320 E30 85a

Erinevad BMW mudelid
Vasta
oldman
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 21.09.2004 17:46 40

320 E30 85a

Postitus Postitas oldman »

Siin nagu rohkem spetsialiste :)
Tahaks osta uue liikumisvahendi...Ühe variandina kaalun ka pealkirjas mainitud bmw-d. Roortet asjal olnud, käima läks ka ilusti, seest oli ka korras. Vanema inimese käes olnud ka, hind 15 000.- Natuke palju nagu selle aasta eest? Huvitaks, kas nii vana bmw-d on mõtet osta ja kui palju sellele varuosasid võib kuluda. Ahjaa, spidokal oli mingi 290 tuhhi, mis läbisõidu puhul keskmiselt mootor tõsisemat tegemist tahab?
Ootaks siis teie kogemusi ja nõuandeid...
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Kui auto on tõesti korralik siis on hind igati OK. BMW mootorite läbisõidu kohta võid siin foorumis väga palju lugeda :D
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Mart_R
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 27.02.2003 09:40 40
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Mart_R »

omasin sellist autot 2 aastat. Hea auto oli :P
See ei ole enam uudis, et vaid naiivitarid ostavad autot spidomeetrinäidu järgi.
290t km iseenesest ei ole ka sellele M20 mootorile eriline peavalu, kui on normaalselt suhtutud temasse. Mootori märksõnadeks on suhteliselt lihtne ehitus, odav remont.
Juppe on saada küll. Nii orignaale, mitteoriginaale, kui ka Siimu-varuosi :)
Küünlajuhtmed on sellised asjad, mis on vähe kallimad: kasutatult 600.-/komplekt. B-varuosana 1200-1500 komplekt, UM-ist ca 2,5K :(
NGK küünlad 25.-/tükk.
Kui ma õieti mäletan, läksid sharniirid koos vahetusega mingi 1200.- (täpselt enam ei mäleta)
Üldjoontes. Kui hoolitsed auto eest, siis on tegu väga hea autoga.
jyri
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.12.2003 11:27 37

Postitus Postitas jyri »

Mul on 87 aasta 320 (uuendatud kere) Spidokal on ca 277 000. Eestis olen sõitnud 6 aastaga tsipa üle 100 000 km.
Mootor on hea hoolduse korral selle läbisõiduga igati ok.
Kui kerele on värviparandusi tehtud siis need kohad kipuvad roostetama. Roolisüsteemist on tüüpiline nõrk koht roolilatt, mis on enamusel kulunud.
Uus latt maksab ca 2400.-.
Lääpas tagarattad tähendavad väsinud vedrusid-pukse-amorte.
Elektrivead on harvad ning enamasti piirdub kaitsme kontaktide puhastamisega.

Varuosad on näiteks VW golf II võrreldes tüki kallimad. Näiteks sumpsi tagapütt maksab 2400.-, golfil ca 900.-

Kui saad hästi hooldatud auto, siis lagunema selline ei kipu ja teepeale ei jäta.
Vasta