigne 960K ehk M3 CSL
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuulutuses nimetakse CSL-ks, kuid tundub, et tegemist tavalise M3-ga, sest M3 CSL-moodi juppide pakkumisest on tekkinud terve majandusharu. Pealegi - kas CSL mitte ainult titaanikarva halli ei tehtud?
Huvitav on seejuures mainida, et Saksamaal on tavaline asi pookida müügikuulutusele juurde CSL, kuid tegelikkuses on lihtne märgata, et KÕIK müüdavad CSL-id on alati pildistatud nii, et nende peamised tundemärgid pildilt paistavad ja KÕIK on ühte värvi - hallid. Seejuures maksab tavaline alates 24 000 EUR, CSL hakkab peale 50 000-st. Niiet kui lolle on, miks mitte küsida rohkem kui see auto (M3) UM-s uuena maksab
Ise küsimus veel see, et miks arvavad E46 M3 müüjad, et nende autod on väärt 730 -900 tuhat, kui Saksamaal on nende hind 25-30 tuhat euri - st mitte üle 500 000
Kuulutuses nimetakse CSL-ks, kuid tundub, et tegemist tavalise M3-ga, sest M3 CSL-moodi juppide pakkumisest on tekkinud terve majandusharu. Pealegi - kas CSL mitte ainult titaanikarva halli ei tehtud?
Huvitav on seejuures mainida, et Saksamaal on tavaline asi pookida müügikuulutusele juurde CSL, kuid tegelikkuses on lihtne märgata, et KÕIK müüdavad CSL-id on alati pildistatud nii, et nende peamised tundemärgid pildilt paistavad ja KÕIK on ühte värvi - hallid. Seejuures maksab tavaline alates 24 000 EUR, CSL hakkab peale 50 000-st. Niiet kui lolle on, miks mitte küsida rohkem kui see auto (M3) UM-s uuena maksab
Ise küsimus veel see, et miks arvavad E46 M3 müüjad, et nende autod on väärt 730 -900 tuhat, kui Saksamaal on nende hind 25-30 tuhat euri - st mitte üle 500 000
Viimati muutis Aare, 28.05.2006 20:33 01, muudetud 2 korda kokku.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
See antud auto on küll m3 CSL.
Seda peaks juba sisu, välimuse ja velgede järgi aru saama.
Igat autot on võimalik värvida või siis juba tehasest tellida teist värvi.
Hall võis ju nende seeriatootmise värv olla, aga raha eest saab teist värvi ka
Tõenäoliselt on kõik m3-d nii kallid, sest Eesti turul on selline hind lihtsalt.
Sama moodi võib vaadata m5-si, kui Saksas on nad 220k alates, siis meil algavad hinnad 270k(see ainuke on 270k, ülejäänud on veel rohkem).
Seda peaks juba sisu, välimuse ja velgede järgi aru saama.
Igat autot on võimalik värvida või siis juba tehasest tellida teist värvi.
Hall võis ju nende seeriatootmise värv olla, aga raha eest saab teist värvi ka
Tõenäoliselt on kõik m3-d nii kallid, sest Eesti turul on selline hind lihtsalt.
Sama moodi võib vaadata m5-si, kui Saksas on nad 220k alates, siis meil algavad hinnad 270k(see ainuke on 270k, ülejäänud on veel rohkem).
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Esmapilgul tundus ka CSL olema, aga kui pilte luubiga vaadata siis tekkisid kahtlused. CSL-l on pagassiluugi kuju nagu pardisabal ilma juurdekleebitud spoilerita. Siin tundub nagu oleks spoiler erali, aga samas mine tea. Rool ja istmed tunduvad õiged. Ingliste turu jaoks tehti M3 erimudelit CS, mis oli siis CSL-i välimusega: 19" CSL välimusega veljed (kuigi mitte samad vaid odavamad/raskemad), alcantara rool M nupuga ja CSL-i kiirema ülekandega roolilatt. Ei tea kas selliseid ka Euroopa turule lasti. Kõige targem on ikka proovisõit ära teha ja vaadata, kas V-max tuning töötab
Sama siin. Enne ei kahelnud aga kui asja uurima hakata on veidi kahtlane tõesti. Samas selle kiiruse juures on pöörded õige koha peal õige CSL'i kohta. Saba on kahtlane jah ja ühtegi pilti tagant poolt ka polt. Rehve ka ei näe kuna seda pilti ei saa jälle suurelt vaadata.Ilves kirjutas:Esmapilgul tundus ka CSL olema, aga kui pilte luubiga vaadata siis tekkisid kahtlused. CSL-l on pagassiluugi kuju nagu pardisabal ilma juurdekleebitud spoilerita. Siin tundub nagu oleks spoiler erali, aga samas mine tea. Rool ja istmed tunduvad õiged. Ingliste turu jaoks tehti M3 erimudelit CS, mis oli siis CSL-i välimusega: 19" CSL välimusega veljed (kuigi mitte samad vaid odavamad/raskemad), alcantara rool M nupuga ja CSL-i kiirema ülekandega roolilatt. Ei tea kas selliseid ka Euroopa turule lasti. Kõige targem on ikka proovisõit ära teha ja vaadata, kas V-max tuning töötab
Ning miks peab CSL'i puhul ära märkima esispoiler, tagaspoiler jne. Kui mul on M5 siis ma ei maini ju eraldi et M5 spoiler ees ja taga jne.
Ei mina tea kas see on õige või mitte. Minge vaadake keegi üle.
19 000 sõitnud auto ja üle värvitud
Mitte kokku langevad kohad
1. Armatuurlaud, CSL oli netis olevaid pilte uurides ilma kliimata ja lihtsa mehhaanilise soojenduse nupuga, pildil oleval autol on täisautomaatne kliima. Kõik CSL-d on ilma konditsioneerita kaalu säästmise eesmärgil.
CSL "kliima"
2. Pagasiluuk - paistab väga halvasti ja pildid on suurendamise võimaluseta, kuid tundub, et seal on tavalise mudeli kleebitav spoiler.
3. Karbonkatus on hall, fotol vähemasti paistab must katus.
4. Värv on vale, CSL on toodetud ainult ühte värvi.
5. Istmed on erinevad
Need BBS-d on all umbes pooltel Eestis veerevatel M3-del.
Mitte kokku langevad kohad
1. Armatuurlaud, CSL oli netis olevaid pilte uurides ilma kliimata ja lihtsa mehhaanilise soojenduse nupuga, pildil oleval autol on täisautomaatne kliima. Kõik CSL-d on ilma konditsioneerita kaalu säästmise eesmärgil.
CSL "kliima"
2. Pagasiluuk - paistab väga halvasti ja pildid on suurendamise võimaluseta, kuid tundub, et seal on tavalise mudeli kleebitav spoiler.
3. Karbonkatus on hall, fotol vähemasti paistab must katus.
4. Värv on vale, CSL on toodetud ainult ühte värvi.
5. Istmed on erinevad
Need BBS-d on all umbes pooltel Eestis veerevatel M3-del.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
3. Mustadel autodel on katus must värvi
5. Istmed on CSL omad
Ja ehk näitad mõnda kohta, kus on kindlalt kirjutatud CSL kliima kohta.
Igale autole on võimalik raha eest lisavarustust tellida.
Igatahes m3 CSL lisad on tal küll kõik ja sellest tagaosast ei saa aru aga äkki lähed vaatad ise üle
5. Istmed on CSL omad
Ja ehk näitad mõnda kohta, kus on kindlalt kirjutatud CSL kliima kohta.
Igale autole on võimalik raha eest lisavarustust tellida.
Igatahes m3 CSL lisad on tal küll kõik ja sellest tagaosast ei saa aru aga äkki lähed vaatad ise üle
Viimati muutis e36forever, 28.05.2006 17:11 41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ja siin näiteks samade lisadega CSL, mis peaks näitama, et on ka musti ja kliimaautomaatikuga ja mobile.de-s pole see ainuke :
http://www.mobile.de/SID7k8fSYqb3Bwek92 ... 205695252&
http://www.mobile.de/SID7k8fSYqb3Bwek92 ... 205695252&
http://www.m-power.ru/text/obzor/m3_vs_ ... 5bmw3s.htm
Kas pole siin tegu äkki M3 Competion paketiga?
http://www.m-power.ru/text/obzor/m3_com ... ackage.pdf
Kas pole siin tegu äkki M3 Competion paketiga?
http://www.m-power.ru/text/obzor/m3_com ... ackage.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
CSL'i tehti nii halli kui musta värvi, kliima ja raadio (el aknad ka vist) kuulusid lisavarustusse (edasimüügiks autodel ka enamusel tellitud, kahjuks).
Samuti kuulusid lisavarustusse semi-slick rehvid, koos millega tuli anda allkiri, et oled teadlik nende rehvide saamatusest libedal pinnasel.
Kui aga kindel ostusoov on, siis on ju alati võimalik VIN'i kontrollida...
Samuti kuulusid lisavarustusse semi-slick rehvid, koos millega tuli anda allkiri, et oled teadlik nende rehvide saamatusest libedal pinnasel.
Kui aga kindel ostusoov on, siis on ju alati võimalik VIN'i kontrollida...
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Vastab tõele, mul hetkel käes olev 2003.a M3 kataloog annab CSLi võimalikeks välisvärvideks Sapphire Black Metallic ja Silver Grey Metallic.Tom kirjutas:CSL'i tehti nii halli kui musta värvi, kliima ja raadio (el aknad ka vist) kuulusid lisavarustusse (edasimüügiks autodel ka enamusel tellitud, kahjuks).
Samuti kuulusid lisavarustusse semi-slick rehvid, koos millega tuli anda allkiri, et oled teadlik nende rehvide saamatusest libedal pinnasel.
Kui aga kindel ostusoov on, siis on ju alati võimalik VIN'i kontrollida...
Sisu sai vaid ühte, Amaretta cloth Reflex Pure anthracite.Liistud Titanium Shadow.
Lisadena sai tellida alarmi, tuledepesuri, PDC , vihmasensori, xenonid, kliima, climate comfort windshield, veluurmatid, Business või Professional stereo, cd-boksi, suitsetaja paketi, rohelise ribaga tuuleklaasi, styling 67 veljed.
Raadio ja kliima todedad lisad? Suvel märja seljaga ringi lasta on ka tore juMuhv kirjutas:Oeh. See müügis auto on M3 CSL. Olen lähedalt näppinud. Asmeri oma on ta ka. Tobedaid lisasid nagu raadio ja kliima sai ka CSLile lisada.
Natuke naljakas mõelda, et ligi miljonist autot omades raadio ja lisavarustusena.
Lancer EVOLUTION 9
Heh,Kristo_P kirjutas:Raadio ja kliima todedad lisad? Suvel märja seljaga ringi lasta on ka tore juMuhv kirjutas:Oeh. See müügis auto on M3 CSL. Olen lähedalt näppinud. Asmeri oma on ta ka. Tobedaid lisasid nagu raadio ja kliima sai ka CSLile lisada.
Natuke naljakas mõelda, et ligi miljonist autot omades raadio ja lisavarustusena.
ma arvan, et CSL on nii ringrajale orienteeritud, seepärast ka antud "mõttetud" vidinad tal puuduvad.
Kui soovid rohkem luksust, siis palun, osta tavaline M3
GS
Siiski ma kahtlen selles, minuarust sai V-maxi maha kui tõestada, et sa sõita oskad ja semi-slickidega lihtsalt pidid allkirja andma, et tead mis värk on.priitv8 kirjutas:Kusjuures täna väideti mulle ka seda, et CSL-i ei müüdud sulle ilma, et oleks võidusõitja tunnistust ette näidata. Vabamüügis polevat olnud. Seega on second-handist ostmine paljudele ainus võimalus seda masinat soetada.
CSl on jah suht hard-core fänni jaoks, kes suure raha eest siis saab papist-pagassiga ja fiibrist katusega auto soetada. Niipalju kui UK spetsid arvavad tuleb selleks, et isegi CSL-st korralikku rinkamasinat teha veel esipidureid upgradeda (AP pidi hea toon olema ). Eks ta Nordschleifel võib ju 30 sekki kiirem olla kui tavaline M3, aga seda otsustab juba igaüks kas talle ka selline masin poes käimiseks sobib kui pidevalt õllepudelid katki kipuvad minema