Küsimused BMW 2.5(M50) Touring kohta.

Erinevad BMW mudelid
Vasta
kq
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 30.09.2003 23:08 24

Küsimused BMW 2.5(M50) Touring kohta.

Postitus Postitas kq »

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... g/id=62339

Seoses pere kasvamisega on see kõige praktilisem kere mida BMW puhul
vaadata (selles hinnaklassis) . :? Alternatiiv oleks Audi 100 Avant, mis
oleks veel praktilisem, aga tagavedu ja BMW on kuidagi südamelähedasemad.
Enda lemmik siiani, mida olen ka kasutanud ja osta plaanisin oli
3.5 e34 M30B34. Paraku teeb elu omad korrektiivid ja sedaani
pakiruumist ei piisaks.

Ise tahaks muidugi M30 mootorit :roll:, aga seda vist e34 touringu peale
ei tõstetudki. Samas usun, et ka M50B25 tavaoludes asja ilusti ära ajab.

Kas keegi oskab oma kogemusest jutustada, mis sellise isendi head-vead on?

- Kas pakiruum ruumikuselt on ikka suurem kui sedaan? Tagaiste on ju ikka
sama kitsas (võrrelduna A100 ruumika tagaistmega). Kas lapse turvatoolile
rihm ümber ulatab?
- Kas aastast 92 tuli VANOS? Kas peaks selle remonti ka kartma?
- Jupid on samas hinnas e34 või on mõni asi röögatult kallim?

Ja "last but not least"
- Kas kedagi masinat kaasa vaatama saaks kaubelda? Hüva nõu tasustaks
näiteks vedelas valuutas. :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Küsimused BMW 2.5(M50) Touring kohta.

Postitus Postitas Aare »

Käisin ise sellised sügistalvel vaatamas ning (vist sellepärast, et mu eelmine auto oli viimane Passat Variant) asi tundus touringu kohta uskumatult kitsas. Esiteks - üle 185 kasvuga viska see hiigelrooliratas minema ja asenda suvalise sportrooliga. Siis saad inimesemoodi istuda. Mingi mahukas auto ta pole ning A100/A6-le jääb ta ruumi poolest kõvasti alla. Pgasniku põrand on kõrgel, tagaluuk liiga kaldus ning suur koer sinna sisse ei mahu. Plussiks on see, et klaas käib nagu väike luuk eraldi lahti. Koeravõrk ja pagasikate on nt VW omaga võrreldes täitsa porno. Istme allalaskmisega märkimisväärselt ruumi ei saa, kuna seljatugi on paks ning salong ise madal. E39 touring on selles suhtes vaks edasi.
B5 passatisse sai suvel tagaistmed alla lastud ja sic! kaks maastikuratast (täisk. omad) mahtusid sinna nii sisse, et midagi lahti võtta polnud vaja ja 1,5a rotveiler mahtus ja ära. Pluss kaks inimest esiistmetele.

Sama aasta A100/A6-l on see viga, et mahutavus on märksa parem, aga seevastu moto on kehv - 2.3 on mehhaanilise pritsega 100 kw :D, 2.8
on vaid 174 hj ning rüüpab mehemoodi bensiini. Et ainuke arvestatav moto oleks seal 2.5TDI. 2.0 mingise nälginud 85kw-ga on üldse porno ruudus 2-tonnise auto kohta. BMW moto on parem (kõvasti), aga seevastu on tema väärtus universaalina ikka suht kahtlane.

Tõsise alternatiivina kaalu ka E36 touringut-neid saab ka 100K eest ning ruumi on seal umbes samavähe nagu E34-s. Olen sellise 318TDS-ga kolm päeva mööda Rootsit sõitnud ning kiirteekiirustel sai 62 liitrise paagiga läbida 1200 km enne kui tuli põlema hakkas. Niiet 130 peal 5 liitrit sajale.

Eemale tasuks hoida siinsetest 525tds-dest. See on nn autobahnidiisel, mis on mõeldud 160-ga cruisimiseks. Kuna ta uuena maksis samapalju
kui 530i, siis neid pensionärid kirikus käimiseks ei osta. Vastupisi automüüja jutule. Need autod sõidavad 100 000 aastas ning müüakse siis maha, kui TÜV suitsuteste enam ei läbi. 90% on peavalu kindel, samas ei ole see diisel nii eriliselt ökonoomne kui 1.8tds ning võtab kütet juba 2.0 bensumootoriga võrreldavalt (linnas üle 10).

Ka soovitaks soojalt kaaluda, kas tasub lasta end ahvatleda nende hiigelsuurte kaheosaliste katuseluukidega autodest. Need on reeglina ilma konditsioneerita. Kindlasti ei soovita, sest minu nähtud autodest hakkas selle proovimisel automüüja imesoga suust välja ajama ning asi silmnähtavalt ei töötanud (luuk ei lähe korralikult kinni pärast). Seal on terve joru igasugu kulunud pisijunne, mille vahetus eeldab enam-vähem auto laialivõtmist ning vähemalt mõnetonnist jupiarvet.

M30 mootorit touringu peale jah ei pandud. Õigemini touringud ei saanud endale ühtki kaheklapilist bensumootorit välja arvatud M40. See on tõeline õudustemaja ruudus. Aga kui sul kiiret pole ja jupid odavalt käes, siis tasub, saksas saab sellise juba 1000 euro eest.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Jutt täitsa õige nende Audi mootorite kohta, kuid on välja jäänud sellised mootorid nagu 2,2 turbo ja 4,2 vabalthingav, mis olid Audi 100 S4 mootorid.

4,2 (206kw) on võib olla tiba jõhker bensiiniröövel, kuid 2,2 T oma 169 kw ja neliveoga on juba täiesti arvestatav sõiduriist. Hinnaklass on sellisel Avandil umbes 100k aga on ka odavamalt selliseid müüdud.
Kõik lisad on Audi S4 juba standardis olemas.

Ning kellele 169kw on naeruväärselt vähe ja standard 0-100 km/h - 6,8 sek ei kõlba need võivad chipiga mis maksab u. 6k viia võimsuse ilma muid asju näppimata u. 210 kw peale...

Kuna Eestist korralikku ei leia siis panen paar linki Mobile.de-st:

Audi 100 S4 4,2 V8 206kw:
http://www.mobile.de/SID.kDBFG0J0pe9EXn ... 1132844151&

Audi 100 S4 2,2T 20v 196kw:
http://www.mobile.de/SID.kDBFG0J0pe9EXn ... 1135723337&

Ma loodan, et mind sellise Audi kiidulaulu eest siit ära ei bännita... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

No kui ostja päris massohhist või remondimees ise pole, siis pean 100k eest (eeldusel, et pole 50k "üle") nii S4/S6 kui ka M5 jt taoliste autode ostmist ikka natuke pükstest välja hüppamiseks. Eestis olevad on ikka totaalselt panniks sõidetud ning ega need saksa omad ka targemad pole. Pluss veel see, et kõik S-d on quattrod, millel erinevalt E34iX-st on tagasild arusaamatu pinu silmale mitte eriti tugevatene tunduvaid "õõtsasid", mida siis Reval Sul 20K arvega kord aastas vahetab.

Kui neid S-se osta ei mõista, siis on targem ostmata jätta. Selle aja audide/vW-de töökindlus näiteks elektriosas on Opeli tasemel ning seepärast on soovitav vältida neid igasugu keerukamaid mudeleid. Mul tötöas üks tuttav 4a Forsis ja on rääkinud lugematul arvul lugusid igasugustest apsudest nende autodega. Kuidas sõideti kepse kõveraks ja mis meetoditega neid siin lapitud on. Igatahes riskantne asi....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
kq
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 30.09.2003 23:08 24

Postitus Postitas kq »

Tänan nõuannete eest. 100K kahjuks on juba liiga lagi. Plaan oli osta auto
70K hinnaklassis jättes 10K-15K reservi esmaste hoolduste ja muu kraami
peale. Elu on õpetanud, et peale ostu läheb alati mingi raha lisaks kui just
oma uue suksu peale kuri pole.

Kokkuvõte: Kui tahta ruumikust, siis A100 2.8 (2.6), kui sõidurõõmu,
siis ikkagi BMW525 Touring. Bensiinikulult on nad vist kõik ühtmoodi.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Täpsustuseks siis Aare jutule niipalju, et C4 kerega S4/S6 nii tagasild, kui ka esisild on tugev erinevalt uuematest S4/S6/S8-st ja kui seda on ka vaja remontida siis varuosad on odavad - 20k on utoopiliselt suur summa. Ning elektroonika poole pealt ei saa ka midagi ette heita...

Erinevalt M5-st on S4 jupid paljus kattuvad tavalise A100 juppidega ja saadaval vabalt ka kasutatuna ning enamikke neist võib osta ka B varuosana.

Ainukesed kallid asjad S4-l on nn. UFO pidurid mille kettad maksavad 3500 eek / tk ja piduriklotsid on 1500 eek / komplekt, kuid ka need saab vahetada välja tavalise G60 ketaste ja klotside vastu.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ütleme siis nii, et juppide kattuvus tavamudeliga on umbes sama nii S-l kui M5-l :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ok, case closed - see ikkagi BMW foorum siin ju... :)

Ma lihtsalt aasta juba sõitnud 223kw S4 ja kuna kriips siiani kõrvuni siis on raske ennast tagasi hoida ja reklaami mitte teha... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Vasta