Z3 ja Eesti

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Z3 ja Eesti

Postitus Postitas wirx »

Kas keegi oskab öelda, kuidas Z3-ga Eestis liigelda on, kas talvel on mõttetu z3 kabrio ja tuleks vaadata natuke kahtlasema välimusega kupee poole?
Kuidas vastupidavus on teiste BMW-dega võrreldes?

Lihtsalt uurin hetkel suveks maad :oops:
Just huvitab M Roadster, kuna tahaks ringrajale teinekord minna, aga 750 on liialt suur ning raske. Samas uue E46 M3 hinnalipik on liialt kõrgel ja E36 M3 oleks teatud mõttes tagasi minek.
321hj ja 5.1seki 0-100 on M Roadsteri suured eelised minu silmis +veel 1400kg ja arvatavasti ideaalne juhitavus.

Autoks siis midagi sellist http://www.mobile.de/SIDmUYT7Mqd0-MogbU ... 1148429834&
BMW M5 V10
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

E36 M3'l on sama 321hj mootor (uuematel). Ja ma julgeks pakkuda, et rinkal teeb M Roadsterile lutti. Samuti on välimus soliidsem ja ka vist odavam pidada.
Kasutaja avatar
marek320
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 19.08.2004 19:41 57
Asukoht: Worldwide

Postitus Postitas marek320 »

kui z siis juba z8 :roll:
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

aga mina arvan, et m3 pidamise "odavus" on vaid aritmeetiline väljend (nagu ruutjuur sajast on väiksem kui kolm kuubis), sest z3 või m3 ostjale ei tohiks väga korda minna kas sarniir maksab paarsada krooni rohkem või mitte. kabriod vist ei olegi niiväga rallikad kuivõrd kruisiautod (kui just ei ole tungiv vajadus migreeni ja seljavalude järele). aga hea muidugi kui sellisega teistele jalgu ei jää.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kui sa rinkat lased pidevalt siis ostad pidurklotse, pukse, sarniire jne. hulka tihedamini kui tavaliselt vurades.
Ja cabrio viga on selles, et neil on tavaliselt "pehmem" kere kui coupel ja seega viletsam juhitavus ja nad on ka reeglina raskemad (kere alumine osa peab tugevam olema + katuse mehhaanika jne.).
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ringrajal jätab M roadster selja taha järgmised M autod: M5 (e28), M3 coupe e36 -95, M3 cabrio e36 -95, M3 cabrio e30, M535i e12, 3,0 CSL. Andmed pärinevad suurest M autode testist. Ajakirja kahjuks tuvastada ei suuda. (autod toodud pingejärjekorras)
Vasta