Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ei usu, samahästi rikuks 335 m3 müügi aga nii see ei ole. M3-l on siiski plokkdiffer, kurjem välimus ja ta on m3
Ja muidugi võidusõiduautolik mootor, mis käib 8000+rpm ja need hääled ja fiiling. Aga muidugi ei tasu seda unustada, et enamus m3 ostjaid ostavad selle auto siiski sellepärast, et see listis kõige kallim on
ryan kirjutas:135 vast jääb usa turule, ei usu et euroopas müügile tuleb, see rikuks M1 müügi.
qpi kirjutas:Ei usu, samahästi rikuks 335 m3 müügi aga nii see ei ole. M3-l on siiski plokkdiffer, kurjem välimus ja ta on m3
Ja muidugi võidusõiduautolik mootor, mis käib 8000+rpm ja need hääled ja fiiling. Aga muidugi ei tasu seda unustada, et enamus m3 ostjaid ostavad selle auto siiski sellepärast, et see listis kõige kallim on
Kui sa veel ei tea siis M1-le tuleb eelmise põlvkonna M3 mootor.
OT-3seerial on kw vahed paigas!
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Nii koleda välimusega autot annab isegi korea autotootjate pakutava hulgast otsida, kõik proportsioonid on paigast ära. Ta võib ju edasi liikuda, aga kes sellist endale ostaks?
primary kirjutas:Nii koleda välimusega autot annab isegi korea autotootjate pakutava hulgast otsida, kõik proportsioonid on paigast ära. Ta võib ju edasi liikuda, aga kes sellist endale ostaks?
primary kirjutas:Nii koleda välimusega autot annab isegi korea autotootjate pakutava hulgast otsida, kõik proportsioonid on paigast ära. Ta võib ju edasi liikuda, aga kes sellist endale ostaks?
Kohe kuidagi ei saa aru millest sa räägid. Nende piltide põhjal minuarust eriti õnnestunud, tava-esimene on koll selle kõrval.
130i 3dr kaalub 1375kg (tühimass).
Ei usu, et 135i kupee oluliselt raskem tuleks. 3.0TT bensumootorile on juba olemas tarkvara mis tõstab võimsuse 380hj/550Nm-ni. 1-seeria keres selline mootor teeb uuele M3-le sirgetel küll juba korralikult tuule alla.
Saksamaal ostsime BMW keskusest ühe auto. Seal oli juba välja pandud 135 coupe m-paketiga. Oma silmaga näha tekitas elevust küll. Välimus päris kena ikka ja kui selline moto ka veel peal on eriti hea kooslus
irl oli 135 väga väga pull aparaat. Sisse istudes oli tunne nagu käel "hitman" kinda sees. Kohe tunned seal roolis et sellega saab kiiresti sõita. **** kahju ainult kõrge hinna pärast, oleks odavam läheks need nagu soojad saiad caymanile tegi ka pähe kuid stopperiga võib ju sitalkäiku ainult mõõta http://www.youtube.com/watch?v=ZLEeqNpSnfw
Hullus on see 135i .
Pole vist eriline probleem seda mootorit järele ka aidata.
Järve Statoilis nägin mõnipäev tagasi musta 1 seeriat, pidin kadedusest roheliseks minema...
aise kirjutas:liiga palju detaile... originaal M pakett on ilusam.
Täiesti nõus. Sellega oleks veidi piinlik sõita. Hartged ja Hamann'id hakkavad aina rohkem läti tuuningut meenutama. Kvaliteet on teine aga detailide kogus ja lobsakus on liiast.