SPLIT: OT teemast ära

Erinevad BMW mudelid
Suletud
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

racerx kirjutas: Head näited on selles suhtes on need igasugu usav8 mis vaevu vaevu 300 tuhat läbi venitavad samas kui japside mikromootorid ei teist nägu ka veel.
300k sõidavad nad ilma remondita läbi.
Ma ei usu, et need japside mootorid ilma mingi remondita väga kaua kestavad. Ja ega kõik japsid ka hästi vastu ei pea.
Pealegi japsi ostab selline inimene, kes hoiab raha kokku ja tema nagunii ei vajuta, sellepärast need mootorid kestavad.
Ma ei usu, et mingi supra või skyline mootor niikaua kestab, kui ükski USA V8 või BMW V8.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Postitus Postitas sigaelmar »

Suured USA mootorid peaksid teoreetiliselt just kaua kestma, kuna on massiivsed ja madalalt forseeritud. Alati on nii, et suured mootorid on töökindlamad kui väikesed, sest väikestest pigistatakse rohkem välja.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

USA V8 vastupidavuse koha pealt küll pole mõtet mingit negatiivset tooni võtta. See on samasugune mootor nagu 80'date audi 1.6 liitrine ilma turbota diisemootor... vastupidavuse koha pealt siis. Ei vaja praktiliselt mingit hooldust kui vähegi normaalselt temaga ringi käid ja pool miljonit kilomeetrit ilma kapremondita ei ole mingi küsimus.

USA V8'ga võid kohvi ka jahvatada silindrites, vastu peab ka sellele :)
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

e36forever kirjutas:
racerx kirjutas: Head näited on selles suhtes on need igasugu usav8 mis vaevu vaevu 300 tuhat läbi venitavad samas kui japside mikromootorid ei teist nägu ka veel.
300k sõidavad nad ilma remondita läbi.
Ma ei usu, et need japside mootorid ilma mingi remondita väga kaua kestavad. Ja ega kõik japsid ka hästi vastu ei pea.
Pealegi japsi ostab selline inimene, kes hoiab raha kokku ja tema nagunii ei vajuta, sellepärast need mootorid kestavad.
Ma ei usu, et mingi supra või skyline mootor niikaua kestab, kui ükski USA V8 või BMW V8.
mul japsil oli spiodol 353000 midagi ja ma tallusin nii kuis viitsimist oli....ja toda mootorit pold isegi näpitud mitte...ja mootor tõõtas ka väga ühtlaselt !!!
racerx
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.01.2006 13:31 25

Postitus Postitas racerx »

meph kirjutas:USA V8 vastupidavuse koha pealt küll pole mõtet mingit negatiivset tooni võtta. See on samasugune mootor nagu 80'date audi 1.6 liitrine ilma turbota diisemootor... vastupidavuse koha pealt siis. Ei vaja praktiliselt mingit hooldust kui vähegi normaalselt temaga ringi käid ja pool miljonit kilomeetrit ilma kapremondita ei ole mingi küsimus.

USA V8'ga võid kohvi ka jahvatada silindrites, vastu peab ka sellele :)
Tore kohvi võid sa jahvatada. Pakun aga , et on ka paremaid viise röstitud ubade purustamiseks. USa V8, ole siis kena ja näita mulle reaalselt mootorit mis pole kordagi lahti käinud ja on näiteks 500 000 kella peal.
Eestis. Pole mõtet tuua näiteid mingitest internetifoorumitest leitud "faktidest" jne. Siis võib sulle vastu näidata sama palju sõitnud japsi. Mitut.
Hakata võrdlema Skyline või Suprat usa V8 on äärmiselt naeruväärne tegevus. Elusad näited on Eestist olemas. Mister Zolotarjov sõidab oam Supraga iga päev. Seesama Supra on võimeline heal päeval ja vahest ka halval tagatulesid näitama nendele veekaheksatele mis vaevu 3x400 meetrit koos püsivad ja kus originaalmootorist on mälestus. Millisest vastupidavusest me räägime ?


Tagasi teemasse. Aare tahab hirmsasti vaielda ja üritab öelda, et BMW 1,8 on hea mootor.
Ok, olen nõus, et inimesele kes tahab sõita BMW-ga ( mis on ka täiesti mõistetav soov :) ) ja kes elab Saksamaal kuskil suurlinnas ja istub ummikus iga päev paar tundi. Tal pole tõesti vahet mis mootor tal seal vahel tiksub. Pealegi selle 1,8 karakteristika sellise ummikuelu jaoks sobib täitsa hästi.
See "sport", tõesti ei ole nii BMW spets, no on mul siin mingi 1,8 kahe nukaga mis tegelikult on 1.9. 103kW.
Tore mootor on. Kui see oleks mingi Hyundai vahel siis ma karjuks vaimustusest. Aga kuna ma olen elus ka teiste autodega sõitnud ja BMW on minu jaoks mark mille suhtes on ootused ja nõudmised ehk suuremad. Ja kui nimetada midagi heaks siis tekib küsimus, millega võrreldes ?
Seega head asja saame võrrelda vaid teise hea asjaga. Ja sellisel puhul ei kvalifitseeru see mootor isegi parimate 1.6 liitristega joonele panna. Isegi mitte numbrite järgi. Kaotab igas asjas, karakteristikas, võimsuses, ökonoomsuses jne.
On siis hea ? Tõesti mingi fordi puhul ei võtaks sellist asja teemaks, BMW puhul küll.

Ja mis puudutab hondasiivikuga 10 liitriga 200km siis see on täiesti reaalne ettevõtmine rahulikult 110-120 km/h. Selle E36 5 liitrit sajale jutt.. tule palun ja näita mulle seda. Ausalt öeldes mul on savi sellest paarist liitrist siia sinna, bemariga lihtsalt naudid sõitu ja ei kuula maantemüra aga pole ei minul ega mu sõpradel-tuttavatel veel olnud 4sil. bensiinimootoriga bemarit mis viis sajale võtaks. Seda tahaks päris oma simaga näha ...:)
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

racerx kirjutas: Tore kohvi võid sa jahvatada. Pakun aga , et on ka paremaid viise röstitud ubade purustamiseks. USa V8, ole siis kena ja näita mulle reaalselt mootorit mis pole kordagi lahti käinud ja on näiteks 500 000 kella peal.
Eestis. Pole mõtet tuua näiteid mingitest internetifoorumitest leitud "faktidest" jne. Siis võib sulle vastu näidata sama palju sõitnud japsi. Mitut.
Hakata võrdlema Skyline või Suprat usa V8 on äärmiselt naeruväärne tegevus. Elusad näited on Eestist olemas. Mister Zolotarjov sõidab oam Supraga iga päev. Seesama Supra on võimeline heal päeval ja vahest ka halval tagatulesid näitama nendele veekaheksatele mis vaevu 3x400 meetrit koos püsivad ja kus originaalmootorist on mälestus. Millisest vastupidavusest me räägime ?
OT. Ma arvan, et USA-s ei olegi autod mõeldud 500k läbimiseks.
Autod isegi peaks vastu, aga USA-s lihtsalt ei hooldata autosid.
Skyline või Supra sai toodud võrdluseks, sest me ei saa ju võrrelda r4 ökomootorit v8-ga. Kas sa arvad, et Zolotarjovi auto peab 500k ilma lahti võtmata vastu? Seda mootorit on juba mitmeid kordi lahti võetud ehitamise jaoks.
Siis räägid, et see Supra on võimeline tagatulesid näitama veekaheksatele ja samal ajal v8 laguneb ära kolme korraga?
Stock Corvette sõidab 12.0 aegu stock konditsioonis Supra 13.5 vastu.
Nüüd paneme Corvette ka sama palju raha ja on madal 10 sec auto, millega kannatab veel tänaval ka sõita.
racerx
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.01.2006 13:31 25

Postitus Postitas racerx »

e36forever kirjutas:
OT. Ma arvan, et USA-s ei olegi autod mõeldud 500k läbimiseks.
Autod isegi peaks vastu, aga USA-s lihtsalt ei hooldata autosid.
Skyline või Supra sai toodud võrdluseks, sest me ei saa ju võrrelda r4 ökomootorit v8-ga. Kas sa arvad, et Zolotarjovi auto peab 500k ilma lahti võtmata vastu? Seda mootorit on juba mitmeid kordi lahti võetud ehitamise jaoks.
Siis räägid, et see Supra on võimeline tagatulesid näitama veekaheksatele ja samal ajal v8 laguneb ära kolme korraga?
Stock Corvette sõidab 12.0 aegu stock konditsioonis Supra 13.5 vastu.
Nüüd paneme Corvette ka sama palju raha ja on madal 10 sec auto, millega kannatab veel tänaval ka sõita.

Tead ära aja mõtetut mula. Nagu isegi speedestil ja kus iganes oled näinud, need handmade V8 mis on samal tasemel kui Zolotarjovi Supra, neid tänavapildis pole ja isegi võistlustel nad enamikel juhtudel päeva õhtusse ei saada. Samas kui see sinine BMW mis siin paar aastat tagasi ringi liikus, sõitis ka niisama linnas ringi ja oli täiesti tegija.
Jube halb lugu küll kui USAs autosid ei hooldata. Huvitav küll aga BMW-ed , mersud ja japsid kestavad seal samatmoodi. Võib- olla on siis tõesti nii, et osad autod on hooldust väärt, teised mitte.
Suletud