E64 6. seeria kabrio
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
E64 6. seeria kabrio
[img]http://www.auto24.ee/uued/pildid/uudis_pildid/935.jpg[/img]
Lisaks varem avaldatud andmetele 6. seeria BMW kupeest lisandusid nüüd andmed ka sama seeria kabrioleti kohta.
Vaatlejate arvates on 6. seeria BMW kabrioleti juures ära kasutatud kõik parim, mis on loodud sama auto 5. ja 7. seeria autodele, kirjutab Auto, Motor und Sport. Neljakohalist 6. seeria kupeed esitletakse avalikkusele tuleva aasta Genfi autonäitusel, sama seeria kabrioleti esmaesitlus on planeeritud aasta hiljemaks.
Uus auto saab kompanii uue stiili järgi disainitud kere ja tema tagaosa hakkab sarnanema Frankfurdis näidatud uue põlvkonna 7. seeria BMWle, kirjutab The Autobahn.
Uus kupee ehitatakse uuel platvormil E60, mis loodi 5. seeria BMW uue põlvkonna jaoks. Auto ehitamisel hakatakse kaalu vähendamiseks laialdaselt kasutama alumiiniumi. Auto sportlikku välimust aitavad tõsta ka 19tollistel velgedel rattad.
Uue sportkupee baasmudel võib saada kolmeliitrise 231hobujõulise V6, 3,5liitrise 272hobujõulise V8 või 4,4liitrise 333hobujõulise V8 mootori. Lisaks on oodata hiljem ka BMW M6 turuleilmumist 6liitrise 500hobujõulise V10 mootoriga. 7. seeria BMWlt saab uus auto pidurite juhtimise elektronsüsteemi, automaatkäigukasti ZF ja amortisaatorite jäikuse reguleerimist võimaldava vedrustuse.
Pehmest materjalist eemaldatava katusega kabrioleti mootoritena on kõne all olnud samuti kolmeliitrine 231hobujõuline V6, 3,5liitrine 272hobujõuline V8 või 4,4liitrine 333hobujõuline V8.
6. seeria BMW kabriolettvariant peaks turule jõudma 2005. aastal.
Lisaks varem avaldatud andmetele 6. seeria BMW kupeest lisandusid nüüd andmed ka sama seeria kabrioleti kohta.
Vaatlejate arvates on 6. seeria BMW kabrioleti juures ära kasutatud kõik parim, mis on loodud sama auto 5. ja 7. seeria autodele, kirjutab Auto, Motor und Sport. Neljakohalist 6. seeria kupeed esitletakse avalikkusele tuleva aasta Genfi autonäitusel, sama seeria kabrioleti esmaesitlus on planeeritud aasta hiljemaks.
Uus auto saab kompanii uue stiili järgi disainitud kere ja tema tagaosa hakkab sarnanema Frankfurdis näidatud uue põlvkonna 7. seeria BMWle, kirjutab The Autobahn.
Uus kupee ehitatakse uuel platvormil E60, mis loodi 5. seeria BMW uue põlvkonna jaoks. Auto ehitamisel hakatakse kaalu vähendamiseks laialdaselt kasutama alumiiniumi. Auto sportlikku välimust aitavad tõsta ka 19tollistel velgedel rattad.
Uue sportkupee baasmudel võib saada kolmeliitrise 231hobujõulise V6, 3,5liitrise 272hobujõulise V8 või 4,4liitrise 333hobujõulise V8 mootori. Lisaks on oodata hiljem ka BMW M6 turuleilmumist 6liitrise 500hobujõulise V10 mootoriga. 7. seeria BMWlt saab uus auto pidurite juhtimise elektronsüsteemi, automaatkäigukasti ZF ja amortisaatorite jäikuse reguleerimist võimaldava vedrustuse.
Pehmest materjalist eemaldatava katusega kabrioleti mootoritena on kõne all olnud samuti kolmeliitrine 231hobujõuline V6, 3,5liitrine 272hobujõuline V8 või 4,4liitrine 333hobujõuline V8.
6. seeria BMW kabriolettvariant peaks turule jõudma 2005. aastal.
[quote]
Noh, mul jällegi käivad neelud hoopis tuleva uue M5 järgi, praktiline inimene nagu ma olen
5,5L V10 410 kw(558 hj!!!), lisana hakatakse peale panema 7 (seitsme!) käigulist SMG-kasti.
[/quote]
Ja kui see tulevane M5 viia G-Powerisse, siis ma arvan tuleb sealt välja ka ligi 1000hj.
Praegugi tehakse seal stock M5-st 400hj>600hj.
Noh, mul jällegi käivad neelud hoopis tuleva uue M5 järgi, praktiline inimene nagu ma olen
5,5L V10 410 kw(558 hj!!!), lisana hakatakse peale panema 7 (seitsme!) käigulist SMG-kasti.
[/quote]
Ja kui see tulevane M5 viia G-Powerisse, siis ma arvan tuleb sealt välja ka ligi 1000hj.
Praegugi tehakse seal stock M5-st 400hj>600hj.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[img]http://www.auto24.ee/uued/pildid/uudis_pildid/1059.jpg[/img]
Agentuur Automedia tegi seniilmunud spionaazhifotode ja tehniliste üksikasjade põhjal esimesed arvutifotod uuest, 6. seeria BMWst.
[/quote]
kui räigelt eenduv pagasiluuk ära jätta, siis tagatuled meenutavad porsche 911 omasid...
Agentuur Automedia tegi seniilmunud spionaazhifotode ja tehniliste üksikasjade põhjal esimesed arvutifotod uuest, 6. seeria BMWst.
[/quote]
kui räigelt eenduv pagasiluuk ära jätta, siis tagatuled meenutavad porsche 911 omasid...
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
[quote][i]Algselt postitas Andry[/i]
Ja kui see tulevane M5 viia G-Powerisse, siis ma arvan tuleb sealt välja ka ligi 1000hj.[/quote]
No mis sa selle 1000hj peale siis hakkaks?
Mul vahest raskusi, et 286 hobustki asfaldile kanda, mis siis veel 1000 rääkida. Ma pakuks küll, et praeguse M5-e 400 hobujõudu oleks meie tingimustes enam kui piisav.Seda veel tuunida on mõtet vaid selleks, et saaks suure hobujõudude numbriga teisi kadedaks teha.
Ja kui see tulevane M5 viia G-Powerisse, siis ma arvan tuleb sealt välja ka ligi 1000hj.[/quote]
No mis sa selle 1000hj peale siis hakkaks?
Mul vahest raskusi, et 286 hobustki asfaldile kanda, mis siis veel 1000 rääkida. Ma pakuks küll, et praeguse M5-e 400 hobujõudu oleks meie tingimustes enam kui piisav.Seda veel tuunida on mõtet vaid selleks, et saaks suure hobujõudude numbriga teisi kadedaks teha.
Võib-olla olen ma napakas, aga mingi 500+ heppa üle kahe tonni kaaluvas keres küll mingit erilist muljet ei jäta. Iga uus mudel ja facelift toob endaga alati kaasa lisatarbjad (mugavus & ohutusvarustus) ja sellega ka lisakaalu. Selline 500+ lubab kohal rehve põletada ja kiirendab ka suurel kiirusel püsivalt - kuid need on ka ainukesed plussid. Usun, et kui 42 V süsteem saab valmis, avastab kogu autotööstus enda jaoks jälle kerged kered. Kui võtta 550hp E55 AMG ja E30 M3, siis loomulikult on E trassil ja kiiretel radadel kiirem, kuid kurvilisel mägiteel ja ringrajal võidab M. Ja feeling... need raskete jurakate hobused ei jäta mingit muljet, 800 - 1200 kilo + 200 + hobust- see on lahe.