1. seeria BMW
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
1. seeria BMW
[img]http://www.auto24.ee/uued/pildid/uudis_pildid/968.jpg[/img]
AutoExpress avaldas uusi üksikasju 1. seeria BMWst, millega tehakse praegu katsesõite.
Kui 3. seeria BMW lühendatud baasile ehitatav 1. seeria BMW jõuab turule, hakatakse seda tegema viies variandis - kolmeukseline luuksaba, sedaan, universaal, kupee ja rodster. Esimesena valmib sedaan, mis tuleb turule ilmselt alles 2004. aasta sügisel. 2005. aasta märtsis on kavas turule lasta ka kolmeukseline luuksaba.
Uue auto pikkus on 4,2 meetrit ja baasmudeli hinnaks tuleb 18.000 eurot (ligi 280.000 Eesti krooni). Samal ajal maksab 3. seeria kõige odavam BMW 24.000 eurot (ligi 375.000 Eesti krooni). Uue BMW väliskuju on stiilne, agressiivne ja meenutab paljus möödunud aasta Detroidi autonäitusel demonstreeritud ideeautot X-coupe, kirjutab AutoExpress.
Baasmudeli kapoti all on 1,6liitrine 115hobujõuline mootor. LuksuslikuMadis K variandid saavad jõuallikaks kaheliitrise 225hobujõulise mootori. Baasmudeli mootor töötab koos poolautomaatse käigukastiga Sequential Sports Gearbox ja elektroonilise siduriga. Tootmiskulude vähendamiseks on uue masina loojad kasutanud hulgaliselt ka juba tootmises oleva 3. seeria BMW sõlmi ja detaile
AutoExpress avaldas uusi üksikasju 1. seeria BMWst, millega tehakse praegu katsesõite.
Kui 3. seeria BMW lühendatud baasile ehitatav 1. seeria BMW jõuab turule, hakatakse seda tegema viies variandis - kolmeukseline luuksaba, sedaan, universaal, kupee ja rodster. Esimesena valmib sedaan, mis tuleb turule ilmselt alles 2004. aasta sügisel. 2005. aasta märtsis on kavas turule lasta ka kolmeukseline luuksaba.
Uue auto pikkus on 4,2 meetrit ja baasmudeli hinnaks tuleb 18.000 eurot (ligi 280.000 Eesti krooni). Samal ajal maksab 3. seeria kõige odavam BMW 24.000 eurot (ligi 375.000 Eesti krooni). Uue BMW väliskuju on stiilne, agressiivne ja meenutab paljus möödunud aasta Detroidi autonäitusel demonstreeritud ideeautot X-coupe, kirjutab AutoExpress.
Baasmudeli kapoti all on 1,6liitrine 115hobujõuline mootor. LuksuslikuMadis K variandid saavad jõuallikaks kaheliitrise 225hobujõulise mootori. Baasmudeli mootor töötab koos poolautomaatse käigukastiga Sequential Sports Gearbox ja elektroonilise siduriga. Tootmiskulude vähendamiseks on uue masina loojad kasutanud hulgaliselt ka juba tootmises oleva 3. seeria BMW sõlmi ja detaile
Laupäevasel üritusel sõitis vend väiksel ringil ja ühtegi head sõna selle 1. seeria kohta küll ei kuulnud. Kommentaarideks oli kipakad sõiduomadused, odavamaiguline sisu ja täiesti mõttetu mootori/käigukasti kombo. E46ga ei pidanud pisematki võrdlust kannatama.
MOTT
MOTT
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Minuarust @ minuarust oli mootoril minekut isegi tunda, pidureid ei olnud, ABS sekkus koheselt, S reziimis ilge softi kala, võrreldes 3 seeriaga eelmisel aastal 3 sel veojõudu oli igal pool tunda , siis 1-sel veojõukontroll ei sekkunud isegi siis kui külg oli juba ees. Muidu peale suurt vihahoo kadumist, võib isegi selle autoga sõita, rallirajale ei sobi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Pidurdusjõu puudumine ja vedel käitumine on asjad, milles ma süüdistaksin 16" kulunud continentali rehve. Enda auto 18" michelinide pealt ümber istudes ilma eelneva proovimiseta oli ikka väga ehmatav sõita.
See, et sportreziimis kast täiega kala paneb on ka minu jaoks tõestust leidnud. Kui auto ikka ca 30m veereb justkui vaba peal hoolimata, et juht gaasi läbi põranda üritab vajutada, siis see asi õige ikka pole.
2l mootor selle käru peal oli juba vägagi tegija.
Sai proovitud ka kolmekesi taga istuda. Lasnamäe buss tipptunnil 15a tagasi tuli silme ette...
Järgmine aasta pidi üritus juba e90-tega toimuma.
See, et sportreziimis kast täiega kala paneb on ka minu jaoks tõestust leidnud. Kui auto ikka ca 30m veereb justkui vaba peal hoolimata, et juht gaasi läbi põranda üritab vajutada, siis see asi õige ikka pole.
2l mootor selle käru peal oli juba vägagi tegija.
Sai proovitud ka kolmekesi taga istuda. Lasnamäe buss tipptunnil 15a tagasi tuli silme ette...
Järgmine aasta pidi üritus juba e90-tega toimuma.
Viisin auto hooldusesse ja anti vastu 1 seeria asendusautoks.
Tegu 118D'ga ja manuaal kastiga. Kuigi disain on asjal väljast küllaltki ilus siis mugavuse poolest e39'ga ikka võrrelda ei anna kohe mitte kuidagi. Aga no eks tegu ole ka erineva klassi autodega. Ootan pikisilmi, millal oma auto tagasi saan. Pean siiski laupäeva lõunani veel sellega hakkama saama.
NB! Aga kütusekulu linnas on alla 7l/110'le
Tegu 118D'ga ja manuaal kastiga. Kuigi disain on asjal väljast küllaltki ilus siis mugavuse poolest e39'ga ikka võrrelda ei anna kohe mitte kuidagi. Aga no eks tegu ole ka erineva klassi autodega. Ootan pikisilmi, millal oma auto tagasi saan. Pean siiski laupäeva lõunani veel sellega hakkama saama.
NB! Aga kütusekulu linnas on alla 7l/110'le