Jälle uus junn(BMW 1-seeria)...Mis arvate?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Jälle uus junn(BMW 1-seeria)...Mis arvate?
Tainas on juba mõnda aega kerkinud, paistab et nüüd on pirukas valmis...
Kuidas maitseb ka? Ma ei saa esimese hooga sotti, kas on mage vei soolane...
http://auto24.delfi.ee/uudised/uudised.php?uid=2082
Kuidas maitseb ka? Ma ei saa esimese hooga sotti, kas on mage vei soolane...
http://auto24.delfi.ee/uudised/uudised.php?uid=2082
Re: Jälle uus junn(BMW 1-seeria)...Mis arvate?
Esmapilgul tundub päris asjalik riistapuu olevat. Isegi kere meeldib, mis siis, et saba maha lõigatud. Mootorivalik igati OK, mõni ehk ootab midagi väga väga kiiret, kuid näha on, et tegemist rohkem pereautoga. Aga jah, ei tea veel, peab oma silmaga nägema kuidas see 24cm sedaanist lühem kere tegelikkuses välja paistab. Piltidelt igatahes OK! Kena masin, mulle meeldib.
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ma ka vaatasin et mazdaga suht koht sarnane.
Aga eks siis otsustab kui oma käega katsutud.
Muidu päris asjalik tundub olevat.
Aga eks siis otsustab kui oma käega katsutud.
Muidu päris asjalik tundub olevat.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Tere
Minu esimene reaktsioon oli auto pikkuse võrdlemine enese omaga. Vaatasin, et ta on suts lühem, kui E30. Samas on tal saba "maha lõigatud". Tundub päris pull masin. Kui sinna jalgratas ka sisse mahub (ilma istmeid kokku lappimata), siis on OK :)
Mina igatahes ootan huviga seda autot müügisaalidesse. Samuti ootaks huviga tema hinnalipikut :)
jJanno
Minu esimene reaktsioon oli auto pikkuse võrdlemine enese omaga. Vaatasin, et ta on suts lühem, kui E30. Samas on tal saba "maha lõigatud". Tundub päris pull masin. Kui sinna jalgratas ka sisse mahub (ilma istmeid kokku lappimata), siis on OK :)
Mina igatahes ootan huviga seda autot müügisaalidesse. Samuti ootaks huviga tema hinnalipikut :)
jJanno
exTouring
Oodake ära, kuni selles keres (E81) M2 (ei tea, miks küll M1 mudelitähiseks ei sobinud ) välja tuleb!
Kahjuks pole mul see saksa ajakirja artikkel hetkel käepärast, õhtul saan ka pakutud tehnilised andmed siia juurde lisada.
Ahjaa, baashind oli vist ümmarguselt 20.000 Eurot baasmudeli BMW 116i eest. Ülemine ots on ilmselt lahtine
Kahjuks pole mul see saksa ajakirja artikkel hetkel käepärast, õhtul saan ka pakutud tehnilised andmed siia juurde lisada.
Ahjaa, baashind oli vist ümmarguselt 20.000 Eurot baasmudeli BMW 116i eest. Ülemine ots on ilmselt lahtine
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Võibolla sellepärast, et M1 all on tuntud teine auto, mida on minevikus toodetud.priitv8 kirjutas:...(ei tea, miks küll M1 mudelitähiseks ei sobinud ) ...
---edit---
Et asi täiesti ot poleks, siis ytlen ka oma arvamuse: See auto ei kõlba küll kuhugi, selline tunne on, nagu oleks 3-sega 3x yle katuse käidud ja siis 7-se nina ette taotud. Isiklikult üldse arvan, et viimased normaalsed bemmid toodeti eelmine sajand, uus viiene ja see koleme on küll normaalsed, kuid seitsemesed ja kuuesed imo ei kõlba kuhugi.
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Huvitav lugu selle 1-seeriaga. Uus 7ne tuli, mulle hakkas alles hiljem meeldima, tuli 5ne, läks ka aega ennem kui lemmikuks sai, kuid see esimene hakkas kohe esmapilgust meeldima, kusjuures teised "küürakad" autod mulle kuidagi peale ei lähe. Seega, siia jälle see vana lause, et maitse üle ei vaielda... vaid kakeldakse
Käisin UM-is ja sealne müügijuht näitas mulle ilusaid selgeid pilte sellest masinast. Ma ütleks vastupidiselt üldisele hoiakule, olen mina päris vaimustuses sellest autost. Tegu on ääretult kena ja teretulnud tootega. Ta on täpselt selline auto, millest on pikka aega puudust tuntud - väike, kerge (loodetavasti), tagaveoline, 4-pütiste mootoritega, kiire ja sportlik. Hea toode MINI ja paksuks söödetud 3. seeria vahele.
2,0 110kW 4-pütine mootor teeb tast päris reipa liikuri. Konkurendiks Alfa 147 ning Focuse ja Golfi tippmudelid. Seega väga sooja autoklassi sõiduk. Tõsiseltvõetav müügiartikkel ka Eestis, sest hinnad algavad kõikide mootoritega 300 - 400 vahelt. Seega jääb ka hind sarnastesse piiridesse heas varustuses Golf-klassiga ning odavamaks senisest Compactist. Kusuures alles jääb ka Compact.
UM-i müügiosakond käis teda Saksas proovimas ja anti proovida ka konkurente (Alfa 147 ja tipp-Mazda3) See auto pidi nii sõidult kui teostuselt konkurentidest parem olema.
Välimus on maitseasi, kuid mina ei leidnud ühtegi põhjust selle masina välimust maha teha. Päris popp ja sobib väiksele autole. Minagi rõõmustasin kerge "hainina" üle. Salong oli ka maitsekas segu vana kolmese ja uue viiese salongist. Kellade plokk oli justkui 1:1 võetud Z4-st.
Ma arvan, et tegu on Euroopa oodatuima uustulnukaga käesoleval aastal. Müügiedu on garnateeritud ja BMW tuleb lihtinimesele lähemale. Isegi ei ütle, et minu esimene UUS BMW ei saa olema just 1. seeria. Olgem ausad - 3. seeria BMW on kasvanud kalliks väike-luksusautoks. 1.seeria BMW on taotlus tuua turule tagasi sarnane auto, nagu oli kunagi E30. Ootan huviga proovisõitu.
2,0 110kW 4-pütine mootor teeb tast päris reipa liikuri. Konkurendiks Alfa 147 ning Focuse ja Golfi tippmudelid. Seega väga sooja autoklassi sõiduk. Tõsiseltvõetav müügiartikkel ka Eestis, sest hinnad algavad kõikide mootoritega 300 - 400 vahelt. Seega jääb ka hind sarnastesse piiridesse heas varustuses Golf-klassiga ning odavamaks senisest Compactist. Kusuures alles jääb ka Compact.
UM-i müügiosakond käis teda Saksas proovimas ja anti proovida ka konkurente (Alfa 147 ja tipp-Mazda3) See auto pidi nii sõidult kui teostuselt konkurentidest parem olema.
Välimus on maitseasi, kuid mina ei leidnud ühtegi põhjust selle masina välimust maha teha. Päris popp ja sobib väiksele autole. Minagi rõõmustasin kerge "hainina" üle. Salong oli ka maitsekas segu vana kolmese ja uue viiese salongist. Kellade plokk oli justkui 1:1 võetud Z4-st.
Ma arvan, et tegu on Euroopa oodatuima uustulnukaga käesoleval aastal. Müügiedu on garnateeritud ja BMW tuleb lihtinimesele lähemale. Isegi ei ütle, et minu esimene UUS BMW ei saa olema just 1. seeria. Olgem ausad - 3. seeria BMW on kasvanud kalliks väike-luksusautoks. 1.seeria BMW on taotlus tuua turule tagasi sarnane auto, nagu oli kunagi E30. Ootan huviga proovisõitu.
E32 750i (1994)
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ütleme nii et mis minusse puutub, siis vähemalt esialgu ja pildi peal ajab saa asi ainult maigutama, kuna oma silmaga pole näinud ei oska esimese hooga öelda, kuna paljudest asjadest mulje muutub peale reaalselt nägemist. Aga fakt on see, et tegemist ON BMWga- võimas mootor, tagavedu, hea dünaamika ja juhitavus jne. Võrrelge kasvõi selle mätta otsast, et 520 24V oli 110kw ja E81 ka(muidugi R4 vs R6). No mis sa oskad kosta
kindlasti on (pigem euroopas) hulgeim noori peresi, kes hoolivad lisaks kompaktsusele ja väikesele kütusekulule veel ka kvaliteetselt tehtud ja viimistletud autost.England kirjutas:minu nägemust mööda on väikeautod peamiselt noorte inimeste, ennekõike noorte pereda jaoks. sellises eluperioodis aga pea kogu sissetulek auto alla matta on liig.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Ma ei tea, kas ma peaksin tundma end puudutatuna.England kirjutas:mehelt, kes sõidab alla 100 tuhande kroonise luksklassi autoga on natuke naljakas kuulda kuidas ta 400 tuhandest mini ostma hakkab.
Sm. ENGLAND - palun mitte võtta hoiakuid, kui pole täpselt kursis, miks keegi just sellise autoga sõidab, ning millised on tema võimalused. Olgu siis su meelehärmiks öeldud, et mu MINI Cooper sõidab konveierilt maha juulikuus. Vaadates kriitiliselt autoturul ringi, ei leidnud ma muud autot, mis pakuks paremat isikupära, sõidurõõmu, kvaliteedi ja hinna suhet kui Mini. Seega "kallis ja mõttetu" on minu meelest väikekodanlik hoiak. Ega autode headust meetriga mõõdeta. Selle loogika kohaselt on sportautod ja luksuskupeed ka mõttetud (2 ust - päh!)
Oleks võimalusi rohkem oleks ka ehk 1. seeria ära oodanud. Seega tuleb vaid loota, et ehk järgmine auto saab olema 1. seeria.
E32 750i (1994)
Minu väikekodanlik arvamus on, et limusiini margil pole suurt vahet, nänn ja inseneritarkus on kõigil olemas. Vahe tuleb just väiksemate autode juures sisse, kus hoitakse kõiges kokku. Kui vaadata uute väikekeskmiste TAGAveoliste autode pakkumist, siis ... ei ole ju midagi peale bemmi võtta. Mersu sakib sisult ja elektroonikalt, lexuse is300-t vist alles hakatakse tooma ... ja kõik. Selles osas ma ühinen Martiniga, et üks pisike kelmikas pereauto hinnaga tagaveoline on turult lihtsalt puudu olnud.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
Iseenesest mõtte poolest on idee tervitatav, turul on auk olemas ja meie kesises ostujõus ei saa baierlasi süüdistada - BMW pole kunagi rahvaauto olnud (tõsi, mõne väikese erandiga - näit Isetta ja E30) ega ei saa ka kunagi selleks. Ise tervitan hainina tagasitulekut ja tagaveolist platvormi, kuigi tavaseerias oleks oodanud ka veel üht veidi jaksukamat mootorit. Mis kujundusse puutub, siis olen Marttiga nõus - kui C. B. prillid sisse löödud, siis kompenseerin lennukipileti. Suured kahtlaste kumerustega paneelid, massiivne küljekarp ja äärmiselt kõrge vööliin viitavad pigem idee puudusele ja juurteta disainile, kui miskile evolutsioonile. Läbi aegade on surematu disaini tunnuseks olnud sirgjooned ja otstarbekusest tingitud lihtsus. Ja lõpetuseks kordan veelkord: C. B. ei saanud kinga, vaid ametikõrgendust - tema vastutab nüüdsest kogu BMW grupi disaini eest (BMW, MINI, mootorrattad, töötajate tunked, kohvitassid jne) - fännid justkui rahul, et kloun silma alt ära ja firma loodab mehele niipalju tööd ette kuhjata, et ta järgmisi asju p....e keerata lihtsalt ei jõua. Autotööstus on inertne ja C. B. käekirja näeme kindlasti veel uuel kolmandal seerial ja 7. seeria faceliftil. Tuleviku kohta ei oska midagi kosta, sest uus BMW disainikunn on C. B. õpilane.
Charly'le ütleks, et kavliteet kipub siiski viimasel ajal ka parimatel brandidel kõikuma.
Martin sa ei pea sellest end puudutatuna tundma. Lihtsalt juhin tähelepanu et ei maksa üle pingutada (inimesed üldiselt, mitte keegi personaalselt). Mini ma siiski ei võrdleks teiste väikeautodega. tegu on kindla nishitootega, sellest ka hind. ja nüüd lause mis on sulle sihitud - väikekodanlik on oma finantisga kelkida.
RNT arvamusega ei saa lihtsalt ühtida. on ikka vahe küll kas Rolls Royce või Lexus. onjo. see tagaveo jutt juba natuke mõistlikum, aga kuna sellise hinnaga on selle auto turg USA, siis pole ka see enam oluline.
ja vabandust kui nüüd väga sotsiaalpsühhiaatri mulje jätsin. üritan teinekord kellegi kohta isiklikena näivaid fraase vältida.
Martin sa ei pea sellest end puudutatuna tundma. Lihtsalt juhin tähelepanu et ei maksa üle pingutada (inimesed üldiselt, mitte keegi personaalselt). Mini ma siiski ei võrdleks teiste väikeautodega. tegu on kindla nishitootega, sellest ka hind. ja nüüd lause mis on sulle sihitud - väikekodanlik on oma finantisga kelkida.
RNT arvamusega ei saa lihtsalt ühtida. on ikka vahe küll kas Rolls Royce või Lexus. onjo. see tagaveo jutt juba natuke mõistlikum, aga kuna sellise hinnaga on selle auto turg USA, siis pole ka see enam oluline.
ja vabandust kui nüüd väga sotsiaalpsühhiaatri mulje jätsin. üritan teinekord kellegi kohta isiklikena näivaid fraase vältida.
FCUK Deutschland
Vaata Kaido, vahel viib revolutsioon kiiremini edasi kui evolutsioon. Tooks siinkohal näiteks Golfi... Hoolimata sellest, et paljugi CB loomingust pole ka mulle meelejärgi, ei saa siiski jätta tähelepanuta seda julgust, millega ta piire kompab. Selles saksa autolombis on sellest juba ammu puudus olnud.Kaido S kirjutas:...viitavad pigem idee puudusele ja juurteta disainile, kui miskile evolutsioonile. Läbi aegade on surematu disaini tunnuseks olnud sirgjooned ja otstarbekusest tingitud lihtsus...
Kusagil on CB öelnud, et autodisain on ca 20a arhitektuurist maas. See tähendab seda, et postmodernism (loe: retro) on kohe ümber. Saabub kerge peataolek ja tagasivaade funktsionaalsusse ja bauhausi aegadesse (jälgi poliitiliselt korrektseid audi uusi mudeleid) Järge ootab nn biodisain, mis lisaks kummalistele kõverjoontele toob kaasa tavamõistes "ilusa" viimise uuele tasandile. Ei julge küll päris mürki võtta, aga sellesse aega peaks 1. seeria kaunis kenasti sobituma. Kui tahaks osta autot järgmiseks 12a ja valida oleks uus A3 ja 1xx, valiksin kindlasti viimase. Võib olla üsna kindel, et ka jupp aega hiljem pole sellega häbi sõita.
Aga külge kaitsva liistu ära kaotamine aina tihenevas maailmas on küll patt.