M50 2.0
M50 2.0
Nüüd ka üle pika aja üks küsimus
Plaanis soetada endale saksamaalt E34 touring
ning hinnakaalutlustel just 2.0, M50 mootoriga.
Kellel sellise mootoriga auto - millised orkimineku
kohad on olnud ja mida kuulata-vaadata?
Platsil ühte kaedes jäi silma, et mootor läks
(Tumesinisega võrreldes) vähe laisalt pöördesse-
kas see peab nii olema?
Plaanis soetada endale saksamaalt E34 touring
ning hinnakaalutlustel just 2.0, M50 mootoriga.
Kellel sellise mootoriga auto - millised orkimineku
kohad on olnud ja mida kuulata-vaadata?
Platsil ühte kaedes jäi silma, et mootor läks
(Tumesinisega võrreldes) vähe laisalt pöördesse-
kas see peab nii olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
mootor lähebki suht laisalt pöördesse, võrreldes kasvõi M20 2.5 mootoriga.
üldiselt peaks tegemist olema suhteliselt hästi vastupidava mootoriga.
kui autol peaks olema kont peal, siis proovi seda kondi tiivikut "grilli" tagant liigutada. Kui ei liigu, siis ka ei toimi.
külmana käivitades nad vist kõik sekundiks kaheks korraks plagisevad. hüdrotõukuriteni ei jõua kohe õli.
aga see ei nüüd teema mida peaks kohe lahendama hakkama. nende vahetus väidetavalt ca 3K.
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad), saksast tulles kindlasti ka termostaat hirmus lahja.
mis aasta autoga tegemist on? alates 92 lõpp pandi neile ka [url=http://www.bmw-club.ee/forum/viewthread.php?tid=207]VANOS[/url] peale, mida võiks ostes jälgida. tuleb kasuks.
üldiselt on varsti omal autoga 2a täis, ning mootori poolelt küll probleeme pole esinenud (ptüi ptüi ptüi).
üldiselt peaks tegemist olema suhteliselt hästi vastupidava mootoriga.
kui autol peaks olema kont peal, siis proovi seda kondi tiivikut "grilli" tagant liigutada. Kui ei liigu, siis ka ei toimi.
külmana käivitades nad vist kõik sekundiks kaheks korraks plagisevad. hüdrotõukuriteni ei jõua kohe õli.
aga see ei nüüd teema mida peaks kohe lahendama hakkama. nende vahetus väidetavalt ca 3K.
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad), saksast tulles kindlasti ka termostaat hirmus lahja.
mis aasta autoga tegemist on? alates 92 lõpp pandi neile ka [url=http://www.bmw-club.ee/forum/viewthread.php?tid=207]VANOS[/url] peale, mida võiks ostes jälgida. tuleb kasuks.
üldiselt on varsti omal autoga 2a täis, ning mootori poolelt küll probleeme pole esinenud (ptüi ptüi ptüi).
530d
aga üldiselt kas siis 2.0 tuleb nii palju odavam et tasub võtta...sest sellise raske kere juures jääb sellest mootorist ikka väheseks...kui endale otsisin autot siis sai ka proovitud ühte 2.0 ja üldiselt midagi head see endast ei kujutanud, saaks veel aru kui võtaks benagi vähem, aga nagu sa vist juba isegi tead siis nii see tegelikult ei ole!
oleks seal küüned, kus veel sealiha saad...
525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel
eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(
525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast.
525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel
eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(
525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast.
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.
[/quote]
aga mis krdi moodi sa seda kohapeal kindlaks teed et pole üle kuumenenud?...eks vana auto ost on ikka põrsas kotis värk, peab lootma ainult heale õnnele!
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kontrollida võiks ka veepumba tiivikut(plastist labad
[/quote]
See ongi ainus asi millega võib selle mootori juures tõsiselt orki lennata... Vist 94 aastast tulid juba metallist tiivikuga veepumbad, eelnevate aastate masinatel tasub mootori tikutulega üle vaadata ega ülekuumutatud pole.
[/quote]
aga mis krdi moodi sa seda kohapeal kindlaks teed et pole üle kuumenenud?...eks vana auto ost on ikka põrsas kotis värk, peab lootma ainult heale õnnele!
Niisiis, minu oma on müügis siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661
juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
oleks seal küüned, kus veel sealiha saad...
525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel
eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(
525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast. [/quote]
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661
juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
oleks seal küüned, kus veel sealiha saad...
525 touringuid pole eestis müüa ühtegi.
saksamaal on 525 520-st ca 2000 eurot
kallim muudel samadel tingimustel
eriti kõva oleks veel 540 touring, ainuke häda on 94 a autol 10 000 euro kanti kippuv ostuhind:(
525tds on suht kahtlane kaup -siinsed tossavad ja saraks aetud, saksamaal ei osta keegi poolteist korda kallimat diiselmudelit pühapäevasõitudeks, nende reaalne läbisõit on vähemalt 40 000 km aastas, 10a 400 000, on see diisel tüma
igast otsast. [/quote]
[quote][i]Algselt postitas peete82[/i]
Niisiis, minu oma on müügis siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661
juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.
Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?
Niisiis, minu oma on müügis siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52661
juuni lõpus Saksast, 1995a.
Otsisin autot endale, müün, kuna nüüd on olemas tööauto.
Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?
Käib lahti nii, et üks pool teise alla. Korraga on lahti kas esi- või tagaistme kohalt.
[quote][i]Algselt postitas Marko_J[/i]
Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?
[/quote]
[quote][i]Algselt postitas Marko_J[/i]
Päris ilus masin sul müügis, ainult nahksisu puudu...üks asi huviyab mind veel et mismoodi nendel touringutel see suur katuseluuk lahti käib, sest see ju peaagu kogu katuse enda alla võtab?
[/quote]
Peaks jah. Aga enne kontrolli üle, mis releed sul seal lisa releekarbis rattakoopa peal on. see madalama kiiruse relee on spetsiaalne, 5 kontaktiga ja diood peaks ka sees olema. üldiselt on relee kesta peale mingi skeem ka joonistatud. Kui seal on tavaline 4-otsaga tõmberelee, siis ei saagi kliima juhtploki pealt töötada, ainult temp anduri.Markii7 kirjutas:Ühesõnaga, kui nupust vajutan peab igaljuhul tööle hakkama??!!
Mul näiteks oli eelmine omanik selle kasti üldse puhtaks rookinud!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!